czwartek, 12 stycznia 2012

Nigdy nie myślałam, że to napiszę, ale...

...narzekanie skutkuje:P Może nie tak jak się większość spodziewa, ale jak dla mnie bomba:D


Wczoraj pisałam, że nie dostałam jeszcze żadnej przesyłki od magazynów xxx za publikacje moich prac. I co? Dziś wieczorem wyciągnęłam ze skrzynki kopertę z naklejką ROYAL MAIL :D Wiedziałam, że to jakiś prezencik:P I nie rozczarowałam się:)


DSC00736


Poszaleli, nie? :) Nie spodziewałam się tylu rzeczy!!!!!!!!! Ale się cieszę:D (To chyba będzie moje częste zdanie:P)


Nieco „przetrawiony” list:P A w nim: „Gratulacje! Zamieściliśmy Twoje zdjęcie na stronie z listami – ciesz się nagrodą! Wszystkiego najlepszego od ekipy z magazynu Cross Stitcher.”


DSC00737


Co mnie najbardziej ucieszyło to mulinki satynowe firmy Madeira:) Jeszcze nigdy nimi nie haftowałam, a teraz mam 10 różnych kolorków i zgrabny sorterek do nich:)


DSC00741


I książeczkę ze wszystkimi kolorkami tychże mulinek.


DSC00743


A także kwiatek:D Który jest jednocześnie naszyjnikiem, obcinaczem do nitek (ostrza kryją się między płatkami) oraz nawlekaczem do igły (łodyga kwiatka). Fajowy, nie?


DSC00739


Jeszcze raz cytat:P ALE SIĘ CIESZĘ:D


 


Wszystkim życzliwym dziękuję za gratulacje:) Bardzo mi miło, że umiecie się cieszyć moim szczęściem:) A tym co zajrzeli i nie skomentowali, czyli zżera ich zazdrość: kij w oko:P Nie, żartuję:P Choć nie przeczę, że chciałam to napisać:P


Dziś chyba nie pohaftuję:( W tv pierwszy odcinek drugiej serii programu FACE OFF!!!!! Polecam wszystkim. Można zobaczyć na własne oczy jak powstają najróżniejsze charakteryzacje do filmów. I to nie tylko twarzy, ale całego ciała! Bomba!


 


No to Geniusz, czyli ja oddalam się na kanapę:P  


 


Kurka, przeczytałam właśnie co napisałam:P Poczucie humoru mi dziś szczytuje:P I bez nieprzyzwoitych podtekstów:P Po prostu mam to po Osobistym Ojcu - im bardziej jestem zmęczona, tym bardziej się śmieję:D


 


summer21 – Czyżbyś była jasnowidzem? :)


haftyska – Doba ma 24h, spać można i po 3h :P Nie, żartuję:P Po prostu staram się nie marnować czasu na bzdury, choć powiem, że jak mam do wyboru haftowanie czy jazdę na rowerze, to Czerwonka wygrywa:D Pisanie do gazet zajmuje mi mniej czasu niż pisanie na blogu – ostatnio łatwiej mi się pisze po angielsku niż po polsku:P Czasem odpowiedzi na Wasze komentarze najpierw układają mi się w głowie po angielsku:P


damar5 – Nieładnie tak się śmiać:P Wczoraj byłam w Hobby Lobby i za kupon kupiłam.... baterie do mojej lampki rowerowej:P I nic więcej!


aeljot – Miło mi czytać Twoje słowa:) Tak sobie już dawno założyłam – zero smutków w Pieguchowie:) Po marudzenie i narzekanie zapraszam na inne blogi:P Nie wiem w czym komu pomaga pisanie i użalanie się nad sobą, że tyle pracowałam, że tyle coś mnie kosztowało, że to złe, że tamto niedobre, etc. Jak mówi moja mama: sranie w bambus:P


bebezet – To też gratuluję:) Szkoda, że nie widziałam:( Może pochwalisz się? No chyba, że przegapiłam wpis na blogu:(


misia-be – A myślisz, że jak mam pełno znajomych z Chin to po chińsku biegle czytam? Nie:P W IE ustawiłam sobie automatyczne tłumaczenie stron pisanych po chińsku, francusku i rosyjsku na angielski. I działa świetnie:) Zresztą po pewnym czasie na hi-joy, już pamiętam co krzaczki w danym miejscu znaczą:) Jestem wzrokowcem, więc łatwo to przyszło:D


anenia-vladona – A nie:P Już od dzieciństwa lubiłam kolor biskupi:D Jak dostałam kiedyś pudełko z 24 kredkami, to biskupia była najszybciej króciutka:P

2 komentarze:

  1. miekkie.kapcie
    2012/01/12 04:29:39
    Ekhem.. ponieważ zajrzałam i ponieważ WCALE nie zżera mnie zazdrość :P to skomentuję - Gratuluję Aniu i publikacji i miłych słów od redakcji i upominków! :)
    Pozdrawiam w miekkich kapciach,
    Ania


    summer21
    2012/01/12 05:30:22
    suuuuper!czy jestem jasnowidzem?hehe czasem mi sie udaje :)


    kinia_1979
    2012/01/12 07:19:17
    Gratuluję publikacji wszelakich Geniuszu :O)
    Strasznie się cieszę, jak znajduję w czasopismach zdjęcia znajomych mi osób.
    Z reguły zaczynam od listów, potem patrzę czy jest ktoś z Polski, a potem czy go znam :O)
    A nagroda super, wiem bo mogłam sobie pomacac, bo też mi takową przysłali....hmmm, z drugiej strony mogli by już dawac coś nowego ;O)


    Gość: matkas, *.welnowiec.net
    2012/01/12 07:46:40
    Oj, mala rzecz a cieszy!!!! Ija ciesze sie- mama


    mama3005
    2012/01/12 08:01:19
    super prezenty. ale za takie cudeńka mogli coś jeszcze dorzucić...pozdrowienia z krainy deszczowców


    cecy44
    2012/01/12 08:50:31
    Jeszcze raz gratuluję ,tym razem pięknych prezencików.Są super.Pozdrawiam.


    haftyska
    2012/01/12 08:50:32
    aaaaaa zazdroszczę! i to bardzo ;) ale raz jeszcze gratuluję!!


    mrs.knitters
    2012/01/12 09:09:14
    ekhm... skoro już mi tu kijem grożą to się ujawnię ;P
    Od pewnego czasu już podczytuję Twój blog i bardzo mi się podoba, chociaż sama nie krzyżykuję, to lubię sobie pooglądać haftowane prace.

    A nagrody gratuluję serdecznie (a tego kija to już nie trzeba szykować) ;P :)


    OdpowiedzUsuń
  2. damar5
    2012/01/12 09:27:52
    No prosze ,poszaleli same piekne i uzyteczne rzeczy :) Jeszcze raz gratuluje :)
    Ja sie nie nasmiewalam ja to na powaznie :) ale skoro i baterie uszczesliwiaja to tez moze byc :P tylko foty nie strzelaj hehehe:P
    poz. Dana


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2012/01/12 09:49:17
    a sama se kij w oko wsadź :P ja w pracy jestem i nie mam czasu na łażenie po blogach i komentowanie każdego wpisu ;) ale zazdroszcze, zazdroszcze... i czekam na kolejne robótki do podziwiania :)
    do usłyszenia
    aga


    Gość: zimna29, *.wlms-broadband.com
    2012/01/12 09:52:50
    Zazdrość to teraz się posypie ;p
    Alee Ci zazroszcze! :D Super prezenty! Gratuluję, zasłużyłaś w 100%! Masz już pomysł gdzie te cudowne mulinki wykorzystasz? :)


    Gość: monalisa, *.cust.dsl.teletu.it
    2012/01/12 11:36:32
    oj takie prezenty ciesza! Powiem szczerze, ze zazdroszcze kwiatka... A te mulinki Madeiry sa tez do hafu krzyzykowego? Widzialam je w
    pasmanteriach ale i ch nigdy nie kupilam.


    justeczkowymiszmasz
    2012/01/12 11:39:08
    No ten kij to w moje oko się należy, bo lubię do Ciebie zaglądać i czytać Twoje posty i oglądać prace.....ale jakoś nigdy mi się nie chciało zalogować na bloxie. A widzisz wystarczyło kijem pogrozić i już nowy komentator się zmobilizował.
    Gratuluję wygranej.


    alkakz
    2012/01/12 12:25:45
    ał, to ten kij w oko mnie trafił :-) - widziałam, a nie komentowałam.
    bardzo fajny prezent i tak poważnie to gratuluje Ci kolejnej publikacji.


    paga-tek
    2012/01/12 14:41:05
    Przyznaje bez bicia i kija w oku ze zadroszcze prezentow!!! Szczesciara z Ciebie :)

    Pozdrawiam


    haftowaneprezenty
    2012/01/12 14:43:16
    Gratuluję Geniuszowego tytułu. A kwiatek jest zajebisty, sama taki jakiś czas temu od nich otrzymałam. Super pomocny w podróży, zwłaszcza w samolocie, gdzie nie wolno brać nożyczek do kabiny.

    Michalina


    aeljot
    2012/01/12 17:18:19
    Ja mam podobnie - skoro mam bloga o wyszywaniu to o wyszywaniu piszę. Co najwyżej narzekam, że mi hafty nie wychodzą ;)


    Gość: mamasia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/01/12 19:19:50
    Wow. Miej świadomość tego, że wzbudziłaś tymi nagrodami moją zazdrość;) Super paczuszka:)


    cornelka2
    2012/01/12 19:58:52
    GRAYULACJE !!!! Fajne prezenty dostałaś ,ale takiej mistrzyni się należy .pozdrawiam


    gentiana
    2012/01/12 20:16:27
    Gratulacje, fantastyczne nici jedwabne i kwiatek.
    Doklejam linka do strony www.maxxina.de/musterbogen.php
    Czasopismo austriackie ( co jakiś czas rujnuję się na nie w empiku) - jako jedyne na rynku ma stysfakcjonujące mnie schematy przyrodnicze i alpejskie.


    Gość: Ewa, 129.74.115.*
    2012/01/12 20:25:51
    Nie zasypało Cię jeszcze?


    haftytiny
    2012/01/12 22:16:44
    Witaj, jak ja się ciesze, że zawitałaś w moje skromne progi, dzięki temu Cię poznałam no i wpadłam po uszy, jak zobaczyłam Twój blog- chyba się zakochałam:D no już będę stałym gościem, Twoje podsumowanie roku 2011 niesamowite, nieźle się opierniczałam:D tyle prac i jeszcze studia (?) i życie w Stanach? skąd Ty tyle czasu bierzesz? lecę podziwiać dalej, gratuluję prezentu, mulinki świetne, dziękuję za komentarz:D pozdrawiam Justyna
    P.S a tak z opisu zaparzania americano pomyślałam, że niezła lura:D


    arabeska291
    2012/01/13 21:05:38
    Twoje podejście do świata za każdym razem mnie rozbraja :) zazdroszczę prezencików


    kasiulka1605
    2012/01/15 19:02:00
    wszystko jest super :)
    aż zachęca do tworzenia :)


    renataa25
    2012/01/17 08:57:08
    Fajne nagrody, jak najbardziej zasłużone:)))) Nie zazdroszcze (no może troszeczke), tylko ciesze się razem z Tobą:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń