niedziela, 15 stycznia 2012

Koniec? Chyba jednak nie:P

Wczoraj wreszcie nawiedziła mnie wena, żeby wykończyć banerek z serduszkami dla mamy. Jak wiadomo, dobra wena nie zdarza się często, więc zamiast iść spać posiedziałam jeszcze trochę i oto co powstało! Wieszaczek w Polsce zmienię na taki sam, tylko z sercem:) Identyczny jak w drugim banerku sercowym.


DSC00752


Hmmm, coś krzywo wyszło na zdjęciu:P Jak widać dodałam kawowe guziczki i wstążeczkę w krateczkę:) Matkas poza sercami lubi też krateczki:)


Wszystko zszyłam ręcznie, bo maszyny do szycia brak.


DSC00753


DSC00754


Miałam też guziczki herbaciane, ale różowe:P


DSC00757


DSC00755


DSC00756


Wzór zainspirował mnie do kolejnej pracy, więc jak tylko wprowadzę pomysł w życie pochwalę się:D


Jak już wczoraj wspominałam, niedużo haftowałam w tym tygodniu, właściwie tylko jeden wieczór, ale dzięki temu z łatwością rozpoznacie co powstanie:) Biskupi kwiatuszek już nie jest samotny:P


DSC00746


Właśnie wracam ze spożywczaka! Byłam oczywiście po mleko:D Znowu ktoś mi podpija z lodówki! Bezczelność! Ale kupiłam 3 galony, więc przynajmniej na jakiś tydzień mam zapas:) Ale, ale! Słońce pięknie świeci i śnieg...TOPNIEJE!!!!!!!!!! JUPI!!!!!!!!!!!


Tutaj ze śniegu głównie cieszą się chińskie dzieci:) Ich ulubiona zabawa to odśnieżanie:P Wczoraj odśnieżali trawnik (!) z przodu mojego budynku. Dziś wzięli się za trawnik z tyłu:P Pchają ostro szuflami:P


 


haftytiny – Też się często nie zgadzam z wynikami, ale takie imprezy to dla mnie przede wszystkim święto kina, a jako wielki kinomaniak muszę, po prostu muszę to obejrzeć:)


haftowaneprezenty – Oj, Michalina,widzę, że nie bardzo wiesz co się dzieje z bagażami:P To, że go nadajesz przed podróżą nie znaczy, że już go nikt nie tyka. Dwa razy mi się zdarzyło, że sprawdzali po jednej z moich walizek. Po otwarciu w domu znalazłam oficjalne pismo od celników amerykańskich. Raz niestety zwinęli mi maskotkę:( A kiedyś mój promotor z polibudy wspominał jak leciał do Japonii. W Polsce zapakował pełną butelkę wódki, a jak doleciał, wódki było już tylko pół:P


pagatek – Agata, wypchaj się! Nie będzie zdjęć śniegu! Wystarczy, że mnie denerwuje za oknem, na blogu nie będzie mnie wkurzał:P Po zdjęcia śniegu zapraszam na inne blogi, gdzie szalone dziewczyny cieszą się jak głupie:P


Ewa – No, jedyna normalna! Czyli już wróciłaś z Polski?


beatrix73 – Doktorat w Polsce czy w Stanach ogólnie wygląda podobnie:) Przynajmniej na kierunkach ścisłych – praca w labie, zaliczanie przedmiotów i uczenie studentów. Ot i tyle! A czym dokładnie się zajmuję, to już najważniejsze, że moja szefowa i ja wiemy:P


taminacodzien – Super! Cieszę się, że się nieco pośmialiście dzięki mnie:)

2 komentarze:

  1. mrs.knitters
    2012/01/15 22:20:38
    mniam... czekolada... mogę ją pochłaniać w każdej postaci i ilości mmmm. Świetny banerek, a guziczki pasują rewelacyjnie, choć za kawą nie przepadam (chyba, że inka, ale niektórzy twierdzą, że to nie 'kawa' ;P )


    haftytiny
    2012/01/15 22:27:54
    świetny banerek, bardzo ładnie go ozdobiłaś:D no a , że jesteś takim kinomaniakiem to jestem ciekawa czy Twoim zdaniem polski film ma szansę na Oscara:D?


    aeljot
    2012/01/15 22:43:14
    Kawowy banerek wyszedł fajny. Mama na pewno będzie zadowolona.
    Oj przezywasz ten różowy kwiatek :P Ale jaki fajny misiak go trzyma.
    U mnie tez mleko ginie w ilościach hurtowych ;)


    misia-be
    2012/01/15 22:59:24
    Świetny ten banerek wyszedł! Super! Misiek tez wygląda zachęcająco :) A ty się ciesz, że nie musisz odśnieżać :P:P hahaha ja też nie musze bo w bloku mieszkam ale nie zazdroszczę tym co z łopatami teraz latają, zwłaszcza, że od dwóch dni cały czas sypie.. i sypie.. i sypie..


    Gość: Chranna, *.stk.vectranet.pl
    2012/01/16 00:04:15
    Bannerek wygląda pięknie. A te guziczki, tasiemka w kratkę - k a p i t a l n i e wszystko razem wygląda :)


    Gość: zimna29, *.wlms-broadband.com
    2012/01/16 00:08:12
    Ależ te kawy, czekoladki i herbratki są piękne! :) i te guziczki... :) A misio zapowiada się rewelacyjnie ;)


    paga-tek
    2012/01/16 00:51:09
    Jej jak to sie pieknie prezentuje, no cudo!!!! ten wieszaczek jest cudny, a guziki to juz w ogole... Drugi haft zapowiada sie interesujaco - moje ulubione miski!! A co do sniegu to wredna jestes :P. Nawet takiej malutkiej przyjemnosci nie chcesz mi sprawic :)

    Pozdrawiam


    Gość: Ewa, *.hsd1.in.comcast.net
    2012/01/16 03:21:10
    Wrocilam i wpadłam od razu w to białe badziewie! Moi miejscowi chińczycy nie są tak podekscytowani jak Twoi! Przyślij mi jednego proszę :D


    cecy44
    2012/01/16 09:13:01
    Banerek cudny a misiek będzie naprawdę super.Lubię takie misiowe wzorki.Pozdrawiam.


    Gość: -pusia-, *.nat.tvk.wroc.pl
    2012/01/16 09:52:22
    Banerek cudny :) Wieszaczki robisz sama, czy gdzieś kupujesz?
    Czekam na kolejną odsłonę misia :)
    Pozdrawiam


    OdpowiedzUsuń
  2. april79
    2012/01/16 10:06:56
    wypadałoby w końcu zostawić jakiś komentarz a nie tylko tak cichaczem podglądać ,co?;)
    ten banerek to świetny pretekst, po pierwsze uwielbiam te wszystkie napoje( kawę zdecydowanie najbardziej ale tylko z mlekiem, dużą ilością mleka-średnio w moim domu znika 12 litrów tygodniowo )i po drugie też już go wyszywałam, więc mogę powiedzieć że wyszły nam równie ładnie;) choć ja nie miałam takich fajnych guziczków czego bardzo żałuj:) i jeszcze choć wiem że tego nie pochwalasz- kocham zimę i śnieg:)


    Gość: matkas, *.welnowiec.net
    2012/01/16 10:41:45
    Anku - Ty to wiesz - jak uszczesliwic mame- thanks!!!mama


    damar5
    2012/01/16 11:30:31
    Banerek ,cudo!!! Koniecznie musze nabyc wstazke w kratke w kolorze brazowym ,jest bardzo apetyczna :) Guziki jak zwykle dobrane zawodowo,piekna calosc :)
    A to niespodzianka z tym kwiatkiem hehehe w tym zestawieniu jak najbardziej mi sie podoba :) :)
    Poz.Dana
    P.S. U nas tylko mroz, swinstwa nie widac :) ufffff


    cornelka2
    2012/01/16 12:04:09
    Piękne bardzo mi się podoba a guziczek bomba . Dzięki za komentarz , bawiłam się świetnie pozdrawiam


    Gość: carse, *.adsl.inetia.pl
    2012/01/16 13:37:34
    Zaglądam na Twojego bloga mniej więcej od miesiąca i nie mogę się nadziwić... pozytywnie oczywiście :) Podziwiam Twoją twórczość, podziwiam pasję, zazdroszczę lepiej zaopatrzonych i podejrzewam, że tańszych sklepów z materiałami do haftu.
    No i przez prowadzonego przez Ciebie bloga zaczynam się zastanawiać czy nie założyć własnego.
    Będę zaglądać dalej, czytać, czerpać inspirację i cieszyć oczy :)
    Pozdrawiam serdecznie!


    olcia113-world
    2012/01/16 17:44:48
    Jaki śliczny banerek! I misiu zapowiada się cudnie, wszystkie prace są piękne!


    arabeska291
    2012/01/16 22:20:32
    równy, idealnie wykończony i te guziki.... mini majstersztyk :)


    arabeska291
    2012/01/16 22:20:53
    ups....zapomniałam dodać bardzo mi się podoba :P


    Gość: aneta.s, *.play-internet.pl
    2012/01/17 20:59:36
    ale cudeńka! ech... jedno jest pewne dzisiejszy wieczór spędzam na Twoim blogu :D i już zazdroszczę tylu pomysłów!


    iskierka_duszy
    2012/01/19 14:22:23
    Przepiękny ten hafcik kawowy. Czy dobrze zauważyłam że to kawowa kanwa? Chyba sama się skuszę na taki obrazek:)


    anenia-vladona
    2012/01/20 14:20:08
    nadrabiam nadrabiam bo nie wyrabiam z komentowaniem hihihi
    fantastycznie ci wyszedł ten kuchenny hafcik - uwielbiam taką tematykę i jeszcze te obłędne guziczki no cuuuuudo poprostu
    podziwiam cie za zszywanie tego ręcznie - ja do szycia mam 2 lewe rączki, nawet z przyszyciem guzika mam problem

    aaaa to misiek TT się wyłania - uroczy hafcik ale nie zazdroszczę okłaczenia go
    mam w swoim dorobku jednego TT i od tamtej pory omijam je szerokim łukiem hihihi

    OdpowiedzUsuń