sobota, 28 stycznia 2012

Przewinięte:D

Zakupki z ostatnich miesięcy. Jakoś sporo zaległości mam:( Niby często piszę, ale folder „do napisania” ma jeszcze sporo zdjęć:P Tematyka różnorodna, bo najczęściej kupowane na clearance, czyli przecenie przeceny:P W tym tygodniu widziałam już nawet wstążki na Wielkanoc:) Bo te na walentynki czy dzień św. Patryka, to już od dawna leżą na półkach:P


Nawiązując do tytułu – wszystkie wstążki już przewinięte i pochowane do woreczków, grzecznie czakają na lot do Polski:) Ja też nie mogę się już doczekać:D


DSC00565


DSC00566


DSC00570


DSC00572


DSC00685


DSC00688


Rowerową wstążkę musiałam mieć:) Muszę wreszcie jakiś rower wyhaftować, bo Czerwonka czuje się pokrzywdzony:P


DSC00683


Ta jest nieco duża, ale już od miesięcy ją oglądałam i wreszcie zdecydowałam się kupić. Wymyśliłam, że mogę z niej zrobić ramkę dookoła haftu, takie wstążkowe passe partout:)


DSC00690


DSC00692


DSC00695


Filiżankowa wstążka całkiem niedawno pojawiła się w Joann:) Teraz mogę spokojnie wyhaftować jakąś herbacianą makatkę!


DSC00697


Co do tego dolnego sznurka mam pewne plany:) Zawieszę na nim rameczki w kształcie kół ratunkowych z zestawów, które pokazywałam tu i tu.


DSC00699


A tu odpowiedz na moje potrzeby. Nadal nie rozumiem dlaczego hafty czy metryczki dla dzieci są zwykle różowe dla dziewczynek a niebieskie dla chłopców? Głupota! W Joann znalazłam zółte i zielone stópki:)


DSC00701


Jak tylko zobaczyłam misiolki nie wypuściłam ich z łapek:) Jak prawdziwe, nie?


DSC00687


Oj, mam ostatnio sporo pomysłów na nowe hafty, szkoda tylko, że sporo innych zajęć na wydziale:( Ale ale, zawsze jak się pożalę na blogu to siły witalne wracają, więc liczę i teraz na podobną reakcję:D


Ostatnio wciągam się też w nowy serial – Lost Girl. W pierwszym odcinku usłyszałam super piosenkę i dziś ją znalazłam na youtube! Mam nadzieję, że w Polsce się otworzy:D







 


alex_sue – Nieźle trafiłaś:P Rano najpierw zajrzałam na pocztę a tam mail od Cross Stitch Card Shop, że spodobały im się moje prace i chcą wydrukować w następnym numerze. A później przeczytałam Twój komentarz:D Właśnie – po pierwsze musi im się spodobać, co wysłałaś. Wiem, że ostatnio było kilka moich prac w gazetkach, ale to nie wszystko co im wysłałam. Z odpowiedziami jest tak, napiszą do Ciebie jeśli zdecydują się wydrukować a nie podałaś im adresu albo jak zdjęcia są do kitu. Wiem od Cinki26, że jak podawała adres, to później dowiadywała się o publikacji jak ukazywała się w gazetce lub jak przysłali prezent. No i Marcie wszystko co wysłała wydrukowali:) A jak szybko odpowiadają? Różnie. Zawsze maile piszę wieczorem i jak coś się bardzo podobało to dostawałam maila zaraz na drugi dzień rano. Tym razem czekałam prawie tydzień, bo maila do Card Shop wysłałam w sobotę, a odpowiedz dostałam dziś rano. Choć czasem i z miesiąc można czekać, tak było zdaje się z Cross Stitch Gold. Powodzenia, mam nadzieję, że Ci się uda:) Jakby co, to się oczywiście pochwal:)


cornelka – Wiem, wiem, Dana mi wspominała o Pani problemach z komputerem. Nie musi mi się Pani tłumaczyć. Mama mi też dziś mówiła, jak jest zimno w Katowicach:( Jak u mnie ostatnio było -13C, to czułam jak mi okulary przymarzają do twarzy:(


niteczka_0 – Dziękuję! Fajnie się czytało Twój komentarz:)


Ewa – Hmmm, to już mój drugi pokój z oknem:) A teraz siedzę jest to moje osobiste okno, które jest  zaraz przy wejściu do budynku i często ludzie z wydziału mi kiwają:D Śmieję się, że robię za „panienkę z okienka”:P Chyba padłabym trupem w takim bez okna:( Ale to chyba zależy od warunków w budynku. Np. chemicy fizyczni mają swoją siedzibę w piwnicy, więc czy prof czy grad student, każdy ma pokój bez okna:P


alexls – Ja cały tydzień tak się czuję:( Nie wiem co się dzieje:( Pora wziąć się w garść:D

1 komentarz:

  1. alex_sue
    2012/01/28 08:14:01
    No nieźle :D Mam wyczucie czasu :) Na tamten email mi już chyba nie odpiszą, bo kilka dni minęło, ale teraz mam zamiar obfotografować wszystko i wysyłać więc mam nadzieje, że coś się trafi ;) No i ja podałam im adres swój, więc może z zaskoczenia się dowiem ;)


    Gość: doriss, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/01/28 08:20:05
    Super wstążeczki na pewno się przydadzą i będą pięknie wyglądać.
    Pozdrawiam


    Gość: zimna29, *.wlms-broadband.com
    2012/01/28 09:27:59
    Rewelacyjne zakupki! :) Chciałam powiedzieć, która wtążeczka najładniejsza, ale nie da sie! :D wszystkie sa piękne :)


    haftytiny
    2012/01/28 11:04:08
    super wstążki, ale najbardziej chyba cieszy cena?:D tez bym tyle nakupowała:D zdjęcia poleciały, dobrze, że napisałaś, nie wiedziałam, że taki skarb mam w domu:D


    damar5
    2012/01/28 11:23:52
    Te od Marty sa przepiekne,takie eleganckie wygladaja :):) Mam wzorek na biscornu z rowerem :) i myslalam ,zeby Ci takie sprawic hehehe ale skoro Ty masz wstazke ?Tylko maly problem ta wstazka zdecydowanie kolorystyka by nie pasowala:) ale znajac Twoje umiejetnosci kombinatorskie pewnie cos wymyslisz :) Wieczorem wrzuce Ci wzorek na skrzynke :)
    Poz.Dana


    karoliczak
    2012/01/28 11:34:57
    Aniu, piękne te wstążki... w mojej pasmanterii nie ma takich:( chyba czas się wybrać do Poznania po zakupki- chociaż czasu brak....
    a tak szperałam dzisiaj w poszukiwaniu metryczki dla Synka i znalazłam to :)
    chelsiam.gallery.ru/watch?a=Al7-bxkW

    tylko kolor zmienić;)
    pozdrawiam Karola


    cecy44
    2012/01/28 12:03:20
    Wstążeczki cudowne,a ta z filiżankami naj naj naj.....Pozdrawiam.


    drugi.maurycjusz
    2012/01/28 12:25:38
    ale zdobycze!!!! szczególnie podobają mi się rowerowa, zielone i żółte stópki ( też nie rozumiem różu i blue) oraz jesienna.będziesz miała zajęć na najbliższe kilka lat:)))raz jeszcze gratulacje!!!!- u mnie w empiku niestety nie ma Gold'a, we Wrocławiu też nie znalazłam, upoluję chyba w necie;) dzisiaj wieczorkiem odpiszę;)papapa!


    iskierka_duszy
    2012/01/28 13:26:20
    Wow, pozazdrościć takich zakupów wszystkie wstążki są rewelacyjne. a najbardziej w oko wpadły mi ten drugi zestaw i ta z filiżanką herbaty. Ja chyba fortunę bym wydawała na takie przydasie i jeszcze w promocji. Szkoda że u nas takich sklepów nie ma. Pozdrawiam cieplutko


    Gość: matkas, *.welnowiec.net
    2012/01/28 14:07:38
    Fajna piosenka, wstazki tez- mama


    xgalaktyka
    2012/01/28 14:19:57
    Zakupowe szaleństwo !!!
    Ale miło tak potem...powyciągać i cieszyć oczy ;)
    Uściski Aniu:)


    paga-tek
    2012/01/28 17:07:51
    Wszystkie super, ale najpiekniejsze sa te w filizanki i misie :)

    Pozdrawiam


    Gość: ewa, *.dsl.uli.it
    2012/01/28 17:22:30
    w ciagu ostatnich paru dni czytalam sobie twoj blog i tak sie stalo ze przeczytalam caly, podoba mi sie tu u ciebie na pewno bede tu czesto zagladac. Ja tez tak jak ty uwielbiam robic zakupy przydasiowe a ze zajmuje sie nie tylko haftowaniem to jest tego dosyc sporo :). Na szczescie tutaj gdzie mieszkam jest troche sklepow gdzie mozna skutecznie wydac pieniadze. Jesli masz ochote to zapraszam do mnie:)


    Gość: Jaemigrantka, *.not-set-yet.ntli.net
    2012/01/28 17:48:10
    To sie nanawijalas,heh;czasem sie zastanawiam ile ten Twoj katowicki pokoj ma metrow ze magazynujesz,magazynusjesz i wciaz masz miejsce na kolejne skarby:] ja tez bym chciala zeby mi sie metraz tak rozszerzal:}
    Nie bylo mnie chwile a tu juz sto wpisow:D Pieguszka nie proznuje,jak mroweczka sie uwija!:]


    renataa25
    2012/01/29 11:15:24
    Cudne tasiemki:))) Fajne zapasy:)))


    Gość: Chranna, *.tarnowskiegory.vectranet.pl
    2012/01/30 18:28:39
    Wstążki fantastyczne i inspirujące - powodują, że rodzą się pomysły robótkowe. Gratuluje kolejnej publikacji!

    OdpowiedzUsuń