niedziela, 8 stycznia 2012

Wiosna na dworze, wiosna na kanwie:)

Byłam dziś na spacerze po mojej okolicy – pięknie jest – wiosennie:) A wczoraj wieczorem nie mogłam się opanować i zamiast wykańczać banerek wzięłam się za nowy hafcik. I tak na mojej kanwie zakwitł pierwszy wiosenny kwiatek:) Różowe muliny zmieniłam na takie bardziej biskupie niż odblaskowe i nawet mi się podobają, choć znacie moje zdanie nt różu:P A obrazek jest dla mnie, a nie dla Matkasa:D


DSC00718


Myślę, że na dzisiejszym wpisie skończy się moje codzienne publikowanie nowych wpisów na blogu. Ten semestr nie będzie się za bardzo różnił od poprzedniego, więc będę mieć sporo roboty. Ale to dobrze, czas mi szybciej mija, jak się nie nudzę:) A to znaczy, że wakacje coraz bliżej i spotkanie z rodzinką też:)


 


Co do Waszych komentarzy, jak widzicie wszystkie opublikowałam. Powiem tak, wyraziłam swoje zdanie, do którego nie będę nikogo przekonywać, więc Wy mnie też nie przekonujcie. To że nie piszę o przykrych rzeczach w moim życiu i że mieszkam obecnie w Stanach wcale nie znaczy, że żyję jak w bajce. Nie uważam jednak, że wyżalanie się na blogu jak mi źle, kto jest w mojej rodzinie na co chory, etc,  ma sens, bo nie ma. Mi nie pomoże, a po co ktoś ma się czuć dzięki temu lepiej? Chyba każdy ma w swoim otoczeniu, w rodzinie czy wśród znajomych, kogoś chorego czy potrzebującego. I chyba kto może to pomaga i nie każdy musi się tym  chwalić publicznie. A zawsze sobie pomyślcie, ile jest ludzi, którzy nie umieją poprosić o pomoc:( Ja mam czyste sumienie, nikomu źle nie życzę, więc zdziwiły mnie nieco niektóre kąśliwe i chyba złośliwe komentarze. Ale cóż, sama poruszyłam temat to nie będę się teraz obrażać. Nie lubię po prostu tej całej nagonki tego jednego dnia w roku. Tyle innych akcji jest normalnie przeprowadzanych i chyba nie są mniej ważne. Moja rodzina pomaga innym na różne sposoby, więc to że wyrażę złe zdanie na temat dzisiejszej akcji nie czyni mnie człowiekiem bez empatii. Temat uważam za skończony, nie będę już do niego wracała.

1 komentarz:

  1. Gość: aneks17, 94.75.114.*
    2012/01/08 21:50:02
    Banerek z serduszkami jest absolutnie boski! Będzie pięknie wyglądał!
    I kwiatuszek też fajny!


    paga-tek
    2012/01/08 22:19:04
    Ja Ciebie prosze, zwolnij troche, bo wpedzasz mnie w depresje :P.

    Pozdrawiam


    Gość: matkas, *.welnowiec.net
    2012/01/09 07:44:37
    A ja wiem - co z tego wyniknie....Trzymaj sie Mala- mama


    haftyska
    2012/01/09 08:14:25
    różowy to również nie jest mój ulubiony kolor, jednak kwiatek w tym kolorze prezentuje się super :)


    damar5
    2012/01/09 09:52:54
    O jakie cudne kolorki :P ,cos Ty znowu wymyslila hehe
    Poz.Dana


    domisia20
    2012/01/09 15:31:05
    Ale fajny hafcik.Tez nie przepadam za rozowym,ale ten rozowy moze byc!!:) No faktycznie niektore to sie spienily w komentarzach,rozhisteryzowane okropnie,ale coz wiekszosc to ma fiola na punkcie tego cyrku.Pozdrowki z deszczowych Gliwic:)


    anenia-vladona
    2012/01/11 15:03:40
    ooooo Nowy Rok - Nowa Ania, której podoba się różowy kolor :-p
    ciekawa jestem całości tego obrazka ale znając Ciebie to pewnie zaraz zobaczę efekt końcowy - zatem czekam z niecierpliwością
    pozdrawiam
    anenia

    OdpowiedzUsuń