sobota, 28 stycznia 2012

Nudy na pudy :P

Pewnie mocno już Wam się dały w kość moje ostatnie wpisy:P Albo przynajmniej zmęczyło Was moje przynudzanie:P Ale trudno! Dziś znowu się pochwalę, bo właśnie dziś zdobyłam zdjęcie mojej ostatniej publikacji! Haftytiny, dziękuję bardzo za zdjęcie!


Prezent już dostałam (malutkiego słonika:), to teraz pokażę Wam za co! Za mój halloweenowy pierscionek, o którym pisałam tu. Dla przypomnienia, jestem w Cross Stitch Crazy nr 161.


csc161


A oto i moja duma:)


pierscionek


Nie wiem dlaczego, ale strasznie ich łapki swędzą w Crazy i mocno przerabiają moje maile:P Tym razem nieźle pokłamali! Bo napisali coś takiego:


„Chciałam się z Wami podzielić moim pomysłem na Halloween. Zamiast biżuterii ze sklepów, postanowiłam zrobić swoją własną i wykorzystałam jako inspirację Wasze wzory. Miałam na sobie ten pierścionek w czasie imprezy halloweenowej i wszyscy byli zachwyceni.”


Hmmm, nie przypominam sobie, żebym kiedykolwiek w życiu była na imprezie halloweenowej:P Pisałam im, że założyłam go na wydział i że się wszystkim podobał:) Zwykle halloween spędzam w domu, bo na drugi dzień mam egzaminy:P Takie moje zezowate szczęście:P


Nieważne i tak się cieszę:D


Od razu odpowiem na pytanie, które może się pojawić:P Tak, będą kolejne publikacje:P


 


Aaaaaa, dopiero dziś zauważyłam, że licznik na Pieguchowie przekroczył 90 tys! Dziękuję bardzo za wszytkie odwiedziny:) I tym bardziej się cieszę, że są one spowodowane Waszą chęcią odwiedzenia mnie, zobaczenia co nowego się u mnie dzieje, czy co za kolejne brednie napisałam:P, a nie odwiedzacie mnie, bo jakieś rozdawajki organizuję:P Fajnie, że jesteście!!!!!


 


alex_sue – Adresu nigdy nie podaję, bo wolę wiedzieć czy wydrukują czy nie. Na takie publikacje z zaskoczenia nie miałabym nerwów, bo żadnej z 5 gazetek, do których pisałam nie prenumeruję. A już i tak mi wystarcza jak szaleję szukając stron z listami czytelników na necie, jak wiem mniej więcej w którym numerze ma być coś mojego:( Nie wiem dlaczego często tylko strony z wzorkami są, a całej reszty nie:( A na czekanie w niewiedzy aż po 1-2 miesiącach dany numer pojawi się w moim sklepie, to musiałabym łykać tabletki przeciwzawałowe:P


karoliczak – Dzięki:) Już od dawna zastanawiałam się nad tym wzorem:)


drugi.maurycjusz – Ty też chcesz przeze mnie zbankrutować? Ja niestety musze spokojnie czekać aż gazetki pojawią się u mnie:( W czwartek dorwałam wreszcie CS z moimi kolczykami:D I skakałam z radości:)


ewa – Dziękuję:)


jaemigrantka – Ja mam tylko pół pokoju w Katowicach:P Druga połowa należy do Maćka:) Co do przestarzeni, to wiesz, że ja tak samo się zastanawiałam, gdzie Ty to wszystko mieścisz? Aż nie zobaczyłam Twojego biurka w szafie:P

1 komentarz:

  1. alex_sue
    2012/01/29 09:10:30
    Tak właściwie to ja wysłałam 2 takie same emaile, bo oni odsyłają taki automatyczny i właśnie tam doczytałam że życzą sobie żeby dopisywać adres i zdjęcia w odpowiednim rozmiarze. No to ja poprawiłam i wysłałam drugi raz, ale drugiego zwrotnego nie dostałam. Następnym razem też spróbuje bez adresu, bo też nie prenumeruje żadnej z tych gazet ;)


    barbaratoja
    2012/01/29 09:54:31
    Jeżeli uważasz,że piszesz brednie i przynudzasz, to się nie czytaj... ale pisz i chwal się.
    Lubię Twoje chwalenie się;-)))


    cecy44
    2012/01/29 10:26:18
    I znów gratuluję!Zdolna i pomysłowa kobietka z Ciebie.Pozdrawiam zimowo i mroźnie.


    4.mar.chewka
    2012/01/29 11:31:02
    musze sie w koncu wybrac po te gazety do Mediolanu, bo u mnie na wsi tego nie sprzedaja a koniecznie musze zobaczys twoje dziela " na zywo"
    A tak nawiasem mowiac to bardzo dobrze, ze sie tak chwalisz, bo tak to w zyciu jest ze jak sie samemu nie pochwalimy to nikt nas nie zauwazy.


    Gość: matkas, *.welnowiec.net
    2012/01/29 13:17:21
    A pierscionek juz w domu.....mama


    aeljot
    2012/01/29 14:48:43
    Jak zawsze napiszę, że Ci za dobrze :P


    damar5
    2012/01/29 16:01:56
    Ja tam nie uwazam,ze nudno :) jesli jest sie czyms chwalic to tylko :) :) Jeszcze raz gratuluje i szczerze i niecierpliwie czekam na nastepne takie wpisy :) No i samych udanych nagrod zycze :) Poz.Dana


    Gość: fejferek, *.home.aster.pl
    2012/01/29 16:48:56
    Kto powiedział, że te rozdawajki są fajne :P od czasu do czasu owszem, można spróbować, ale co za dużo candy to za słodko na blogach!
    No zobacz jakie z nich kombinatory! Tak cię przeredagowali! Ale dzięki nim nie wyszlaś na jakiegoś totalnego odludka (nie, żeby to miało być zle ;)) bo "bylaś" na imprze :)
    Ciekawe ile jeszcze fajnych listów tam do tej redakcji wysłałaś, z chęcią zobaczę i pozazdroszczę upominków ;)
    pozdrawiam i do usłyszenia!
    aga



    haftytiny
    2012/01/29 22:56:42
    pewnie byłaś na imprezie tylko nie pamiętasz:D

    OdpowiedzUsuń