piątek, 31 stycznia 2014

Wlasny biznes :)

Po prawie 12 lat bycia studentka najwyzszy czas na wlasny biznes! Pomysl juz mam, znak tez, teraz czas na lokalizacje. Propozycje mozecie zostawiac w komentarzach!


A tak na serio, to od razu zakochalam sie w tym wzorze! Zobaczylam go w lecie i w lipcu zaczelam haftowac. Skonczylam w sierpniu, a dzis wykonczylam zgodnie z wizja z glowy:D


Zaczelo sie od pomaranczowej kanwy (18ct) i dwoch nitek czarnej muliny DMC. Dwie nitki, zeby nie bylo przeswitow.


DSC04413


To juz wiecie, ze moj biznes to godzinny parking na miotly:) Idealny dla heksy, nie? :D


Hafcik wykonczylam tak, zeby jak najbardziej przypominal znak drogowy. Kanwe przykleilam do kartonu i podlozylam filcem jak w przypadku wafelkow (tzn. pinkeepow), ale tyl zamiast drugiego kartoniku pokrytego materialem, podkleilam filcem ozdobionym wycietym moimi rozowymi nozyczkami i dodalam wstazke, ktora zdziebko przypomina droge:P A jak teraz na niego patrze, to chyba w podobny sposob damar5 wykonczyla jeden hafcik kilka lat temu. Dana, mam racje?


Hafcik dosyc duzy jak na mnie, cala zawieszka ma wymiary 12 x 17,5 cm, choc "kobyly" sa jeszcze wieksze:P


DSC04422


Wzor chyba malo popularny, bo tylko raz widzialam go wyhaftowany i to jeszcze niekompletnie, bo brakowalo miotly, byl tylko kij od niej:P Sama tez sie nieco zdziwilam jak skonczylam xxx, ze czegos mi tu brakuje:P W oryginale, tak jak u mnie, miotla to chwoscik. Taki fajny akcent 3D. I to chyba bedzie pierwszy i ostatni chwoscik w mojej karierze xxx, bo jakos za nimi nie przepadam:(


DSC04427


DSC04429


DSC04430


DSC04431


Czy ta wstazka nie przypomina Wam drogi? :) ("Plama" na kanwie zaraz pod wstazka to znikajacy mazak. Jak juz wiele razy pisalam, niezawodnie pomaga mi wykanczac wiekszosc moich prac:) Do jutra powinien zniknac bez sladu.)


DSC04432


DSC04437


Wiem, ze na kazdym zdjeciu kanwa ma inny kolor, ale takie uroki zimy:( Jakos na zdjeciu z fleszem wyszedl prawdziwy kolor - intensywny pomarancz:)


DSC04441


Na razie moj znak powisi na scianie. Jak widac nie jest zbyt rowny, ale mialam troche za malo nadmiaru kanwy po bokach haftu i nie bylam pewna czy w ogole uda mi sie go przykleic do kartonika. Udalo sie, wiec marudzic na niedoskonalosci nie bede:P 


DSC04416


Zaraz obok przodkini:P Zdradze Wam, ze wielu moich sasiadow, ktorzy nie umieja sie opanowac i idac naszym wspolnym balkonem zagladaja do mnie, prawie zamiera na widok przodkini:P Bo wisi ona dokladnie na wprost mojego okna. Oj, boska jest:)


DSC04420


No i jak? Dobry pomysl na biznes? :)


Uff, zostaly mi jeszcze dwa "mordercze" hafciki do wykonczenia i pokazania, i wreszcie uwine sie z zeszlorocznymi pracami:D


 


A na koniec piosenka z jednego z moich ulubionych seriali, wlasnie leci w tv:) "Scotland" idealnie pasuje do Reign.







  


Dziekuje za wszystkie komentarze i gratulacje:) Jak zawsze i Was namawiam do pisania do gazetek:) I niekoniecznie musi to byc praca z danej gazetki, moze byc cokolwiek z czego jestescie dumne. Przyjemnosc nieziemska zobaczyc swoja prace w gazetce:D


 


drugi.maurycjusz - Basiu, moje prace staram sie pokazywac wg chronologii powstawania, wiec jeszcze kilka prac bedzie na blogu zanim pojawi sie kobyla.


damar5 - To teraz czekam na cudowne ozdrowienie:D


myszkowato - Hmmm, chyba cos sie pomylilas:P Mieszkam w US, a nie UK i do mnie gazetki docieraja z jeszcze wiekszym opoznieniem niz do Polski. Dzis bylam w Joann i dopiero 185 numer Cross Stitch Crazy lezal na polce, a u Ciebie juz 186:( Ale dobrze, ze mamy dostep do netu, nie?:)


1_iwonan - :) Nie mam nic przeciwko kotom, sama "morduje" od kilku lat koci kalendarz MS, ale nie moge patrzec na koszmarnie brzydkie wzory, cokolwiek by nie przedstawialy:(


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/01/31 08:20:35
    Haft parkingowo- miotlowy jest super i już wykupuje miejsce na parkingu od razu do grudnia 2014 , a potem do domu..No nie..I licze na jakas znizke...mama


    Gość: AnnaM, *.dynamic.chello.pl
    2014/01/31 08:35:54
    świetny znak...i z chęcią zaparkowałabym tam moim zelmerkiem bo zemnie też czarownica :) Kolor kanwy zpewne rewelacyjnie się komponuję z tą czernią. Też haftowałabym dwoma nitkami gdyz prześwity strasznie mnie irytują...
    Całość rewelacyjna i świetny pomysł :)


    beabetita
    2014/01/31 09:06:47
    Biznes genialny. Muszę wykupić sobie miejsce u Ciebie na stałe ;) Może taniej będzie co? ;) Pozdrawiam cieplutko.
    beabetita.blogspot.com/


    zakreconamysia
    2014/01/31 09:43:41
    Hej niesamowicie wykończyłaś miotłę, jak prawdziwa, super wyszedł ten znak ;o)


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2014/01/31 10:27:11
    Wiedźma super!
    Pomysł na biznes też idealny, myślę że konkurencji brak, więc lokalizacja może być wszędzie ;)


    aeljot
    2014/01/31 10:36:11
    Pomysł na biznes super - i do tego chyba nie ma konkurencji ;)


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2014/01/31 10:47:03
    Zawieszka bardzo fajna i pasuje do "przodkini". Zaskoczył mnie chwościk w Twoim wykonaniu, bo kiedyś pisałaś, że ich nie lubisz:) Ale widzę, że zrobiłaś wyjątek od reguły i bardzo dobrze, bo fajnie Ci wyszedł i idealnie pasuje do tej miotły!


    ella1101
    2014/01/31 11:45:59
    Pomysl na biznes fantastyczny. Haft jest superasny, gdzie ty je wynajdujesz, wykonczylas bardzo fajnie.


    ann_margaret
    2014/01/31 12:38:22
    Pomysł na biznes fantastyczny, dorzuciłabym jeszcze miotło-serwis:)))
    Haft jest super, a szczególnie podoba mi się ten chwościk.


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2014/01/31 13:00:43
    No literek nie pomyliłam UK z US, ale zapomniałam o tajnych podziemiach internetowych hi hi hi.... ale nadszedł już prawie początek nowego miesiąca to pewnie coś znowu rzucą ciekawego:) hi hi hi No ja jeszcze nie zdecydowałam się na napisanie do gazetki, na pewno jest to wielka radość, a tym bardziej w ''zagranicznej gazecie'' łoooo ciekawe co sąsiedzi powiedzą(tak pół żartem oczywiście), A tym bardziej, że faktycznie dość często drukują prace naszych koleżanek :)
    No ale czarownica jest wspaniała!!! Śliczna, kolor materiałku idealnie pasuje... a miotełka.... ach... tak starannie zrobiona.... Czekam na następny obrazeczek:)
    Trzymaj się cieplutko... teraz już wiem jak Cię można znaleźć- trzeba dobrze zaglądac w okna:) saaaa sa sa


    damar5
    2014/01/31 13:42:30
    Juz mnie nic nie boli...:-D:-D:-D:-D:-D:-D

    Wez mnie na wspolniczke ,plissssss.....:-D:-D
    Tez chce taka zawieszke ,jest cudna ,swietnie wykonczona a chwoscik zabojczy/czyt. fantastyczny/
    Znowu zawladnela mna milosc od pierwszego wejrzenia :-D
    Straaaasznie fajny ten Twoj znak:-D

    No dobrze ,ze przypomnialas mi takie wykonczenie haftu , zupelnie o takim zapomnialam a przeciez prosty i bardzo efektowny.Brawo Piegucho!
    Poz. Cudownie uzdrowiona Dana


    cornelka2
    2014/01/31 15:25:16
    Pomysł na biznes superowy a hafcik bombowy idealny. Brdzo mi się podoba ,fajnie wykończyłaś miotłę no i wszystko jest super!!!!!! pozdrawiam


    1_iwonan
    2014/01/31 18:22:09
    A ile Pani parkingowa bierze od miotły? :):)
    Fantastyczny wzór, super wykonany i doskonale dopracowany - MISTRZOSTWO!!!


    anna-kalinska
    2014/01/31 19:27:47
    Pomysł na biznes bardzo na czasie! Miejsce - wszędzie tam, gdzie dużo śniegu do zmiatania, wstążka to idealnie wskazuje :)) Ale to raczej zajęcie dla jakiegoś pana, a nie heksy z opatentowanym znakiem :))
    Bardzo podoba mi się takie zestawienie kolorów!
    Powodzenia w biznesie :))


    Gość: Malinowa, *.jutra.pl
    2014/01/31 22:19:15
    Wzór jest owszem bardzo fajny , w Polsce może nie popularny ale u koleżanek Rosjanek jak najbardziej :)


    blasiuk
    2014/02/01 15:37:44
    Superowa czarownica!!!!!


    Gość: mpgoga1983, *.adsl.inetia.pl
    2014/02/01 22:01:08
    Bombowa zawieszka! :D


    Gość: Coricamo, *.internetdsl.tpnet.pl
    2014/02/11 10:04:25
    Witam, bardzo proszę o kontakt na maila: joanna@coricamo.pl w celu nawiązania współpracy z naszą gazetą. Pozdrawiam,
    Joanna

    OdpowiedzUsuń