środa, 1 stycznia 2014

Przyjemnosci :)

Ostatni wpis w starym roku bedzie o samych przyjemnosciach jakie mnie spotkaly w grudniu:)


Przede wszystkim bedzie o przesylkach, ktore dostalam!


Najpierw przyszla do Katowic przesylka od Pani Kornelii (cornelka2), a w srodku frywolitkowe gwiazdki dla mnie i Matkasa:) Tej techniki z mama nie znamy, ale mozemy sobie teraz pomacac:)


002_1


Nastepnie Matkas wyjela ze skrzynki przesylke od Dany (damar5) :) Oj, Dana i jej niemieckie herbatki i inne dodatki, ktorych nie potrafi nie dorzucic do koperty:P


001_1


A pozniej moj listonosz niezle mi zapchal skrzynke, bo jednego dnia wyjelam az 4 przesylki!


Od Rodzickow i Macka:) Ale i tak najlepsze sa slowa w srodku:) Matkas, kocham Twoje wodolejstwo :*


DSC04062


Od Dany (damar5)! Hmmm, wie co lubie:D


DSC04064


Od Ivony (ella1101)! Jak zawsze haftowana karteczka!


DSC04056


A znaczek jaki odpowiedni:)


DSC04057


I jeszcze od Agaty (pagatek)! A specjalnie nie pisalam nic na blogu Agaty odnosnie ramek, zeby mi nie kupowala, a ona czyta w moich myslach:P


DSC04059


I jeszcze karteczka od Goski (zyrafa), zupelnie niespodziewana przyszla w wigilie:)


001


Dziewczyny, dziekuje Wam bardzo za wszystkie przesylki i zyczenia:) Bardzo mi milo, ze pamietacie o mnie i Matkasie:) Ja w tym roku niestety tylko kartki wyslalam:( Przykro mi, ze niektore doszly po czasie:(


 


A zeby jeszcze podsumowac grudzien to pochwale sie jakie przyjemnosci spotkaly mnie ze strony studentow!


Najpierw na poczatku grudnia czworka studentow po ostatnich zajeciach w labie podarowala mi samochodziki:) Bo ja sobie ze studentami czesto gadam i na inne tematy, nie tylko plastikowe:P I tak nagle spytali mnie jaki jest moj wymarzony samochod - nie bylam w stanie wyjasnic, ze Maluch, ale rzucilam, ze Fiat 500 i obiecali, ze dostane samochodziki od nich. I dotrzymali zdania:) Nigdy jeszcze nic nie dostalam od studentow, a tu taki fajny gest:) A kiedys takimi sie bawilam z Mackiem i naszym kolega z 7 pietra - Tomkiem:)


DSC03756


Pozniej na egzaminie koncowym pani profesor bardzo sie zdziwila jak zobaczyla co jeden ze studentow zostawil na swoim egzaminie:P Jak rysowal to zaraz mi pokazal, bo musialam ich pilnowac przez 2h i od razu mu powiedzialam, ze zadnych dodatkowych punktow nie dostanie, ale i tak mi milo, bo wiem, ze mnie lubil:) Pani prof pomyslala, ze to tak na serio:P


DSC03733


Na szkoleniu przed pierwszym semestrem, kiedy mialam uczyc ostrzegali nas, zeby nie dotykac studentow i ja sie do tego do dzis stosuje, nie chce miec zadnych problemow. Ale co semestr jest przynajmniej jeden chetny do przybijania piatki. Zawsze sie z nimi umawiam, ze po ostatnim laboratorium i w tym semestrze tak bylo i wlasnie ten od serca i jeszcze 2 innych chlopakow, co mnie pozniej widzieli to byli spragnieni piatek:P I zazdrosni, ze innym przybijam, a nie tylko im:P


Kolejna paczka zdziwila mnie jeszcze bardziej! W tym semestrze ostro korkowalam i musze powiedziec, ze mialam zdolne studentki, ktore po prostu chcialy miec jeszcze lepsze wyniki. Na jedne z ostatnich korkow Kaity przyszla z czyms takim!


DSC04067


Po 2h nad chemia wreczyla mi loska z pelna zawartoscia. Boziu, ale bylam w szoku, ale tez i bardzo szczesliwa. Kaity wyjasnila, ze po prostu chciala mi cos dac:)


A w srodku byl pojemnik ze slodka zawartoscia:)


DSC04069


Balsam do ciala, zel pod prysznic i mydlo w plynie w zabojczych kolorach, ale boskich zapachach! A ja nawet nie wchodze do tego sklepu, bo maja za drogie kosmetyki.


DSC04072


Na koniec jeszcze kolejne zaskoczenie! Od ponad 2 lat naleze do organizacji studenckiej zrzeszajacej doktorantow i magistrantow na moim wydziale i od wrzesnia w tajnym glosowaniu wybieramy studenta miesiaca. W listopadzie na spotkaniu zaglosowali na mnie i w grudniu dostalam statuetke (przechodnia, ale zawsze:). Do kolejnego spotkania w styczniu stoi na moim biurku:) Poza statuetka student miesiaca musi przygotowac tez 10 minutowa prezentacje na swoj temat. Oj, bylo ciezko mowic o sobie, ale udalo mi sie nieco rozsmieszyc towarzystwo:D


DSC03735


 


A na koniec jeszcze Bee Geesi :)









 


U mnie jeszcze niecale 3h starego roku, ale u Was juz nowy rok, wiec chcialam Wam zlozyc zyczenia.


Dziewczyny, zdrowia, duzo pracy, zeby Wam "eci peci" (czyt. $$$) nie zabraklo i otoczenia osob, ktore Was kochaja, bo z nimi wszystko da sie przezyc oraz zeby 2014 rok byl lepszy od poprzedniego!


 


Dziekuje za wszystkie odwiedziny i komentarze:)


 


koraliki_agi - A kwiatek jest fioletowy, a nie granatowy:P


anna-kalinska - Zazdroszcze tych stokrotek:)


damar5 - A mnie wlasnie ten pusty srodek przekonal do xxx :) Oj, nasze domowe, zywe choinki zawsze byly skromne, bo ja je ubieralam, ale my tak lubimy, zeby bylo widac choinke a nie ozdoby.


cornelka2 - Powodzenia z kanwa plastikowa!


Dominika - :) Bo wszystko co hameryanskie jest najlepsze, nie?:P


aeljot - Mnie tez te pustki przypadly do gustu:) A z tym rozem rzeczywiscie co sie dzieje u mnie:P


magda.madziula - Nie komentuje u Ciebie, bo juz nie zagladam na Twoj blog. Na palcach jedej reki moge policzyc ile razy Cie odwiedzilam w 2013. Co do Twojego komentarza, jesli caly rok nic nie piszesz, dla mnie znaczy to ze Cie nic nie interesuje, wiec sie zdziwilam, ze nagle sie odzywasz i od razu z prosbami. Dlatego nie dziw sie, ze nie zamierzam jej nawet brac pod uwage. Co do motywacji, zadnej nie mialam na mysli, zrobisz co zechcesz.


zakreconamysia - Terefere kuku:P Nie podmilaj sie tak:P


emilya5 - Blotka nie ma, bo jest cholernie zimno:( Dzis bylo -12C, odczuwalne -18C. Jutro tak samo, a rano musze isc na piechote na wydzial, bo busy znowu maja wolne.


Malgosia - Kardynalek:) Dzis widzialam dziewczynke, pomaranczowa:) Hmm, a co to znaczy tradycyjna choinka? Jedyna tradycja zwiazana z choinka jaka znam to ubieranie jej w wigilie:)


 

1 komentarz:

  1. atojaxxl
    2014/01/01 09:10:27
    Gratuluję sukcesu :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !!!


    Gość: Ewelina P., *.dynamic.mm.pl
    2014/01/01 09:20:21
    Lubię do ciebie zaglądać i czytać, chociaż nie pamiętam, czy już kiedyś coś napisałam. Chyba ogólnie jesteś szczęśliwą osobą:) I tak trzymać:) Wszystkiego dobrego:)


    damar5
    2014/01/01 09:50:13
    No ten wpis na potwierdzenie ,ze Hamerykancy jednak serducha maja :)
    Fajnie ,ze o Tobie pamietali ,najbardziej jednak jestem zachwycona ta statuetka ,no przefajna jest ,szkoda ,ze musisz ja oddac :(
    Jeszcze raz najlepszego w nowym roku i szybkiego powrotu do Katowic :)
    Poz.Dana


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2014/01/01 11:53:58
    Czyli rok był jaki był...Ani i ani taki...Jestesmy dumni ze studentki miesiąca- prosimy o zdjecie ze statuetka w reku/ to dla potomnych.../Nie napisalas , ze jedno autko to CORWETA...Cieszymy się z takich drobnych wyrazow uznania, no i te " piatki" od studentow...Trzymac mi się tam w nowym roku i bez " sodowy" - mama


    Gość: Małgosia, *.elektron.com.pl
    2014/01/01 14:05:44
    No widzisz. Kardynałek ;-) Muszę sobie chyba gdzieś tą nazwę wreszcie zapisać ;) Hehehh
    A z tradycyjna choinka to chodziło mi o to, że taka jakby świerkowa z bombkami, łańcuchem i lampkami. Ale i tak najważniejsze jest to jak spędzamy święta, a nie jaką mamy choinkę.

    Gratuluje prezentów! Rameczki boskie! A ten znaczek! U nas takich nie ma :-( A ostatnio poczta takie wprowadziła, że pozostaje tylko płacz. . .
    No i ja się tam Twoim studentom nie dziwię, że Cię lubią :-)
    A Matkas (jeśli mogę tak mówić) ma rację z tym zdjęciem.


    paga-tek
    2014/01/01 16:25:30
    Gratuluje nagrody! Prezenty i cala reszta sa super :)


    cornelka2
    2014/01/01 19:14:40
    Gratulacje nagrody!! studenci sprawili się na medal bo prezenty fajniste pozdrawiam


    Gość: Vokulska, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2014/01/01 20:18:07
    Szczęścia na cały rok! :))


    zakreconamysia
    2014/01/01 20:18:34
    haha a będę ;o) Gratulację Kochana!!! ;o) Prezenty i karteczki śliczne, zwłaszcza te ręcznie robione ;o)


    Gość: Katarzyna G, 78.18.223.*
    2014/01/02 20:33:15
    Oj mam zaległości w komentowaniu ale szybciutko to naprawiam ;) Po pierwsze mój Arthur zabiłby za Hot Wheels-y (codziennie o kilka sie potykam) a jakbyś jeszcze od studentów dostała traktor lub koparkę to i Tośka miałabyś z boku :) A po drugie: piekne prezenty dostałaś. Niby nic ale to że ktoś o Tobie pamięta, że chciało mu się i wysłał to miód na serducho zwłaszcza jak ktoś daleko od swoich :) I jeszcze życzenia :) Twórczego Nowego Roku - w każdej dziedzinie Twojego życia - Ci życzę :*

    OdpowiedzUsuń