wtorek, 14 stycznia 2014

Rosnie mi konkurencja!

Matkas zabiera sie za robienie kolczykow! Wszelkie bigle, druciki, koleczka i inne przydasie bizuteryjne przywiozlam sobie/jej ze Stanow. Narzedzia juz kilka lat temu kupilam na allegro. No i co? Doczekalam sie, ze Matkas podkradla mi kilka elementow i zrobila swoje pierwsze kolczyki! I to jakie ladne:)


A zaczelo sie od ozdobki z sercami kupionej w Lidlu. Zdjecie ponizej zapozyczam od Katarzyny G. Kasiu, mam nadzieje, ze sie nie pogniewasz, ale sama chcialas sie dowiedziec, co Matkas wykombinowala:P


To te ozdobki po prawej.


DSCF3592


Matkas kupila je z premedytacja. Musialy z nich powstac kolczyki, inaczej wcale nie trafilyby do koszyka:P Oj, dziewczynka sie ode mnie zarazila:)


003


Ha, nawet biale i czerwone elementy do nich dobrala. Zdolniacha:) Moja zdolniacha:)


004


I nawet zdjecia juz coraz lepsze robi! Taka jestem dumna:)


W tym samym mailu w grudniu dostalam jeszcze zdjecia dwoch bransoletek, ale wiem, ze jest ich sporo wiecej do pokazania. Takze komentujcie ladnie, a Matkas nie bedzie miala wyjscia i bedzie musiala pocykac zdjecia i mi je przeslac:) Zwlaszcza, ze komp juz niedlugo wroci z naprawy z Warszawy i bedziemy mogli sie znowu poogladac:) Strasznie sie juz stesknilam:( Rozmowy telefoniczne nie sa wystarczajace:(


011


Juz z Matkasem ustalilysmy, ze czarna mama sobie zostawia, a ja biore ta biala! Wyglada jak oszroniona!!!!!!!! A czarnej Matkas i tak by mi nie oddala, bo jej samej bardzo sie podoba:D


012


To tyle z twoczosci Matkasa na dzis:) Juz sie umowilysmy, ze w maju pokaze mamie jak sie zagina druciki do kolczykow, bo z tym sobie jeszcze nie radzi. Matkas, Ty moj kochany besciaku! Podkradaj mi dalej wszystko, masz "pozwolenstwo":D


Na koniec jeszcze ujecie jak z filmow grozy - dzisiejszy ksiezyc:) Po 18 towarzyszyl mi podczas spaceru do domu:)


DSC04351


Na dworze brud, syf i ubostwo:P No dobra, tylko brud i syf - szarobury snieg znika! Ha, wreszcie! :) Takze pierwszy raz od dluzszego czasu wracalam do domu bez puszczania pary z ust, bo na dworze jest +7C !!!!!! Oj, dzis byl bardzo dobry dzien:) Ubostwo juz mi nie grozi:P Dzis pozbylam sie pewniej gilotyny znad mojej glowy, ktora wisiala nade mna od walentynek:( Nigdy nie myslalam, ze mnie cos takiego spotka, ale sobie poradzilam:) Sama, choc ze wsparciem mentalnym moich 3 Sz... :) Mysle, ze w lutym zaczne zbierac na nowy aparat! Juz wiem jaki chce, tylko musze pomyslec nad kolorem:) Dzisiejsze spotkanie z szefowymi tez poszlo dobrze. Pierwsze zajecia w labie ze studentami spoko loko:) Wczoraj mialam pierwsze prawie 2h korki:) A takze ogladalam gale rozdania Zlotych Globow, gdzie byla moja ulubienica - Sandra Bullock. Wlasnie zaczynam tez maly maraton telewizyjny, bo 4 seriale na mnie czekaja:) Nowy odcinek po przerwie swiatecznej Sleepy Hollow, premiery nowych sezonow Being Human i Lost Girl, a pozniej premiera nowego serialu - Bitten. Ha! Mam co swietowac, choc nie mam czym, bo alkoholu brak, ale mleka pod dostatkiem:) Mulinki na nowy hafcik wczoraj wyciagnelam i chyba mam juz pomysl na kanwe, bo wczoraj nie umialam sie zdecydowac. Zyc, nie umierac:) I Wam zycze, abyscie cieszyly sie nawet z najmniejszych rzeczy:D


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze:)


 


damar5 - Dana, czekaj na moj pierwszy (i pewnie ostatni:P) chwoscik!


ann_margaret - Porzadek we wstazkach? Wszystkie trafiaja do jednego wora i tyle:P Po prostu odciazam je, pozbywajac sie kartonikow, bo wszystkie trafiaja na koniec do walizki:)


Kasia - Nie, po wulgarnych komentarzach ktore kiedys przeczytalam, juz zaden anonim mnie nie kusi:(    


Katarzyna G - Malgosia tak napisala w komentarzu.

1 komentarz:

  1. paga-tek
    2014/01/14 02:39:46
    No prosze jaka masz zdolna mame, kolczyki sa super :) Gratuluje i prosze o wiecej takich relacji :)


    iwonan_1
    2014/01/14 08:52:47
    Brawo dla Mamy - kolczyki są super!!! A księżyc naprawdę jak z horroru:)


    Gość: bluebru nete, *.dynamic.mm.pl
    2014/01/14 10:59:28
    Fajny pomysł na kolczyki :)


    Gość: Katarzyna G, 78.18.223.*
    2014/01/14 11:03:22
    Oczywiście że się nie gniewam za podebranie mi zdjęcia :) Muszę przyznać że Twoja Mama to zdolniacha :) Jak dobrze że u nas te łańcuszki były do kupienia w Lidl-u, bo istnieje nadzieja że za rok znowu je wystawią i wtedy sobie odpapuguje pomysł Twojej Mamy :) Co do wyboru aparatu to rzeczywiście kolor jest bardzo ważny!!! Ja mam tak z rowerem który bym chciała zakupić ;) musi mieć motylki na ramie ;) Pozdrawiam.
    PS. Dziękuję za sianie optymizmu bo u mnie ostatnio same kłody pod nogi :/


    ella1101
    2014/01/14 11:29:59
    Branzoletki twojej Mamy sa niesamowite ja nosze swoje caly czas a te kolczyki to macie we krwi.


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2014/01/14 14:56:19
    Super, że u Ciebie wszystko się układa i że masz dobry humor.
    Twoja mama zasługuje na pochwały, oczywiście. Bardzo ładna biżuteria, ciekawy pomysł.


    arabeska291
    2014/01/14 15:03:20
    podobają mi się te drugie kolczyki i czarna bransoletka,a mama niech pokaże co tam jeszcze zrobiła


    Gość: 4.marchewka, *.adslplus.ch
    2014/01/14 15:14:07
    Kolczyki to swietny pomysl ale moj podziw wzbudzaja zawsze bransoletki koralikowe, bo dla mnie to ciagle czarna magia.


    damar5
    2014/01/14 15:59:20
    Fantastyczna konkurencja!!! Niech ten komp juz wraca i mama sle nowe foty a my bedziemy podziwiac :) Jak to fajnie ,ze sie tak rodzinnie robotkuje :)

    Ksiezyc faktycznie horrorystyczny ,no i jak zwykle super fote strzelilas :)

    A jaki to aparat sobie wybralas? Bo moj cosik tez ostatnio mnie nie slucha :(

    No i najwazniejsze , ciesze sie ,ze sie w koncu cos zaczyna ukladac,ze jestes zadowolona i masz dobrego humora :) Oby tak dalej do szybkiego konca :):)

    Oj tam ,z pewnoscia przesadzasz z tym chwostem ,Ty we wszystkim jestes "Miszczu" Czekam zatem na chwoscikowa odslone :)
    Poz.Dana


    cornelka2
    2014/01/14 16:07:24
    No proszę zdolną masz mamę ale bransoletki to naprawdę robi super i czarna mi się podoba i ta biała a księżyc to naprawdę jak z horroru pozdrawiam Nela


    anna-kalinska
    2014/01/14 17:38:01
    Bardzo zdolna ta Twoja Konkurencja :)) Bransoletki pierwsza klasa!
    Cieszę się że wszystko dobrze się układa.


    zakreconamysia
    2014/01/14 18:44:47
    Niezły pomysł miała ;o) świetnie to wygląda ;o)


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/01/15 19:25:10
    Wszystkie, tylko nie ta czarna z odblaskowymi ....mama



    ann_margaret
    2014/01/17 13:12:52
    Księżyc z lekka straszny:))
    Kolczyki i bransoletki super! Szczególnie ta biała:)
    Dobrze, że sobie poradziłaś:) Dzielna jesteś!

    OdpowiedzUsuń