sobota, 25 stycznia 2014

Moj?

Chyba tak:) W koncu kapelusz czarownicy, a heksa to ja:P


Nie wiem kiedy dokladnie, bo ostatnio nie odwiedzam Hobby Lobby za czesto, ale w zeszlym roku pojawily sie male zestawy do xxx. Calkiem sporo, prawie na kazda okazje jesienno-zimowa i kupilam ich "kilka":P Najbardziej spodobal mi sie kapelusz i chyba po tygodniu od zakupu mialam go wyxxx.


DSC04354


Jak widac jest to jakas ich wlasna firma, bo tylko w Hobby Lobby mozna spotkac produkty sygnowane nazwa Artiste. A czemu nie odwiedzam juz Hobby Lobby? Bo nie lubie byc traktowana jak zlodziej:( Niestety, ale od kilku miesiecy przynajmniej 2 kobiety z obslugi mnie sledza. Chodza za mna krok w krok i patrza na rece, nawet jak stoje do kasy to sie gapia. Najpierw mnie to smieszylo, ale pozniej zaczelo byc meczace:( Nie wiem dlaczego to robia, ale skutecznie mnie to zniecheca do zakupow. Te dwa babszyle pracuja na rannej zmianie, wiec tylko po poludniu i wieczorem moge sie tam spokojnie pojawiac jak jest milsza zmiana. Wlasnie pani z tej popoludniowej zmiany odlozyla dla mnie zestaw z kapeluszem, bo tylko dwie sztuki na caly sklep zamawiaja na tydzien i przed halloween juz ich nie bylo. Bardzo sie ucieszylam jak mi sama zaproponowala, ze mi odlozy i na nastepny dzien bede mogla odebrac i kupic:) Sa jednak tez normalni ludzie:) Choc ostatnio cos mi sie wydaje, ze coraz wiecej chamstwa mnie otacza, w wirtualnym i normalnym swiecie. No nic, wracajac do zestawu z kapeluszem! Oto i moja wersja:)


DSC04361


Jak widac minimalnie go zmodyfikowalam, bo przykleilam mala gwiazdke w rogu:) No i tradycyjnie dodalam wstazeczke, czarna.


DSC04355


Troche sie nameczylam przy tym hafciku, bo kanwa jest do kitu:( Syntetyczna i mocno zbita. Haftowanie dwiema nitkami muliny byly mordega. Przy kolejnych zestawach chyba wymienie kanwe na zwykla bawelniana. Bardzo podoba mi sie ta zolta rameczka:)


DSC04358


Udanego weekendu! Zycze Wam, zebyscie spedzily go w przyjemny sposob. Bo ja wlasnie tak bede spedzac sobote:) W labie, w ciszy i spokoju, tylko ja i moje probki przez 14 - 19h :)


 


Dziekuje za komentarze i odwiedziny:) Zanim pokaze Wam moja "kobyle" (wczoraj skonczylam!), musze sie jeszcze pochwalic zaleglymi, zeszlorocznymi pracami. A zaraz zabieram sie za kolejna "kobyle", tym razem "tylko" 99 x 99 kratek, a bedzie to cos zupelnie nowego dla mnie! Trzymajcie za mnie kciuki:)


 


kasiaparkview - Co do Hello Kitty, to mam tylko jedno wspomnienie z dziecinstwa. Nie wiem od kogo dostalam, ale mialam taka mala plastikowa figurke, ktora mozna bylo nalozyc na olowek. Hello Kitty miala czerwona sukienke i czerwona kokardke, ktora moglam jej sciagac (kokardke, nie sukienke:P) i lubilam sie nia bawic. W podstawowce nosilam ja w piorniku. Teraz pewnie tez sie gdzies paleta po domu, bo watpie zebym sie jej pozbyla. Nawet nie wiedzialam, ze byla/jest kreskowka z nia. Dopiero ze 2 tygodnie temu widzialam ja pierwszy raz w zyciu, jak kolezanka z wydzialu puscila ja na youtube. Takie wspominki nas wziely i porownywalysmy nazwy w roznych jezykach, polskim, angielskim i indonezyjskim. Nie wiem jak brzmi Hello Kitty po polsku, ale po indonezyjsku bardzo egzotycznie:P


 

1 komentarz:

  1. Gość: Anna, *.dynamic.chello.pl
    2014/01/25 09:29:20
    świetny hafcik:)


    Gość: Vokulska, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2014/01/25 11:39:49
    :) Cześć, Piegucho:))
    Odetchnęłaś od mrozów, a one nadciągnęły nad PL. brrrrr..może zacząć planować ogrodowe krajobrazy, albo coś, to łatwiej będzie? :))) masz jakiś sposób na przetrwanie?- zaprawiona przecież jesteś po grudniowo-styczniowym ataku:))
    Co do "chamstwa"- pamiętaj,że dotknie Cię ono na tyle, na ile pozwolisz na to swoim emocjom...
    pozdrowienia:))


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2014/01/25 11:46:22
    No jasne, że to Twój prywatny kapelusz... fantastyczny, taki malusi wzorek, a jest cudowniasty... Czekam już na Twoja kobyłkę, ciekawe czy ma też nóżki? hi hi hi Czekam i czekam.... no.... czekam..... stoję i nigdzie się nie wybieram.... :)


    ella1101
    2014/01/25 12:41:51
    Super, kolory sa fajowe.


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/01/25 12:41:56
    A kapelusz jest bardzo fajny i Twój..mama


    paga-tek
    2014/01/25 13:56:11
    Super hafcik :)


    damar5
    2014/01/25 17:11:14
    I mnie sie ramka podoba i hafcik sie podoba, i dodatki tez:-D Sliczny jest i tyle:-):-)
    Poz.Dana


    anna-kalinska
    2014/01/25 21:40:28
    Śliczny! Świetną tkaninę wybrałaś na tło idealnie ze sobą współgrają :))
    Teraz u nas mroźno! Hafcikom to pewnie wyjdzie na zdrowie :) zamiast wychodzić z domu można trochę pomachać igiełką.


    Gość: Katarzyna G, 78.18.223.*
    2014/01/26 02:07:36
    Oczywiście że Twój. Jesteś jedyną znaną mi osobą ( w świecie realnym i wirtualnym) która kojarzy mi się z mini hafcikami i najlepiej haloween-owymi :) Co do pań w sklepie to na Twoim miejscu podeszłabym do nich i zapytała o co chodzi (ostatnio przechodzę przemianę z uległej na bezpośrednią :)). Może mają inny powód obserwowania Twoich poczynań wśród półek :) Trzymaj sie i pamiętaj że są wśród nas dobrzy ludzie - tylko się za bardzo nie wychylają :)
    PS. Czekam niecierpliwie na te Twoje kobyły :)


    1_iwonan
    2014/01/26 11:14:47
    Hafcik poprawiony przez ciebie jest prześliczny, masz doskonałe wyczucie i wiesz jak dodać blasku ! A tymi babami ze sklepu się nie przejmuj - jakieś dziwnie są...


    cornelka2
    2014/01/26 15:25:24
    A ja muszę powiedzieć,że kapelusz śliczny,rameczka idealna no i wykończone jak zwykle super!!!!! pozdrawiam


    labores_pariunt_honores
    2014/01/26 17:39:27
    ja tradycyjnie - piękna tkanina jako tło :D:D:D


    dari-a767
    2014/01/29 10:22:28
    mega fajnie to wygląda, chyba sama wrócę do szydełkowania :)

    OdpowiedzUsuń