wtorek, 28 stycznia 2014

Drugie zycie szescianu:)

W niedziele calkiem przypadkiem odkrylam, ze wydrukowali moj kolejny mail. Wyslalam go w grudniu jak zobaczylam info na FB, ze prosza o maile ze zdjeciami prac nieswiatecznych. Chca? To prosze bardzo, wyslalam i zapomnialam, a oni wydrukowali:)


W najnowszym numerze Cross Stitch Crazy, czyli 187.


cross stitch crazy 187 2014.03


W dziale listow z ciekawosci ogladalam co komu wydrukowali i az sie szczerze zdziwilam jak zobaczylam moja prace:) Jednak pierwsze co zobaczylam na tej stronie to ten paskudny kot:P Dlaczego po super sympatycznym kalendarzu z elfikami i pozniejszym kalendarzu z malpkami teraz takie paskudztwa publikuja? :(


16


A oto i moj szescian:) Jedna z moich pierwszych prac, ktore pokazywalam na blogu. Wyhaftowana w 2009 roku. Wpis z wieksza iloscia zdjec i jeszcze malym wodolejstwem tu.


Clipboard01


Co napisalam do gazety?


"Zawsze lubie sprobowac czegos nowego, dlatego wyhaftowalam ten igielnik. Prawie tydzien zajelo mi zlozenie go w calosc, ale byl tego wart. Wybralam muline cieniowana i haftowalam nia na granatowej kanwie. Na koniec dodalam szpilki z serduszkami. Poczatkowo haftowalam go dla siebie, ale tak sie mamie spodobal, ze teraz jest jej."


Helen: "Jestesmy zachwyceni - igielnik jest niesamowity!"


Oczywiscie, ze jest niesamowity:) Jak wszystko co robie dla Matkasa:) Do dzis jest na widoku w pokoju rodzicow:)


A ja moge sobie zdjecia poogladac:P


DSC09819


Gazetka wyszla w UK dopiero w zeszlym tygodniu, wiec spokojnie czekam na nagrode. A obecnie czekam na spotkanie z szefowa:P, jeszcze pol godziny czekania:(


 Aaaa, dla porzadku wspomne, ze to moja 28 publikacja:D Choc moglabym twierdzic, ze nawet 29, bo miesiac temu bedac w banku zywnosci czytalam starego WOCSa i znalazlam opublikowany moj komentarz z FB. Ale ze to bylo 1 czy 2 zdania to nie bede zaliczac do publikacji:P




Dziekuje za odwiedziny i komentarze! Dana, wzielam sie wczoraj za chwoscik i moj znak drogowy, wiec boj sie co z tego wyjdzie. Bedzie sesja w nastepnym wpisie:D


Powiem Wam, ze jak czytalam w sobote ostatnie Wasze komentarze to siedzac i marznac w labie nie bylam sie z nich w stanie smiac, tak zimno u nas:( Moze dla Was -14 czy -17C to masakrycznie niska temperatura, ale u mnie tez jest zimno! Raz pisalam, ze mielismy +7C, ale to byl jeden dzien. Caly styczen mamy zimny i obecnie znowu temperatury wahaja sie miedzy - 17 a -24C, odczuwalne bywaja jeszcze nizsze, tak mniej wiecej -30C. A nawet jak jest -5C, to jak duje 40km/h to odczuwalne jest -20C. To tyle na temat tej strasznie mroznej zimy w Polsce:P Zapraszam do mnie:P Michigan jest "boskie" w zimie:P


Trzymajcie sie cieplo!


 


Vokulska - Jak sobie radze z zima? Kicham na nia i staram sie jak najmniej zwracac na nia uwage:P


myszkowato - Dziewczyny wieksze hafty nazywaja kolosami, a ja kobylami. Moja polonistka z LO zawsze tak mowila na grube lektury i tak mi zostalo:P


anna-kalinska - Haftowanie jest wzmozone w zimie? Bzdura:P Mnie pcha tyko do lozka, jak wracam wieczorem czy nad ranem do domu to najchetniej zwinelabym sie w kulke, przykryla koldra po uszy i nie wystawiala zadnej czesci ciala poza czolem. Haftowanie czyli trzymanie lapek poza koldra nie wydaje sie przyjemne:(


Katarzyna G - Nawet podchodzic nie musialam, bo mi prawie na kark chuchaly:( Pewnie ze sie spytalam. W odpowiedzi uslyszalam, ze to ich praca i ze innych tez sledza. Hmmm, jakos przez ponad 5 lat zakupow w Hobby Lobby nie widzialam, zeby ktokolwiek byl sledzony przez obsluge.


1_iwonan - Staram sie nie przejmowac, ale mi przykro jak mnie traktuja jak zlodzieja:( W Joann i Michaelsie jestem juz zaprzyjazniona z obsluga i mnie nawet z imienia znaja. Jak kupuje gazetki z moimi publikacjami i im pokazuje to mnie nazywaja sklepowa celebrytka:)   


 

1 komentarz:

  1. anna-kalinska
    2014/01/28 23:09:46
    Gratuluję! Niedługo dobijesz do trzydziestki, a wtedy to już urządzimy większą imprezę :)) taką, jak dla celebrytki przystało! Kostka-igielnik bardzo udany, a najważniejsze że cały czas jest w użyciu.
    Pozdrawiam cieplutko!


    paga-tek
    2014/01/29 00:24:09
    Gratuluje publikacji!!! Bijesz rekordy w publikacjach :)


    iss-ola
    2014/01/29 00:40:27
    bleeee jaki ten kotek...

    gratuluję :)

    a sześcian od daaaaaaaaaaaawna podziwiam szczerze :)


    ella1101
    2014/01/29 01:13:36
    Serdecznie gratuluje, szescian wspanialy.


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/01/29 07:48:24
    Dzieks , jesteś wielka!!! Tak trzymać - mama


    cornelka2
    2014/01/29 08:12:31
    Gratulacje!!!!! igielnik przepiękny . Jesteś już znzna w gazetkach tylko tak dalej !!!! pozdrawiam


    drugi.maurycjusz
    2014/01/29 10:59:12
    gratulacje ogromne!!!:) ja się zbieram z mailem do nich z kocimi pudelkami i magnesami, ale nie mam nic wyszytego z tej gazetki, raczej z innych zrodel;)- jedyne, co miałam ,to wysłałam i się udało:))) kotek faktycznie nieciekawy, mogli zrobić ladniejszego....dlaczego nie pokazalas kobyly???? umieram z ciekawości!!!


    damar5
    2014/01/29 11:33:19
    O tak ,szescian wart jest pokazania calemu swiatu ,gratuluje Ci serdecznie :):)


    NO to wstawiaj te chwosty i znaki dla poprawienia mojego samopoczucia ,teraz mnie rozlozylo grypsko :/ oby nie na dlugo :D
    Poz.Dana


    lorena24
    2014/01/29 14:36:47
    Igielnik jest rewelacyjny!!!


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2014/01/29 15:17:42
    Gratuluję publikacji!!! Igielnik jest bardzo fajny!
    A mnie kotek bardzo się podoba:)


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2014/01/29 16:23:35
    Wspaniały igielnik i kolejna publikacja:) W empiku dostałam dopiero poprzedni numer a Ty już piszesz o wydaniu na marzec... tutaj gazetki nie dolatują z prędkością światła :) Trzymaj się cieplutko....


    aeljot
    2014/01/29 19:27:03
    Gratulacje :)Igielnik robi wrażenie oby i nagroda za niego zrobiła wrażenie na Tobie. Pozytywne oczywiście :)


    zakreconamysia
    2014/01/29 21:59:22
    Fantastyczny igielnik, gratuluje publikacji ;o)


    arabeska291
    2014/01/29 22:37:51
    zazwyczaj udaje mi się rozpoznać twoje prace,a tej nie widziałam.świetny igielnik


    1_iwonan
    2014/01/30 19:26:14
    Ten Twój sześcian jest naprawdę amazing i nie dziwię się, że wydrukowali!
    Leonardo da Vici powiedział, że najmarniejszy kot jest arcydziełem, ale chyba widząc wzorek, o którym piszesz... ogarnęłoby go zwątpienie :):)
    I ja pomimo zakocenia na maksa muszę przyznać: wzór paskudny!


    Gość: mamidana, 91.222.24.*
    2014/01/30 22:13:23
    Muszę trochę obronić tego kota, w sumie jest bardzo brzydki :P ale wygląda jak moja własna kota, tylko moja kota oczy ma pomarańczowe i wiecznie zamknięte- bo ciągle śpi :D Niektóre koty są brzydkie, za to kochane :D
    PS. Mogli się jednak trochę bardziej postarać :D


    beabetita
    2014/01/30 22:17:43
    Igielnik fantastyczny, doskonale wykonany i dopracowany, jak zresztą każda Twoja praca. Gratuluję publikacji :) Pozdrawiam cieplutko!!
    beabetita.blogspot.com/


    ann_margaret
    2014/01/31 12:32:36
    Wow, gratulacje!! Igielnik naprawdę jest super, ja podziwiam to idealne szycie na krawędziach:)

    OdpowiedzUsuń