piątek, 10 stycznia 2014

Tradycyjna?

Skoro moja zywa "choinka" zostala uznana za nietradycyjna, co powiecie o tej haftowanej? :)


DSC04296


Wyhaftowana juz w listopadzie, ale dopiero w styczniu oprawiona. Miala zdobic moj wpis wigilijny, ale nie wyszlo. W przeciwienstwie do moich zywych galazek, ma bombki i lancuch, moze szpica nie ma ani lampek, ale rameczka jest super, nie? Mam jeszcze kilka takich, nawet jedna czerwona:)


DSC04302


DSC04303


DSC04307


Byla idealna juz na zdjeciu, wiec nic w niej nie udziwnialam. No dobra, dodalam wstazeczke:P


DSC04339


Kolejny hafcik powstal w grudniu. Mialam wiele podejsc do tego zestawu na ebayu, ale zawsze mnie ktos przelicytowal:( W koncu stwierdzilam, ze bede go haftowac ze zdjecia, bo az tak skomplikowany nie jest. Ponizej zdjecie z ostatniej przegranej aukcji:P Do dziewczyn z US, pamietacie czasy kiedy sprzedawali xxx w Targecie? Szkoda, ze teraz tam nic nie ma:(


Clipboard01


W domu mialam "przepieknej" urody zestaw z taka wlasnie rameczka:P Mikolaj z roza? Kto to wymyslij????


DSC04334


A moje zakochane loski wyhaftowalam na kanwie ze srebrna nitka:) I od razu hafcik nabral zycia i zrobil sie bardziej odswietny:)


DSC04308


DSC04317


Gora wzoru wydawala sie taka "lysa", ze musialam przyszyc maly guziczek:)


DSC04322


Z ostatnim zestawem tez poszalam:P Kupilam go na ebayu jakos w kupie z innymi, tak jak i mikolaja powyzej:P A spodobala mi sie w nim ta haftowana rameczka z ostrokrzewu. Tylko czemu te french knoty tak daleko od zielonego? :(


DSC04337


Musialam go ulepszyc po swojemu i znowu siegnelam po kanwe ze srebrna nitka, zamiast french knotow przyszylam koraliki, zdecydowanie blizej zielonego, zeby rzeczywiscie przypominaly ostrokrzew, a nie jakies rzygi:P A w srodku zamiast dennego napisu przyszlam materialowy guziczek, ktory w sierpniu kupilam w Joann. Choinka w krateczke! Coz moze byc piekniejszego?:D


DSC04324


Matkasowi bardzo sie spodobala, a wiedziala, ze loskow nie oddam, wiec sie po rowno podzielilysmy - mama dostanie choinke, a ja zatrzymam loski:)


DSC04326


DSC04328


DSC04330


Ozdobki wykonczone dopiero w styczniu, ale jeszcze sobie powisza u mnie na scianie:) Lubie przedluzyc sobie atmosfere swiat:)


DSC04332


Co do pogody, to po dwoch dniach wolnego, w srode wrocilismy do normalnosci. W koncu co tam -18C :P Semestr sie zaczal, a z nim i wiecej obowiazkow. Jutro mam pierwsze zajecia ze studentami. Pora kogos pomeczyc:P Snieg nas jeszcze nie opuscil, choc robi sie zdecydowanie cieplej, jutro ma byc +4C i ma padac deszcz. Ekipy porzadkowe mamy na kampusie super, wiec wszystkie drogi i chodniki ladnie odsniezyli, ale i tak sie nieco zdziwilam jak zasypalo Service Center na moim osiedlu. Chodze tam glownie sprawdzic poczte, bo te srebrne malenstwa za oknem, to nasze skrzynki pocztowe. Teraz juz zrozumiecie, ze nie zawsze chce mi sie tam isc:P


DSC04292


A dzis musialam pojechac po mleko, bo bez 2 galonow w lodowce czuje sie niepewnie:P I jak zwykle w zimie parking miedzy sklepami wygladal przerazajaco. Porownajcie sobie wysokosc "kupek" sniegu do wielkosci samochodow. Zwlaszcza tej ostatniej "kupki", obok niej Joann:P


DSC04294


To tyle na dzis, mykam! Moze uda mi sie dokonczyc wtorkowy hafcik:)


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze!


 


damar5 - Oj, Ty "kopiarko" jedna:P Eee, po prostu jestem leniwa:P Bombki wisialy od grudnia, a przywieszki dowiesilam dopiero we wtorek. Najprosciej bylo zawiesic je z jednej strony sznurka.


Little Princess, iss-ola - Hmm, ludzie z Ameryki Poludniowej sa dosc glosni, to prawda. Mialam kiedys sasiadow z tych okolic co jak robili grilla to konczylo sie wyciem do ksiezyca (doslownie:(. Co do dzieci, mialam tez sasiada z trojka dzieci, w roznym wieku, byl to Amerykanin i jakos jego dzieci potrafily sie zachowac, a tez byl samotnym rodziciem. Dobrze, ze sasiedzi zmieniaja sie czesto, bo nudzic sie nie moge. Przed Peruwianka mieszkalo obok chinskie malzenstwo, ktore na zmiane klocilo sie lub pracowalo nad potomkiem. Raz tak ostro pracowali, ze musialam isc do drugiego pokoju i wyhaftowalam cala zakladke dla pagatka zanim wrocilam do lozka, wiec i ja jakis zysk mialam:P


 

2 komentarze:

  1. paga-tek
    2014/01/10 03:14:33
    Cudne te ramki, ta w ksztalcie choinki jest naprawde super :). Guzik choinkowy wymiata :P caly haft prezentuje sie duzo lepiej od orginalu...


    Gość: Handmade by kropka, 41.69.203.*
    2014/01/10 07:37:51
    Też bym nie oddała łośków. Są super :)


    Gość: Anna, *.dynamic.chello.pl
    2014/01/10 08:35:22
    Piękne ozdoby! Choineczka jest urocza!


    arabeska291
    2014/01/10 08:37:24
    najpiękniejsza to ta choinka,jest naprawdę super,tych to śniegu nie zazdroszczę.zima nie jest fajna chyba ,że siedzi się w domu to ok


    damar5
    2014/01/10 09:33:30
    Ale cudnosci :) Oczywiscie pierwsza praca jest najpiekniejsza!!! Takiej ramki jeszcze nie widzialam ,zawsze potrafisz czyms zaskoczyc:) tak jak tymi koralikami w ostrokrzewie :) ,Anka nie poznaje Cie hihihi :)
    Wszystko mi sie podoba i Ci dzis troche wejsc nabije :):)
    Poz.Dana


    alkakz
    2014/01/10 12:18:15
    Mikołaj z różą wygląda jakby się komuś oświadczał, fajne te małe hafciki


    ella1101
    2014/01/10 13:10:21
    Super the hafty, reniferki najpiekniejsze.


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2014/01/10 13:42:26
    Fajne rameczki, ale najbardziej podoba mi się choinka:)
    Ale żeby wymyśleć Mikołaja z różą to trzeba mieć niezłą jazdę:)


    Gość: Edyta, 213.77.60.*
    2014/01/10 14:47:42
    Mikołaja z różą wymyślił pewnie ktoś w romantycznym nastroju po kilku głębszych :)) Twoje zmiany w hafcikach dodały im dużo uroku.


    Gość: chica111, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2014/01/10 14:50:11
    Hej - ja też we wzorach zmieniam jak tylko uznam, że będzie lepiej wyglądać z moimi poprawkami.
    Do nas dotarł właśnie wiatr - zapowiadają mróz a ja czekam na śnieg. zobaczymy ile go u nas napada.


    ann_margaret
    2014/01/10 14:50:59
    Ta pierwsza choineczka jest genialna! Masz szczęście do wyszukiwania takich perełek:))
    Super, że ulepszasz te hafty - w ogóle bym nie powiedziała, że w oryginale jest ostrokrzew:D A teraz to widać!
    A ten śnieg naprawdę wygląda przerażająco...


    cornelka2
    2014/01/10 15:59:00
    Ale cudności nam pokaałaś !!! Choinka przepiękna fajnie i pomysłowo pozmieniałaś pozdrawiam!!!!


    OdpowiedzUsuń
  2. 1_iwonan
    2014/01/10 17:24:24
    Rameczka - choineczka jest rewelacyjna!!! I Twoje wypełnienia tej i innych rameczek są naprawdę piękne, przemyślane i dopracowane, chyba dzięki Tobie zainteresuję się kanwą z brokacikiem, a miałam jakąś awersję. Jeśli chodzi o kupy śniegowe, to tą przed Jooan, to ja bym chyba pokonała, no nie wiem czy jednym skokiem, ale na pewno:)


    Gość: , *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2014/01/10 18:32:25
    W takim razie zwracam honor :) Ja również miałam nie miłe sytuacje z anonimami dlatego jestem w stanie Cię zrozumieć. Ale tak swoją drogą nie korci Cię, żeby przeczytać komentarz nie podpisany? Ja jak miałam taką sytuację z anonimkiem i wiedząc, że w komentarzu jest coś nie miłego, też miałam ochotę od razu usunąć, ale jednak moja ciekawość wygrała ;P
    Mimo wszystko bardzo Cię lubię (bez podlizywania pisze) i czytam każdy Twój wpis z wielką przyjemnością :)
    Trzymaj się ciepło
    Kasia ;)


    Gość: Katarzyna G, 78.18.223.*
    2014/01/10 19:18:54
    A kto Ci powiedział że Twoja żywa choinka jest nietradycyjna????!!!!


    koraliki_agi
    2014/01/10 22:11:19
    Łośki świetne, nie dziwię się, że ich nie oddasz. I ta domkowa ramka, cudeńko.
    Pozdrawiam


    renataa25
    2014/01/11 10:55:48
    Piękne hafciki!!! A tych ramek zawsze Ci będe zazdrościć, u nas takich cudeniek nie ma a jak są to cena z kosmosu!


    mpgoga1983
    2014/01/13 11:30:32
    Bardzo ładne ozdóbki! Choineczka jest wprost urocza :)
    Zazdroszczę troszkę tej zimowej aury u Ciebie (choć wiem, że szybko mi się ona znudzi), ale u nas nadal ani śnieżynki nie widać :(


    enia66
    2014/01/13 23:56:07
    Piękne te rameczki :) a ta choinkowa jest bombowa ( nawet się rymło ) Co do Mikołaja z różą to pewnie się chłopina oświadcza ,bo chyba klęczy :) Zimy nie zazdroszczę :( u Nas jej nie ma ,bo wyemigrowała do Was :) Pozdrawiam i życzę mnóstwa pomysłów na zmienianie i udziwnianie prac bo wychodzą Ci rewelacyjnie :)


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/01/15 14:27:40
    Dzieks za choinke a reszta tez fajna - mama


    musiak87
    2014/01/16 09:51:19
    Przejrzałam Twoje ostatnie posty i się po prostu oderwać nie mogłam, masz tyle fajnych różności zawsze! Te wszystkie maleństwa świąteczne, ta choineczka w niespotykanej ramce! A śniegu to nie zazdroszczę raczej, choć widoki imponujące. Przy latarni rozdziawiłam usta bo to wprost nie do uwierzenia! I w tym zdziwieniu pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń