niedziela, 29 grudnia 2013

Co mnie napadlo?

Nie wiem, ale musialam go wyhaftowac:) Tak ladnie sie do mnie z okladki Quick & Easy Stitch & Craft usmiechal:D

Clipboard02

Wiem, zaskoczenia nie bedzie, ale i jego wyhaftowalam na plastiku:) W koncu plastiki to moja praca naukowa:P

DSC03238

Jak widac badziewny srodek zastapilam koralikami. I tak, kwiatek jest mocno rozowy:P
Podklejony biskupim filcem i przerobiony na magnesik:)

DSC03767

Bardzo mi sie do teraz podoba, ale ze Matkasowi tez sie spodobal jak pokazywalam go na skypie, to jest juz jej:) Kwiatek ma srednice 5.5cm.

DSC03769

Ostatni z plastikowych i wycinankowych kwiatkow jest z tej samej gazetki. Nie wiem dlaczego kazdy haft co mi sie podobal wykanczali jako kartke?

Clipboard01

Moj wykonczylam tak jak poprzednie:P Jakos spodobal mi sie ten sposob i mala seria magnesikow powstala. Kwiatek bez backstitchy wygladal nieciekawie.

DSC02539

Ale pozniej juz nie dalo sie go pomylic z niczym innym:)

DSC03242

Przez jakis czas zastanawialam sie czy go nie powycinac, jak pierwszego kwiatka, ale balam sie, ze jakas masakra z tego powstanie i zostal nietkniety. Podkleilam jasnoniebieskim filcem i przykleilam magnesiki od spodu. Bok ma dlugosc 6cm.

DSC03763

DSC03765

I na tym skonczyla sie moja seria lipcowych magnesikow:) Wszystkie 4 razem! Kazdy inny, ale kazdy mi sie podoba:) Jak jakies znajde w podobnym stylu to moze skusze sie jeszcze:)

DSC03759

Swieta minely szybko, bo juz 26 grudnia w Stanach to normalny dzien. I bardzo dobrze:) Dostalam od Matkasa zdjecie tegorocznej choinki, wiec chwale siebie i mame:)Troche moich ozdob na niej wisi, ale to i tak zasluga mamy, ze tak ladnie chlopaki maja w domu:) Matkas, dzienks:D

006

A tu moja skromna "choinka". Co roku staram sie, zeby byla inna. W tym roku ozdobilam ja lancuchami, ktore rozdaja w Stanach na wielu imprezach i pozniej nosza na szyjach. Nie wiem po co i dlaczego, bo mnie sie z choinka kojarza a nie z bizuteria. Ale tacy sa Hamerykanie:P Galazki zbieralam w wigilie z "choinki" za oknem. Pogoda sie do tego przylozyla, ale o tym w innym, dluzszym wpisie.

DSC04039

Rok temu sluchalam koled w czasie swiat i nie byl to dobry pomysl, w tym roku postawilam na Bee Geesow i caly czas jestem w dobrym humorze:) Uwielbiam ich! Do teraz nie umiem przestac ich sluchac i jutro w labie tez sobie rano puszcze, a co! Ja tez lubie pospiewac, choc wiem, ze strasznie falszuje:P Dlatego niedzielny poranek na wydziale jest do tego idealny:) "Fanny", jakos najbardziej mi ostatnio pasuje:)

Dziekuje za zyczenia, komentarze i odwiedziny:) Przepraszam, ze nie skladalam zyczen u Was, ale zajeta bylam w labie. No nic, przynajmniej nie przezarlam sie w swieta, raczej w brzuchu mi burczalo, bo nie bylo ani czasu ani sil na pichcenie. Ale i na nowe kilogramy nie moge narzekac:P Wlasnie skonczylam kolejna przywieszke i zaraz zaczynam kolejna:) Dla mnie nigdy nie jest za pozno na zadne hafty:) Haftowaniu wg sezonow mowie stanowcze NIE! :P

pagatek - Do roboty! Kanwa plastikowa jest super:)

Dominika - Bo to sa "pierogies":P

magda.madziula - Witam po dlugiej przerwie. Ostatnio komentujesz raz czy dwa razy do roku, wiec troche sie zdziwilam, ze piszesz i to jeszcze z prosba. Nie, wpisow zakupowych ani sklepowych nie bedzie juz.

myszkowato - Matkas, Osobisty i Bonus to najblizsze mi 3 osoby na swiecie i wiadomo, ze kontakt mamy swietny:D Nasza rodzinka jest mala, ale kochana:)

2 komentarze:

  1. koraliki_agi
    2013/12/29 09:16:48
    Różowym kwiatkiem zaskoczyłaś mnie kompletnie. A najbardziej zauroczył mnie granatowy. Lubię kanwę plastikową, ale na razie mam od niej dłuższą przerwę.


    anna-kalinska
    2013/12/29 09:21:25
    Twoje kwiaty idealnie wpasowują się w naszą "zimową" aurę! U mnie na trawnikach kwitną stokrotki :))
    Choinka piękna, bo udekorowana rękodziełem!
    Pozdrawiam.


    damar5
    2013/12/29 11:42:49
    Mam dylemat bo nie wiem teraz ktory kwiatek ladniejszy hihihi wiadomo ,ze niebieskosci kocham ale srodek tego kwiatka jakos do mnie nie przemawia:-( nie podoba mi sie ta pusta przestrzen natomiast ten rozowy jest sliczny , wypelniony i ozdobiony jak lubie:-):-)

    Choinka Mamy sliczna,Twoje galezie tez choc cosik skromne :-):-)
    Poz.Dana

    P.S. Pisalam na GG ale chyba zas zastrajkowal bo sie nie odezwalas:-(


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/12/29 12:02:57
    Dzieks za rozowy prezent , inne tez ladne...Twoja choinka fajna , bo zywa , bo to sosna...Trzymaj się - mama


    Gość: Edyta, 213.77.60.*
    2013/12/29 12:55:20
    Świetne te magnesiki !! Ostatnio porzuciłam kanwę plastikową ale patrząc na te maluchy może się skuszę na jakiś hafcik na plastiku :)) Pozdrawiam.


    cornelka2
    2013/12/29 13:26:27
    Mnie się podoba różowy kwiatek oj muszę zrobić koniecznie zabiorę się w nowym roku bez zwłoki pozdrawiam


    1_iwonan
    2013/12/29 13:45:02
    Cała kwiecista kolekcja robi wrażenie, ale gdybym już musiała wybrać to mój wybór pada na niebieskiego dziurawego, jest taki subtelny!


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/12/29 13:45:07
    No bardzo ładne te magnesiki. Choinka też przystojniacha :D

    A najlepsza ta Twoja "amerykancka" :D ja w tym roku swoje jukki tak przystroiłam :D
    Pozdrawiam


    aeljot
    2013/12/29 13:57:27
    Ładne te kwiatki, coś do różu się chyba przekonujesz ;)
    Ten drugi, niebieski, kiedyś haftowałam. Spodobało mi się takie swoiste odwrócenie i zostawienie pustych miejsc. U Ciebie wszystkie wyszły super.


    ella1101
    2013/12/29 14:41:52
    Super magnesy.


    paga-tek
    2013/12/29 14:57:22
    Ale piekne te kwiatuszki. Jak tylko skoncze moj haft nad ktorym teraz pracuje to zaraz zabieram sie za plastikowa kanwe :)
    Choineczke macie cudna, pieknie przyozdobiona. A z tymi koralikami na choince to prawda, rozdaja je na kazdej imprezie, dzieki za pomysl, ze tez sama na to nie wpadlam zeby rozwiesic je na choince :)

    Pozdrawiam


    magda.madziula
    2013/12/29 16:41:33
    narzuca się od razu na klawiaturę - Ty u mnie jeszcze rzadziej komentujesz i jakoś nie jest to powodem żeby do tej pory o tym głośno gadać. I tak się zastanawiał czy to wypomnienie miało mnie zmotywować do częstszego pisania czy może do nie czytania wcale. Pozdrawiam nada w pokojowych emocjach.


    arabeska291
    2013/12/29 18:52:29
    `oba fajne,podobają mi sie


    zakreconamysia
    2013/12/29 19:08:51
    Strasznie podoba mi się różowy i niebieski ;o) Ty to masz często genialne pomysły ;o)


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2013/12/29 20:41:46
    Kwiatuszki wspaniałe!!!!
    Ciesze się, że masz taką kochaną Rodzinkę!!!!
    pozdrowionka....


    Gość: Małgosia, *.elektron.com.pl
    2013/12/30 00:38:56
    Rzeczywiście ostatnio szalejesz z tymi kwiatkami ;-) A plastikowa jest bardzo fajna. Rzadko jej używam, ale lubię.
    No i Matkas ma fajną choinkę. Najbardziej podoba mi się ten czerwony ptaszek, którego nazwy zawsze zapominam. . . Skleroza :-)
    Twoja wersja choinki u mnie, by nie przeszła, bo mąż uwielbia taką tradycyjną. Już pod koniec listopada się pytał czy w tym roku ubierzemy naszą wcześniej niż w Wigilię ;-)


    OdpowiedzUsuń
  2. Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/12/30 13:11:41
    Magnesiki na plastikowej kanwie bardzo fajne i twoje kwiatki ładniejsze od tych gazetkowych .


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2013/12/30 15:40:12
    Ten niebieski kwiatek bardzo ładny. Nawet bez backstitchy wyglądał ciekawie. Czekam na prezentację kolejnych zaległych prac.


    Gość: mpgoga, *.free.aero2.net.pl
    2013/12/30 19:53:25
    Magnesiki są super!! Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam :)


    ann_margaret
    2013/12/30 23:14:30
    Super są te wycinane, plastikowe hafciki:)
    Choinka u Twojej rodzinki super, dobrze, że mają na niej coś od Ciebie!


    cornelka2
    2013/12/31 09:06:42
    Aniu bardzo dziękuję za kartkę i życzenia dostałam ją dziś . I życzę SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !!!!!! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń