czwartek, 19 grudnia 2013

Koralikowy :]

Dzis krotki wpis na rozruch blogowy. Choc taki ze zbednym pisaniem:P Jak ja nie lubie takich zwrotow: "bez zbednego pisania". Wy tez? :P To nie lepiej zalozyc po prostu galerie internetowa?


Moj wakacyjny hafcik, na przekor temu badziewiu co za oknem! Zimie mowie zdecydowane NIE!!!!!!!!!


Haftowany w lipcu, wykanczany w pazdzierniku a prezentowany na blogu w grudniu. Rule mam dalej:P


Najpierw wygladal niepozornie, tylko "fjolet" i biel.


DSC01963


Pozniej doszly backstitche w 4 kolorkach:)


DSC01965


A nastepnie koraliki. Ze jestem oszczedna w uzywaniu koralikow przy haftach to delikatnie powiedziane, ale tu mi sie bardzo podobaly:)


DSC03233


Hafcik wypatrzylam w gazetce Quick & Easy Stitch & Craft. Wykonczony jako kartka, wyhaftowany na bialej kanwie i z jakims polyskliwym badziewiem w srodku.


Clipboard01


Ale ze ja niekartkowa, to wykonczylam go inaczej:) Na przezroczystej plastikowej kanwie haftowany 2 nitkami muliny, podklejony fioletowym filcem i wykonczony jako magnesik:)


DSC03770


Bardzo mi sie podoba! Bo fiolety to ja lubie:) A spojrzcie jaki sympatyczny material znalazlam w weekend w Walmarcie i to na fajnej przecenie:)


DSC03772


Cudny magnesik wyszedl:] I to nawet spory jak na mnie, bo ma 7,5 cm srednicy!


DSC03774


Wczoraj jak planowalam bylam w kinie na drugiej czesci Hobbita - The Desolation of Smaug! Choc moje plany zima chciala pokrzyzowac i bus sie spoznil 30 minut:( Ale szczesliwie dotarlam do kina i nawet darmowy popcorn odebralam w kasie:)


I co? I super! Rok temu na pierwszej czesci nieco przysnelam:( Chyba na 15 min, a tym razem mimo, ze jestem o wiele bardziej wykonczona niz rok temu to nie zamknelam oczu ani na chwile:P


the-hobbit-the-desolation-of-smaug-poster


Ta czesc ma szybsza akcje, wiele sie dzieje, choc brak spiewow krasnoludow, za czym akurat boleja moje uszy, bo to mi sie najbardziej ostatnio podobalo. Mamy nowych bohaterow i tez tych starych z LOTRa. Co mnie sie podobalo najbardziej? Ucieczka w beczkach! Oj, jakie te elfy, ale i krasnoludy zwinne! Podobal mi sie tez maly trojkacik milosny - Legolas - Tauriel - Kili. Tolkien jakos nie bardzo rozwijal postacie zenskie, a w filmach Jacksona wrecz przeciwnie. Kate z Losta jako Tauriel super! Bardzo mi sie podoba, chyba juz przestanie sie ludziom kojarzyc z jedna rola. I wreszcie jakis ryzy elf:P No i z krasnoludami nigdy nie jest nudno ani smutno:D


smaug-legolas-tauriel


Takze czekajcie spokojnie na polska premiere, a na pewno sie nie zawiedziecie:) Szkoda tylko, ze ostatnia czesc dopiero za rok:(


 


Wczoraj po kinie mialam niestety bardzo nerwowy dzien w pracy:( Przez jednego jelopa myslalam, ze moja prawie roczna praca moze trafic do smieci:( Ale dzis sie udalo wszystko odkrecic i wreszcie bede spokojnie spac:) A z piatek z radoscia zaczne kolejne pomiary, ktore raczej na 100% bede kontynuowac przez swieta. Dzis z rana mialam tez te inne dobre wiadomosci - wszystkie przedmioty zaliczone! Dwana 4.0 (w skali od 0.0 do 4.0), jeden byl po prostu na zaliczenie, ale tez cieszy:) Druga wiadomosc - mam juz bilet do domu na maj:)  Rodzicki - mozecie zaczac odliczanie do naszego spotkania:)


 


Co do poprzednich wpisow, to dla mnie temat zakonczony. Listy z "grzechami" nie bedzie, bo bylaby dluga i szczegolowa. Nie szukam takich rzeczy, a niestety mam szczescie do ich znajdywania:( To tyle, wyjasniac nikomu nie bede, ani tu, ani w mailach, nie musze, wiec juz nie dopytujcie.


 


aeljot - Na pewno bylabys na liscie:)


misia-44 - Nawet pasmanterie w Katowicach sa do kitu. Ale od czego jest internet?


Katarzyna G - Uwazaj, bo jeszcze czym innym sie zarazisz:P


pkela_1 - Az tak mi sie nie nudzi, zeby testowac takie bzdury. Czesc osob zaglada do mnie tylko poogladac zdjecia, wiec moze i Ty do nich dolaczysz, jak nie lubisz czytac co pisze? Zreszta zawsze powtarzam, ze zagladacie i czytacie na wlasne ryzyko. Nie podoba sie, to nie przymuszam.


 

2 komentarze:

  1. ella1101
    2013/12/19 04:18:59
    Bardzo fajny magnet a na pierogi to zapraszam do mnie jak nie masz czasu lepic. Jak by sie dalo to by juz lecialy do ciebie ale ze przesylki leca dluzej niz do Polski to mogly by sie popsuc po drodze.


    Gość: LittlePrincess, *.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
    2013/12/19 08:49:40
    Piegucha! Informuj na początku, że spoilera dajesz! W Polsce premiera dopiero za tydzień :((. Dobrze, że w ostatnim momencie przestałam czytać, bo bym nie miała niespodzianki :P.

    Trzymaj się!


    1_iwonan
    2013/12/19 08:57:13
    Magnesik uroczy, jak zwykle u Ciebie - dopieszczony w każdym calu!
    Ja poczekam na Hobbita u mnie w domku tzn. jak go puszczą w TV:)


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/12/19 10:42:06
    Gratuluję bardzo dobrych wyników końcowych! Jesteś genialna!!!
    Twój kwiatek o wiele bardziej mi się podoba niż ten z gazetki. Dużo ładniej go wyhaftowałaś i dałaś mu nowe przeznaczenie.


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/12/19 13:12:45
    Fajny magnesik , bo fioletowy i z małymi koralikami...I pracować mi tam , jak lot już zaklepany...mama

    damar5
    2013/12/19 13:22:51
    Komp mi chyba przeklamuje kolory bo kwiatek widze bardziej granatowy ,fioletowy to jest filc :D ,wiec napisze ,ze sliczny kwiatuszek a koraliki to ja lubie bardzo :)
    Sliczna praca :)
    poz.Dana


    pkela_1
    2013/12/19 13:33:26
    Zawsze lubiłam czytać to co piszesz, a nie tylko oglądać - ja nie jestem bezmyślnym pokoleniem obrazkowym.
    Ale trochę jest denerwujące pisanie do ludzi ogólnikami w stylu "wiem, ale nie powiem", narzekanie na COŚ i w końcu nie wyjaśnienie czegokolwiek. Przyznasz, że sytuacja stała się dość kuriozalna, gdy dziewczyny zaczęły Cię przepraszać "na zapas", nie wiedząc za co.
    Co jakiś czas powtarzasz "nie chcecie to nie czytajcie", "wchodzicie na własną odpowiedzialność", "nie ma przymusu" , "blog dla mnie i dla Matkasa" itd. Spójrz na to z innej strony - takie teksty ze strony autorki bloga mogą być odebrane jako lekceważenie innych, zadzieranie nosa, wywyższanie się. Od razu zaznaczam, że ja tak nie uważam - już jestem za stara na takie powierzchowne ocenianie ludzi, ale część czytelników może Cię ocenić "a to jej sodówa odbiła".
    Temat zakończyłaś więc oczywiście nie oczekuję odpowiedzi, ale chciałam jeszcze odnieść się do tej sytuacji.

    A ja nadal będę stale czytać, bo lubię Twoje wieści robótkowo-geograficzne.
    Pozdrawiam :)


    OdpowiedzUsuń
  2. paga-tek
    2013/12/19 13:39:50
    Super ten kwiatek, bardzo podobja mi sie kolory. No i jak zwykle pomysl z magnesem jak najbardziej udany. A wynikow gratuluje!!!


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2013/12/19 13:40:20
    Piękny kwiatek. Bardzo elegancko wykończony. Myślę, że fajnie wyglądałby też jako broszka, na przykład na torebce.


    cornelka2
    2013/12/19 14:02:24
    Magnesik przepiękny chyba będę musiała coś na plastiku zrobić ,bo mi się ten kwiatek bardzo spodobał. Pomysłowo go wykończyłaś pozdrawiam!!!


    ann_margaret
    2013/12/19 15:17:24
    Kwiatuszkowy magnes super, a koraliki tu wspaniale pasują!

    Tak sobie dopiero teraz, po przerwie, czytam co się u Ciebie działo: mam nadzieję, że cokolwiek to było, pokonałaś z uśmiechem - i ruszasz dalej do przodu:) Z Twojego bloga można naprawdę podłapać dobry nastrój i uśmiech! Szkoda mi tylko tych postów zakupowych, miło było popatrzeć, co tam za oceanem w sklepach:))


    Gość: Katarzyna G, 78.18.230.*
    2013/12/19 21:07:37
    Kwiatek boski :) Ja ostatnio próbowałam haftować na papierze i pizgłam to w śmieci dlatego tym bardziej podziwiam haft na plastikowej kanwie :) A co do efektu końcowego to mnie nie zaskoczyłaś że to magnes wyszedł :)Nawet Ci powiem że czytając pojawiła mi się myśl "aha kolejny magnesik zmajstrowała" i czytam i jak byk napisane ....
    PS. A zarażasz czymś jeszcze???


    arabeska291
    2013/12/19 21:43:05
    a myślałam że będzie o koralikach w wykonaniu Twojej mamy,a tu jednak u Ciebie koraliki.Fajny kwiatek,a na film narobiłaś mi ochoty.co do wypowiedzi pkela_1 (kilka komentarzy wyżej),to wiesz no chyba piszę się bloga dla swojego widzimisie,a nie dla poklasku innych


    pkela_1
    2013/12/20 11:55:18
    Z reguły nie przedłużam takich dyskusji na cudzym blogu, bo nie każdy sobie tego życzy, ale jeszcze odpowiem.

    Arabesko - zdziwiłabyś się, ile jest blogów prowadzonych dla poklasku innych - większość.
    I naprawdę nie trudno to zauważyć.


    aeljot
    2013/12/21 11:53:36
    Cieszę się z tego ewentualnego zaproszenia ;)

    Dobrze, że w pracy ostatecznie się nie popsuło - szkoda byłoby tracić rok pracy.
    Gratuluję dobrych wyników, tylko nie chwal się tej ambitnej koleżance bo się znowu dziewczę załamie ;)


    zakreconamysia
    2013/12/21 21:05:26
    Fiolety ja tez bardzo lubię, Twoja wersja bardziej mi się podoba ;o) Co do "zbędnego pisania" to ja czasem nie mam czasu poczytać mimo żebym bardzo chciała ;o( Ale za to uwielbiam dużo zdjęć na blogach ;o) Tak jak u Ciebie ;o)


    Gość: Małgosia, *.elektron.com.pl
    2013/12/22 14:57:36
    Ja niestety nie byłam na pierwszej części w kinie, więc jakoś tak mi głupio iść teraz na drugą bez obejrzenia wcześniejszej. . . A książkę czytałam dawno temu, bo ok. 13 lat temu, a że ja mam ciężką postać sklerozy to sama wiesz ;-)


    mpgoga1983
    2013/12/23 22:53:11
    Cudny kwiatuszek!

    OdpowiedzUsuń