niedziela, 27 stycznia 2013

Ździebko przybyło :]

Moja kolekcja metalowych zawieszek ździebko się ostatnio powiększyła:D Przyznaję się bez bicia, że poszalałam i jestem cholernie zadowolona z poczynionych zakupów!


Dziś wyciągnęłam ze skrzynki moje specjalne zamówienie z etsy. Poprzeglądałam wszystkie aukcje jednego sprzedawcy i wybrałam sobie sama jakie chcę zawieszki, a później zakupiłam je w „aukcji dla pieguchy”:D Oj, ale się uśmiałam jak ją zobaczyłam na etsy.com:P


A oto i moje wyczekiwane skarby:) Dziś poprzyszywam niektóre do już wyhaftowanych kalendarzy i jutro pokażę Wam już niewybrakowane miesiące:) No i jeszcze dwa, które w tym tygodniu udało się się wyxxx:)
DSC07515


Dokupiłam też od tego samego sprzedawcy zestaw herbaciany. Jeszcze bez przeznaczenia, ale te motywy uwielbiam:)


DSC07497


Na etsy wypatrzyłam też boski zestaw hafciarski! Pomidorek skradł moje serce:)


DSC07500


To jeszcze nie koniec szaleństwa! Na ebayu zamówiłam sobie zestaw szkolny:)


DSC07506


A w gratisie sprzedawczyni dorzuciła taką pakę! Do teraz jestem w szoku :O


DSC07503


Dlatego dokonałam jeszcze jednego zakupu u niej. Przyznaję się bez bicia, musiałam mieć heksę:D


DSC07510


I tu też dostałam paczkę gratisów:) Lubię takie zakupki:D


DSC07512


Teraz to mam już zawieszek na wiele prac:P


Na ebayu wypatrzyłam też boskie plastikowe żetony:D Na pewno je do haftów wykorzystam, ale narazie po prostu je macam:P


DSC07516


DSC07519


To tyle jeśli chodzi o zakupy internetowe. A teraz przejdzmy do tych normalnych.


W Tuesday Morning od roku patrzyłam aż wreszcie zdecydowałam się przygarnąć te „sierotki”:P


Niby do skrapków, bo mają taśmę samoprzylepną od spodu, ale zdrapie „sie” i będą idealne do haftów:) Metalowe jakby nie było widać ze zdjęć.


DSC07532


DSC07534


W Hobby Lobby natomiast na moją zgubę przecenili wszystkie guziki odzobne firmy Dill-Buttons! Strasznie mnie skrzywdzili! Nie wiem czy je wycofują ze sprzedaży czy tylko wymieniają cały asortyment, ale musiałam zaadoptować kilka opakowań:P W końcu znamy się od kilku lat, bo tyle wisiały na kręciołku:P


DSC07526


DSC07528


Kuraki normalnie wymiatają konkurencję!


DSC07530


Na koniec jeszcze update odnośnie małych zestawów do xxx od Bucilli! Ostatnio pokazywałam Wam lawendę. Pojawiły się wtedy też i inne zestawy. Niestety większość już zniknęła:( Amerykanki jednak wiedzą co dobre:P


DSC07219


DSC07220


DSC07221


DSC07223


DSC07224


DSC07225


DSC07227


Ale po pustych hakach już prawie śladu nie ma, bo pojawiły się nowe zestawy:) Może na jesień pojawią się jakieś halloweenowe? :)


Dziś królowały wiosenne.


DSC07479


DSC07483


DSC07485


DSC07489


DSC07491


Miałam tylko 2 kupony, więc przygarnęłam najładniejsze 2 nowe zestawy:) Ale w przyszłym tygodniu dokupię sobie te patrykowe, tylko niech się na nowo uzbroję w kupony:P


DSC07521


DSC07524


To koniec szaleństwa:P Dzisiejsze tło to serwetka papierowa:)


 


Jeszcze o filmie. W poniedziałek w biurze jednej z organizacji studenckich odebrałam darmową wejściówkę, a w czwartek poszłam na przedpremierowy pokaz. Film miał premierę w piątek. A chodzi o „Hansel & Gretel: Witch Hunters”. Nawet udało mi się załapać na plakat, który skutecznie przykrył beznadziejną kremową ścianę w moim apartamencie:P


DSC07535


Co mogę powiedzieć o filmie? Jaś i Małgosia już dorośli i zajmują się polowaniem na czarownice. Film typowy jak na swój gatunek, czyli kostiumowa siekanka z efektami specjalnymi z różnej półki, z żartami niskich lotów i nieco nieprawdopodobną jak na epokę bronią palną:P Ale czasem lubię się wybrać na taki film. Można się nieźle rozerwać (dosłownie i w przenośni:P). Aaaa! I jakbyście nie wiedziały, to jest i w filmie polski akcent! Joanna Kulig! Wyczytałam jej nazwisko wśród aktorów na samym początku, ale dopiero w domu dowiedziałam się kogo zagrała, bo przy takiej charakteryzacji nie poznałam. Fajnie:) No i jeszcze Famke Janssen, którą widziałam w New Yorku! Podczas spaceru z Olą (alexls) w lipcu zeszłego roku. Ola już tyle gwiazd się naoglądała, że nawet jej nie zauważyła, ale ja ją wypatrzyłam w białym płaszczu:) Takiego wrażenia jak na filmach, na żywca nie robi, ale fajnie kogoś znanego zobaczyć z odległości kilku kroków:) Wracając do filmu, kto lubi filmy tego typu nie zawiedzie się:) Mnie się podobało i najważniejsze, że zapomniałam o wszystkim co się ostatnio dzieje w moim życiu.


 


Trochę cieplej się zrobiło, więc już nie biegam w dwóch parach rękawiczek:P A w przyszłym tygodniu ma być plus, więc sąsiad już nie będzie musiał za mnie odśnieżać:D Oj, nawet nie wiecie jak miło, jak sąsiad odśnieża moją część balkonu jak ja jeszcze w piżamce siedzę i czytam maile:) Fajnych mam sąsiadów:)


 


Dziękuję za wszystkie komentarze:) Wcześniejszy powrót z „urlopu” właśnie nimi był spowodowany. Nie mogłam pozwolić, żebyście tak tęskniły i płakały do lutego:P


 


edytag74 – Fajnie:) Włochy południowe znam, co prawda tylko przejazdem, bo 3 razy jechaliśmy do Brindisi na prom, ale ładne są. Tylko uważaj, żebyście „goli” nie zostali, bo złodziei pełno! Już poniżej Ancony takie „bardzo sympatyczne” tabliczki na parkingach na autostradzie są. W pięciu językach, żeby nie zostawiać niczego na wierzchu i uważać na złodziei:( Także Włochy ładne, ale Grecja lepsza:)


Agnieszka – Cieszę się, że mogłam pomóc w doborze kolorów:) A jeszcze bardziej, że o tym napisałaś:) Powodzenia z blokowym kalendarzem! Coś mi się wydaje, że z Twoim tempem to skończysz szybciej niż ja:)


vr1974vr – Obrazić się nie obraziłam, ale skasowałam Twój komentarz, bo nie lubię takich podtekstów. U Babci Vilemo ich pełno, ale u mnie nie chcę takich rzeczy.


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/01/27 09:36:00
    A mnie sie wszystko podoba i juz - mama


    damar5
    2013/01/27 10:28:49
    Nic mnie nie sluchasz;-) Trudno sama sobie winnaś:-P Cudne zakupy przywieszkowe , uwielbiam takie:-)
    Zestawy bucilkowe nie wszystkie powalajace ale wiekszosc wpadajaca w oko:-)
    Szalencze zakupowy:-P
    Poz.Dana


    Gość: Agnieszka, *.cyberpab.pl
    2013/01/27 12:00:41
    ale fajne zakupy. super zawieszki! a zestaw herbaciany, no po prostu śliczny, te łyżeczunie małe:))
    p.s. a ja dzisiaj skończyłam styczeń w blokowym:)


    Gość: edytag74, *.ip.netia.com.pl
    2013/01/27 12:26:57
    Zakupy szczególnie udane! Zawieszki są ekstra!!! Guziki też są super! Faktycznie kurki wymiatają :D


    vilemoo2005
    2013/01/27 12:45:09
    A przepraszam czego u mnie jest pełno???Lubie wiedzić co i jak?


    olcia113-world
    2013/01/27 14:04:30
    Och jakie cuda! Takie malutkie, a takie śliczne ;)


    ella1101
    2013/01/27 15:04:41
    Zakupy superasne, zestawy do xxx tez fajne i jakie tanie.


    paga-tek
    2013/01/27 15:38:52
    Cudne te zawieszki, wszystkie bez wyjatku. Do JoAnn jade w poniedzialek mam nadzieje ze beda mieli male xxx zestawy.

    Pozdrawiam


    vr1974vr
    2013/01/27 15:50:30
    Zakupy fajne - szczególnie zestaw zawieszek herbacianych :)
    Ale mogłaś wcale nie komentować tego wpisu, bo teraz wygląda jakbym tam Ci napisała nie wiadomo co... A to przecież nie był żaden podtekst. Zawsze myślałam, że owoc dębu to żołędź i tyle :)


    Gość: Aisha, 31.4.212.*
    2013/01/27 21:58:13
    Zazdroszcze zakupow!


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/01/27 22:04:50
    Polowanie i adopcja udały Ci się wspaniale :) Pogratulować
    I jakie kurcze cieplej? Białe ... pada od dwóch tygodni jutro niby ma być odwilż ale znów zapowiadają opady białego .....
    Jest -18 wryyy

    Nie lubię białego i mam to po Tobie :D
    odmieniło mi się


    arabeska291
    2013/01/27 23:03:21
    fajne zakupy i właśnie takich ramek jak w Twoich zestawach poszukuję. może mi się trafią w końcu


    Gość: Uchomisia, *.icpnet.pl
    2013/01/27 23:17:44
    Łe no tej :P Takie herbaciankowe zawieszki to super sprawa :D


    cornelka2
    2013/01/28 14:21:43
    Zakupy superowe!!!!!!

    OdpowiedzUsuń