poniedziałek, 28 stycznia 2013

Przyszyte :)

Nowe przywieszki długo nie czekały. Wczoraj poprzyszywałam je do wybrakowanych kalendarzy:)


Maj zyskał saperkę:D


DSC07551


DSC07552


Kwiecień parasolkę:)


DSC07555


DSC07558


A na sierpniowym ręczniku pojawiły się bryle :]


DSC07560


DSC07563


Na początku tygodnia udało mi się też dwa nowe miesiące wyxxx:) Później już nie było czasu na xxx:(


Wrzesień gotowy:)


DSC07564


Czy ktoś mi może wyjaśnić dlaczego we wszystkich kalendarzach september jest taki smutny? :(


DSC07566


Książki, jabłka i ozdobne nożyczki uwielbiam:)


DSC07570


B skróciłam o jeden x, żeby bardziej przypominało jak ja je piszę:) No i widzę, że mój osobisty kłak się załapał na fotkę:P


DSC07569


Później zabrałam się za lipiec, do którego wreszcie wymyśliłam tło:) Kanwa w niebieskie pasiaki od DMC. Ma niby robić za marynarskie paski – tak sobie to wymyśliłam:) Te marynarskie są horyzontalne, ale jakoś nie pasowało mi haftować w ten sposób, więc powiedźmy, że motywy są za kratkami:P


DSC07541


Tu chyba nieco lepiej widać pasiaki.


DSC07539


No i jak w marmurkowej kanwie DMC, tak i tu nadruk tylko z jednej strony. Z drugiej kanwa jest śnieżnobiała:(


DSC07543


Znowu te cholerne truskawki:( Ale to już ostatnie w obu kalendarzach! Jupi! :D


DSC07544


Słoneczko od damar5:) Dana, dzięki!


DSC07547


I mały jachcik, których tyle widzimy z naszej plaży w Lygii:) Głównie w czerwcu, ale czasem i w lipcu:D


DSC07549


Wczoraj zaczęłam, a dziś w pralni skończyłam pierwszy blok w październiku:)


DSC07573


A że dziś pranie, więc za tło robi moja kołdra:P Jak dla mnie jest bordowa w krateczkę, ale może Dana i Matkas zobaczą inne kolory:P


Rozebrałam dziś moją "choinkę":( Niestety uschła:( Ale resztę ozdóbek świątecznych jeszcze sobie potrzymam na ścianach:) Lubię jak wracam do domu i z daleka już widzę lampki w oknie:) Zresztą tyle czekałam na święta, że chcę się jeszcze nimi nacieszyć:) Alternatywa jest mało interesująca - puste ściany:(


 


To mykam stworzyć kilka obiadów na przyszły tydzień, bo za niedługo kolejna gala w tv! Dziś Screen Actors Guild Awards:) Może wreszcie jakieś fajne kreacje będą, bo te ze Złotych Globów i People’s Choice Awards mnie nie zachwyciły:( Critics’ Choice Awards niestety przespałam:( Zaległam w łóżku już o 20 tego dnia:(


 


Maciek, specjlanie dla Ciebie piosenka, która ostatnio mi siedzi w głowie:) Lubię sobie do niej potupać:D







 


damar5 – Mnie też nie wszystkie zestawy się podobają, ale chyba nie tylko mi. „Cudne” owce dalej wiszą na hakach:P


vilemoo2005 – A jednak do mnie zaglądasz i wszystko czytasz:)


pagatek – Powodzenia! I daj znać o łupach:)


vr1974vr – Komentowanie działa w obie strony. Na przyszłość polecam słownik ortograficzny pwn (so.pwn.pl), sama często korzystam:) Niestety jak się mało używa języka polskiego, to się zapomina:( Wolę nie myśleć w jakim stylu dziś pisałabym, gdybym nie prowadziła blogu:(


Dominika – U mnie właśnie tylko -2C :D A w najbliższych dniach ma być i +14C!!!!!!!!!!  :)


 

1 komentarz:

  1. xgalaktyka
    2013/01/28 08:44:03
    Ależ Ci to taśmowo idzie Kobieto ! :)
    Produkujesz w zaskakującym tempie ...więc nie dziwota,że każdy tu jest pod ogromnym wrażeniem:)
    Muszę przyznać,że zawieszki udało Ci się nabyć świetne:)
    Pozdrowienia zumbowe ;)

    K.


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2013/01/28 09:02:46
    produkcję masz niezłą w tym roku, ja chyba jeszcze żadnego xxx nie postawiłam w tym roku... :( niestety, dwójka małych dzieci i praca na cały etat skutecznie mnie odciąga...
    blok majowy mój ulubiony (z tego samego powodu co dla ciebie ;) ) tylko zamiast tulipana to by bardziej na miejscu były konwalie chyba, nie? a wrzesień wcale nie jest taki bardzo smutny, żółta krateczka za jabłuszkiem jest moim zdaniem bardzo wesoła!
    liniami na lipcowym się nie przejmuj! mi pasują pionowe, kojarzą mi się z takimi markizami fajnymi :)

    do usłyszenia!
    aga


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/01/28 09:05:47
    Idziesz z tymi xxxx jak burza...Ale pamietaj z jakiego powodu tutaj jestes...Trzymaj sie - mama


    damar5
    2013/01/28 11:19:18
    Dzis urzeduje na duzym kompie ,wiec kolory widze znakomicie hihihi ,i bardzo zywe sa w obu miesiacach i kolejny tez sie zapowiada fajnie :)
    I jak slicznie przyszywasz te male dziędziołki tak profesjonalnie :) :)
    Swietne te kalendarze az samemu by sie chcialo ale tym razem sroka slepa i nie da sie skusic hihihiih
    Poz.Dana


    Gość: Agnieszka, *.cyberpab.pl
    2013/01/28 11:31:13
    a jednak Cię nie dogonię z kalendarzem :D bo muszę do połowy lutego wyhafcić portret JP2, na imieniny dla pewnej osoby, bo takie było zamówienie, więc kalendarz na razie idzie w odstawkę u mnie. Twoje miesiące prezentują się świetnie. :) zawieszki super. świetnie to sobie wykombinowałam z tym lipcem w paski :))

    pozdrawiam serdecznie, miłego haftowania :)


    Gość: Agnieszka, *.cyberpab.pl
    2013/01/28 11:31:58
    oj, miało być wykombinowałaŚ, a nie wykombinowałam, ale to szczegół :P


    cornelka2
    2013/01/28 14:24:38
    Kalendarze już niedługo będą gotowe a,a zawieszki są wspaniałe pozdrawiam


    zakreconamysia
    2013/01/28 20:27:47
    Wspaniale prezentują się te zawieszki ;o) Ja też nie mam pojęcia dlaczego w każdym kalendarzu wrzesień jest taki smutny ;o( a szkoda to taki piękny miesiąc ;o)


    iskierka_duszy
    2013/01/28 20:59:32
    Chyba nigdy nie wyjdę z podziwu Twoich seri z kalendarzem. Może i ja powinnam jakiś zrobić. Jak na razie na koncie moim jest ich 0.


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/01/29 11:40:33
    Bardzo ładnie przyszyłaś te zawieszki :) A pasiasta kanwa jest świetna, ale pewnie 14ct.
    Kalendarze na plastiku baaaardzo mi się podobają! Wiem, powtarzam się! Pozdrawiam!


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/01/29 11:41:34
    A jeszcze jedno, nie wiem czemu nie wyświetla mi się na moim blogu, że jest coś nowego u Ciebie. Dziwne...


    vr1974vr
    2013/01/29 16:12:05
    Po dzisiejszym wpisie dochodzę do wniosku, że jednak na plastikowej kanwie bardziej mi się podoba. I ta zachwycająca równość krzyżyków :)
    Dziękuję za polecenie słownika - choć bez niego radzę sobie wyśmienicie :)


    iwonan_1
    2013/01/31 11:12:16
    Ładnie przyszte, bardzo ładnie! A te zakupy z poprzedniego posta zadrą siedzą mi w sercu...:) GUZIKI!!!


    Gość: Osowiała Sowa, *.centertel.pl
    2013/02/04 17:55:22
    Wszystkie cudne, ale najbardziej zachwycił mnie zajączek kwietniowy :)))
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń