niedziela, 20 stycznia 2013

Nowe pomysły:)

Trochę sobie odpoczęłam od blogowania:) I też nieco od xxx, bo jednak nie codziennie mam czas i siły na xxx. Sporo się dzieje na uczelni i bardzo dobrze:) Dziś może uda mi się skończyć kolejny miesiąc i wyprasować te jeszcze niepokazane, więc czekajcie na wpis:)


A dziś nieco zakupków, bo dzięki nim mam kilka nowych pomysłów na prace:) Ale trzymam się mocno i dopóki nie skończę kalendarzy za nic nowego się nie biorę. Właściwie to nawet aż tak nie ciągnie mnie do niczego:P Całkiem przyjemne są moje kalendarze:)


To teraz te kilka drobiazgów, które ostatnio przygarnęłam:D


Dziś byłam w walmarcie i nie mogłam wyjść bez materiału walentynkowego:) Wybór mają zupełnie inny niż w sklepach robótkowych, a ceny czasem i ponad połowę niższe!


DSC07395


Serduszka z guziczków są słodkie:)


DSC07397


Na początku stycznia wypatrzyłam w Joann dwie bardzo pomysłowe puszki na karty podarunkowe:)


DSC07407


Górna krateczka może robić na igielnik, bo to jest wypchany materiał:)


DSC07408


Wśród walentynkowych wstążek znalazłam kanwę w serduszka w taśmie:) Była też czerwona w białe serduszka, ale farba była taka gęsta, że zakitowała na amen dziurki w kanwie:( Ale ta ma idealne dziurki:) Myślę, że będzie idealna na haft czarną muliną!


DSC07416


Sznurówki już w głowie przerobiłam na wstążki:)


DSC07403


No i jeszcze mały zestaw do xxx:) Dobrze, że go po nowym roku dorwałam w Joann, bo dziś już nie ma ani jednego!


DSC07418


I jeszcze moje wczorajsze szaleństwo:) Ostatnio wypatrzyłam świetny wzór w gazetce. Przy okazji przypomniałam sobie o przynajmniej dwóch innych wzorach, no i musiałam kupić kilka tamborków:P Bo jako haftująca w ręce zamierzam je wykorzystać jako ramki:) Patrzyłam co tam wisi na ścianie w Michaelsie, w głowie kalkulowałam co mi najtaniej wyjdzie i ..... poszalałam! Kupiłam całą pakę. Cena oryginalna 20$, ale spromowałam sobie na 10$ :D Nigdy z domu nie ruszam się bez kuponów:P


DSC07410


8 okrągłych, 2 jajowate i 1 kwadratowy. Jeszcze nie wiem co zrobię z tym kwadratowym badziewiem, bo jakoś nie zamierzam zmieniać nawyków hafciarskich, a jako jedyny nie nadaje się do zmiany w ramkę:( Ale reszta jest super, nie? Z okrągłymi nie będzie problemu z zagospodarowaniem:D A z tymi jajowatymi to już myślę co i jak:D


DSC07414


To tyle! Mykam poxxx sierpień:)


 


Dziękuję za wszystkie komentarze! Cieszę się, że spodobało Wam się moje podsumowanie roczne:)


 


4.mar.chewka – Uff! To nic mi nie grozi, bo nie zamierzam zbierać śmieci:P


aeljot – Żadne takie, nie będzie podsumowania nagród. Jeśli chcesz sobie przypomnieć to wszystkie są w zakładce „przesyłki”. Zapomniałam wreszcie o wszystkich przebojach i nie mam zamiaru wspominać tych nerwów:(


doriss – W zeszłym roku nie było planu to nie ma czego bić:P


labores – To czemu nie pisałaś, jak świętowałam 3 urodziny Pieguchowa?


haftytiny – Twój komentarz skasowałam, bo nie życzę sobie „rzucania mięsem” w Pieguchowie. I nieważne w jakim języku. Przeklinać to możesz u siebie, ale nie u mnie. Kalendarze nie są nudne i całkiem miło mi się je haftuje:) A Tobie nie nudzi się ciągle haftować to co inni? :P


iwonan_1 – Nic nie kasowałam, więc nie wiem co się stało z Twoim pierwszym komentarzem:(

2 komentarze:

  1. paga-tek
    2013/01/20 02:49:52
    Super lupy :) A material jest cudny!!! Taka kwadratowa ramke to i ja kiedys mialam. Nie wiem co mnie podkusilo zeby ja kupic :( W tempie blyskawicznym wyladowala w koszu....


    Gość: mama3005, *.ip.xcore.pl
    2013/01/20 09:11:04
    ten najmniejszy jajowaty ja mogę przygarnąć.... :D


    aeljot
    2013/01/20 11:08:08
    W sumie masz rację - szkoda wracać do tych nerwów z niedosłanymi nagrodami.

    Wesołe zakupy, zwłaszcza ta kolorowa sznurówka-wstążka i taśma w serduszka.


    Gość: edytag74, *.ip.netia.com.pl
    2013/01/20 11:23:25
    Zakupy są super! Materiał, jakby guziki na nim leżały a te puszki, szczególnie ta z maszyną - ekstra! Sznurówkom też dałabym inne przeznaczenie :) Tamborki to fajna sprawa. Teraz jakaś moda jest (moja wiedza oparta jest na angielskich gazetkach) żeby hafty wieszać w tamborkach. Ja też powiesiłam u siebie w sklepie jeden haft w drewnianym tamborku.


    barbaratoja
    2013/01/20 12:39:09
    Zakupy cudne.
    Kwadratowy tamborek uwielbiam, ale ja mam taki większy do dużych prac. Wygodnie trzyma mi się robótkę.
    Każda z nas jest inna i inne ma przyzwyczajenia;-)


    1_iwonan
    2013/01/20 13:51:43
    Świetne zakupy! Ta taśma w serduszka..., ta wstążeczka w guziczki..., no a te pudełeczka na karty podarunkowe, to już naprawdę rewelacja! Cały zestaw tamborków to fajna sprawa, jeszcze w tak korzystnej cenie! Już sobie wyobrażam jakie cudeńka z tego powstaną!


    labores_pariunt_honores
    2013/01/20 13:55:48
    odnośnie do Twego pytania : bo wtedy wszyscy gratulowali, a tak to przedłużyłam Ci radość z pochwał o następnego posta :D:D:D a tak na serio to widocznie wtedy byłam zbyt padnięta żeby klikać :/ czasem tak mam po pracy

    chciałam tym razem zauważyć, że coś róż zaczął do Ciebie przemawiać :D fiu fiu może i śnieg polubisz? ;)
    no i widzę że i Tobie lawendowo w głowie :) super wzorek!


    OdpowiedzUsuń
  2. Gość: Agnieszka, *.cyberpab.pl
    2013/01/20 14:20:18
    a ja zamierzam sobie właśnie kupić taki kwadratowy tamborek, bo są fajne, jak ktoś na tamborku haftuje. nie wiem jaki ten jest, ale w haftixie są super podobne do tego tamborki:) pozdrawiam:)


    Gość: doriss, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/01/20 14:20:59
    U Ciebie jak zwykle super zakupki. Fajne przydasie.
    Pozdrowionka


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/01/20 14:53:41
    Fajne rzeczy - mama


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/01/20 16:25:35
    Podziwiam a jakże ;) Bardzo udane zakupy. Aż mi się zatęskniło pytanie, czemu u nas tak tamborków nie sprzedają :D


    Gość: Carse, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/01/20 17:46:29
    Niezmiennie zazdroszczę Ci tego, że trafiasz na takie materiały... Przyznaj się, jak duże masz zapasy tego typu cudeniek? Co praca, to inny wzór - jako tło, jako wykończenie pinkeepów. Zazdrość, oj zazdrość ;)
    A pudełeczka są świetne, dobrze, że się na nie skusiłaś. Jakiś czas temu wypatrzyłam fajne małe puszeczki ze starymi samochodami na wierzchu i miętowymi cukierkami w środku. Tych bym się pozbyła, bo nie przepadam, ale pudełka były w przyjemnym retro klimacie. No i oczywiście kiedy wróciłam po nie później, już ich nie było :(
    Tamborki też przyjemne, chociaż wciąż do tych gumowo-plastikowych nie mogę się przekonać, więc nawet się do nich nie zbliżam...

    Pozdrawiam i dziękuję za rocznicowy wpis :)


    asiulla_13
    2013/01/20 19:38:08
    Dobrze, że już jesteś :) Stęskniłam się :P
    Mam nadzieję, że Twoja słaba silna wola co do nie zaczynania nowych robótek nie będzie za silna i niedługo pojawisz się z jakimś nowym dziełem :D


    Gość: chmurkax, *.dynamic.chello.pl
    2013/01/20 19:57:44
    Taśma kanwowa w serca! <3 I tamborki... szkoda, że takich w polsce nie ma ;<


    haber89
    2013/01/21 07:45:11
    Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia z zakupów i sklepów.
    Szkoda tylko, że w mojej okolicy nie ma takich sklepów


    cornelka2
    2013/01/21 09:00:17
    Zakupy super !!! domyślam się do czego będą Ci potrzebne te tamborki będę czekć cierpliwie czy maiłam rację pozdrawiam


    damar5
    2013/01/21 10:42:54
    Najfajniejszy zestaw z niebieskimi kwiatuszkami :)

    Bardzo mi sie podobaja obrazki w ramko-tamborkach,wiec popieram zakup :)
    Poz.Dana


    edytadzik24
    2013/01/21 17:34:56
    Jak ja uwielbiam patrzeć na te zakupy :) ramki rewelacyjne, mój ulubiony kolorek.
    Materiał piękny.


    Tak w ogóle miałam pisać o kardynałkach, PRZEPIĘKNE SĄ (te zdjęcia kardynałków na "żywo") pierwszy raz w ogóle widzę te ptasie - fajowe :)
    Pozdrawiam z zasypadnego DE

    OdpowiedzUsuń