sobota, 5 stycznia 2013

Kardynałki dwa :)

Dziś dam Wam nieco odpoczynku od moich haftów:P W planach na wieczór blokowy czerwiec, ale teraz będzie o wyjściu na zakupy mlekowe:P W końcu Piegucha bez dwóch galonów mleka w lodówce źle się czuje:P


Rano było bardzo zimno i przystanek autobusowy przypomniał mi ekstremalną jazdę autobusami w Polsce, gdzie szyby autobusów przypominały te z tutejszej wiaty:P


DSC07311


DSC07313


DSC07315


DSC07318


Poszłam dalej i tylko dzięki temu z przerażeniem stwierdziłam, że rzeka prawie cała zamarzła:(


DSC07320


Na zimę jest tylko jedna odpowiedz, każdy kto tu mieszka powie to samo: “To jest Michigan”. I wszystko jasne:(


Nie byłabym sobą gdybym nieco nie zboczyła z „mlecznej drogi” i nie wstąpiła do Hobby Lobby, gdzie już królują walentynki:) Ale, ale na drzewach obok sklepu usłyszałam i zobaczyłam kardynałka:)


DSC07331


A później poleciał na drzewo obok i zauważyłam drugiego, “brudnego” kardynałka:)


DSC07333


Na zdjęciach, a zwłaszcza w haftach widziałam je już wiele razy, ale nigdy na żywca:P


DSC07339


DSC07344


Oba takie same tylko kolorem się różnią.


Clipboard01


Clipboard02


Clipboard03


Clipboard04


Clipboard05


Clipboard06


W domu dopiero przeczytałam, że czerwone to są samce, a te “brudne” to są samiczki! Czyli widziałam dzisiaj parkę:)


A jak już jestem w temacie kardynałkowych parek, to mały przegląd haftów z nimi:)


Wiem, wiem, mało kardynałków wyhaftowałam, ale jeszcze nie umieram, więc wszystko przede mną:D


Kilka zestawów już czeka na xxx :)


Przede wszystkim mój zakup życia, zestaw Dimensions Winter Memories, kupiony za 5$, a cena oryginalna była 40$. Pisałam o nim tu:)


DSC05975


Po drugie ostatni zakup gazetkowy, do którego już skompletowałam mulinki:)


DSC06236


Nie mam własnych zdjęć, ale musicie mi uwierzyć na słowo, że mam kilka poniższych zestawów, tyle że już w Katowicach:) I na pewno kiedyś powstaną. Chyba będę mogła mieć jedną ścianę w domu z samymi kardynałkami:)


Z „parkowych” zestawów mam:


- zestaw Daydreams Snow Birds:)


snow birds


- mały zestaw Dimensions Winter Hideaway


8745_Winter_Hideaway


- zestaw Dimensions z podmalowaną kanwą, Cardinal Pair


Cardinal Pair


- i mój wymarzony zestaw! Skarpeta Early Snow Cardinals:) Też od Dimensions


early cardinals stocking


Od dawna zastanawiam się nad zakupem tego zestawu – Winter Cardinals od Dimensions. Strasznie kusi właśnie w Hobby Lobby. I chyba po dzisiejszym spotkaniu przestanę się wahać:D


Winter Cardinals


Na haku w Hobby Lobby wisi też prawdziwy kolos! Zestaw od Bucilli – Cardinals. Wymiary 25 x 34 cm! Cena też zabójcza:( Nieco badziewny jest z tymi kwiatkami, więc chyba pozostanie na haku:P


Cardinals


Natomiast w Michaelsie kuszą mnie takie ptaszki:) Zwłaszcza, że widziałam je już wszystkie w Michigan:) Zestaw od Dimensions, Birch Tree Birds.



Birch Tree Birds


A na joann.com wypatrzyłam dwa inne zestawy od Dimensions.


- Cardinals on Sled


Cardinals On Sled


- Christmas Sled Stocking


Christmas Sled Stocking


Na necie widziałam też Bicycle Birds, oczywiście Dimensions:D Kardynałki + rower - i niczego więcej nie potrzeba :)


35234_Bicycle_Birds


No nic, muszę dalej myśleć, co kupić a co zostawić na hakach:P A Wy, znacie jakieś inne zestawy z kardynałkową parą? Bo tych z samym samcem jest pełno, ale nie o nich dziś chciałam pisać.


 


Dziękuję za komentarze odnośnie mojego nowego kalendarza:) Choć nie! Za dwa nie podziękuję. Nie lubię takiego chrzanienia, że „mi się nie podoba”. To chyba lepiej trzymać buzię w ciup:P Przynajmniej ja taką technikę stosuję, ale może czas zmienić?


 


Agnieszka – Witam:)


zakreconamysia – Te ostatnie zawieszki to po prostu wygooglowałam:)


chmurkax – Namolna jesteś, po raz drugi piszesz to samo. Nie przekonasz mnie, tylko tracisz swój czas. No i chyba jakaś pechowa jesteś z tymi wszystkimi „powikłaniami”:( W życiu nic takiego nie miałam i w życiu niczym ucha nie przemywałam. Ostatnie dwie dziurki goiły się w Grecji na słońcu i w morskiej wodzie:) I powiem, że bałabym się iść właśnie do piercera. Ale niech każdy robi co lubi. Ja Cię namawiać do niczego nie zamierzam, więc i o to samo proszę.


iskierka_duszy – Ceny u mnie atrakcyjniejsze, ale przesyłka czy transport do Polski już nie:( Zwłaszcza, że teraz tylko jedna walizka jest „gratis” na lotach międzykontynentalnych:(


 


 


To mykam! Jutro ostatni „ciężki” dzień:P Muszę wstać po 5, żeby kibicować Kowalczyk:) Ale powiem, że warto! Dla Justyny warto zrywać się nawet przed 5, jak zrobiłam w piątek:P


 


 

2 komentarze:

  1. Gość: Uchomisia, *.icpnet.pl
    2013/01/06 06:57:14
    Dobrze, że robisz zdjęcia kardynałkom, bo generalnie myślałam, że tylko je można na obrazkach spotkać :) A tu jak widać nie tylko w sklepach walentynkowo, ale i natura w takim nastroju ;)


    Gość: doriss, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/01/06 09:21:36
    Takie spotkania są bezcenne, zwłaszcza jak wokoło cisza i spokój. Ja lubię podglądać dzięcioły, również trudno je "upolować".
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wielu takich konfrontacji :)


    alkakz
    2013/01/06 09:56:13
    piękne te szyby, uwielbiam wzory "malowane" przez mróz,


    zyrafowo
    2013/01/06 10:27:52
    Piegucho, dzięki wielkie za publikowanie -jak je nazwałaś- wpisów sklepowych. W domkach filcu zakochałam się od razu i teraz bardzo się cieszę, że już gotowe! :-) A tak nie miałabym pojęcia, że coś takiego jest...
    Pozdrawiam


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/01/06 11:07:13
    Sliczne te ptaszeta...mama


    Gość: edytag74, *.ip.netia.com.pl
    2013/01/06 11:21:32
    Mnie się wydaję, że spotykane przez Ciebei ostatnio prawdziwe kardynałki na drzewach to zank!!! Znak byś wyhaftowała wreszcie swoją parkę! Ta z gazetki jest bardzo fajna. Kolos od Dimensions jest świetny, ale bardzo pracochłonny. Mam gzieś w swoich zbiorach schemat kardynałków na sankch opartych o drzewo. Krąży w internecie więc sobie zapisałam. Jak chcesz to Ci podeślę. A ten obrazek z kardynałkami na choinkach też mi się podoba. Jak jest w okazyjnej cenie to bierz!


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2013/01/06 11:28:13
    Cała ściana w kardynałkach, byłby to niecodzienny widok ;).
    Ostatni zestaw podoba mi się najbardziej.


    anna-kalinska
    2013/01/06 11:45:25
    Robisz cuuuuudne zdjęcia! Nawet "paskudny" śnieg wygląda bajkowo :)
    Mnóstwo pracy przed Tobą, ale wybrałaś przepiękne wzory więc praca na pewno pójdzie gładko. Tak to już jest w świecie zwierząt, że samczyki są bardziej kolorowe :))
    Pozdrawiam.


    Gość: Agnieszka, *.cyberpab.pl
    2013/01/06 11:56:02
    ale piękności nam tu serwujesz:) kardynałki to są śliczne ptaszki. mają swój urok :P a hafciki? ech... zachorowałam na niektóre. a skarpeta od Dimensions - no po prostu cud miód:)


    labores_pariunt_honores
    2013/01/06 12:03:57
    no ja cały czekam na jakiś duży porządny haft! :) do boju!!! :)))


    Gość: chmurkax, *.dynamic.chello.pl
    2013/01/06 12:49:28
    Jak mówiłam, to temat, w którym mam coś do powiedzenia, no ale ok, już więcej nic na ten temat nie powiem. Wyhodowałam na swoim ciele ponad 30 kolczyków i babrały się tylko te strzelane. ;) Koniec już, cisza. ;p

    Ja czułam, że coś zaraz z kardynałkami będzie, a że przez kilka wpisów było całkiem cicho, to intuicja mówiła, że combo się zbiera. No i jest! Całkiem niezłe ;)
    Jak znajdę jakieś wzory, to podeślę ;p I żałuję strasznie, że w polsce nie ma tych ptaków, bo są naprawdę wyjątkowe :)


    gentiana
    2013/01/06 12:50:21
    Kardynałki są śliczne, zarówno jako ptaki jak i bohaterowie haftów. Nasza przyroda nie jest tak barwna - z czerwonym kolorem spotkamy dzięcioła dużego, rudzika, samca zięby i szczygły. Żółtą wilgę (samca), zielone: wilgę, dzięcioła zielonego.
    Jednak barwne są nasze motyle :)
    Gdy pooglądam Twoje cudeńka nachodzi mnie myśl, że trzeba wrócić do haftowania, ostatnio mam przestój - nic minie nie ciągnie...
    Małgorzata


    damar5
    2013/01/06 13:04:07
    O jakie sliczne ptaszki,cudne te w realu i te w zestawach:)szczegolnie w tych Dimensionowskich.
    Poz.Dana


    arabeska291
    2013/01/06 13:59:36
    a do nas dziś zima przyszła. A u ciebie kardynałkowy zawrót głowy


    Gość: rudawka1, *.centertel.pl
    2013/01/06 14:11:36
    Witam fanów kardynałków śliczne są to prawda :) mam ochotę sobie wyszyć. Mam pytanie do edytag74 czy ewentualnie mogłabym poprosić o ten wzór z sankami? ciepło pozdrawiam i życzę wszystkiego naj, naj w nowym roku Marta


    OdpowiedzUsuń
  2. cornelka2
    2013/01/06 15:19:49
    No to miałaś szczęście zobczyć parkę , te ptaszki są naprawdę śliczne .XXX ściana z nimi będzie cudna pozdrawiam


    paga-tek
    2013/01/06 15:50:56
    Ja wczoraj tez robilam im zdjecia niedlugo wrzuce na bloga :). A zestawy sa przepiekne. Ten z tymi kwiatkami to rzeczywiscie srednio pasuje. Mnie sie kojarza przede wszystkim z zima :)


    andulencja
    2013/01/06 16:49:23
    Zestaw Daydreams Snow Birds jest świetny, ale kardynałki na rowerze to już cudo :)



    iss-ola
    2013/01/06 17:54:51
    dla mnie najładniejsze są od dołu nr 1(rower). i nr 6(na gałęzi) oraz obie skarpety :)

    a widoku czerwonego drobiu zazdroszczę :)


    zakreconamysia
    2013/01/06 18:23:28
    Kolekcje masz niezłą w planach ;o) wysłałam Ci maila, może takie tez by ci się podobały?


    emilya5
    2013/01/06 19:04:29
    Świetne są te ptaszki, zawsze wydawało mi się, że to taki hamerykański wymysł, a tu proszę - luzem latają :)
    Dodam jeszcze komentarz do wpisu gentiany powyżej, bo się z nią nie zgadzam. Mamy mnóstwo wielobarwnych i ciekawych ptaków. Same sikorki są w kilku odmianach, a niebieska to już całkiem moja ulubiona. Są też czerwone gile (ostatnio przyłapałam je nad rzeką), kolorowe żołny (fakt, ciężko je spotkać), jemiołuszki, które też pięknie by wyglądały na haftach świąteczno-zimowych, dudki, grubodzioby, sójki, kowaliki itd. wystarczy przejrzeć atlas ptaków polskich. Niektóre odlatują na zimę, inne wtedy właśnie do nas przylatują :) trzeba się rozglądać
    pozdrawiam


    Gość: edytag74, *.ip.netia.com.pl
    2013/01/06 20:15:31
    Do rudawka1 , do Marty.
    Taka rozmowa w komentarzach :)
    Marto chetnię wyślę Ci schemat kardynałków na sankach tylko podaj adres email, na który mam wysłać.


    aeljot
    2013/01/07 16:23:01
    Mnie się nic nie podoba :P

    ;)


    Gość: Carse, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/01/08 10:49:55
    Uch, tyle fajnych wzorów! Ale moimi faworytami są chyba kardynałki na sankach i na rowerze - tak na sportowo :) Przy czym rower chyba jednak najlepszy ;) Haftuj, nie zastanawiaj się!
    Pozdrawiam ciepło w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń