sobota, 5 stycznia 2013

Byle do grudnia!

Oczywiście tego xxx, a nie kalendarzowego:P Nie będę się cackać z każdym miesiącem z osobna, bo nie mam na to czasu, no i chciałabym jednak w styczniu zrobić podsumowanie na blogu, więc dziś macie wpis zdjęciowy;) Jak pisałam wczoraj, mam już 5 miesięcy z kalendarza blokowego Lizzie Kate. Wczoraj wieczorem skończyłam maj! Styczeń, luty i marzec powstały w zeszłym roku, a kwiecień i maj w tym roku.


Stan na dzień dzisiejszy – miesiące są jeszcze łyse, bez drewnianych tabliczek z liczbami, ale chyba wykończę je za jednym zamachem, bo chciałabym też do każdego dać wstążeczkę w innym kolorze:) Także macie na co czekać:P


Luty :)


DSC07265


Miał być metalowy kluczyk, to jest kluczyk:)


DSC07267


DSC07272


DSC07270


Marzec:)


DSC07306


DSC07275


Czy ktoś mi może wyjaśnić co to jest to białe za ptaszkami? Może śnieg? Bo mi jakoś kojarzy się z bawełną:P W „Django Unchained” krew sikała na pole bawełny:P


DSC07280


Koniczynka powinna być ździebko mniejsza, ale i tak się cieszę, że ją dorwałam:)


DSC07307


Kwiecień:)


DSC07282


Nad kapeluszem powinna być zawieszka z parasolem, ale takiej tu nie znalazłam jeszcze. Ale od czego jest Matkas? Znalazła w swoich zasobach do bransoletek:) Więc w maju będę mogła ją doszyć:D Dzienks, Matkas!


DSC07288


DSC07290


Zajączek jest boski! Matkas i ja jesteśmy nim zachwycone:)


DSC07284


Maj:)


DSC07291


Ślimak Maciuś powinien iść w drugą stronę wg oryginału, ale ja miałam takiego. No i powiem Wam, że ten jest lepszy, bo mi przypomina mojego brata:P Maciek też zawsze porusza się w stronę jedzenia a nie odwrotnie:P A marchewa jest boska! Od razu bym ją schrupała:D


DSC07298


DSC07296


W kwiatkach się ździebko pomyliłam, ale mała improwizacja i nie musiałam pruć:D


DSC07294


A dlaczego dorwałam koniczynkę? Bo wczoraj przyszła przesyłka z przywieszkami:) Dorwałam ostatnie zestawy w pewnym sklepie internetowym. Szkoda, że już nie ma firmy, która je produkowała:(


DSC07304


Nożyczki nawet działają:) Tzn. “ruszają” się, szkoda tylko, że są tępe:P


DSC07302


Jak widać nieco zaśniedziałe, ale można je trochę wypolerować koszulką:P Na opkaowaniu od producenta może będzie je lepiej widać.


DSC07310


I wszystkie 5 miesięcy w kupie:) (Marzec jeszcze bez koniczynki).


DSC07299


Ufff, to jeszcze tylko 3 ostatnie prace xxx do pokazania i będę mogła robić podsumowanie roku 2012!


 


A że bawię się świetnie przy haftowaniu tego kalendarza, to dla Was Ania:) Już nie mogę się doczekać, aż będę miała w łapkach jej nową płytę:] 









 


Dzięki za komentarze!


 


chmurkax – Rzeczywiście ten kalenadarz jakoś najmniej „urodziwy” sposród wszystkich w ofercie Lizzie Kate, ale mnie się na tyle spodobał, że chciałam go mieć:) Uszy dziurkuję tylko u kosmetyczek i tylko pistoletem. W Polsce. Szaleć z lewym uchem ani niczym innym nie zamierzam, starczy jedna zwykła dziurka powyżej innych. Igłami to miałam dziurkowane tylko pierwsze dwie dziury, jak miałam pół roku:) Najpierw Osobisty Ojciec próbował, a później siostra zakonna dokończyła dzieła:)


damar5 – Zero głupich zasad w pokazywaniu kalendarza:P


edytag74 – No nie, pobiłaś mój rekord:P


ella1101 – Też zaczęłam na białej plastikowej, ale jakoś mi się nie podobało:( No i każdy z moich kalendarzy staram się wykończyć w inny sposób, żeby nie było nudno:P Czekam już na Twoje!


Ciekawska – Guziczki kupowałam w Joann, Michaelsie i Hobby Lobby.


 

2 komentarze:

  1. cornelka2
    2013/01/05 08:39:26
    Ale będzie przepiękny kalendarz Kwiecień i Maj super są xxx dalej pozdrawiam


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/01/05 08:40:32
    A mnie sie bardzo podoba , bo inny kalendarz..Tak trzymac!!!mama


    gentiana
    2013/01/05 09:41:26
    Śliczniaste :)

    Do magnesów mojej córki, mąż nabył płat magnetycznej "powierzchni" używała tego z taśmą dwustronną.
    Pozdrawiam ciepło.


    damar5
    2013/01/05 10:41:42
    O te zasady bardzo mi sie podobaja :D
    Wszystkie ladne ale jednak maj ze slimorem wymiata :P
    No moze faktycznie te wzorki najmniej efektowne ale pod Twoja oprawa prezentuja sie i tak zawodowo :) Pedzisz z tym xxxxx mozna w kompleksy wpasc :)
    Poz.Dana


    Gość: Aisha, *.dip.t-dialin.net
    2013/01/05 13:11:35
    Zawieszki dodają uroku tym wzorkom. :)
    Ostatnio nie słuchałam Anii, dzięki Tobie mogłam sobie ją przypomnieć - Dziękuję! :)


    Gość: Anna M, *.dynamic.chello.pl
    2013/01/05 13:32:41
    zajc i marchewka rewelacyjne, poprostu wywołało to u mnie uśmiech na twarzy, podoba mi się w tych kalendarzach że są dodatki do przyszycia.


    paga-tek
    2013/01/05 13:45:41
    Zajac jest najlepszy :) jestem bardzo ciekawa koncowego efektu. Zawieszki sa super, wlaszcza te narzedzia...


    Gość: Agnieszka, *.cyberpab.pl
    2013/01/05 13:52:57
    bardzo ładny kalendarzyk się zapowiada. powodzenia przy następnych miesiącach, ale widzę już, że szybko Ci to pójdzie :P pozdrawiam serdecznie:)

    p.s. no wreszcie się odezwałam, bo tak, to tylko do tej pory Cię czytałam i podglądałam:) a nie komentowałam :P


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/01/05 13:57:12
    Mnie też się najbardziej podoba kwiecień i maj. Zawieszki są super!
    A za ptaszkami, według mnie, jest rozkwitnięty biały kwiat np. wiśni czy jabłoni, a obok te różowe kulki to pączki. Wtedy jest czas kwitnienia wiśni czy jabłoni. To chyba nie jest bawełna, ale skojarzenie też niezłe :)


    1_iwonan
    2013/01/05 14:14:22
    Wszystkie miesiące super, ale zając numer jeden! No i te zawieszki.... znowu pochwalić muszę zachwycona!


    zakreconamysia
    2013/01/05 14:40:58
    Ania Kochana ja na blogach bywam raczej tylko wtedy kiedy coś publikuję no i to dzień dzisiejszy, więc spokojnie doszłabym i do Ciebie ;oP

    No więc co ja na Twój kalendarz... Anka Ty wariacie jaki on jest świetny!!! Co za genialny pomysł z kanwą plastikową!! Czemu ja na to nie wpadłam ;o( A przywieszki są genialne skąd Ty takie cuda zawsze wygrzebujesz ;o) No i szacun za 5 miesięcy na raz ;o) Nie mogę się napatrzyć ;o) hehe jak to się dzieje że nam zawsze te same wzorki się podobają - widocznie wielkie umysły myślą tak samo ;o) Ja czekam na więcej i zając rządzi już się mojego kwietnia doczekać nie mogę ;o)

    A co do pytanie o białą plamę za ptaszkami to ja stawiam na chmurkę ;o) Na bank to chmurka ;o)
    Ściskam mocno Ty pozytywnie zakręcony wariacie i czekam z niecierpliwością na podsumowanie - bo będzie co oglądać ;o) Aha i jeszcze raz dzięki za legendę do dziewczynki - na pewno powstanie w tym roku ;o)


    Gość: chmurkax, *.dynamic.chello.pl
    2013/01/05 16:05:10
    Nie, nie, nieeeee! Przerażasz mnie! Żadnych kosmetyczek, żadnych pistoletów! I do pielęgnacji też absolutnie wykluczona woda utleniona czy spirytus. ABSOLUTNIE! To bestialstwo jest, poczynając od rozerwania tkanek tępym narzędziem (kolczykiem znaczy się), po zaognianie rany wymienionymi wyżej specyfikami. No i kolczyk z dodatkiem niklu, chociaż złoto ani srebro nie uczula... Mit za mitem, normalnie.
    Nóż mi się w kieszeni otworzył ;p
    Jestem bardzo wrażliwa na tak bestialski sposób, gdyż miałam do czynienia z wszelakimi stanami zapalnymi, keloidami, ziarninami, no i głupotą kosmetyczek oczywiście ;p To kłucie igłą jest bezpieczniejsze nawet, niż w gabinecie u pani k.
    Tak więc przestrzegam i to na poważnie. ;) Piercer to jedyna dobra opcja. ;p

    A kalendarz... nie, zupełnie nie mój styl. Tylko trzeba przyznać, że naprawdę szybko Ci to idzie ;)


    OdpowiedzUsuń
  2. gosia.k3
    2013/01/05 16:27:17
    Świetny pomysł na kalendarz. A to białe to chyba chmurka :)


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/01/05 16:41:53
    Biorąc pod uwagę to, że pączki sa różowe i to wiosna to ja obstawiam, że toto dziwne i białe to jest kwiat wiśni ;)

    Fajny kalendarz pod względem wykonania :P chociaż mnie się takie nie podobaja to podziwiam precyzyjną robotę :)


    tychna
    2013/01/05 17:45:01
    świetny kalendarz!
    i że też ja nie wpadłam by dziergać mój koci na plastiku :/ a teraz się głowie jak zrobić by było ładnie
    nic to
    następnym razem będę mądrzejsza :)
    pozdrawiam


    Gość: Ciekawska, *.elektron.com.pl
    2013/01/05 18:08:17
    Tak jak niestety myślałam. U nas takie maleństwa dostać graniczy z cudem. . . Jak ja Ci zazdroszczę tego Hobby Lobby i jeszcze wcale tak daleko do niego nie masz. . . Ale coś tam wymyślę w tym moim kalendarzu ;-)
    A ślimak super! O niebo lepszy niż w oryginale :)


    Gość: Uchomisia, *.icpnet.pl
    2013/01/05 18:23:03
    Nooo w marcu to stawiam na chmurkę, bo na gałązkach są dopiero pąki, więc to nie mogą być np.: kwiatki, a na bawełnę to chyba za wysoko :P Kalendarz pierwsza klasa :)


    iskierka_duszy
    2013/01/05 19:18:58
    Rewelacyjny pomysł zrobienia kalendarza na plastikowej kanwie, a do tego magnes. dla mnie Bomba:) Ja za swoja torbę zapłaciłam 30zł, a teraz czas na mniejszą i większą. Moze po następnych poszukiwaniach trafi się któraś w atrakcyjnej cenie. Bo nowej nie kupie. Mała torba to cena ponad 100zł a duża to już bajka. W takich cenach wole nie inwestować w torby a raczej przeznaczyć pieniążki na muline. Przyznaje jak często się wyjeżdża taka torba jest rewelacyjnym rozwiązaniem. U nas ceny są strasznie wysokie w porównaniu do cen za granica. Zazdroszczę Ci tego że możesz kupić wiele przedmiotów w atrakcyjnych cenach, a u nas niestety to tylko marzenie:) Zycze dużo dobrego w Nowym Roku


    misia-be
    2013/01/05 19:24:29
    to ci kalendarza przybyło :) a zawieszki rewelacyjne :)


    iss-ola
    2013/01/06 17:28:13
    pomysł genialny, bo i ja też tak zrobiłam,
    szkoda, ze przez te choróbska ubiegłaś mnie z publikacją postu o magnesowym kalendarzu :)

    tak czy siak, mój skończony i dawno zameldowany na lodówce, jak w końcu będę mieć spokojniejszą chwilę i światło, obfocę go w pełnej krasie i zapożyczę od Ciebie zdjęcie Twojego kalendarza jako niedościgłego wzoru :)

    ps. pomysł na plastikową kanwę, super!


    Gość: mariola, 83.230.96.*
    2013/01/09 12:03:26
    Kalendarz rewelacyjny
    A może to białe to chmurka wiosenna?
    Pozdrawiam Mariola

    OdpowiedzUsuń