wtorek, 22 stycznia 2013

2/3 :D

Tak jak obiecywałam, pokazuję postępy w kalendarzach:) Na dzień dzisiejszy z każdego mam już wyhaftowane 8 miesięcy, czyli 2/3 za mną! Jeszcze tylko po 4 miesiące (razem 8 obrazków) !!!!!!!! A w głowie mam już pomysły na kolejne 2-3 kalendarze:D


W kalendarzu blokowym lecę miesiącami po kolei. Wycinam kolejny kwadracik z plastiku, wyciągam muliny z segregatorów i sobie powoli dłubię:)


I tak mam już czerwiec.


DSC07428


Sporo się w tym miesiącu myliłam, nieco prułam, ale szczęśliwie skończyłam:)


DSC07430


 DSC07433


Oryginalnie miała być trochę inna pszczółka, ale taką miałam, więc taka jest:) Choć nieco muchę mi przypomina, skubana:P


DSC07435


Lipiec już też mam:)


DSC07437


Truskawki jakoś bardziej mi się z czerwcem kojarzą. Choć ogólnie to mogłoby ich nie być, bo to mój „najbardziej ulubiony” owoc:P


DSC07439


Muszelka miała być ździebko mniejsza i złota, ale moja muszelka całkiem nieźle pasuje:)


DSC07440


DSC07443


No i sierpień.


DSC07444


Przywieszki okularowej, która ma leżeć na ręczniku, jeszcze nie mam, ale dopiero dziś zrobiłam zamówienie na etsy. Znalazłam sympatycznego sprzedawcę, który wystawił aukcję specjalnie dla mnie z przywieszkami, które sobie wybrałam z całej jego oferty:) Mam nadzieję, że szybko dojdą!


A ten ręcznik i frapka (cafe frappe) to mi Grecję przypominają:) Prawdziwy Grek idąc na plażę w łapce niesie tylko kawę, a żona całą resztę, włącznie z dziećmi:P


DSC07447


Może ktoś ma ochotę na karpuzika (po grecku arbuz – karpuzi)?


DSC07449


DSC07451


Drugi kalendarz nieco bardziej kłopotliwy:( Nie wiem dlaczego, ale prawie do każdego miesiąca najbardziej pasuje mi kanwa granatowa? No, ale trzymam się swojego pomysłu i będzie 12 różnych kanw. Po chabrowym maju wzięłam się za grudzień. Kanwę miałam już wyciętą, bo poczatkowo chciałam na niej wyhaftować marzec. Złota nitka miała robić za złoto z kociołka, ale czarna kanwa okazała się strzałem w dziesiątkę, a złota wiedziałam, że przyda się do grudnia. Taka bardzo odświętna, nie? Z miesiącami wakacyjnymi jeszcze myślę, więc żeby nie tracić czasu wyxxx grudzień:)


DSC07455


Bardzo mi się podoba jak wyszedł:)


DSC07456


Zawieszka miała być w kształcie serca z napisem „merry X-mas”. Takowej nie posiadam, ale że jestem w Hameryce to postanowiłam być poprawna politycznie i przyszyłam bardzo poprawną przywieszkę z napisem „Happy Holidays”:) Typowo hamerykańska, nie?


DSC07459


DSC07461


Później zaczęłam się zastanawiać nad moimi ulubionymi miesiącami czyli październikiem i listopadem. Chciałam je haftować na fioletowej, pomarańczowej lub brązowej kanwie, ale motywy by się zlały z tłem:( W końcu zdecydowałam się na ciemnolnianą kanwę od DMC jako tło dla października. I wg mnie pasuje idealnie:)


DSC07463


Przywieszką miał być księżyc to i jest księżyc. Miałam dwa księżyce do wyboru od damar5:) Wybrałam większy. Dana, dzięki:)


DSC07465


DSC07466


A wczoraj zabrałam się za listopad:) Pierwszy raz haftowałam na kanwie marmurkowej i nawet fajnie pasuje do wzoru:) Tylko jedno pytanie. To jest marmurek od DMC i od spodu jest biały. Czy inne firmy też w przypadku kanw marmurkowych mają nadruk z jednej strony, czy jednak są dwustronne?


DSC07477


Wiewiórka prawie jak michiganska, bo coś wcina:P A kalabok (kukurydza po grecku) całkiem, całkiem:)


DSC07469


Ale żołądz w krateczkę po prostu wymiata!


DSC07471


Już wczoraj wyciągnęłam mulinki na blokowo-plastikowy wrzesień, więc nie liczcie na inne prace w najbliższym czasie:P


Podsumowując, osiem miesięcy na plastiku:)


DSC07453


I osiem na kolorowych kanwach:)


DSC07473


A dzisiejsze tło to torba z Joann:)


DSC07475


Zima atakuje, śnieg sypie, dziś w nocy ma być -17C (odczuwalne -27C), a okno w sypialni już wczoraj w nocy mi zamarzło i pokryło się lodem (od wewnątrz!), podejrzewam, że od jutra mogę zapomnieć o wietrzeniu sypialni, ale marudzić nie będę, bo coraz bliżej do maja:) Zresztą jak mówi Osobisty Ojciec, zawsze może być gorzej! Trzeba się cieszyć z małych rzeczy, np. dziś udało mi się nie zgubić ani nosa ani uszu, a koniecznie chciały mi odpaść:P


 


To znikam na jakiś czas. Dam Wam nieco odpocząć od siebie, od moich wpisów i komentarzy. Mniej czasu na necie = wiecej czasu na xxx! Może przy następnym wpisie będę miała już całe kalendarze do pokazania:D To macham łapką do wszystkich pozytywnie nastawionych do życia! Nie dajcie się całej reszcie! :)


 


Dziękuję za wszystkie komentarze!


 


edytag74 – Rzeczywiście w gazetkach proponują oprawianie w tamborki, ale już dosyć dawno Permin of Copenhagen sprzedawał zestawy z tamborko-ramkami:)


labores – Róż rzeczywiście coraz mniej mnie denerwuje:P Ale tak ogólnie to wiadomo, że różowe prace powstają dla Matkasa, bo ona lubi pastelowy:) Ze śniegiem zmienia mi się tylko w drugą stronę. Co roku mam go bardziej dość. Normalnie jak rano wstaję i za oknem jest biało to najchętniej poszłabym z powrotem do łóżka:(


carse – Ile mam materiałów? Nie wiem, większość już w Polsce. No i ja małe kawałki kupuję, zwykle 6 cali czyli niecałe 15 cm:) Także w szafie aż tyle miejsca one nie zajmują:P


cornelka2 – Oj, wczoraj znalazłam kolejne wzorki do oprawienia w tamborki, więc jak tylko skończę kalendarze to przekonamy się czy miałyśmy to samo na myśli:)


 

2 komentarze:

  1. damar5
    2013/01/22 08:52:32
    Oj ,jakie cudne te 3 miesiace na kolorowych kanwach:)Dobrze ,ze podpisalas jakie to kolory bo znowu bym wyszla na daltonistke jak przy kwiatkach hihihi
    Bardzo sie wyrozniaja ze wzgledu na wzory sa najfajniejsze z tych wszystkich przez Ciebie do tej pory pokazanych :) A zoladz faktycznie wymiata razem z wiewiora :)

    Z blokowego podoba mi sie lipiec ,taki klimatyczny no i muszle lubie :)

    Fantastyczna robota ,brawo :)
    Poz.Dana


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/01/22 09:53:53
    Kalendarze "rosna' jak na drozdzach , byle tak dalej....mama


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/01/22 10:33:00
    Te Twoje kalendarze bardzo mi się podobają! Jeśli miałabym wybierać to te na plastikowej kanwie ździebko bardziej :) Te na kolorowej kanwie też fajne, choć patrząc na kanwę ze złotymi niteczkami zazgrzytały mi zęby :P A zawieszki (już chyba ze 100 razy pisałam) masz debeściarskie! Idziesz z tymi kalendarzami jak burza!
    U nas też pogodowa masakra! Rano 20min skrobania samochodu, na którym jest pół centymetra lodu i wieczorem to samo by jakoś dojechać do domu :P
    Ja chcę już lato!!! Trzymaj się ciepło! Mnie przy życiu trzymają wakacyjne plany! W tym roku południowe włochy z przyjaciółmi! Będzie booosko!!!


    4.mar.chewka
    2013/01/22 11:13:43
    Oj! jak ja ci pogody nie zazdroszcze, trzymaj sie cieplo jeszcze pare tygodni i bedzie lepiej. Ja jestem fanko drugiego kalendarza na kolorowych kanwach. Co aidy marmukowej to widzialam taka kanwe tylko firmy DMC, ogolnie drukowane kanwy widzialam tylko z tej firmy.


    blasiuk
    2013/01/22 13:01:13
    Cudne te Twoje kalendarzyki, sama nie wiem które lepsze, plastikowe czy na kanwach. A zawieszki - boskie!


    paga-tek
    2013/01/22 13:50:49
    Sliczne sa te kalendarze :) A torba z JoAnn ma super wzory... Zimna nie zazdroszcze, ale i u nas ma byc dzis -7 w nocy. A to juz jest zdecydowanie za zimno :P


    ella1101
    2013/01/22 13:59:58
    Super kalendarze, szybko ci to idzie.


    arabeska291
    2013/01/22 14:09:52
    krzyżykujesz jak burza :) super przywieszki,a najlepsza to wiewióra popatrzę jeszcze i pozazdroszczę


    misia-be
    2013/01/22 14:27:17
    Ale poszalałaś z robótkami :) Kalendarze coraz fajniejsze, jak zawsze zachwyca mnie dobór zawieszek :) Fajnie pasują i sprawiają ze każda robótka nabiera takiej trójwymiarowości :P


    OdpowiedzUsuń
  2. Gość: Agnieszka, *.cyberpab.pl
    2013/01/22 14:31:13
    piękne kalendarze. już nie mogę się doczekać, kiedy zacznę swój kalendarz blokowy, jeszcze mają mi do niego nozyczki i okularki dojść z zawieszek, a tak to już wszystkie charmsy mam skompletowane. no i pszczółka jeszcze musi dojść, bo tylko muchę miałam :D

    p.s. bardzo lubię truskawki i zawsze w okolicach czerwca wyczekuję ich z utęsknieniem, bo te w zimie z supermarketu są dla mnie bez smaku i jakieś takie "plastikowe" a najlepsze z krzaka nagrzane od słońca. mniam :)

    miłego tworzenia kalendarzy życzę:) mi jeszcze dwa miesiące znaczkowego zostało i zabieram się za blokowy. a kolory ze znaczkowego odgapiam od Ciebie a resztę z przelicznika coricamo, bo wyszywam też część kolorów ariadną. no dobra rozpisałam się. pozdrawiam:)


    aeljot
    2013/01/22 18:22:36
    Podobają mi się hafty. I te na plastiku i te na kanwach w różnych kolorach. Fajny pomysł z tymi kolorami kanw.


    cornelka2
    2013/01/22 18:39:02
    Ajaj ,ale cudne te kalendarze bardzo mi się podobają ciekawa jestem jakie będą następne miesiące . Zawieszki są idealne pozdrawiam


    czarownica71
    2013/01/22 18:55:11
    przepiękne prace,
    jestem tu po raz pierwszy i jestem zachwycona Twoimi pracami

    pozdrawiam Ewa


    zakreconamysia
    2013/01/22 19:47:34
    Wracaj szybko, bo ja chce resztę zobaczyć ;o) Kalendarze wyglądają rewelacyjnie ;o) zazdroszczę Ci że masz już tyle ;o)


    vr1974vr
    2013/01/25 20:12:54
    Dobrze, że nie muszę wybierać, który kalendarz ładniejszy ;) Obydwa mi się podobają :)
    Co do Twojego komentarza u mnie - hmm... może się kiedyś skuszę i do tego CSCollection też coś wyślę... Pozdrawiam :)


    Gość: Luna, *.xdsl.centertel.pl
    2013/01/26 20:49:23
    Witaj !
    jestem ciekawa twoich zawieszek ,mam do nich ogromna słabość , obejrzałam sobie te z kalendarza , niektórych nie widziałam w polsce i pewnie nie zobaczę ! pod tym względem masz ogromne szczęscie przebywac w kraju wielu możliwości , gdzie takie urocze przedmioty sa na porzadku dziennym.
    no i troche zazdroszcze Ci kalendarza , chciałam zrobic swoj , ale do tej pory jest to w moich planach , pozdrawiam.


    olcia113-world
    2013/01/27 00:10:29
    Przepiękne! Tak dożo ich i każdy wspaniały!

    OdpowiedzUsuń