wtorek, 7 marca 2017

Quantos estavam no passado ano?

Mam nadzieję, że nie  zrobiłam byka w tytule:P Ile było w zeszłym roku?


Zeszłoroczne podsumowanie wyjątkowo wcześnie w tym roku :D Prac xxx średnio na jeża, bywało więcej, ale i bywało mniej. Rok 2016 stał pod znakiem gotowców, bo tylko z gotowych zestawów xxx. Nie ma jak 3 przeprowadzki w roku (Piła, Kętrzyn i Jundiai), w tym jedna na inny kontynent:P Dwie nowe prace, po prostu zmiana całego życia o 360 stopni.


Rok zaczęłam od zestawu do testowania z Kokardki.


DSC07200


W połowie roku testowałam cudną poduchę :)


DSC09188


A rok zamknęłam testowym drewnianym serduszkiem. Tylko 3 testy na cały rok, wszystkie z Kokardki, wszystkie bardzo udane:)


DSC01342


Haftowanie w zeszłym roku mogę podzielić na dwie części – polską i brazylijską :) W Polsce mniej powstało, bo najpierw nie miałam chęci na xxx – paskudne i zimne mieszkanie potrafi skutecznie zniechęcić do wszystkiego, a później wzięłam się za Smerfika i wiadomo czemu nie było czasu :D Ale w nowym i ciepłym mieszkanku z miłym właścicielem, a nie małżeństwem wykorzystywaczy, atmosfera się polepszyła to i chęci do xx wróciły:)


Także te hafciki xxx w Polsce między lutym a początkiem lipca.


DSC07214


DSC07237


DSC09111


DSC07207


DSC07225


DSC09099


Ze swoich własnych zbiorów zaciułanych w Hameryce, pierwszy raz haftowałam na metalu :) Do tego w pociągu do Poznania :) 


DSC07220


Ale najbardziej jestem dumna ze zlikwidowania kota i zastąpienia go wazą na greckich schodach :)


100_0591


 


W Brazylii nadmiar wrazeń i nerwów przez pierwszy okres pobytu też wzbudził moją niechęć do xxx, ale skuteczny OPR od Matkasa zadziałał i po jakiś 2-3 tygodniach od przylotu zabrałam się do roboty i do dziś nie przestaję xxx :)


Także oto i brazylijskie hafciki :)


DSC01369


DSC01366


DSC00781


DSC00054


DSC00287


DSC01141


DSC00283


DSC01423


DSC01128


DSC01153


DSC01397


DSC01150


Niestety stworzyłam jednego UFOka, ale liczę,  że w tym roku go zamorduję:P A banerek powyżej przerobię na cacy i powieszę na wieszaczku :)


DSC01373


Tyle jeśli chodzi o hafty. Kolejność przypadkowa, jak to zwykle u mnie bywa w pokazywaniu hafcików na blogu:P Chronologia jakoś mnie się nie trzyma:P


Co tam jeszcze w poprzednich latach wrzucałam do podsumowań? Biżuterię! W zeszłym roku nic nie zmachlowałam.


Co jeszcze? Publikacje w gazetkach xxx? Też nic, ponieważ ani jednego maila nie wysłałam od ponad roku.


Dodam na koniec mój prywatny sukces! Po prawie 15 latach od zdania egzaminu na prawo jazdy, kupiłam swoją pierwszą brykę i samotnie w ciągu 5 miesięcy przejechałam 11 tysięcy kilometrów! Smerfik był super, szkoda że już nie jest ze mną:(


DSC02506


 


Co do planów na ten rok? Pokazywałam Wam już moje plastikowe pudełka z garażu, a ponieważ w Brazylii nadal nie ma nic ciekawego w pasmanteriach, to przywiozłam sporo zestawów ze sobą. Nie ma jak ciułanie przez lata w Hameryce:P Obecnie zestawy zajmują jedną z szuflad w mojej sypialni i powoli sobie je xxx. Jestem już na 7 hafcie w tym roku :D


DSC01560


Bałwanka już widziałyście, ale reszty możecie się tylko domyślać:P Większość to Dimki, tylko tyle Wam zdradzę:D


 


Mam nadzieję, że podsumowanie przyszłoroczne też będę mogła podzielić na dwa kontynenty :D

1 komentarz:

  1. 1_iwonan
    2017/03/07 08:34:42
    To był bardzo ciekawy pieguchowy rok - dużo pięknych hafcików, no i tyle nowych doświadczeń związanych z pracą, przeprowadzkami i nowym krajem ... Miło było podziwiać wszystkie Twoje prace, mam nadzieje że w tym roku będzie równie ciekawie, jak masz ze sobą dużo DIM-ków, to będzie super !
    Tylko ta .... zmiana kota na dzban nie była w moim stylu :):):)


    damar5
    2017/03/07 11:30:17
    Latarnia dalej mnie zachwyca ! Dlatego musze ja wylosowac :D

    Duze hafty sie pojawily a to pieguchowy sukces !

    Duzo ,ciekawie i jak zwykle pieknie :)

    Zycze kolejnego roku rownie udanego i dwukontynentowego koniecznie!
    Poz.Dana


    Gość: ...z minionej epoki, *.static.ip.netia.com.pl
    2017/03/07 13:06:45
    Wspaniały dorobek, a i te zestawu w pudełku ciekawie się zapowiadają :) powodzenia w opróżnianiu pudełka


    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2017/03/07 13:41:12
    I dobrze, byle do przodu z wszystkim - no nie? A hafty = rewelka i już!!!! Trzymaj się - mama


    cornelka2
    2017/03/07 18:42:06
    Superowy byl ten rok bardzo duzo wspanialych hafcikow powstalo mysle ze i ten bedzie obfity pozdrawiam


    Gość: Myśli pisane, *.pool92-177-189.dynamic.orange.es
    2017/03/07 19:12:51
    Trochę tego było. Wcale nie mało.


    lawendowakrainarobotek
    2017/03/11 22:05:55
    na prawdę sporo zdziałałaś bardzo fajnych haftów :) uwielbiam te maleństwa twoje oglądać :)

    OdpowiedzUsuń