piątek, 17 marca 2017

Obiecane Dimki :)

Tak jak ostatnio, część już od miesięcy można oglądać w sklepach internetowych, a inne wypatrzyłam dopiero w zeszłym tygodniu. Tym razem ani jednego tamborka, ale jakieś napisy się trafiają. Także nie marudzić i już:P


Kolejność dowolna, czyli tak jak sobie zdjęcia zapisywałam, część znalazłam na ebayu, część w innych miejscach. Niektórych nowości jak zwykle nie ma jeszcze na oficjalnej stronie Dimensions (tu), ale w sklepach już można kupować. Zresztą tak było co roku, jak jeszcze mieszkałam w US. Nowości w Joann i Michaelsie mogłam oglądać dwa razy do roku, po powrocie z wakacji i przed świętami. A na ich stronie pojawiały się kilka miesięcy później. Nie wiem o co chodzi, ale tak jest.


70-35346_Pack__02186.1480957984.1280.1280


Hafty z miejscem na zdjęcie, jak widać, nadal popularne. Nie wiem czy mnie się coś takiego podoba, chyba nie.


70-35348_Pack__89461.1480958047.1280.1280


A ta ślubna metryczka jest do kolekcji z inną metryczką, którą jeszcze osobiście macałam w Joann:P


s-l1600 (36)


Komplet, nie?


s-l1600 (45)


70-65156_Gentle_Touch__06111.1483548849.1280.1280


70-65166_Pack__18592.1480958091.1280.1280


Zwykle lubię angielskie gry słowne, ale hasła typu “śmierdząco słodki” jakoś nie są zabawne, zwłaszcza jak odnoszą się do dzieci :(


70-74828B_Birth_Record__73165.1466864459.1280.1280


A w tym zestawie zakochałam się!!!!!!!!!! Muszę kiedyś wyxxx te słoiki! Boskie są!!!!!!!! Przypominają mi się ostatnie dwa-trzy lata na moim ostatnim wydziale i codzienne pomiary próbek w słoikach :D


s-l1600 (3)


s-l1600 (4)


s-l1600 (5)


Te słoiki też są fajne i przy okazji wakacyjne! Choć może spróbowałabym to wyxxx bez napisu.


s-l1600 (6)


Hmmmm, przypomina mi mój niedawny Dimek, który jeszcze czeka na backstitche.Tak mi dał w kość, że o nim będzie dłuższy wpis. Tu mi się oczywiście nie tylko widoczek podoba, ale przede wszystkim rower!!!!!! Czerwony jak Czerwonka! Choć tego psa bym wykasowała:P


s-l1600 (7)


Niby miało być sympatyczne, ale koszmarek wyszedł:P


s-l1600 (8)


s-l1600 (9)


Motyle jakoś w haftach nigdy za bardzo mi się nie podobały, aż … nie przyjechałam do Brazylii! Ile ich tu lata, jakich wielkich i kolorowych! No i powoli zaczynam się zastanawiać jakiego sobie wyxxx? Może tego? Nieco badziewny, ale taka też jest Brazylia:P Aaa, to nie xxx, tylko //// na monokanwie. Sama mam już 6 Dimków z motylami z plastikową kanwą oraz ze 2 czy 3 Daydreams z motylami kupionych na ebayu w US i sama do niedawna dziwiłam się po co je kupiłam. Chyba jakieś proroctwo miałam albo co:P


s-l1600 (10)


s-l1600 (11)


s-l1600 (12)


Koliberki! Z nimi ta sama historia co z motylami. Widziałam tu na żywo trzy, a dwa z bardzo bliska. Nawet próbowałam cyknąć fotkę, ale skubańce za szybkie są. A jakie piękne z bliska! Dlatego też jakieś hafciki planuję, ale tu prościej bo już co nieco więcej mam w garage:P No i musi być wśród takich kwiatów, wśród których widziałam je w akcji. Także to poniżej odpada, tego tu nawet nie ma, a co dopiero żeby jakiś koliberek się zainteresował makami czy co to tam fioletowego jest. O nie! Musi być tak, żeby mi przypominało to, co widziałam na żywca!


s-l1600 (14)


Lubię plastik i nie wstydzę się do tego przyznać. Na ten zestaw też patrzę i się ślinię od miesięcy :P Bałwanek ma bardzo pomysłowe druciane łapki :D


s-l1600 (15)


s-l1600 (16)


Czyżby wycieczka na Tajemniczą Wyspę Verne’a? :)


s-l1600 (17)


Łapacze snow do końca życia będą mi się kojarzyć z US. Sama kilka przywiozłam i rozdałam. Matkas ma dwa powieszone w sypialni, jeden nad łóżkiem i mówi, że działa, łapie złe sny i przepuszcza tylko te dobre:) Także jakiś hafcikowy łapacz snów też jest na niewidocznej liście do wyxxx. Może ten? Ale na pewno bez napisu:P


No i chyba wydało się, że nie wszystkie napisy w haftach lubię. Jakoś bardziej mi się podobają jak same stanowią obrazek, jak w poprzednim wpisie, a jak są dodatkiem do ładnego haftu, to już wydają mi się zbędne:P


s-l1600 (18)


s-l1600 (19)


s-l1600 (20)


s-l1600 (21)


s-l1600 (22)


s-l1600 (23)


s-l1600 (24)


s-l1600 (25)


s-l1600 (26)


Bardzo brazylijski hafcik! Grudzień-styczeń to czas urlopów w Brazylii, prawie wszyscy gdzieś jadą. A urlopy bierze się tu zwykle od razu miesięczne (zresztą wg prawa mamy tylko 30 dni wolnego na rok, włączając weekendy!). Także jeszcze do niedawna na FB oglądałam głównie zdjęcia z plaży moich nowych znajomych :D


s-l1600 (27)


Co do tego wzoru mam mieszane uczucia. Niby mi się podoba, ale z drugiej strony chyba nie na tyle, żeby nawet rozważać xxx. Nie wiem, co go widzę to się zastanawiam.


s-l1600 (28)


Elfik nawet ładny, ale po kiego grzyba te napisy???? Ale kolorki fajne! Lubię takie biskupie :)


s-l1600 (29)


Kilka lat temu pojawił się podobny zestaw. Może to nowa seria powstaje i co jakiś czas coś nowego się pojawi?


s-l1600 (47)


Metryczka do personalizacji :) Prosta, ale przynajmniej nikogo nie dyskryminuje, a tak to niby jest w Hameryce, nie? :P


s-l1600 (31)


Z tym haftem mam tak samo jak z wieńcem. Niby lubię herbatę, sama mam sporą kolekcję skorup w garażu, ale coś mi tu nie gra. Nie w moim stylu. Wesołe, ale z małym polotem :( Po prostu za słodkie!


s-l1600 (32)


s-l1600 (33)


s-l1600 (34)


s-l1600 (35)


Niby nic specjalnego, ale ten napis! Ktoś go świetnie wymyślił i mam nadzieję, że wszyscy rodzice tak myślą :) „Na początku mieliśmy siebie nawzajem, później mieliśmy ciebie, teraz mamy wszystko”.


s-l1600 (38)


No i co mam powiedzieć? BRAZYLIA PEŁNĄ GĘBĄ!!!!!!!!!!! Chyba się skuszę, nie wiem.


s-l1600 (39)


s-l1600 (40)


s-l1600 (41)


To chyba mogłoby być do kompletu z innym popularnym hafcikiem. Nie pamiętam jaka dokładnie była nazwa, ale też był to jakiś market.


s-l1600 (42)


s-l1600 (43)


No i cytat z Oskara Wilde’a. To nie są xxx, tylko jakieś tam ozdobienie nadruku nitkami. „Bądź sobą, każdy inny jest już zajęty”. Nie wiem czy tak to ktoś inny profesjonalnie przetłumaczył, ale mnie tak wyszło. Ta sentencja jest bardzo prawdziwa :) I może dlatego tak często w łeb dostaję, nawet w blogosferze, bo nie znając tego wcześniej, już się od lat stosuję:P


<a href="http://fotoforum.gazeta.pl/zdjecie/4054430,2,45,sl1600-44.html">s-l1600 (44)


Bez komentarza:P


s-l1600 (52)


A na koniec moja mała miłość. Taki słodki obywatel!!!!!!!!!! Muszę, muszę, bo się uduszę!!!!!!!!


s-l1600 (50)


Patrzę na niego od zeszłego roku. A w zeszłym tygodniu pojawił się drugi do kompletu, ale już takiego wrażenia nie robi. Jakiś taki koślawy:P


s-l1600 (1)


Tyle wypatrzyłam nowych Dimków. Wypatrzyłam też nowości i pewne ciekawostki z innych firm, więc jak będziecie grzeczne to może się podzielę zdjęciami i wrażeniami :D Ale pewnie co mi się będzie podobać, to Wam nie i na odwrót:P Dlatego lubię przeglądać net, a główne inspiracje czerpię z ebaya i kilku znanych i lubianych sklepów :)


 


Udanego weekendu, mnie dzieli od niego jeszcze tylko 10h w pracy! :)


 


Na poprawę humoru i w ramach zapomnienia o „traumie” z oprawiania świeczki, wyjęłam zestaw NMI z seledynową rameczką i już teraz wiem, że oprawianie będzie samą przyjemnością. Ale z Wami zdjęciami podzielę się na święta, bo hafcik wielkanocny :P


 


Matkas – Racja, marudzenie na blogu od razu pomaga i zaraz o wszystkim co złe zapominam :D


renataa25 – Uffff! Bo trochę mnie zdziwiłaś z tym ang :P A z rameczkami, czemu nic nie pisałaś?! Ostatnio nawet przypomniałam sobie Twoje wpisy z tymi zestawami i jakoś nic złego nie wyczytałam!

1 komentarz:

  1. Gość: ...z minionej epoki, *.static.ip.netia.com.pl
    2017/03/17 09:52:25
    Część zestawów już widziałam, a część nie. To fakt każdy ma inny gust. Jak już pisałam najbardziej wpadł mi w oko koliberek z makami (właśnie ze względu na te maki). Metryczki też są świetne, jak również paw i "brazylijskie" motyle. Kwiaty mogłyby być, gdyby nie te pieczątki-napisy. A jeśli chodzi o wieniec z motylami - też się nad nim zastanawiałam i tak samo jak ty mam do niego mieszane uczucia, doszłam do wniosku, że to przez kwiaty (za dużo żółtego) bo motyle piękne. No i koniki, które już zakupiłam z myślą, że wyhaftuję je na prezent dla miłośniczki koni. Chętnie zobaczę więcej nowości, gorzej jak będę chciała je wszystkie mieć... :-)
    PS Jako miłośniczka motyli chętnie zobaczyłabym u Ciebie na blogu motyle z Brazylii.


    damar5
    2017/03/17 10:14:49
    Ale wpis! Doprowadzilas mnie do stanu przedzawalowego :P
    Tyle cudnosci ,ze ciezko wybrac co ladniejsze oprocz badziewnych motyli bo te wszystkie cudne :P i nie masz sie co zastanawiac tylko kupowac i xxx albo //// :)
    Dzieki za przyblizenie cudnosci :)
    poz.Dana


    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2017/03/17 10:27:53
    Ale tego wszystkiego - ogrom - tylko dać upust marzeniom i w " drogę" do wyszywania - trzymaj się - mama


    1_iwonan
    2017/03/17 11:42:13
    Dziękujemy za piękny post, można było wzrok nasycić i pomarzyć. Na szczęście dla moich finansów nie zobaczyłam żadnego dużego wzoru, który skradłby moje serce.
    Ogromnie podobają mi się słoiczki i zdecydowanie świąteczny pingwinek - tak jak Tobie ! :)


    tkaninka
    2017/03/17 20:32:28
    Wow ale post! Osobiście najbardziej przypadły mi do gustu konie i bogatka :) Uwielbiam i jedno i drugie! No ale to tylko moje "lubienie" - nie haftuję, podziwiam :)


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2017/03/17 21:40:36
    A ja ten łapacz snów mam, leży sobie i czeka na mnie :P


    cornelka2
    2017/03/18 19:59:31
    Mnie wpadlo pare w oko dzieki za pokazanie tyle pieknosci pozdrawiam


    Gość: edytag, *.ip.rudna-net.pl
    2017/03/19 11:14:41
    Potwierdzam, świąteczne słoiki są Boskie! Pierwszy raz zobaczyłam je teraz u Ciebie i od razu mega mi się spodobały. Ogólnie słoiki mają coś w sobie:) Mam już od jakiegoś czasu zakupiony zestaw z tymi kwiatami w słoiku:) Jak nie przepadam za kwiatami w hafcie to w tym zakochałam się od pierwszego wejrzenia i musiałam go mieć:) Teraz czeka spokojnie w kolejce do realizacji.


    renataa25
    2017/03/20 21:55:35
    Wiesz co jeśli chodzi o te zestawy, to jakoś mi tak umknęło. Jak coś wyszywam to myślę co napiszę na blogu a jak wyszyję to zawsze zapominam, widocznie nie dały mi mocno w kość jak zapomniałam napisać o mankamentach. Jeśli chodzi o angielski no coż to moja wielka bolączka, ale widocznie taka moja uroda, nie można mieć wszystkiego:) Zakochałam się w obywatelu, jeśli będziesz go zamawiać to ja z chęcią dołożę się połowę i wystarczy mi sam schemacik. Jeszcze sówki są również moim stylu:) Pozdrawiam


    renataa25
    2017/03/20 21:56:47
    I jeszcze jedno, dzięki za dodatkowe tłumaczenia, hihihi:) To chyba dla mnie???


    Gość: Agata, *.play-internet.pl
    2017/03/21 21:51:47
    Bardzo mi się podobają te zestawy z motywami bożonarodzeniowymi :)

    OdpowiedzUsuń