poniedziałek, 13 marca 2017

Rozczarowana :(

Nowy rok zaczęłam hafcikiem jeszcze świątecznym. Zestaw Orchidei kupiłam w Pile w grudniu 2015 roku jak pojechałam na podpisanie umowy w mojej pierwszej pracy.


DSC01464


Mam słabość do podobnych świeczek, bo kilka podobnych zestawów, ale z amerykańskiego NMI czeka na rozpakowanie:D


Haftowanie szło szybko, bo 2 nitki muliny DMC na białej kanwie 14ct.


DSC01488


Backstitche średnio trudne, średnio przyjemne, ale w jeden wieczór się uwinęłam. Tylko gwiazdki machnęłam dwiema nitkami zamiast jedną, żeby były bardziej widoczne:)


DSC01563


No i tak sobie świeczka leżała 2 miesiące i czekała na oprawę. Coś mi się tu nie zgadzało i nie miałam ochoty na oprawianie. Już po przyłożeniu kartonika, do którego przyklejamy haft widać, że sporo nie gra:(


DSC01593


Po pierwsze haft wystaje, a po drugie jest niesymetrycznie. No i tak jak się obawiałam po przyklejeniu sporo zostało poza kartonikiem i nie dość, że paskudnie to wygląda to jeszcze na siłę wciskałam do ramki i już nie jest ona płaska. Bardziej przypomina zasuszoną rozgwiazdę :(


DSC01595


DSC01597


Kuźwa, nie po to kupuję gotowy zestaw, żeby takie „niespodzianki” mieć na koniec! Po wyhaftowaniu i oprawieniu kilkudziesięciu zestawów z NMI, Bucilli czy innych mniej znanych firm, nie spodziewałam się takiego badziewia. Zawsze wszystko gładko się oprawiało i wchodziło w ramkę. A tu nie dość, że część haftu schowana pod ramką to jeszcze tak mi wykrzywia ramkę. Nie umiem tego pokazać na zdjeciu, ale musicie mi uwierzyć. Mam nadzieję, że ramka nie pęknie za jakiś czas, bo już zupełnie bym się wkurzyła.


DSC01600


DSC01603


Jeśli nie pęknie to w grudniu zawiśnie na choince, a do tego potrzeba wstążki. Nie umiałam się zdecydować na kolor, najpierw kupiłam granatową, później dokupiłam czerwoną i bordową, choć w domu już nie wygląda na bordo:P


DSC01602


Wybrałam czerwoną i chyba jest oki.


DSC01613


No i niby wszystko wygląda jako tako, zwłaszcza z daleka, ale pewne rozczarowanie jest. Chyba więcej na taki zestaw z Orchidei się nie zdecyduję. Zresztą nie są te zestawy takie takie, kilkanaście zeta to jednak więcej niż 1-2$, które płaciłam za NMI, Bucillę czy Janlynn w Joann, Michaelsie, Hobby Lobby czy Walmarcie.


DSC01619


Czy któraś z Was miała podobne problemy z takimi zestawami, czy tylko ja trafiłam na taki felerny?


Świeczkę pomimo krzywizny ramki stawiam na widoku i będę się nią cieszyć przez najbliższe tygodnie:P


 


 


renataa25 – Nawet „Home sweet home” nie rozumiesz? :(


Myśli pisane – To się popraw:P

1 komentarz:

  1. damar5
    2017/03/13 07:55:00
    Faktycznie z daleka wyglada cudnie :) i wstazeczka pasuje :)
    Moja Mama oprawiala w te gwiazdkowe ramki ale jakos specjalnie sie nie skarzyla.
    Ciekawa jestem opini innych ,czy to tylko Ty mialas takiego pecha czy to norma .
    Przykre to bo koszty i trud wlozony nie daja pelni zadowolenia :(
    Zycze tylko by ramka wytrzymala jak najdluzej.
    Poz.Dana


    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2017/03/13 09:43:50
    Co pomarudziłaś to Twoje , pewno troszeczkę ulżyło ale haft jest ładny !!! Trzymaj się i dalej na wesoło - mama


    Gość: Agnieszka, *.static.ip.netia.com.pl
    2017/03/13 09:55:42
    Oj, szkoda, że na koniec taka niemiła niespodzianka :(


    1_iwonan
    2017/03/13 13:40:37
    Oj też bym się zdenerwowała ! Haft ładny, a rameczka za mała: czerwona kartka dla producenta !


    Gość: ...z minionej epoki, *.static.ip.netia.com.pl
    2017/03/14 14:17:05
    Na zdjęciach wygląda idealnie :) Gdzieś w domu mam te rameczki, ale jeszcze nie próbowałam do nich dopasowywać "kokardkowych" haftów. Szkoda, że tak rozczarowują.


    margo191
    2017/03/14 22:29:13
    Na zdjęciach wygląda naprawdę świetnie. I elegancko :)
    Gotowego zestawu nie miałam, ale tych ramek używałam, w różnych kształtach zresztą, i rzeczywiście, czasami haft wchodził bardzo ciasno, aż rozpychał ramkę i robił się wypukły...


    cornelka2
    2017/03/16 06:36:20
    Takie te zestawy czasem sa ja tez jeden taki mialam ale wyszlas z tego i jest bardzo ladna gwiazdka pozdrawiam


    renataa25
    2017/03/16 20:36:56
    hihihi akurat to rozumiem hehehe:)))
    Mam kilka tych zestawów i zawsze musiałam coś poprawić, albo dodać krzyżyków, bo było za mało i faktycznie ciężko haft umieścić w te rameczki! Twój wygląda bardzo fajnie, ale najważniejsze aby właścicielka była zadowolona:)


    Gość: Myśli pisane, *.pool92-177-189.dynamic.orange.es
    2017/03/26 16:17:44
    Nie zamierzam. Akurat w tym temacie zdania nie zmienię.

    OdpowiedzUsuń