sobota, 25 marca 2017

Cross Stitch Style

Obiecywałam inne nowości do xxx, to dziś prezentuję pierwszą część. Nie wiem ile ich będzie, ale co tam, nigdy dość oglądania ciekawych zastosowań xxx, nie? Bo zwykłych zestawów tu się nie spodziewajcie, o nie! Znacie moją słabość do innych „kanw” niż zwykłe, więc tego możecie się spodziewać w kolejnych tego typu wpisach.


A dziś będzie o Cross Stitch Style. Znalazłam przypadkiem na 123stitch.com i wpadłam w zachwyt! Kolejność przypadkowa :D Nie wszystko mi się podoba, ale większość chętnie przygarnęłabym :D Wy pewnie nie, ale co tam:P


Najfajniejsze są tematyczne paczki, bo można w nich znaleźć kilka fajnych rzeczy, głównie drewno, ale są i papierowe i „skórzane” rzeczy.


Ślubny ma dwie drewniane ramki,drewniany wisiorek i kartkę.


CSS-60057


   CSS-60057-1


Dziecięcy zawiera drewnianą ramkę, drewniany wisiorek i kanwę ala obraz na sztaludze.


CSS-60058


Każda z drewnianych ramek jest od razu z drewnianą podstawką.


CSS-60058-1


W tzw. zestawie monogramowym znajdziemy drewniany wisiorek, tamborek i dużą ramkę oraz notesik z okładką gotową do zaxxx :)


CSS-60060-1


CSS-60060


Mamy też mniejszy zestaw biżuteryjny, z kolczykami i wisiorkiem ze sztucznej skóry.


CSS-60066-1


CSS-60066


A także zestaw z papierowymi zwierzakami!


CSS-60046-1


CSS-60046


Kolejny zestaw zawiera 4 małe pudełeczka z dziurkami:)


CSS-60050-1


CSS-60050


Mamy też kartki,


CSS-60045-1


CSS-60045


zakładki do książek


CSS-60048


i tagi do prezentów!


CSS-60047


Mnie osobiście najbardziej podobają się wszelkie ramki czy drewienka na obrazki!


CSS-60056-1


CSS-60056


CSS-60038


CSS-60039


Malutkie tamborki są bardzo popularne od jakiegoś czasu. Można je zakupić nawet w Polsce w Tigerach!


CSS-60040


Bransoletki też się w ofercie różnych firm pojawiają. Oczywiście ze sztucznej skóry.


CSS-60029-1


CSS-60029


Ta ma metaliczny połysk.


CSS-60030-1


CSS-60030


Bardzo fajny jest też notesik! Też ze sztucznej skóry:)


CSS-60065


A na widok tej tabliczki po prostu padłam!


CSS-60064-1


CSS-60064


Dwa ostatnie i na mnie nie robią wrażenia:P


CSS-60062


CSS-60063


W każdym z powyższych zestawów kilka wzorów do wyboru, ale z tego co widzę, tzn. badziew, musiałabym sobie sama sporo powymyślać :D


To na koniec jeszcze coś od Dimensions, co zapomniałam ostatnio dodać, ale tu pasuje.


Karteczki!


K72-08278


184115


I cudne śnieżynki na drewienkach!


K72-08279


 


To tyle mojego ślinienia się do ekranu lapka! A jutro ruszam do centrum Jundiai, odwiedzę dwie pasmanterie, postraszę obsługę:P, a później rundka po jubilerach i sklepach z butami, a na koniec Carrefour, czyli najpopularniejszy supermarket w okolicy:P


 


U Was wiosna, u nas już jesień. W tym tygodniu już było czuć ten chłodek, w nocy 15°C na zewnątrz, w mieszkaniu niewiele więcej, więc oficjalnie zaczęłam sezon spania pod dwiema kołdrami :( No ale dziś jakoś znowu cieplej, więc własnie siedzę przy otwartym balkonie a mamy już prawie 22 godzinę i 21°C :)


 


To życzę Wam miłego wygrzewania w wiosennym słoneczku, a ja będę łapać jesienne promyki w Brazylii :D Chyba jeszcze nie muszę chować krótkich spodenek :P


 


Basia – Oba magnesiki od Matkasa i oba przypominają mi, że muszę wrócić do domu :) Co do zestawów z plastikową kanwą, to mam ich tyle, że w tym roku na zmianę raz haftuję na plastiku a raz na kanwie bawełnianej :)


renataa25 – Nie, tłumaczenia dla Matkasa, Ty masz w gratisie:P Ostatnio właśnie pytałam się Matkasa ile zrozumiała z wpisu tamborkowego i mówiła, że większość. Tak myślałam, więc nie tłumaczyłam, ale tu już chciałam, żeby dokładnie wiedziała co i jak:)


chwilo_trwaj – Szczera do bólu:P Mnie już przeszło ździebko :) A z magnesami zależy, jak widzę potrzebę to daję filc, a jak nie to nie. Pianiek nie używam, zwłaszcza po tym co pisałaś o smrodku, boję się zatruć chińszczyzną, tyle tego można w necie poczytać, a sama jestem chemikiem, więc…


labores-art – Instituto do sono. W Brazylii ich pełno, w Polsce jedna w stolicy. Jak się ma wszelakie zaburzenia snu to neurolodzy wysyłają na noc na bardzo szczegółowe badanie - polisomnografię. Możesz więcej poczytać na necie. Jak tam byłam to chyba wszystkie 11 pokoików było zajęcych, a pacjenci w różnym wieku, od kilkuletniego chłopca do starszej pani.


Aga Jarzębinowa – Na plastiku nie da się robić krzywych xxx :P


 

1 komentarz:

  1. cornelka2
    2017/03/25 07:26:05
    Super nowosci kilka wpadlo mi w oko pozdrawiam


    damar5
    2017/03/25 08:35:59
    I znowu Cie nie lubie :P
    Faktycznie nie wszystko ale wiekszosc do zagospodarowania i niekoniecznie z proponowanymi wzorami ale mozna brac :D szczegolnie sniezynki sa absolutnie obledne jak i tablica ,moze kiedys $..... :)
    Poz.Dana


    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2017/03/25 12:44:42
    Jak dla mnie istna fantazja !!!! Trzymaj się tam - mama


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2017/03/25 13:24:16
    Dosyć dużo tych zestawów i myślę, że każdy coś dla siebie znajdzie.
    Świetne te zestawy od Diemensions ze śnieżynkami!


    Gość: Basia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2017/03/25 18:51:17
    Niektóre rzeczy są naprawdę fajne i muszę przyznać, że widzę po raz pierwszy.
    Podobają mi się różne drewienka z dziurkami, nie miałam jeszcze okazji haftowania na nich. Tekturowe zwierzaczki fajne są, pudełeczka też są super, te ramki ciekawe. Ten mały tamborek właśnie widziałam w Tigerze, bransoletka dość ciekawa dla osób, którzy takie rzeczy lubią nosić, ja akurat nie lubię. Ale najbardziej spodobała mi się ta tablica, może jedynie zmieniłabym haft, ale tak to jest super :)


    titania_yng_nghymru
    2017/03/27 00:18:10
    fajne są te zestawy, najbardziej podobają mi się te hafty na papierze, papierowe zwierzaki i haftowane notesy / portfele (?)
    jest w czym wybierac


    Gość: Agnieszka, *.static.ip.netia.com.pl
    2017/03/27 07:49:53
    Rzeczywiście niektóre bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń