niedziela, 29 maja 2016

Śnieżynka :)

Tak na ochlode w te cieple dni :) Grudniowy hafcik. Powstal w drodze powrotnej z Pily do Katowic. Pociag przed swietami byl pelny, ale nic sobie nie robilam z dwoch ciekawskich osob:P Zaczelam w Pile, a skonczylam na stacji w Gliwicach. Pociag jedzie ponad 6h, ale nie /// caly czas, bez przesady:P


DSC01340


Tym razem nie mam zdjecia zestawu, ale chyba widac, ze to znowu Sweet Petites od Dimensions:) Trzy odcienie niebieskiego na polkrzyzyki i bialy na backstitche oraz frenchknoty.


DSC01357


Haft na monokanwie wykonany 6 nitkami muliny, backstitche i frenchknoty 3 nitkami.


DSC01360


Rameczka tym razem nie w kropki, a w paseczki.


DSC01486


DSC01488


Sniezynka zostaje dla mnie :P Kolejny hafcik z tej serii dostala mama. Ale to juz Wam pokaze jak skoncze z zeszlorocznymi robotkami. A zostalo ich jeszcze tylko 6 :P


DSC01494


Uff, jak dobrze ze dlugi weekend sie konczy, bo juz z Matkasem kilka dni temu nie wiedzialysmy jaki mamy dzien tygodnia. Koszmar :(


 


Dziekuje za odwiedziny, komentarze i zyczenia :) Udanego i szybkiego tygodnia pracy!


 


Marta - Jak sama napisalas, o gustach sie nie dyskutuje, wiec ja tez nie komentuje niezrozumialych dla mnie ciagow do wielu haftow, jak np. HAED. Ale dobrze, ze wsrod milionow dostepnych wzorow kazda z nas znajdzie cos dla siebie :) Mnie halloweenki nigdy sie nie znudza i nadal pozostaja moimi ulubionymi motywami do xxx :) Wciaz nie umiem przestac wynajdywac kolejnych przodkin :D


edytag - Jakos ciezko mi uwierzyc, zebys pracowala w Boze Cialo, ale moze sie myle? Bo z tym przymusowym odpoczynkiem to mi wlasnie chodzilo o 1, 3, 15 i 26 maja. Ile mozna byc przymuszanym w jednym miesiacu???? I dlaczego??? Wole sama decydowac kiedy mam wolne:(


labores-art - Dopiero niedawno dowiedzialam sie, ze Osobistemu Ojcu marzylo sie, zebym sie urodzila 26 maja jak on, ale na szczescie mama sie zdenerwowala (czym to juz nie bede pisac) i mam swoj wlasny dzien do swietowania:)

1 komentarz:

  1. Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2016/05/29 20:07:22
    Śnieżynka cudna! Zachwycać się mogę do upojenia, bo po pierwsze to haft, po drugie ciepełko za oknem (jak ja zimna nie lubię) :-)
    Ja urodziłam się w Taty imieniny :-) dopóki byłam mała (czytaj: lekka) Mamuś mnie wręczała w prezencie :-)


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2016/05/29 20:07:26
    Gwiazdka jest super, a rameczka też - mama


    Gość: Mariola Gwózdź, *.leon.com.pl
    2016/05/29 21:44:11
    Twoje hafty są przesliczne


    damar5
    2016/05/29 23:23:57
    Sniezynka cudna :D
    Ja tam na wolne nie narzekam ,lubie sobie wypoczac ,skorzystac ze slonecznych dni /jesli sa :)/ wtedy chetniej wsiadamy na rower i krecimy,krecimy :D a jak pada deszcz to przeciez wspaniala okazja do oddania sie naszemu hobby albo lekturze:)
    Poz.Dana


    ella1101
    2016/05/30 00:57:59
    Jak zwykle twoje prace sa super.


    cornelka2
    2016/05/30 05:14:16
    Przecudna sniezynka a rameczka jeszcze bardziej pozdrawiam


    renataa25
    2016/05/30 10:13:14
    Bardzo urocza śnieżynka!! Ja tam lubię długie weekendy pod warunkiem, że jest pogoda, a ta nas teraz rozpieszcza :)


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2016/05/30 20:52:59
    Twoje ramki nigdy nie przestana mnie zachwycac :)


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2016/06/01 11:10:24
    Fajna śnieżynka!
    A z tą pracą w długi weekend to myślałam, że to oczywiste, że pracuję w pozostałe dni po Bożym Ciele a nie w Święto.


    mpgoga1983
    2016/06/05 11:07:36
    Piękna ta śnieżynka! Ramka idealnie pasuje do haftu.

    OdpowiedzUsuń