niedziela, 8 maja 2016

Jesienna chatka z Kokardki :)

Ten ostatni test niestety strasznie mi sie wydluzyl:( Powody znacie - podwojna przeprowadzka na drugi koniec Polski, nowa praca, problemy z mieszkaniem, etc. Zycie... Ale zestaw juz wyxxx i oprawiony, wiec moge sie pochwalic!


A chatkowy zestaw to jedna z nowosci w Kokardce.pl. Malutkie i bardzo slodkie zestawy z drewnianymi ramkami - 4 pory roku za jedyne 16,90zl. Nie mialam problemu z wyborem jednej z nich do testowania. To musiala byc jesien!


DSC01367


W zestawie jak w wiekszosci zestawow firmy Orchidea - czytelny wzor, muliny DMC, igla, drewniana ramka i kanwa. Tym razem z nadrukowanym wzorem, ale po tych ktore juz przetestowalam, obaw nie mialam. Nadruk minimalnie przesuniety, ale nie jest zle, jak sie ponizej przekonacie:)


DSC01928


Wzor bardzo malutki:) Taki jak najbardziej lubie!


DSC01925


Zestaw dostalam w grudniu, ale za haftowanie wzielam sie w styczniu, jeszcze w hotelu w Pile. I myslalam, ze szybko pojdzie, ale w ruinie do ktorej trafilam w Ketrzynie stracilam wszelkie checi do xxx :( Do chatki wrocilam dopiero w kwietniu, jak sie wszystko uspokoilo i poukladalo, i mieszkaniowo, i w pracy :) Najpierw wyxxx chatke, a pozniej wzielam sie za tlo:)


 DSC02373


Ponownie korzystajac z doswiadczen z kwiatkami polnymi (tu), zdecydowalam sie od razu xxx 3 nitkami muliny. Wiedzialam juz, ze 2 nitki nie calkiem kryja nadruk, ale ze mulin Orchidea daje sporo to nie martwilam sie, ze zabraknie mi ktoregos koloru.


DSC05847


No i mialam racje:P Wzor przykryty w calosci, jedyne co wystaje to minimalne przesuniecia nadruku, ale czepiac sie nie bede, bo pod lupa nie zamierzam ogladac tego haftu:P A mulin zostalo na kolejny obrazek.


Kolejne co zmienilam to kolor backstitchow. Zaczelam zalecanym bezem, ale malo bylo widac, wiec szybko zmienilam na czern i to jest to! Wszystko ladnie i wyraznie widac:)


DSC07196


Tu juz w ramce, bo jak tylko skonczylam to zaraz musialam oprawic:P


Pierwszy raz oprawialam w taka ramke-nieramke, wiec opisze Wam jak to zrobilam, moze komus sie przyda?


A ramka jest niemalowana, wiec po pierwsze zaczelam od pomalowania jej lakierem do drewna, a dokladnie profesjonalnym lakierem wodnym do podlog, w pelnym macie. Za lakier dziekuje Osobistemu Ojcu :) Za pedzel tez:D


DSC01642


Musze powiedziec, ze zestawy z ramkami zawsze mi wpadaja w oko w katalogu Kokardki! Jakos bez nich nie wyobrazam sobie haftowania i oprawiania hafcikow z tych zestawow. Po prostu nie! Te wszystkie male szczegoliki - serduszko, listki, plotek... miodzio:)


DSC01644


Zdjecia cykane juz po malowaniu, wiec widzicie jaki fajny efekt daje malowy lakier - wszystko wyglada naturalnie, jakby nie bylo malowane:)


DSC01646


A dokladnie jak oprawilam? Nie ma jak tasma dwustronna:D


DSC07188


Bez wycinania dopasowalam i przykleilam hafcik, bo tu jednak trzeba uwazac co i jak. O pomylke bardzo latwo.


DSC07190


Pozniej ostre nozyczki poszly w ruch, ciach, ciach i gotowe:D Sorry za moje brzydkie tyly, ale tak to wyglada jak sie xxx od razu caly x :P


DSC07191


A pozniej do wszystkiego przykleilam wczesniej wyciety kartonik. Kartonik wycielam natomiast wg linii, ktore sobie wyrysowalam olowkiem po przylozeniu do niego ramki. Pozniej troche przycielam, zeby kartonik nie wystawal poza ramke, bo sciany mam niebieskie i rzucaloby sie w oczy. Dlatego niestety troche kanwy wystaje, ale to juz mi nie przeszkadza.


DSC07202


Sam hafcik pomimo mojego koszmarnego tylu, z przodu wyglada idealnie:) Wpasowany fajnie, rowniutki, czego chciec wiecej? Tylko miejsca na scianach:P


DSC07193


Jak widac dodalam jeszcze fioletowa wstazeczke pod kolor nieba:)


DSC07194


DSC07198


DSC07200


Wg mnie jest cudny! A jak Wam sie podoba? :)


Wyglada troche jak mazurska chatka nad jeziorem, nie? :D


DSC07209


Po cichu zastanawiam sie nad pozostalymi trzema chatkami, bo wszystkie sa boskie!


DSC00910


Podsumowujac testowanie jesiennego zestawu czterech por roku z Kokardka.pl:


- zestaw z porzadnymi materialami - kanwa Zweigart i mulina DMC


- wzor bardzo prosty, nadruk na kanwie pomaga, zeby sie nie pomylic z kolorami


- mulin bardzo duzo, spokojnie wystarczy na dwa obrazki


- drewniana ramke nalezy zabezpieczyc lakierem samemu


- niestety bez szkla, wiec nie wiem jak bedzie z kurzem


- cena za zestaw z ramka bardzo przystepna - 16,90 zl


 


Osobiscie polecam zestawy z drewnianymi ramkami, bo po oprawieniu tworza niepowtarzalna calosc, a ze ceny sa bardzo przystepne to strasznie kusza:P Sama mam jeszcze 3 zestawy z ramkami, ktore musze wyxxx (tu i tu).


Sklepowi Kokardka.pl bardzo dziekuje za mozliwosc przetestowania kolejnego zestawu. Jak zwykle byla to duza przyjemnosc:) I przepraszam za spore opoznienie:(


 


A Wam dziekuje za odwiedziny i komentarze:)


 


damar5 - Pomylka niewidoczna, bo poprawilam:P Choc strasznie ciezko sie pruje szescionitkowe polkrzyzyki na monokanwie. Brrrr :( Nie marudze, a tylko pisze jak bylo.


Mysli pisane - Tak, ramka jest minimalnie mniejsza niz haft.


 

1 komentarz:

  1. renataa25
    2016/05/09 10:18:28
    Ja obecnie wyszywam dwa zestawy, ale z ramką w kształcie serduszka i też bardzo fajnie się prezentują. Choć mam kilka zastrzeżeń ale to na blogu będzie. Oprawiłam identycznie jak ty, choć moje jabłuszka będą magnesem, bo nie mam miejsc na ścianie:)
    Pozdrawiam
    PS. Kiedy wybierasz się do Ostrołęki???


    mpgoga1983
    2016/05/09 10:33:23
    Zestawy są naprawdę super. Maleńkie hafciki. Coś mi te ramki za bardzo nie podchodzą.. Choć pomysłu na inne nie mam..


    damar5
    2016/05/09 10:53:17
    Mnie tez sie podoba Twoja chatka :) I pozostale tez ,wiec moze warto zakupic? :)
    No to fajnie ,ze nie marudzisz :P
    Poz.Dana


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2016/05/09 11:20:46
    Jeszcze nie wyszywałam nic z gotowymi ramkami, do tej pory całkiem nieźle mi się wyszywało kartki okolicznościowe...


    Gość: Myśli pisane, *.pool92-177-166.dynamic.orange.es
    2016/05/09 12:09:23
    Ogladalam kiedyś i się zastanawiałam czy kupić. Teraz się już chyba skuszę ;)


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2016/05/09 13:06:42
    Takie ładne maleństwo - mama


    cornelka2
    2016/05/09 14:15:05
    Cudny,cudny,cudny !!!!pozdrawiam


    ella1101
    2016/05/09 14:17:12
    Super chatka i ramka tez fajowa.


    ann_margaret
    2016/05/09 15:09:17
    Super wyszło:) Te ramki też mi się bardzo podobają, nawet gdzieś mam podobne zestawy, czekają w kolejce:))


    Gość: Agata, *.free.aero2.net.pl
    2016/05/09 21:51:36
    Świetny zestaw, w tej ramce wygląda super. Oj znam ten ból i rozczarowanie z wynajmowanymi mieszkaniami ruderkami... Zawsze mam obawy z tymi malowanymi kanwami, ale ten widać dopracowany i we właściwym miejscu :) a kiedy przyjedziesz do Warszawy? ;) Pozdrawiam


    1_iwonan
    2016/05/10 14:24:41
    Wszystko pięknie, naprawdę pięknie, ale gdybyś nie napisała "płotek", to bym się nadal zastanawiała, dlaczego przy tym uroczym hafciku... krzyże... (!)


    Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2016/05/11 09:19:41
    Śliczny sielski widoczek :-) Rameczka to taka wisienka na torcie :-)


    Gość: labores-art, 5.30.80.*
    2016/05/11 12:45:24
    wyszło bardzo ładnie! a tył bardzo mi się podoba (znaczy ten z mulinami-jest tak impresjonistycznie!)


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2016/05/11 18:59:30
    Ślicznie :)


    emilya5
    2016/05/11 23:47:56
    pikne, ja bym zimę wzięła :) A w sumie to wszystkie cztery pory roku. Ramka dla mnie zbyt wiele treści zawiera, ale nienajgorsza :P właściwie to dopowiada obrazek. pozdrawiam


    Gość: Safrin, *.static.ip.netia.com.pl
    2016/05/13 12:54:24
    To zdecydowanie nie moje klimaty ale to chyba właśnie w hafcie jest fajne, że każdy może znaleźć coś dla siebie :)
    Podziwiam Cię za wytrwałość w oprawianiu tych wszystkich obrazków- moje leżą i czekają :)

    OdpowiedzUsuń