niedziela, 22 maja 2016

I want ...

... my mummy !


I kolejny sympatyczny hafcik z Dimensions :D


Tym razem jeden z szesciu halloweenkow z kolekcji Halloween Whimsies. I znowu ta 6 :P


DSC01035


Takie fajne zestawy produkowali w 2001 roku. "Nadzialam" sie na niego na ebayu i musialam kupic. Byl to pierwszy z calej serii, chyba najmniej popularny, bo do dzis mozna go wyczaic na aukcjach. Skompletowanie reszty tej cudnej serii zajelo mi kilka lat, ale udalo sie :D Takze w nastepnych latach pewnie wszystkie wyxx.


Za haftowanie wzielam sie zaraz 12 listopada zeszlego roku, jak mielismy w domu wymiane rur i licznikow. W calym domu fachowcy, lamaga Maciek, z przejechana noga przez samochod, na lozku obok, a ja sobie cichutko siedzialam na podlodze i xxx :)


Jak to w starych zestawach Dimensions bywalo, muliny nie byly posortowane.


DSC00070


Ale od czego jest konik-sorter od DMC:) Dopiero od niedawna "zuzywam" zapasy z Hameryki (zestawy :) no i odkrylam, ze bez sorterow ani rusz! Juz sobie nie wyobrazam bez nich pracy! Tym razem brak laczonych kolorow, wszystko haftujemy 2 nitkami tego samego koloru.


DSC00071


Haftowanie zaczelam od zgrabnych stopek :)


DSC00074


Oczywiscie pomylilam sie:P Ale szybko sie kapnelam i jeszcze szybciej poprawilam! Takze bandaze juz poszly tak jak mialy pojsc :D


DSC00076


Jak widac nadal lubie haftowac kolorami :D


  DSC00078


Bardzo lubie haftowac na plastikowej kanwie, wiec z xxx poszlo w miare szybko (4 dni:) I niech mi ktos wyjasni dlaczego tylko w zestawach DIM mozna trafic na brazowa plastikowa kanwe? Dlaczego w sklepach tylko biala lub przezroczysta?????


DSC00080


Szybko wzielam sie za backstitche i napis. W oryginale literki mialy byc "pozakanczane" french knotami, ale strasznie mi sie to nie podobalo :(


DSC00082


Sprulam, zrobilam bez i bardzo mi sie podoba :)


DSC00772


Na wykonczenie mumia czekala niecaly miesiac, wiec nie jest zle:P


DSC00800


Znowu w Dimensions proponowali przyklejanie drucikow do haftu super glue:( Brrr! Absolutnie nie! Przyszylam i tez sie trzyma. Zdradze Wam sekret zakrecania drucika, tez wyczytany w instrukcji! Zakrecic na olowek, a pozniej rozciagnac i gotowe! Proste, nie? Hmm, z instrukcji dowiedzialam sie tez, zeby zaczynac od supelkow:P No nic, ten okres mam juz za soba, ale co kto lubi :P


DSC00802


DSC00804


I ten sympatyczny pajaczek z takimi madrymi oczkami! Nie wiem jak Wy, ale ja lubie pajaki :) Nie przeszkadzaja mi jak mam je w domu, bo wiem ze sa pozyteczne i przynosza szczescie :)


DSC00806


Sama mumia nieco zagubiona i sploszona, bo taka zaczerwieniona na policzkach i z lekko blednym wzrokiem :) Ale jakze urocza :D


DSC00807


Bardzo fajny pomysl z ksiezycem i dynia na druciku, a kokardka z rafii dopelnia calosci :)


DSC00808


DSC00810


DSC00811


Dynia swiezutka i soczysta :)


DSC00814


I te "male paluszki" :D


DSC00815


Jak widac tym razem wycinalam na kwadratowo kanwe plastikowa. Zaleznie od haftu wycinam tak lub na okraglo jak bylo przy ramce z gwiazdkami (tu). Spojrzalam na zdjecie na zestawie i spodobalo mi sie, wiec nic nie zmienialam w sposobie wycinania.


A sam zestaw po wyxxx wyglada jak ze zdjecia:) Kocham zestawy z Dimensions :) No dobra, moja kokardka bardziej "zywa" :P


DSC01033


Mumia niestety musi poczekac na wlasne sciany, wiec jak inne hafciki znalazla miejsce...


DSC01432


...w pudelku z DMC :) Kiedys i za hafcik na nim sie wezme!


DSC01430


Sposrod haftow czekajacych na publikacje wybralam wlasnie mumie, bo jeszcze wczoraj sama sie czulam jak mumia:( Nie ma jak od piatku do soboty pracowac po 11h dziennie:( Ale dzieki temu ten tydzien bedzie wolniejszy. Jutro jade w delegacje, niedaleko bo 220 km, ale mam pewne niecne plany i trzymajcie kciuki, zeby sie udalo! W koncu jakos trzeba wykorzystac 8 nadgodzin :P No i ze Smerfikiem ruszymy na nowe dla nas trasy i miasta :D


Szybkich 3 dni w pracy i udanego dlugiego weekendu!


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze :)


 


aeljot - Wpychanie innym wlasnych haftow czasem kiepsko sie konczy :( Juz sie nasluchalam i naczytalam przykrych historii. Wole wcisnac Matkasowi lub sobie:P


damar5 - Nitek zostalo, ale ladu ani skladu nie ma. Jak chcesz sa Twoje, tylko najpierw znajde pudelko w garazu w ktorym sa :P


ella1101, ann_margaret - Lubie nietypowe i malo czy nawet niepopularne hafty :) Jak wszyscy to samo xxx to mnie sie od razu odechciewa, chocby byl to najpiekniejszy haft na swiecie.


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2016/05/23 07:33:09
    Witaj w rodzinie- już Cię lubimy...mama


    Gość: Safrin, *.static.ip.netia.com.pl
    2016/05/23 08:10:12
    Idealny na Dzień Matki :) mumia pewnie ma rumieńce bo chce do swojej mamy... a na takiego starego chłopa to trochę wstyd :P


    renataa25
    2016/05/23 09:44:17
    Bardzo urocza mumia.Pewnie mój synek by się jej bał, ale ja się zakochałam:)


    alkakz
    2016/05/23 09:48:35
    bardzo fajny haft, słodka mumia na wesoło. pająk wyhaftowany też fajny, jak dla pająki mogą być tylko sztuczne, przeciwko tym biegającym jestem uzbrojona w raid. ale myślę też, że dzięki pająkom mam szansę być w przyszłości teściową fajną teściową, mój syn chce mieć ptasznika, jeśli zrealizuje swoje marzenie w dorosłym życiu na pewno nie będę do niego wpadać :-)


    Gość: Aszka, *.internetdsl.tpnet.pl
    2016/05/23 12:12:48
    Super ta mumia :) Sorter jest cudny. Mumia ma nieco roztańczone oczka, ale to dodaje jej uroku ;) Za to ja pająków nie znoszę, jakoś strasznie mnie obrzydza wszystko co ma więcej niż cztery nogi


    damar5
    2016/05/23 21:46:31
    No to pisze jeszcze raz :)
    Mumia jest fajna ,nawet bardzo :D kolory soczyste i te dodatki na drutku -fantastyczne.
    Tez krecilam drucik na olowku do motylka od Ciebie :)
    Pajaczek urokliwy ale preferuje tylko takie za zywymi juz nie przepadam.
    Udanego wypadu zawodowo-prywatnego :)
    Poz.Dana


    drugi.maurycjusz
    2016/05/24 10:22:30
    Mumia rewelacyjna! Szczegolnie podoba mi się drucik i dodatkowe akcesoria na nim, swietne! Trzymam kciuki za nadgodziny, nie zdziwilabym się ,jakbys Kaliningrad wysmyczyla na przyklad ;) Wszystkiego Najlepszego z okazji Urodzin!!! Dalszego tak pomyślnego spełniania życiowych marzeń i planów! ;) pozdrowionka!


    Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2016/05/24 11:04:09
    Mumia świetna! Te kolory! Te szczegóły! Dimki są zachwycające :-)


    vr1974vr
    2016/05/25 10:35:02
    Nie moja tematyka i nie wiem, czy kiedykolwiek się przekonam (zobaczymy) ale doceniam ładne wykonanie :)


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2016/05/26 22:29:31
    Ja ani się nie odnajduję w tej tematyce Halloween, ani też nie jarzę tej ekscytacji. Jest to jednak rzecz gustu, a ten się ma i się nie dyskutuje ;) Sam hafcik super, jak każda twoja praca dopracowana w każdym calu.

    Ps. Mnie się też literki podobają bez tych supełków :)


    iwonan_1
    2016/05/27 13:59:34
    Rzeczywiście super zestaw - mumia z dynią jest świetna, oby jak najszybciej trafiła na Twoją własną ścianę ! :)

    OdpowiedzUsuń