środa, 4 maja 2016

Na rozruch :)

W zeszlym roku mialam dosyc dluga przerwe w xxx. Po obronie, powrocie do Polski, a pozniej dlugich wakacjach w Grecji nie mialam sily ani checi na xxx. Dopiero rozruszalam sie przymusowo - bizuteria dla Dany, a pozniej wzielam sie za listek z Dimensions. Lubie ich male zestawy z metalowymi ramkami - Sweet Petites. Mam jeszcze kilka roznych, kupionych glownie na ebayu. Zestawy sa z poczatku lat 2000, wiec raczej w normalnej sprzedazy juz sie ich nie dostanie. A szkoda, bo pomysl mieli swietny, choc nie przepadam za polkrzyzykami:P Na pierwszy ogien poszedl listek :)


Clipboard01


Zdjecie sugeruje, ze cos tam jeszcze napoczelam:P Zgadza sie, nawet 3 kolejne hafciki z tej serii mam juz wy/// i oprawione, ale o nich w osobnych wpisach:P Nie bede Was az tak zanudzac na raz:D


DSC00771


Dla przypomnienia wszystko haftuje sie na monokanwie 6 nitkami muliny. Nie, monokanwa nie jest podmalowana.


Byl to rozruch, ale pewnie i ta moja "milosc" do /// i platajaca sie mulina sprawily, ze nie wszystkie /// sa ladne. Pomylilam sie tez na samym poczatku z kolorami. Wiem, malo ich tu, ale "zdolna" jestem:P No i zmienilam nieco wzor, bo napis wydawal mi sie niepotrzebny! Backstitche robione 1 i 2 nitkami muliny. Calosc bardzo latwo sie oprawia, bo trzeba tylko dokleic drucik do ramki, a hafcik przykleic na kartonik przy pomocy tasmy dwustronnej a pozniej calosc do ramki i tyle.


DSC00821


Mnie sie podoba, choc nadal widze te nierowne /// , wrrr!!!!!


DSC00818


Ten hafcik moj, ale z 3 kolejnych dwa juz sa u Matkasa :D


No to mykam do zakladki, bo dzis mnie wzielo i trzeba xxx, zeby ochota nie przeszla:P A w piatek o 21 ide do kina plenerowego! Sezon sie zaczal, wiec od 6 maja do konca sierpnia, co piatek w amfiteatrze w Ketrzynie mozna za darmo poogladac filmy :) Zapraszam, jakbyscie byly w okolicy!


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze:) Juz od 24h w Ketrzynie. Powrot znowu zajal mi 9h, tym razem dwa razy sie pomylilam:P Korki byly w druga strone. Ale Smerfik i ja dajemy rade i to najwazniejsze!

1 komentarz:

  1. damar5
    2016/05/04 21:49:59
    Dla mnie bomba! Sliczne listki i kolory ,pomylka niewidoczna :)
    Zawsze mowisz ,ze marudze, zarazilas sie ode mnie ? :P
    Cudne malenstwo:)
    Poz.Dana


    Gość: Myśli pisane, *.pool92-177-166.dynamic.orange.es
    2016/05/04 23:15:25
    Czy ta ramka jest mniejsza od haftu? Czy tylko mi się tak wydaje? Aż bąbelki zaczęłam liczyć.
    Bardzo mi się podoba.


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2016/05/05 13:42:22
    A mnie tez się bardzo podoba i hafcik i jeszcze bardziej ramka !!!! Świetne i już!!!! mama


    ella1101
    2016/05/05 14:03:11
    Super hafcik a nierownosci nie widac.


    cornelka2
    2016/05/05 15:20:28
    Super hafcik a rameczka cudnista fajnie listek w niej wyglada pozdrawiam


    renataa25
    2016/05/05 19:38:37
    Fajny mały hafcik:)


    Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2016/05/05 20:54:24
    Znów śliczne, nietypowe cudo :-)


    ann_margaret
    2016/05/06 14:53:30
    Fajny, mały hafcik:) Świetna jest ta ramka, pokazuj szybko kolejne hafciki z serii:))
    Ja też dopiero ostatnio zaczęłam coś wyszywać, ale bardzo mało w porównaniu do kiedyś...


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2016/05/06 20:56:15
    Super!

    OdpowiedzUsuń