czwartek, 26 maja 2016

Guzikowe szalenstwo Matkasa :)

Dzis dzien wszystkim mam, w tym mojego Matkasa! W domu mamy jeszcze jednego solenizanta - Osobisty Ociec ma dzis urodzinki :) A ja mialam dwa dni temu:P Takze sezon urodzinowy z dniem dzisiejszym zakonczymy na ten rok:D


Wczoraj w nocy wrocilam z delegacji, firma wyslala mnie do Pruszcza Gdanskiego, a stad juz na spluniecie do Gdanska, wiec dwa popoludnia spedzilam na plazy w Brzeznie, polazilam tez troche po Srodmiesciu, jak juz mi sie udalo zaparkowac Smerfika pod Zurawiem :) No i odwiedzilam dwie Pasmanterie Jola, w Pruszczu i w Gdansku. I tyle mojego :)


Rodzicki swoje prezenty juz dostali, kupne, ale od serca. A tu mala zaleglosc zeszloroczna dla Matkasa.


DSC01042


Zestaw z Walmarta. Musialam kupic dla Matkasa, no musialam! Ale ze nam sie nie wszysto podobalo to nieco pozmienialam:P Paskudny napis i kwiatek zniknely, biedronka nabrala nieco bardziej oblych ksztaltow, bo kto to widzial pikselowe biedronki? Dolozylam dwie urwane przez projektanta nozki, co Matkas od razu zauwazyla jak tylko spojrzala na zestaw - nie ma jak mgr biologii w rodzinie :D


A biedronka haftowana w pociagu z Wroclawia w pazdzierniku zeszlego roku. Wizyta we Wroclawiu byla zwiazana z rozmowa rekrutacyjna w pewnej sporej firmie. Hmm, niestety do dzis nie dostalam od nich odpowiedzi. Nie wiem jak tak mozna traktowac ludzi???


Ale przynajmniej mamy z tego wyjazdu biedronke :)


DSC01449


Wstazke w krateczke Matkas osobiscie wybrala :) Po babci Krysi mamy obie slabosc do krateczek:) Babcia miala kiedys caly domek na dzialce w rozne bialo-czerwone krateczki :)


DSC01455


Co do guzikow, to zaproponowalam je jako zastepstwo napisu i kwiatka z oryginalu. Przynioslam garsc guzikow z garazu, a mama takie cos sobie wymyslila :) Mnie sie podoba!


DSC01451


Wszystko haftowane na kanwie 18ct dwiema nitkami muliny.


Ze zmian jestesmy obie z Matkasem bardzo zadowolone:) Nieskromnie powiem, ze jest 100x lepiej niz w oryginale:P Bialego pryszcza tez jej "wycisnelam" :P


DSC01041


Biedronka trafila oczywiscie na biedronkowa sciane w kuchni Matkasa.


DSC01573


A jak widac na zdjeciu, po zmianie tapety, kolekcja bucikowa tez zmienila polozenie. Przeskoczyla na inna sciane:P No i w miedzyczasie doszlo troche par obuwia ode mnie, z Hameryki i z calego swiata, bo kupowalam rozne na Global Festival na moim hamerykanskim uniwerku:) Nie wiem czemu, ale sporo bylo obuwia z Korei.


DSC01575


Co prawda dzis nie bylo wreczania prezentow hand made, ale juz drugi tydzien cos duzego dlubie dla Rodzickow :) Mama i tata juz wiedza co to jest, ale Wy mozecie sie tylko domyslac, bo nie zdradze dopoki nie skoncze:P


DSC07921


Matkas, Osobisty Ociec, wszystkiego najlepszego! I do zobaczenia wkrotce na zywca :D


 


A Wam zycze udanego dlugiego weekendu! I nie dajcie sie dzis zwariowac przymusowemu wypoczynkowi! Pa!


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze :)


 


drugi.maurycjusz - Na wschod mnie nie ciagnie, wiec nie wybieram sie do Kaliningradu.


vr1974vr - Jakos to przezyje:P

1 komentarz:

  1. Gość: anna-kalinska, *.dynamic-ww-06.vectranet.pl
    2016/05/26 14:01:19
    Potwierdzam, 100 x lepiej! Na nowym hafciku wyłaniają się schody :)


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2016/05/26 14:44:41
    Dzieks, biedrona jest oki.. mama


    Gość: kasiek, *.mtm-info.pl
    2016/05/26 14:46:03
    a ja chyba wiem co to! To te greckie schody, co dostałaś za publikację? Ten z koteckiem?


    Gość: Agata Adamocha, *.toya.net.pl
    2016/05/26 14:53:38
    Spóźnione, ale najserdeczniejsze życzenia urodzinowe: spełnienia marzeń i sukcesów w życiu osobistym, zawodowym i hafcikowym ;)


    xgalaktyka
    2016/05/26 16:06:09
    Oczywiście, że zmiany wyszły na dobre i biedronce i całego obrazkowi :)
    Ja oczywiście podziwiam ściany hafcikowe - cudo :)
    Pozdrowienia majowe :)


    damar5
    2016/05/26 19:45:22
    Zdrowka dla Mamy i Taty :)
    Biedrona super jak i inne na scianie :)
    A schody beda super!
    Poz.Dana


    Gość: Mariola, *.leon.com.pl
    2016/05/26 21:59:06
    Haftowany obrazek to chyba greckie schody z kotkiem na nich.
    Biedronka urocza


    mpgoga1983
    2016/05/27 10:26:57
    100 lat 100 lat :)
    Super biedroneczka! Ślicznie jej w tej ramce, z tą kokardką i z guziczkami (po co ta biała kropka w oryginale??).
    A ja wiem co to za obrazek :D


    iwonan_1
    2016/05/27 14:01:25
    Biedronka bardzo mi się podoba, a i to stadko biedronek ze ściany też: )
    A obrazek dla rodziców, to zdecydowanie grecki widoczek... widzę schody...


    ella1101
    2016/05/27 17:02:54
    Biedronka super, guziki pasuja idealnie. Jakos przegapilam poprzedni wpis - ta mummy jest fajowa( ja tez wyszywam kolorami). Wszystkim solenizantom 100 lat, kartka do ciebie polaciala jakis czas temu, mam nadzieje ze dojdzie.


    Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2016/05/27 20:57:37
    Najlepsze życzenia :-)
    Biedronce zmiany wyszły na dobre! Guziki extra!


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2016/05/28 10:21:13
    Wszystkiego najlepszego!
    Twoja biedronka o niebo ładniejsza od tej ze zdjęcia zestawu.
    Od razu wypatrzyłam greckie schody. Nawet jest już miejsce dla kota:)
    Ja nie wypoczywam. jestem w pracy:)


    raeszka
    2016/05/28 18:00:45
    Ależ Wam się fajnie złożyło z urodzinami :).
    Ja też jestem majowa dziewczyna. Jestem z 19 maja :).
    Aniu spóźnione ale szczere wszystkiego najlepszego, spełnienia wszystkich marzeń i wielu podróży :).

    Zdecydowanie biedronka po przeróbce o wiele lepiej się prezentuje :).
    Fajna ta ściana u Twojej mamy w kuchni :).

    Hmm chyba widzę schody ale ciekawa jestem jak będzie wyglądać całość obrazka ...


    cornelka2
    2016/05/28 19:09:02
    Chyba moje komentarze nie dochodza wiec pisze jeszcze raz .Biedroneczka po zmianach piekna a sciana imponujaca pozdrawiam


    daga313
    2016/05/28 20:25:18
    Wspaniały blog. Biedroneczka cudowna. Co do rozmowy kwalifikacyjnej, to szkoda słów- pracodawcy ludzi mają za nic. Zapraszam również do siebie- prowadzę bloga o mojej pasji- rękodziele :) Pozdrawiam serdecznie :)


    Gość: labores-art, 94.207.155.*
    2016/05/29 16:34:09
    wszystkiego co najlepsze dla waszej 3-ki! w tym okresie rodzą się najfajniejsze dzieci :D moja mama zawsze powtarza że jej prezent dzień przed Dniem Matki zrobiłam (a potem dodaje - ale nie mogłaś poczekać ten jeden dzien?! :) )
    biedronka jak to biedronka, ale Ty zawsze coś udoskonalisz :))))

    OdpowiedzUsuń