czwartek, 2 czerwca 2016

Przesyłka z Kokardki czyli kolejna edycja Klubu Testerów Kokardki :D

16 maja dostalam maila od pani Anny z Kokardki z informacja, ze z tym dniem rusza kolejna edycja Klubu Testerow Kokardki i zapytaniem czy mam ochote wziac w niej udzial:) Pewnie, ze tak! O zasadach i sposobie zglaszania sie do Klubu mozecie przeczytac na blog.kokardka.pl.


Tym razem oferta wieksza i dosyc ciekawa. Po pierwsze dostam mozliwosc przetestowania jednego z dwoch zestawow z plastikowa kanwa (u gory strony - z napisem nowosc:P). Zdjecie z katalogu, ktory przyszedl z przesylka :)


DSC07956


Bardzo wesole i kolorowe, ale nie bardzo w moim stylu, wiec podziekowalam. Ale widzialam juz na kilku blogach, ze dziewczyny zdecydowaly sie i bardzo wesole ozdobki wychodza :)


Druga czesc tej edycji jest zarezerwowana dla "wybranych blogerow, ktorych dzialania przyczynily sie do duzego ruchu na stronie". Dzieki Wam zaliczam sie do tej grupy :) Dzieki wielkie :* Ta wlasnie wybrana grupa dostala mozliwosc przetestowania poduszek w niestandardowych ksztaltach.


W katalogu mozna je znalezc w roznych miejscach, chodzi o samochodziki, ksiezniczki, laleczki kekeshi, etc. Po prostu wszystko co nie jest kwadratowe:P Na stronie www sa tu.


Tu mamy samochodziki,


DSC07968


a tu ksiezniczki i laleczki kokeshi.


DSC07970


I tu bylam wybredna:P Fajny pomysl z roznymi ksztaltami, ale wydaje mi sie, ze takie poduszki najwieksza frajde sprawia dzieciom:) Takowych jeszcze nie posiadam, wiec spytalam sie, czy nie moglabym przetestowac poduszki w standardowym ksztalcie. Taka jedna mialam na oku odkad z miesiac temu dostalam nowy katalog:)


DSC07972


Tak, tak, chodzilo mi o norweska poduche :) No i w przeddzien urodzin, bedac w delegacji, dostalam maila, ze dostane ja! Jupi! Cudna jest! :)


DSC07976


Dodatkowo do kazdej poduszki, tych niestandardowych tez, Kokardka dosyla plecki z zamkiem. Mialam mozliwosc wyboru koloru.


DSC07945


No i moja paczka testera przyszla do Ketrzyna juz wczoraj:)


DSC07924


Musze sie przyznac, ze o haftowanej poduszce mysle juz jakies 10 lat, jesli nie dluzej. No i chcac, nie chcac, zostalam "przymuszona" do zrealizowania tego marzenia :D


DSC07928


Moja babcia z Czestochowy sama robila poduszki, wymyslala do nich wzory i haftowala podwojnym krzyzykiem (jakby 8-ramienny X). Niestety po smierci babci nie wiem co sie z nimi stalo, ale pamietam, ze babcia byla bardzo kreatywna w tym kierunku i chyba na starych zdjeciach z wigilli je mam. Tata do dzis wspomina, ze w domu zawsze lezaly na wierzchu jakies muliny, wloczki, etc. Obie babcie mialam uzdolnione robotkowo:) Wyjezdzajac na wakacje z rodzicami potrafilam zostawic drugiej babci, tej z Katowic, lalke, zeby sie nia zajela, a jak wracalam lalka miala nowe ubranka, a to zrobione na drutach, a to z ozdobnej chusteczki do nosa :)


A teraz bede miala swoja wlasna poduszke. Oj, strasznie jestem ciekawa co z tego wyjdzie i czy bardzo sie namecze czy moze jednak nie?


DSC07929


Plecki wybralam granatowe! A co! Nie lubie jasnych kolorow:P A czarny jednak nie pasowal, wiec wybralam granat :)


DSC07931


Na opakowaniu kilka fajnych poduszek, mnie podobaja sie dwie - z ptaszkami i statkiem pirackim :)


DSC07933


Plecki maja juz wszyty zamek i tez strasznie mnie ciekawi jak to bedzie z tym zszywaniem calosci.


DSC07936


Do paczki tradycyjnie dorzucilam zakupy wlasne. Tym razem skromne, ale zawsze cos. Ta kartka juz od dawna mi sie marzyla:)


DSC07938


Kocham sloneczniki, a kartki z passe uwielbiam.


DSC07940


Wspominalam juz o katalogu, to moze pokaze Wam jeszcze co mnie w srodku zaciekawilo :)


DSC07941


Moje slinianki zawsze najintensywniej pracuja na stronach z kartkami!


DSC07948


A pojawilo sie tez kilka fajnych nowosci. Mysle, ze za jakis czas bede miala wszystkie wymarzone karteczki :) Najbardziej podobaja mi sie zimowe widoczki. W domu czekaja dwa kolejne na wyxxx. A tu juz nowosci kusza!


DSC07949


Pojawily sie tez karteczki z ptaszkami. Gile wymataja! Kolejnym razem doloze je do koszyka, nie ma innej opcji :P


DSC07952


Sa tez karteczki na inne radosne okazje. O ile ta na slub malo w moim stylu, o tyle dzidziusie sa slodkie.


DSC07954


Na komunie tez cos odpowiedniego. Moze na slub moglyby byc w podobnym stylu, a nie powyzsze misie?


DSC07958


Na stronie www widzialam tez kartki na wielkanoc, ale z wiadomych przyczyn nie znalazly sie w tym katalogu:P


Oferta poduszkowa jest calkiem spora.


DSC07964


DSC07966


Lowickie wpadly mi w oko :)


DSC07974


Poza poduszka, od lat marzy mi sie tez haftowany zegar i tu moze mala sugestia do kolejnej edycji Klubu Testerow Kokardki. A moze wlasnie zegary bylyby kolejnym tematem? :) Kto jest za? Lapka w gore!


DSC07960


W ofercie Kokardki mozna znalezc nie tylko odpowiednie wzory, ale i ramki z dziurka i kompletne mechanizmy.


DSC07962


Od pierwszych numerow Kramu z robotkami, czyli poczatku lat 2000 kusza mnie strasznie, ale jakos nigdy odwagi nie mialam :(


 


To tyle odnosnie tej edycji Klubu Testerow Kokardki. Sklepowi Kokardka oraz pani Annie dziekuje bardzo za zaproszenie i fajne produkty do przetestowania :)


 


Co u mnie na polu robotkowym i nie tylko? Powoli koncze hafcik dla rodzicow. Z mala modyfikacja, ktora pewnie wielu zaskoczy, ale Matkas sobie zazyczyla i jestem jak najbardziej za :) Zaraz po, wezme sie za poduszke! Nie ma co! Choc chwile moze to potrwac, bo w poniedzialek jade na 5-dniowa delegacje do Holandii :) A kolejny tydzien to bedzie 5-dniowa delegacja w Pile. Tyle miesiecy siedzialam na Mazurach, a teraz 3 delegacje pod rzad:P


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze:) Choc widze, ze sniezynka srednio sie spodobala:P Dobrze, ze ja nia jestem zachwycona:P


 


KasiaS - Jak ja bylam mala to dawalam tacie w prezencie "baterki" do kalkulatora:P


damar5 - Chyba nie zrozumialas co mialam na mysli. Kazdy lubi wolne, ale ja wole sama wybrac kiedy je mam, a nie byc zmuszana, zeby odpoczywac jak caly kraj odpoczywa i na drogach niebezpiecznie, bo wszyscy jada :(


myszkowato - Szkoda, ze nie haft:P


edytag - W Stanach w kazde swieto pracowalam i jakos wesolo jechalam rowerem na wydzial, niewazne czy byla zima czy lato. Moj tata tez tak ma, ze nie ma swieta w kalendarzu, w ktore by nie pracowal. Jak jest sie na swoim, zwlaszcza w uslugach to mozna decydowac kiedy sie pracuje, kiedy ta praca i kasa za nia sa potrzebne.


 

2 komentarze:

  1. emilya5
    2016/06/02 22:35:31
    Kurczaki, fajne te laleczki kokeshi i kartki z ptaszkami, i podusie (wybrana przez ciebie jedna z ładniejszych) , i parę innych rzeczy. Haftowana poduszka marzy mi się też już od X czasu, tylko nie mam kiedy się za nią zabrać (jakbym w ogóle jakiś haft skończyła w życiu... a nie jeden skończyłam, ale płaski nie krzyżyki :) Pozdrawiam i czekam na efekty :P


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2016/06/03 09:13:57
    Twoja poducha w naszym stylu i fajno !!!! mama


    jashibi
    2016/06/03 13:49:41
    Poduszka ciekawa. Cały katalog prezentuje się całkiem interesująco, choć moje konto bankowe może mieć odmienne zdanie. Powodzenia w testowaniu.


    Gość: Myśli pisane, *.pool92-177-166.dynamic.orange.es
    2016/06/04 10:57:09
    Piękne rzeczy można znaleźć w tym katalogu. Sama wybrałabym kilka kartek.


    drugi.maurycjusz
    2016/06/04 14:25:24
    HEj ;) poduszkę też bym wybrała tą samą ,co Ty- jedyna w moim stylu ;) mi się ślinka produkuje na widok kartek z ptaszkami, rozkładają mnie. Co do zegara- nie bój się, tylko działaj- to taki sam haft, jak każdy inny ;)
    Co do Twojego poprzedniego wpisu- u mnie tak, jak u Twojego TAty- świąt praktycznie brak, we wszystkie prawie pracuję, bo trzeba korzystać z możliwości dorobienia środków - bez dyzurów nie byloby moich wojaży, mimo iz są realizowane najtańszym sumptem , to jednak z podstawowej wyplaty za 168 godzin miesiecznie na kontrakcie moglabym o nich zapomniec.... Pozdrowionka i udanych wypadów delegacyjnych! ;)


    damar5
    2016/06/04 21:32:01
    Poczekam na pierwsze xxx zeby ocenic poduche :D
    Kartka ze slonecznikiem cudna i te nowosci zimowo-ptaszkowe jak tylko mama katalog dostala to do nich wzdychamy :)
    Poz.Dana


    cornelka2
    2016/06/05 09:52:19
    Katalog taki posiadam super jest mam juz wybrane rzeczy ktore sobie fundne czekam na Twoja podusie pozdrawiam


    OdpowiedzUsuń
  2. 1_iwonan
    2016/06/05 10:50:27
    Miłej pracy przy poduszce ... też wybrałabym ten wzór, jest najładniejszy, inne nie są w moim stylu :(
    Ale spodobały mi się te karteczki z ptaszkami ! :)


    mpgoga1983
    2016/06/05 11:02:39
    No ciekawa jestem tej poduchy :) Choć przeraża mnie ten namalowany wzór na materiale.. Nie przeszkadza Ci to? Pamiętam, że coś już wyszywałaś mając wzór na kanwie, był lekko przesunięty?


    chwilo_trwaj
    2016/06/05 12:27:11
    Zastanawiam się czy da się do plecków domontować inny haft niż ten poduszkowy. Tzn mam kilka wyszytych motywów, które chciałam przeznaczyć na poduszkę, ale jestem na bakier z szyciem.

    Ja testuje pierwszy raz. Mam już kilka minusowych opinii, więc może to być pierwsze i ostatnie testowanie :P już nie zechcą mnie do kolejnego. :)


    Gość: labores-art, 94.207.155.*
    2016/06/05 13:42:56
    wow! ale duży projekt poduszkowy! mi też podobają się zimowe Orchidee (jak zresztą już zdążyłaś zauważyć ;) ) jeszcze mi ze 3 zostały... zazdroszczę wyprawy do Holandii! uwielbiam ten kraj, byłam 4 razy i zawsze się nim fascynuję! stroopwafle zjedz za mnie! :)


    Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2016/06/05 18:24:44
    Bardzo fajny wzór! Ciekawe jak pójdzie haftowanie...
    W katalogu najbardziej podobają mi się karteczki :-)
    "Baterki" to świetny prezent :-) Fajny :-)


    Gość: pakma, *.dynamic.voo.be
    2016/06/06 10:45:36
    Hej! Fajnie, ze bedziesz testowac poduche, bo sama ciekawa jestem jak to wszystko wyjdzie i chetnie przeczytam Twoja relacje :) Moze i wtedy ja sie na cos takiego skusze.... Ostatnio mnie nie ma w swiecie blogowym, czasu brak na wszystko, bo male rosna i skupiam sie glownie na nich :) Ale to nie znaczy, ze czegos tam nie dlubie, bo bez tego zyc nie potrafie. Ostatnio chodze tez czesto na takie domowe wyprzedaze (brocante), pewnie slyszalas o czyms takim i najczesciej, to sie rozgladam za rzeczami zwiazanymi z haftem. Znalazlam zestaw DMC zegar Yoghourts, dalam za niego tylko 2 euro :) Tez mi sie marzyl taki zegar, teraz go mam :) ale jakos nie moge sie za niego zabrac..... Pozdrawiam serdecznie!!!!!


    renataa25
    2016/06/07 14:16:47
    Ja testuje kolorowe ptaszki, i kolorki bardzo mi się podobają bo takie letnie:) Twoja poducha jest cudna, tylko kurcze dość drogo to wychodzi jak trzeba jeszcze tył dodatkowo dokupić. Lubię zakupy w kokardce, ale jak na razie moje konto krzyczy samymi zerami, więc ciesze się, że mogę ptaszki testować.
    Pozdrawiam i czekam na poduchę:)


    Gość: Agulek, *.promax.media.pl
    2016/06/09 21:58:59
    Bardzo fajne rzeczy do testowania:-)
    Ptaszki są przeurocze, a poducha super:-)
    Pozdrawiam serdecznie


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2016/06/12 20:15:11
    Super! Podobają mi się te domki z pierwszego zdjęcia :)


    raeszka
    2016/06/20 15:44:00
    A ja tak bardzo chciałam przetestować te słodkie wzorki ;).

    Fajną poduszkę dla siebie wybrałaś. Czekam na efekty pracy :).

    Sporo fajnych wzorków znalazłam w tym katalogu :).

    Ooo, ale masz fajne delegacje :).

    OdpowiedzUsuń