niedziela, 26 października 2014

Troche sie przymusilam...

... i zmachlowalam to i owo:P Juz od roku nie zrobilam zadnych kolczykow dla siebie, wiec we wrzesniu uparlam sie i zanim sezon minie na niektore z nich to je ponosze. Czesc bedzie robionych, czesc kupionych, ale wszystkie datowane od czerwca do pazdziernika.


To zacznijmy od mojej tworczosci:D Najpierw te robione od zera.


W tych trzech parach chodze co tydzien:) Bardzo mi sie podobaja, bo lubie matowe koraliki.


DSC03971


Z tymi poszalalam:P


DSC03992


A dynki specjalnie zrobilam kazde inne:) Lubie jak mam bigle i druty w odcieniach innych metali. W przyszlym tygodniu zamierzam codziennie inne nosic:)


DSC04009


Do tych par dolozylam tylko bigle.


DSC03983


DSC03995


DSC03967


Te tez uwielbiam! Mialam je na sobie juz wiele razy od zakupu. Strasznie badziewne, ale jakos nie umiem sie z nich wyleczyc:P


DSC04001


A do tych dolozylam nie tylko bigle, ale i male koraliki:) Tez badziewne, ale lubie takie jesienne ptaszki i liscie:D


DSC03979


A teraz gotowce, czyli kupione w stanie jak na zdjeciu.


To byla jedna paczka, kupilam glownie dla kapeluszy. Szkoda tylko, ze duszki maja taki koszmarny "krysztalowy" wzrok:(


DSC03957


Tez musialam kupic:P Ze wzgledu na balwanki z kardynalkami! Ale reszta tez calkiem niezla.


DSC03962


W tych bylam tylko dwa razy, bo niestety nie nadaja sie do szali, ktore obecnie nosze, za dlugie sa.


DSC03975


Kiedys widzialam na jakims blogu podobne, ale z bursztynami i bardzo mi sie spodobaly. To teraz mam wlasna kopalnie "zlota":P


DSC03988


Wiem, upadlam na glowe, ale patrzylam na te fioletowe roze juz od roku:P Jednak mi nie przeszlo i nawet sporo je nosilam w lecie, bo byly lekkie i nie pocilalam sie dodatkowo w trakcie ich noszenia.


DSC04003


Mam tez mala slabosc do skorzanych bransoletek:) Oj, jak ja lubie taki pastelowy fiolet! Marza mi sie sciany w takim kolorze w przyszlym M :) Dana, nie krzyw sie:P


DSC04012


Te bransoletki tez do niedawna prawie codziennie nosilam, ale teraz przy swetrach troche ciezko:(


Ta podwojna jest zgnilozielona.


DSC04027


Zastanawiam sie czy nie pozbyc sie tych sznurkow, bo nie lubie pomaranczu, ten roz nie bardzo mi tu pasuje, tylko bialy jest oki. Ale jeszcze sie zastanowie.


DSC04032


Kupilam tez sobie sliczny zegarek na szyje. Niestety tez obecnie na urlopie, bo pod kurtka ciezko go uzywac:P


DSC04015


Ten ponizej to byl przymus. Niestety, ale cos sie ze mna stalo w Stanach i juz tyle zegarkow zmasakrowalam/popsulam/zuzylam, ze szkoda gadac:( A w Polsce mam jeszcze zegarki, ktore nosilam w podstawowce i LO, bo do dzisiaj dzialaja i wygladaja jak nowe. Niedawno nie mialam zadnego sprawnego zegarka poza tym na szyje i musialam nowy kupic. Tani, bo nie wiadomo ile wytrzyma:P Wiec pojechalam do walmarta i wybralam takie cos za kilka dolcow. Wesoly jest, nawet mi sie podoba i narazie chodzi:P Matkas, specjalnie dla Ciebie zdjecie:) Aaaa, jednemu studentowi tez sie spodobal, bo powiedzial, ze ladny:D


DSC04024


A na koniec takie badziewko:P Kupilam ze wzgledu na wisior. Mam na niego juz pomysl. Choc obecnie wyglada strasznie! Badziew przez duze B :( Wszystko do zmiany/kosza, no moze poza kluczem. Koronka i perelki.... wrrrrrrrrrr! Jak mozna tak popsuc taki cudny wisior? To tak ku pamieci, zeby miec zdjecie przed i po :D


DSC04019


To tyle na dzis. Udanego i cieplego przyszlego tygodnia! Moze jeszcze uda mi sie wpasc przed Halloween :D


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze:) Mam jeszcze troche zdjec ze sklepow, ale chyba zrobie mala przerwe. A zdjec dla Was nie robie:P Szczerze, to robie je dla siebie, ale czasem mam impuls, zeby sie z Wami podzielic:P Pomimo 6 lat w US, nadal jak cos rzuca nowego z robotek to sie slinie, wiec cykam zdjecia i w domu na spokojnie ogladam i podejmuje decyzje czy kupic czy nie. Jakbym ulegala w sklepach to mialabym sporo zbednego badziewia w domu:P Aaaa, nikt nie zgadl co haftuje. Nawet Matkas zapomniala, choc jej pokazywalam. Ale ze bylam chora to hafcik bankowy poszedl w odstawke. W tym tygodniu zaliczylam trzy banki zywnosci, wiec nieco przybylo (jedzenia i xxx:). Mysle, ze jeszcze max 2 tygodnie i pokaze calosc:)


 


Handmade by Kropka - Ooo, dzieki za info. A co to dokladnie za testy? Tylko przeswietlenie, czy jednak cos wiecej? Bo ja mam co roku problem we Frankfurcie z puszka z kolczykami. Kaza mi ja wyciagac z podrecznego i zagladaja do srodka. A co roku mam nowa kolekcje w nowej puszce:P


kasiaparkview, edytag - No nie wiem, jakos ostatnio Rodzicki mieli sporego pecha z Allegro i zakupami online. Sprzedawcy chamsko sie zachowuja jak cokolwiek sie chrzani:( Jednak w Stanach na ebayu bardziej sie boja negatywnych komentarzy i latwiej rozwiazuje sie wszelkie problemy.


iwonan_1 - Hmmm, czy umiem szyc na maszynie? Mialam i mam jeszcze taka mala od babci, na korbke i fajnie sie nia szylo, zwalszcza jak ogladalismy Szoguna:P Na takiej normalnej jeszcze nie umiem, ale moi rodzice umieja i na pewno mnie naucza, bo co oni juz na naszej domowej nie uszyli... Oj, ze wszystkim sobie daja rade:)


mpgoga1983 - Pewnie, ze w Polsce luksus ze sluzba zdrowia:D


Joanna K - Tez dostalam nagrode i chyba dokladnie to samo co Ty. Niedlugo wrzuce na bloga to porownasz. Rzeczywiscie nie postarali sie:(


magdus208 - Tak samo mam z sowami, jakos nie czaje tej ostatniej mody, ale Happy skradla moje serce:)


 ann_margaret - Nie wiem ile dodatkowe wizyty u lekarza kosztuja, bo zwykle tylko dwie na rok mi wystarczaly. Tak jak w tym roku to nie pamietam kiedy chorowalam:(


ella1101 - Pewnie ogolnie w US innaczej walmarty wygladaja niz w Kanadzie.

2 komentarze:

  1. Gość: Handmade by kropka, 41.69.189.*
    2014/10/27 05:53:21
    Dokładnie nie wiem co to za testy, ale wydaje mi się, że po prostu sprawdzają mikro ślady materiałów wybuchowych. Biorą taka małą karteczkę i smarują nią po całej maszynie, a potem idą na zaplecze na kilka minut :) za pierwszym razem wykręciłam wszystkie igły i noże z overlocków..... Później mi się już nie chciało :P i też przeszły :D najlepiej dopytaj się u swojego przewoźnika, bo jak wiadomo każdy ma swój świat ;)

    Cudne kolczyki.... Uwielbiam te drewniane. Za to moim marzeniem od dziecka było posiadanie takich długaśnych, jak te z kółkami :)


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/10/27 08:20:24
    I zrobilo się wesoło...Dosc z tymi / zepsutymi/ zegarkami...mama


    renataa25
    2014/10/27 09:16:47
    Jaka różnorodność. Ja nosze jedne kolczyki, bo nie chce mi się zmieniac, ale widze, że u Ciebie to codziennie można inne nosić:)


    Gość: Katarzyna G, 78.19.199.*
    2014/10/27 09:29:34
    Super kolekcja. Niektóre bym Ci podwedziła... Tylko ja niestety mam uczulenie na inne metale niż srebro :( Zazdroszczę że możesz do ucha wszystko wsadzić :)


    ella1101
    2014/10/27 12:32:07
    Super kolekcja.


    iwonan_1
    2014/10/27 14:27:14
    Ja kolczyków nie noszę wcale i czasami żałuję :(
    Za to u Ciebie z przyjemnością oglądam!


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2014/10/27 14:27:53
    No nieźle wzbogaciłaś swoją kolczykową kolekcję :)
    Fajny ten materiał w tamborki.


    Gość: Luna, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2014/10/27 14:55:40
    Nie wiedziałam,że robisz biżuterię , te małe dynie są bardzo fajne, podoba mi się też wisior z kluczykiem, pozdrawiam.


    damar5
    2014/10/27 15:49:59
    Skoro nosisz to z pewnoscia nie badziewne :-) Duzo par podoba mi sie bardzo a kilka troszke mniej :-P Dynie i balwanki wymiataja:-D
    Z tym fioletem to faktycznie polecialas:-P jeszcze to przemysl prosze:-D
    Poz.Dana


    pakma
    2014/10/27 17:54:38
    Czesc! Zagladam do Ciebie przez caly czas, ale jakos sie nie zebralam, zeby napisac :)
    Przez Twoj ostatni wpis o zakupach, dzisiaj sama polecialam kupic choc cos malego, bo zielenialam z zazdrosci :P Szkoda, ze u mnie nie ma takich malych zestawow z rameczka po 1 euro, bo pewnie bym wszystkie ze sklepu wykupila :)
    Kolczyki fajne, zwlaszcza te z dyniami :D
    Dzieki za mile slowo u mnie, troche sie za bardzo przejelam i normalnie zaczelam juz nawet w siebie watpic, ale po przeczytaniu waszych komentarzy, ulzylo mi i zrozumialam, ze jak patrze na moje dzieci, to widze odpowiedz na pytanie, czy jestem dobra mama, czy nie :) Pozdrawiam i zycze udanego tygodnia!!!!


    Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2014/10/27 19:47:00
    Kolczyki super! Też kiedyś sporo ich miałam, ale teraz mogę nosić tylko srebro lub złoto.
    Dyniowe są świetne :-)


    Gość: inaa232, *.adsl.inetia.pl
    2014/10/27 19:47:57
    Te kolczyki z dyńkami - bomba! :)


    OdpowiedzUsuń
  2. vr1974vr
    2014/10/27 20:31:22
    Ale misz-masz. Mnie się spodobał zegarek na szyję, fioletowa bransoletka z gwiazdkami, długie kolczyki, które są za długie do szala, i te, w których dołożyłaś bigle a są czarnymi kołami z nawiniętym czymś złotym, i te które są na pierwszym zdjęciu :)


    ela-haft
    2014/10/28 08:01:46
    Hej Ania, ale pokaźna kolekcja kolczyków. Bardzo fajne. Ja tez lubię ale wkręty :) Pozdrawiamy


    musiak87
    2014/10/28 09:55:01
    Kopara mi opadła! Boże ile cudności, niektóre genialne po prostu, nawet te jak to nazwałaś "badziewne". Mojemu synowi halloweenowe się spodobały! Ma ostatnio świra na punkcie dyń, kościotrupów, duchów itd. Uuuu, masz chodzenia na cały okrągły rok!
    Pozdrawiam ciepło:))


    mpgoga1983
    2014/10/28 13:05:09
    Kolczyki ładne i bardzo ciekawe :) Szczególnie te w temacie halloweenowym.
    Tak sobie oglądam i oglądam.. i zastanawiam się dlaczego ja nie noszę kolczyków jak dziury mam..


    ann_margaret
    2014/10/28 15:21:43
    O rany, jaka kolekcja!! Czy nie masz problemu z wyborem kolczyków rano, przed wyjściem?:))) Ja nie noszę kolczyków, ale kusi mnie co jakiś czas przekłucie uszu;)

    Ciekawe, co wykombinujesz z tym kluczykiem:))


    Gość: magdus208, 178.235.44.*
    2014/10/28 17:00:54
    Wow niezły zbiór kolczyków :) Najbardziej podobają mi się oczywiście dynie, świetne i na czasie :)


    cornelka2
    2014/10/28 18:07:18
    Ale tego nazbierałaś podobają mi się . Ja niestety długich nie noszę bo mi dyndają ale u kogoś to i owszem . wymyśl coś ciekawego do wisiora bo jest super pozdrowienia


    Gość: kasiaparkview, 95.160.222.*
    2014/10/28 21:57:07
    Te z dyniami są the best. Kapelusze wiedźmy też fajniutkie. Podobają mi się skórzane bransoletki, ta zielona super (ze względu na kolor).
    Ja mam pralkę z electro.pl, a mamie zamawiałam tam zmywarkę. Nic nam się na szczęście do tej pory nie psuło, więc nie mam złych doświadczeń. Chociaż, rok temu jak kupiliśmy rower synowi przez internet i był wgnieciony to sprzedawca wymienił nam na swój koszt na inny. Czasem wystarczy dobrze wybrać sprzedawcę lub sklep.


    arabeska291
    2014/10/29 19:38:02
    świetne kolczyki i chyba najlepsze to te "badziewne" z ptaszkami i listami...jakoś mi się podobają naj,naj. chyba pominęłam kilka wpisów na Twoim blogu bo dopiero teraz zobaczyłam jak załatwiłaś te pięcioletnie koty :)


    myszszeczkunia
    2014/10/31 12:15:47
    Ilość wręcz hurtowa. Każdego dnia możesz nosić inna biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń