piątek, 3 października 2014

Guzikowo w Joann :D (czesc 3 - ostatnia)

W lecie bylam w “nowym” Joann, w miescie obok. Zmienili lokalizacje chyba z 2 lata temu, ale jakos dlugo sie zbieralam z wyjazdem:P


DSC05259


Co mi sie spodobalo to ekologiczne koszyki:) Zamiast tradycyjnych plastikowych, chodzi sie z taka fajna tasia:D


DSC05261


A na dziale z materialami taki maly pomidorek:P


DSC01714


Igla wyglada na ostra:P


DSC01715


A jak juz jestesmy na materialach to pojawil sie taki fajny w tamborki! I jak nie lubie tamborkow tak ten material musialam kupic:P Juz zreszta widzialyscie go na kilku poprzednich wpisach, m.in. jako tlo do gazetek. Pod nim material w przodkinie:P Tez juz moj!


DSC01951


I jeszcze cos dla hafciarek:D


DSC01391


DSC01392


Z materialami to jest bardzo ciekawa sprawa w Joann. Czesto ogladam sobie nowe igielniki z Dritz i najbardziej podoba mi sie material, z ktorego sa uszyte. A pozniej taki material potrafi pojawic sie na beli w Joann:) I tu wlasnie igielniki, w ktorych najbardziej mi sie material spodobal:D


DSC01956


DSC01417


DSC01418


Te nozyczki to kiedys macalam, bo opakowanie latwo sie otwiera, ale to jakas atrapa, bo strasznie tepe, nawet z powietrzem ciezko sobie radzily:P


DSC01962


DSC01412


DSC01413


A takie lapanie nozyczek na tasme z metrem, to musze wykorzystac w jakims igielniku puszkowym:D


DSC01411


DSC01420


Tak samo mam z kuferkami. Glownie patrze na materialy a nie na same kuferki:P


DSC05262


DSC05263


Dobra, jak juz pisze o kuferkach i igielnikach to mam kilka zdjec z zeszlego roku:P Sama lubie ogladac pozniej te moje wpisy sklepowe, bo mnie czasem inspiruja do robotek:P Takze z egoistycznych pobudek wrzucam zdjecia z 2013 roku.


DSC01228


DSC01231


DSC01233


Ten kuferek podobal mi sie ze wzgledu na pomidorki na nim:) Ale ta zielen byla koszmarna. Innym tez sie niebardzo podobal, bo go pozniej przecenili z 37$ na 15$.


DSC01235


DSC01239


Niby te same, a kazdy fotelik inny:)


DSC08904


DSC08905


DSC08906


Ten mnie strasznie kusil, ale sie nie dalam! I juz go nie ma, wiec juz nie kusi:P


DSC08907


Moze herbatki z dzbanka w guziki?


DSC08909


W tym sie normalnie zakochalam, ale ... oparlam sie.


DSC08911


Maszyny sa fajnym igielnikiem, ale moze nie w tej wersji:P


DSC08912


Rok temu ciepneli nowymi guzikami, spodobaly mi sie te metalowe. Ale ze jeszcze wisza to sie dalej zastanawiam nad zakupem. Choc strasznie duze sa, za duze jak dla mnie:(


DSC01240


DSC01241


DSC01244


I drewniane.


DSC01246


DSC01248


DSC01250


I jeszcze badziewka:P


DSC01252


Na koniec kilka "wisienek" na torcie! Przywieszki roznawe z napisami handmade & made by! Cudne!!!!!!! Tez juz od ponad roku wisza, ale skusilam sie tylko na jedne.


DSC08887


DSC08890


DSC08892


DSC08894


DSC08896


DSC08898


DSC08902


Kupilam te! Najladniejsze, prawda? :)


DSC08900


 


No i tu mial sie skonczyc wpis, ktory pisalam rano i po poludniu w labie, jak sie meczylam ze sprzetem i nowymi probkami, ale pojechalam poznym popoludniem do Joann:D Czaje sie na WOCSa z kalendarzem, a w czwartki pojawia sie pani z nowymi gazetkami, niestety dzis pojawil sie dopiero ten poprzedni WOCS z kartkami z myszkami:( Ale, ale.... wpadlam!!!!!!!!! Poczulam sie jak w cukierni w Hotelu Katowice jak bylam mala i nie umialam sie zdecydowac na jedno ciastko - kusily mnie wszystkie, z galaretka, z budyniem, kartofelki i krakowskie. Slinka zaczela mi cieknac i nie umialam wybrac, bo mialam tylko jeden kupon:( A ja nie lubie przeplacac, wiec reka by mi odpadla jakbym miala kupic w normalnej cenie:P


Wystawili zestawy swiateczne!!!!!! I tyle nowosci od Dimensions! Ani ich na stronie DIM nie widzialam, ani nawet na ebayu! Normalnie chcialam tam zostac i sie gapic i gapic i gapic:P


DSC03325


Te skarpetowe zestawy od Bucilla to filc, ale cala reszta - palce lizac:D


Po pierwsze moje dlugo wyczekiwane zestawy z filcem! Odkad zobaczylam je rok temu chcialam je miec, ale jakos mialam rule z zamawianiem na ebayu:P A tu niespodzianka i wreszcie w zasiegu reki!


DSC03311


DSC03320


DSC03314


Na zdjeciach zawsze wydawalo mi sie, ze to taki cienki filc jak w dodatkach do angielskich gazetek. A tu suprajs, bo filc bardzo gruby! I wszystkie zestawy jakies takie odblaskowe. Jednak zdjecia na necie myla!


DSC03321


DSC03323


Kupilam dzis ptaszki:) Skoro rok czekalam to wybor byl oczywisty!


DSC03313


Ale teraz przejdzmy do tegorocznych nowosci:) Na widok tych zestawow szczena opadla mi na podloge i nie moglam jej dlugo pozbierac:P A! Wszystkie swiateczne zestawy DIM w tej samej cenie, 8.99$.


DSC03306


Otoz tu sa "moje" zakretki! Od ponad roku mecze sie z tymi cholernymi sloikami w labie, wiec ku pamieci chyba sobie kupie wszystkie cztery zestawy:P A w kazdym zestawie zakretka z wywierconymi dziurami, zeby sie ja dalo zawiesic oraz material z nadrukiem i muliny. No dobra, moje sloiki maja zdziebko mniejsze zakretki:P


DSC03308


DSC03309


DSC03310


DSC03315


Druga nowa seria, tez 4-czesciowa, nieco zwyklejsza, bo tylko kanwa i nitki, ale podoba mi sie, bo jest bardzo nowoczesna i w moim ulubionym kolorze! Czern goruje wsrod nowosci od Dimensions:D


DSC03312


DSC03316


DSC03317


DSC03318


DSC03319


No to teraz musze wydrukowac kilka kuponow, bo przeplacac przeciez nie bede;D


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze! Rozpieszczacie mnie, wiec i ja Was dzisiejszym wpisem rozpieszcze, przynajmniej mam taka nadzieje:) Juz dawno zadna moja robotka nie wzbudzila takiego zainteresowania:) Dziekuje i prosze o wiecej!


 


Aaaaa! Tylko z jednym musze wiele z Was ochrzanic:P Czerwonka to ON! Meska rama, wiec musi byc on, a nie ona:) Takze poprawic mi sie, bo dostaniecie w leb:P


 


koraliki_agi - A Czerwonka stoi caly rok w moim apartamencie na noc, natomiast "zimowanie" zaczyna wraz z pierwsza sniezyca. Jakies mniejsze opady sniegu wcale nam nie przeszkadzaja i wolniej i w wiekszym skupieniu, ale i tak jezdzimy razem:)


myszkowato - :D


vr1974vr - Padlam po pierwszej czesci komentarza:P Z rowerami sa tylko 3 obrazki. U Marty mozesz zobaczyc inne trzy z lodkami, one maja niebieskie elementy i byly sprzedawane/proponowane jako komplet - 3 czerwone rowery i 3 niebieskie lodki.


renataa25 - Ale goral tez moze byc damka! Damka ma po prostu pochylona rame. Ale Tobie pewnie chodzilo o jakis miejski rower, a moze nawet holenderke, co? Nie, na takim czyms to bym sie zasapala, zreszta nie podobaja mi sie takie rowery. Goral musial byc, bo na 21 przelozeniach to mozna sobie spokojnie poszalec na kazdej nawierzchni i pod kazdym nachyleniem, nawet pod gorke. Takie miejskie rowery to zwykle maja jedno przelozenie, wiec jezdzi sie nimi dostojnie i po plaskim, no chyba ze mowa o nowych miejskich, co tez maja troche przelozen. A ja lubie czasem poszalec na rowerze, uwielbiam np. wracajac z banku zywnosci w sobote rano wjechac pelna para pod stroma gorke. Tempa nie zwalniam, bo zmieniam przelozenie i hop siup i jestem na gorze:)


magdus208 - To koniecznie pokazuj swoje "kobyly", bo te dwie robotki co pokazalas to widze, ze uwazasz za male:P Dla mnie ten Twoj zajaczek jest calkiem spory!


Nimidaris - Wiem, ze sa ludzie, ktorzy sprowadzaja samochody ze Stanow do Polski. O rowerze nie slyszalam. Zreszta to nie moj pierwszy i nie ostatni rower:) Ze najfajniejszy to nie przecze:P


pkela_1 - Zglupialam, czytalam kilka razy, ale nadal nie rozumiem:(


taminacodzien - No wreszcie! Oby Ci upor do pisania i komentowania szybko nie minal:)


kasiaparkview - Mnie wscieklizna wziela jak mi ktos zwinal siodelko kilka lat temu, wiec nie wyobrazam sobie straty calego roweru:(


   

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/10/03 08:37:51
    Szkoda , ze już koniec...Ale było...mama


    4.mar.chewka
    2014/10/03 09:23:02
    Podziwiam cie za ten wpis, taka ilosc zdjec wymaga duzo pracy. Bede tu zagladac w poszukiwaniu inspiracji, bo cos czuje ze wena mi wraca :)
    Tym razem zestawy Dimensions podobaja mi sie wszystkie, nawet te na filcu. Zawieszki z napisami hand made tez i u nas mozna znalezc ale nie ma az takiego wyboru.


    Gość: Kamala, *.bb.sky.com
    2014/10/03 10:31:36
    Same cudowności :)
    I dużo guzików, bardzo dużo guzików....to się nazywa guzikomania ;)


    atojaxxl
    2014/10/03 11:44:02
    Toż to prawdziwa uczta guzikowa i nie tylko :)


    ella1101
    2014/10/03 12:40:15
    Super te twoje posty sklepowe bo mozna pomazyc i dodaja tez chec do robotek. Poduchy na szpilki fantastyczne, najbardziej spodobaly mi sie te myszki chyba przez to ze w kropki.


    taminacodzien
    2014/10/03 17:49:02
    Bardzo duuuużżżżoooo zdjęć :) ale ja uwielbiam Twoje posty sklepowe :) Muszę moje guziki posegregować kolorami i na pewno spróbuję jakiś obrazek z nich stworzyć, świetny pomysł do wykorzystania. Ta poducha z drzewem..... ekstra. Natomiast zupełnie nie orientowałam się że taki grubi filc jest w zestawach krzyżykowych, muszę pogrzebać u mnie w sklepach ale wątpię żeby było coś takiego :( Dziękuję Ci bardzo przy okazji, moje konto znowu będzie wiało pustkami :P te zestawy ostatnie na czarnej kanwie , ja po prostu MUSZĘ JE MIEĆ !!!!! Powinnaś dopisać na początku pierwszego posta, że przed przeglądaniem zawartości należy skonsultować się z lekarzem lub farmaceutą :P a najlepiej dodatkowo z doradcą finansowym. Hihihiihhihi, boję się kolejnych postów :P


    Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2014/10/03 20:00:20
    Oczopląs mi nie minął a miałam dziś jeszcze parę krzyżyków wreszcie postawić i nie wiem czy mi się uda :-) ale nie narzekam, bo lubię te Twoje sklepowe posty!
    Teraz sobie po raz kolejny zdjęcia pooglądam i powzdycham do Dimków i nie tylko :-)
    pozdrawiam
    Kasia


    drugi.maurycjusz
    2014/10/05 22:31:30
    Moja Droga Kobieto ;-) jezeli chcesz zakupic WOCS tylko ze wzgledu na kalendarz, to sobie odpusc , bo marnie ten numer wewnątrz wygląda ;-) - ja wlasnie wczoraj kupiłam i kalendarz akurat nie jest w ogóle mi przydatny ( kupiłam tylko ze względu na koty MS ) - chętnie Ci go odstąpię i wyslę na polski adresik ;-) jestes za???? guziki szałowe, ale żadnego kota nie dostrzeglam ;-)


    robotkoweroznosci
    2014/10/06 17:51:38
    No teraz to mi dowaliłaś do pieca ... szczególnie różniastymi cudownymi guzikami. Dobrze że w Polandzie nie ma takich sklepów... przynajmniej w mojej okolicy bo ... w nędzy bym żyła :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń