sobota, 18 października 2014

Kibluje :(

Grypa nie odpuszcza, 9 dzien jest juz ze mna:( Dzis wspolnie kiblujemy w domu. No to korzystajac z okazji pokaze Wam jak "slodko" mam w domu:P Tym tutejszym, a nie prawdziwym:P


DSC03893


Hafcik wykonany z zestawu zakupionego w Walmarcie. Rzucili niedawno nowe zestawy i jak bedziecie grzeczne to pokaze Wam co tez innego nowego w Walmarcie:P


Oryginal prezentowal sie tak.


DSC03899


Haftowalam go w banku zywnosci w kosciele luteranskim, a konczylam w pralni. Co mnie zdziwilo, przy tak malym hafcie projektantowi zachcialo sie cwierckrzyzykow! Ja "se" dalam spokoj i wszystko wyhaftowalam calymi xxx, w koncu bez przesady. Kanwa 18ct, dwie nitki muliny na xxx, jedna na backstitche i napisy. Czegos mi jednak brakowalo i tak doszylam wisienki:)


DSC03896


Lekko rozowiutkie, wiec i wstazke dalam pod kolor:P Bo ta nitka z zestawu tez nie jest czerwona, ale bardziej rozowa. A napis to mi przypomina dzdzownice:P


DSC03897


Gotowy zestaw wisi juz na scianie, wraz z ptaszkami i moim UFOkiem!


DSC03904


W tym tygodniu zabralam sie i skubanca i go obrebilam. Poczatkowo mial byc oprawiony w ramke, ale pozniej kupilam taki badziew:P Pisalam o nim w styczniu 2012 roku tu.


DSC00612


Firanka juz dawno w smieciach:P A Matkas wtedy mi podrzucila pomysl, zeby na tym wieszaku powiesic gotowy kalendarz. Pomierzylam i wyszlo jak w pysk strzelil! 1.19$ zaplacilam wtedy, a tyle radosci teraz:)


Oczywiscie nie wszystko bylo takie proste, bo za malo mialam materialu u gory, ale co obcielam po bokach to przyszylam u gory. Maszyny tylko w sklepach, ale poradzilam sobie recznie i nawet nieco ozdobnie wyszlo z tymi duzymi XXX :) Chyba nawet nie widac, ze pod XXX sa dwa materialy?


DSC03907


Caly kalendarz tez obrebilam recznie. Dwa wieczory mi to zajelo. Jak zwykle nieco sleplam, bo kanwe owsiankowa obrebialam mulina ecru. Ale mnie sie podoba:)


DSC03909


DSC03910


DSC03912


DSC03913


Calosc wyglada calkiem niezle:) Juz nawet powoli zapominam, ze haftowanie zajelo mi 5 lat:P


Wreszcie go dzis wyprasowalam, a na dole zostawilam miejsce na wlozenie czegos do obciazenia kalendarza, zeby ladniej wisial. Tu juz w niego nie bede inwestowac, ale w Polsce jakis drut czy drewienko wloze w szlufke na dole i bedzie ladniej wisial naciagniety pod ciezarem.


DSC03906


 


To tyle na dzis. Mykam zobaczyc czy woda juz normalna w kranie, bo rano nie bylo, a teraz leci pomidorowka :( Wszystkim chorym zycze milego kiblowania i szybkiego powrotu do zdrowia, a zdrowym, zeby nie lapneli czegos! Trzymajcie sie!


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze!

2 komentarze:

  1. Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2014/10/19 03:12:55
    Ale czadersko wyglada kalendarz!!!
    super! Hafcik faktycznie lekko robakowato-glistowaty:)
    Słodziak maluszek!
    duzo zdrówka!!!!!


    Gość: edyta350, *.dynamic.mm.pl
    2014/10/19 08:51:24
    Koci kalendarz wyszedł obłędny! Cudne są te wszystkie wzorki. Pomysł z wykorzystaniem wieszaka bardzo dobry. Pozdrawiam


    damar5
    2014/10/19 09:17:07
    Kalendarz- bomba!Super sobie poradzilas bez maszyny ,prosciutko.Z pewnoscia mu lepiej na tym drutku niz w ramie.Gratulacje dla Mamy za super trafna podpowiedz.

    A mnie "sweet" na pierwszy rzut oka z zabka sie skojarzyl :-):-):-)

    Pozdrawiam i wylazenia z chorobska zycze
    Dana


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/10/19 09:58:20
    Wspanialosci...mama


    Gość: Katarzyna G, 78.16.32.*
    2014/10/19 10:30:11
    Zdrowia zdrowia zdrowia!!!


    aeljot
    2014/10/19 10:45:46
    Zdrowia życzę :)


    Gość: Happy Housewife, *.adsl.inetia.pl
    2014/10/19 10:50:11
    Kalendarz bardzo wyszedł Ci ładnie. Fajnie go powiesiłaś:) A wisienka dodaje uroku temu maleństwu:) pozdrawiam Cię i dużo zdrowia życzę:)))


    Gość: inaa232, *.adsl.inetia.pl
    2014/10/19 12:04:59
    Kalendarz wygląda świetnie. Może i 5lat roboty ale jaki efekt :) Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia.


    blasiuk
    2014/10/19 13:55:17
    Superaśny kalendarz!! Szyjesz lepiej niż maszyna !! :)))


    blasiuk
    2014/10/19 13:56:18
    No tak... , za szybko kliknęłam:))
    Zdrówka życzę !!!!


    mpgoga1983
    2014/10/19 15:49:26
    Piękne uwieńczenie 5-letniej pracy nad kalendarzem :) Wieszak przypasił jak ulał i haft wisi dumnie. Mały zestawik fajny, no i jak zwykle ciekawie "przerobiony" ;)
    A co do choróbsk... to ręce opadają.. Moje dziecko po raz enty chore, a mnie też coś nieśmiało bierze :(


    vr1974vr
    2014/10/19 17:04:10
    Koci kalendarz wygląda naprawdę ładnie. Zdrówka życzę dużo :)



    Gość: bluebru nete, *.dynamic.gprs.plus.pl
    2014/10/20 00:48:17
    Kalendarz z kotkami jest śliczny, a zawieszka przeurocza.


    iwonan_1
    2014/10/20 13:07:12
    Po pierwsze to zdrowia Ci życzę, niech ta grypa nie przesadza z pobytem u Ciebie...
    Oprawiony koci kalendarz powala mnie na kolańca, ach żebym to ja się uwinęła w pięć lat! Jestem na półmetku i jak już wiesz kocie stado troszkę mi się rozbiegło, tak mnie to wkurzyło, że na razie haft idzie do pudła, nie będę do niego zasiadać w poniedziałki. Jak mi złość przejdzie to powrócę do olbrzyma.
    Chyba będę musiała od Ciebie zmałpować sposób oprawy (a mogę?), bo nie wyobrażam sobie takiego obrazu w ramie..., ale to jeszcze pieśń przyszłości..
    Pozdrawiam!!!


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2014/10/20 15:06:09
    Kalendarz na wieszaczku świetnie się prezentuje! Jest na co popatrzeć a że zajęło to trochę czasu to w tej chwili jest nieważne:)


    ann_margaret
    2014/10/20 15:13:08
    Rany, trzymaj się, coś za długo ta grypa Cię trzyma... Jest szansa na jakiegoś lekarza?
    Wisienki - jak klasyczna wisienka na torcie - dodały "to coś" do hafciku:) Wygląda super!
    A wieszaczek idealnie dopasowany do kalendarza!
    I czekam na relację z Walmarta:))


    OdpowiedzUsuń
  2. Gość: kasiaparkview, *.bialapodlaska.vectranet.pl
    2014/10/20 15:14:36
    Bardzo mi się podoba sposób wykończenia kalendarza.
    Rzeczywiście masz słodko. Kolorowa ściana, a w kalendarzu papierowym mój ulubiony miś Fizzy Moon.


    cornelka2
    2014/10/20 18:05:16
    Super ten kalendarz na tym wieszaczku ,pomysł trafiony maleństwo jak to mówisz też mi się podoba . No i zdrowiej kochana !!! pozdrowienia z Katowic szkoda że nie idzie przesłać tego naszego czystego powietrza


    taminacodzien
    2014/10/21 16:59:15
    Kochana zdrówka życzę :) U mnie zaczyna się pora deszczowa i dzisiaj na przykład leje już od 12 godzin, więc jakieś grypsko to tylko kwestia czasu. Twoja ściana chwały jest świetna :)


    Gość: enia66, *.dynamic.chello.pl
    2014/10/22 21:22:15
    Zdrówka ,zdrówka ,zdrówka życzę . Wywal grypsko z domu niech się nie panoszy :)
    Wieszak dobrałaś rewelacyjnie . Widać ,ze " kreatywno z ciebie dziołcha " :)
    Piękne hafciki zdobią Twoje mieszkanko :) Pozdrawiam


    Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2014/10/23 20:39:53
    Zdrowiej, bo to najważniejsze!
    Kalendarz świetnie wygląda na tym wieszaczku, super pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń