czwartek, 23 października 2014

Nowosci z Walmarta :)

I nie tylko, kilka staroci tez:P Ale dzis krotko, tzn. krociej niz zwykle, bo dzial mniejszy, wiec tylko 59 zdjec:P


Torba z Singera z przydasiami:) za 30$


DSC01780


gora


DSC01778


dol


DSC01782


Zatrzymalam sie dosc dlugo na maszynach do szycia. Juz od dawna jakas mi sie marzy, a te moglam chociaz pomacac:) Piekne sa, a te wszystkie wzorki do wyboru! Sprowadzal/kupowal ktos juz maszyne ze Stanow? Jak ja do Polski przetransportowalyscie? Najtansza kosztowala 130$, najdrozsza 230$. To oczywiscie nie wszystkie, ale te mi sie podobaly na tyle, zeby je cyknac:)


DSC01787


DSC01789


DSC01791


DSC01792


DSC01794


DSC01796


Ta jest jak z jakiejs bajki!


DSC01799


DSC01801


Tu nawet proste wzorki z xxx :)


DSC01803


DSC01804


DSC01806


Tylko w Walmarcie widzialam torby i organizer od DMC w takie robotkowe motywy, wszedzie indziej wisza w niebieskie roze, tak jak i moj osobisty organizer (ten).


DSC01816


DSC01818


DSC01821


Maskotki to moja wielka slabosc:) Juz je do Polski dowiozlam, misia nazwalam Newtonkiem (bo bardzo podobny jest, nie?), malpke Czekoladka, a kaczuszke Julkiem, bo ile razy ja widze to mysle "rany Julek!". Dostepne byly tez w Joann i Hobby Lobby, wiec zdziebko taniej je kupilam:P


DSC01823


A sowka to "najnowsza nowosc":D Tez ja przygarnelam. Bardzo wesola sztuka, ciagle spiewa Happy Pharella, wiec i tak dostala na imie:D


DSC03246







No i jeszcze nielubiane przez wiele z Was, a moje ukochane male zestawy:) Ceny przyjazne, bo niecaly dolar za sztuke! Kilka juz kupilam, dzdzownice z wisienkami juz widzialyscie na mojej scianie, a drugi zestaw zaczelam haftowac w kosciele w czasie banku zywnosci, ale malo przybylo, bo mnie znajomi zawsze zagaduja i ostatnie dwie soboty kibluje w domu, wiec do banku sie nie doturlalam:( W ta sobote postaram sie podgonic, a Wy moze sie domyslicie co teraz haftuje?


DSC02227


DSC02229


DSC02231


DSC02233


DSC02235


DSC02237


DSC02239


DSC02241


DSC02243


DSC02245


DSC02247


DSC02249


DSC02251


DSC02253


DSC02255


DSC02257


DSC02259


DSC02261


DSC02263


DSC02265


DSC02267


Dla leniwcow co lubia bobinki znajdzie sie pudelko...


DSC03247


...z juz nawinietymi mulinami:P


DSC03248


I jakies nowe wstazki, ale wg mnie slabe:(


DSC03249


Ciepneli tez podobne zestawy co w Joann i Hobby Lobby w stylizowanych ramkach. Wiekszosc tych samych co juz Wam pokazywalam, ale znalazlo sie tez kilka nowosci. W Walmarcie jednak najtansze, bo jak wszystkie malenstwa po niecalego dolca.


DSC03250


DSC03251


DSC03252


DSC03253


DSC03254


DSC03255


Mozna tez kupic gotowa zakladke z koronka. Koronka? Bleee :(


DSC03256


Z trzech zestawow drewienkowych na hakach, tylko motyl jest inny niz w Hobby Lobby.


DSC03257


Inne zestawy tez sie powtarzaja z Hobby Lobby, a tu jakie nowki wypatrzylam. W wiekszosci zupelnie nie w moim guscie, zeby nie powiedziec, ze badziewia:P


DSC03258


DSC03259


DSC03263


DSC03264


DSC03265


DSC03266


We wszystkich innych sklepach rezgnuja z punch needle, ale w Walmarcie wrecz odwrotnie:P


DSC03260


DSC03261


To tyle tych nowosci, oczywiscie calego dzialu robotkowego nie ma, bo juz kiedys Wam go pokazywalam (tu):P Aaaa, w Walmarcie nie ma kuponow, a przynajmniej ja o nich nie slyszalam, wiec cena jaka jest taka wychodzi w kasie, plus podatek ofkors:P


 


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze! Ciesze sie, ze wiekszosci komentujacych spodobal sie pomysl z wieszakiem:) Matkas, widzisz jaki z Ciebie besciak? :) Dziekuje tez za zyczenia zdrowia. Juz blisko jestem, obecnie tylko kaszle po zajeciach ze studentami, za duzo musze gadac:P No i nieco z oslabienia w glowie mi sie kreci, jak za duzo robie i zapominam, ze dopiero co bylam chora. Co do lekarza, to moje ubezpieczenie zdrowotne i osrodek zdrowia na kampusie dzialaja nieco inaczej niz w Polsce. Od 16 sieprnia jednego roku, do 15 sierpnia nastepnego roku mam tylko 3 darmowe wiyty u lekarza. Zwykle dwie wykorzystystuje na badania kontrolne u ginekologa i innego specjalisty, a ta trzecia zostaje na chorowanie. Juz we wrzesniu bylam przy poprzedniej chorobie i po badaniu pani dr, a wlasciwie PA - physician assistant, czyli asystent lekarza (jak Divya z Royal Pains) polecila mi branie Ibuprofenu i obserwowanie objawow:P Tyle to sobie moge sama zalecic i przepisac:P Tak szybko to tu nie lecza, dopiero od 2-3 wyzyty daja cos powazniejszego, ewentualnie jakis antybiotyk. Takze w Stanach trzeba byc silnym nawet w chorobie:P Ja czekam na calkowite wyzdrowienie, a pozniej pedzie do apteki na szczepienie przeciw grypie, bo czwartej choroby w ciagu kilku miesiecy nie przezyje:(


iwonan_1 - Malpuj ile chcesz:P


kasiaparkview - U mnie prawie co roku wisi kalendarz z gazetki xxx:) Lubie je tak bardzo, ze pozwalam sobie na taki zakup, no chyba ze jakies badziewne sa wzory, jak Charlies Ark kiedys:( Teraz czekam na zajaczka, bo bardzo mi sie podoba:D


enia66 - Nie lubie haftowac do szuflady, wiec wykanczam prawie wszystkie hafciki i wieszam/klade na widoku, zeby mi poprawialy humor jak mi smutno:)


 

2 komentarze:

  1. Gość: Handmade by kropka, 41.69.237.*
    2014/10/23 07:03:25
    Ja woziłam, co prawda nie ze Stanów, a między Polską a Egiptem. Zawsze wkładalam do bagażu podręcznego i owijałam kocem. Przewoziłam tak już maszynę mechaniczną, komputerową i overlock :) nikt nic nie komentował, jedynie musiałam zawsze czekać na wynik testów "bombowych":D


    Gość: Happy Housewife, *.adsl.inetia.pl
    2014/10/23 07:59:49
    Te maszyny do szycia to całkowity odlot! Super są:)
    Straciłabym się w takim sklepie:))))))) Pozdrawiam Iza


    atojaxxl
    2014/10/23 08:58:29
    Wszystkie maleństwa z kotami brałabym w ciemno :) Zdrowia życzę i mam nadzieję, że zaniebawem zobaczymy jakiś nowy hafcik halloweenowy :)


    damar5
    2014/10/23 09:19:23
    Znajac troche Ciebie powinnas haftowac latarnie morska ale chorobsko Ci sie daje we znaki bo ostatnio nawet Ci sie koty podobaja ,wiec kto to zgadnie :P Swoja droga ladny ten koteczek :P
    No i kilka rzeczy bym z tych wieszakow chetnie przygarnela :)
    Co do maszyn ,mnie one przerazaja im wiecej gadzetow w nich tym dla mnie mniej przystepne.Nie umiem szyc i wydaje mi sie ,ze zadnej bym nie ujarzmila:(
    Poz.Dana


    Gość: kasiaparkview, *.bialapodlaska.vectranet.pl
    2014/10/23 10:45:53
    Oj dużo fajnych rzeczy. Maszyny super! Myślę, że teraz w Polsce nie miałabyś problemu z kupnem jakiejś dobrej, trzeba tylko poszperać, przejrzeć oferty internetowe.
    Małe zestawy też niektóre ciekawe.
    Ja ostatnio też chora (zapalenie krtani), więc współczuję Ci tych ciągłych infekcji. Dużo zdrowia Aniu! pozdrawiam!


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2014/10/23 12:09:01
    Te maszynowe ściegi są super. Bardzo mi się takie np.listki podobają. Też mi się taka maszyna marzy a najlepiej jeszcze hafciarka. Na pewno sobie kiedyś taką kupię, choć jeszcze nie wiem kiedy:) Na razie mam Singera, takiego podstawowego. Nie wiem czy opłaca się wieźć maszynę ze stanów. U nas też można już kupić w fajnych cenach. Np. na allegro. Musiałabyś porównać ceny.
    Nawiniętych mulin na bobinki w pudełkach, w skalpach to jeszcze nie widziałam. Faktycznie dla leniwców:)


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/10/23 12:25:37
    Dzieks za zdjeciowa wizyte w sklepie- ciekawe rzeczy...mama


    iwonan_1
    2014/10/23 13:18:55
    Znowu post z gatunku morderczych - ale lubię to !!!
    Ja maszynę do szycia kupiłam niedawno (śliczna, kosztował nie całe 500zł), ale trochę się jej boję, bo dopiero uczę się szyć... stoi więc taka bidula niewykorzystana, ale mam nadzieję, że kiedyś na poważnie wezmę się za naukę i że dam radę! A Ty potrafisz już szyć, czy będziesz zaczynać od zera ?


    mpgoga1983
    2014/10/23 13:31:01
    Trochę sobie powzdychałam przy fotkach maszyn... Też mi się marzy! Na razie omijam szerokim łukiem i czekam na dzień kiedy sobie kupię. U nas pewnie takie wypasione to majątek kosztują :/
    Małe zestawiki fajne! Matriocha mi się spodobało bardzo - bo lubię je z resztą strasznie ;)
    Chciałabym też taki bajer do telefonu żeby sobie coś wyszyć na tym - ciekawa jestem gdzie takie cacko w Polsce można kupić.
    A odnośnie leczenia - w Holandii i Anglii jest podobnie dupiato (przepraszam za wyrażenie). W Holandii też leczą ibupromem, a w Anglii inne ciekawostki...
    Na to wychodzi, że w Polsce jest luksus ze służbą zdrowia ;) :D :D


    Gość: Katarzyna G, 78.16.32.*
    2014/10/23 19:23:57
    Ja obstawiam biedronę ;)


    Gość: H-Lucynka, *.play-internet.pl
    2014/10/23 19:46:21
    Raj, nie sklep, raj... Dzięki za masę zdjęć :D


    OdpowiedzUsuń
  2. Gość: Joanna K, *.dynamic.chello.pl
    2014/10/23 20:15:30
    Śliczne te minaturkowe zestawy i w jakich bajecznych cenach... Dziś wreszcie się doczekałam 'mistery gifta' z WOCS i nieco się rozczarowałam. Trzy mało ciekawe wzory i tyle samo metalicznych mulin, ale lepszy rydz niż nic :) Bloga nie prowadzę z powodu braku czasu i małej wiary w siebie a przede wszystkim obaw co do systematyczność haftowania. Może kiedyś, a póki co podglądam cudze :P


    Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2014/10/23 20:59:21
    Uwielbiam Twoje wpisy sklepowe :-) Dziękuję, że chce Ci się fotki cykać :-)
    Maszyny odlotowe, naukę szycia w planach mam... torba singera z przydasiami jest extra!
    Z zestawów padłam przy muchomorku i latarni morskiej :-)
    Pozdrawiam Aniu :-)


    bluebrunete
    2014/10/23 21:03:57
    W takim sklepie mogłabym spędzić cały dzień. Zdrówka!!


    Gość: magdus208, 178.235.44.*
    2014/10/23 23:01:49
    I znów mi robisz smaka Piegucho! :D Ja raczej amatorka większych hafcików ale niektóre maleństwa też mają swój urok. Za to pluszaki skradły moje serce i chociaż nie przepadam za modnym w tej chwili motywem sowy to muszę przyznać, że zielona sowa jest po prostu boska :)
    Cieszę się, że z Twoim zdrowiem już lepiej :)
    Pozdrawiam Magda


    cornelka2
    2014/10/24 08:39:29
    Sklep superowy szkoda , że u nas takich nie ma . Maszyna przyciągła mi wzrok odlotowa ,mam ale zwykłą i na moje potrzeby wystarczy . pozdrawiam !!!!


    cinka26
    2014/10/24 09:47:49
    Świetne te małe zestawiki i organizer DMC <3. Oj gdybym miała dostęp do takiego sklepu, licho by było z moim budżetem domowym.


    ann_margaret
    2014/10/24 09:58:49
    Ooo, dziękuję za ten wpis! Uczta dla oczu!
    Maszyna do szycia też za mną chodzi od dłuższego czasu. Haftowane etui na telefon?:) pierwszy raz widzę taki zestaw:)) Sówka boska, w ogóle jest jakiś szał na ten motyw, wszędzie sówki:)
    Ciężko coś wybrać z tych mini hafcików, ale spróbuje strzelić, że jest to również sówka?:)
    Całkiem fajne są te zestawy Bucilli:)

    Przekichane z tymi lekarzami:( Przypuszczam, że już kolejne wizyty dają mocno po kieszeni? Trzymaj się ciepło i kuruj domowymi sposobami...


    Gość: Kamala, *.bb.sky.com
    2014/10/25 09:51:07
    Ah, cudowne maszyny. Chciałby człowiek taką, chciałby. Jak narazie męczę się na starej maszynie z epoki dinozaurów ;)


    ella1101
    2014/10/25 13:40:48
    Twoj walmart bardziej zaopatrzony w robotki, te male zestawy sa super.


    gentiana
    2014/10/25 15:14:25
    Zdrowia Ci žyczę.
    Maleńtasy super.
    Muchomor czy ciągnik oto jest pytanie :)


    drugi.maurycjusz
    2014/10/29 10:58:33
    KObietko- gorace podziękowanie za sprawozdanie!~!! ;-) już przymusilam meska polowe do zakupow , w listopadzie powinnam dostać do raczek własnych ;-) zdróweczka Ci zycze z całego serca, nie syp się tak mocno! ;-) ps. a mowia, ze w Polsce beznadziejna opieka zdrowotna- zawsze to powtarzam- za granica dopiero jest to droga impreza, niestety ;-(


    Gość: Nitka, *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
    2014/11/12 15:48:32
    Ekstra te organizery, w Polsce takie ładne będą pewnie dostępne za sto lat, albo nigdy. OMG, pudełko z nawiniętymi mulinami mnie rozwaliło, ile takie cudo kosztuje? Gdybym miała taki sklep pod ręką to bym całe pieniądze roztrwoniła :) I jeszcze takie cudne zestawy! No po prostu raj :D

    OdpowiedzUsuń