środa, 15 października 2014

Krzeslo Nikosa :)

Dziekuje za wszystkie zyczenia powrotu do zdrowia:) Pomagaja, powoli wychodze z grypska, choc w poniedzialek nieco stracilam sluch, a we wtorek glos, ale taki uroki uczenia studentow w czasie choroby:P Dzis kibluje w domu, bo ostatnia sekcje mam jutro rano. Ostatnio w ramach powrotu do zdrowia oprawiam/wykanczam moje wakacyjne hafciki. Oj, sporo tego wtedy naprodukowalam, ale dopiero teraz naszla mnie wena. Takze z 10 sztuk jest juz gotowych, a 9 kolejnych czeka. A zaczelam od jednego bardzo waznego hafciku.


W tym roku na 36 rocznice slubu moich Rodzickow, przypadajaca na 18 sierpnia wyhaftowalam maly hafcik na ich grecka sciane:) Poszlo szybko, bo w jeden wieczor uwinelam sie ze wszystkim.


DSC03743


Hafcik pochodzi z francuskiej ksiazki. Zdjecie pozyczylam od Edyty, mam nadzieje, ze nie pogniewa sie:)


DSC03765


Jak widac krzeslo bylo juz na okladce:) Jeszcze kilka innych greckich hafcikow mi sie spodobalo, ale musimy z Matkasem dogadac jak je wykonczyc zanim zaczne xxx.


A to greckie krzeslo nazwalam krzeslem Nikosa:) Nasz doby znajomy, a wlasciwie rodzina, bo tak Tasula, jego zona nas nazywa, ma podobne krzeslo. Nie wiem jak, ale potrafi na nim siedziec godzinami! A te greckie krzesla, to strasznie niewyodne sa i malutkie siedziska maja. Zrobione zreszta ze sznurka/plecionki. Ale Nikos jako prawdziwy Grek tylko na greckim krzesle siedzi i nikt inny nie ma na nie wstepu:P


Zdjecia krzesla Nikosa nie mam, bo ciagle na nim siedzi, ale w sieci znalazlam cos podobnego. Wyobrazacie sobie siedziec na czyms takim godzinami? Codziennie? Ja nie:P Link do strony, z ktorej pozyczylam zdjecie jest na zdjeciu.


blue-chair-greek-patio-2889819


Hafcik mial poczatkowo jechac do domu tak jak na pierwszym zdjeciu, ale znalazlam fajna ramke w Michaelsie i musialam oprawic. Zreszta jak zauwazycie to to jest podobna ramka co do rowerowych Perminkow, tylko niebieska:)


DSC03814


Grecki obrazek, to calosc musiala byc na bialej kanwie (18ct Charles Craft) i w niebieskiej ramce, bo taka jest Grecja - biel i blekit i wszechobecne oleandry:) Haftowalam mulina DMC wg legendy, jedna nitka. Wymiary z ramka - 9,5 x 12 cm.


DSC03812


Rodzicki, podoba sie? :)


 


To tyle na dzis, mykam na kanape!


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze:) Prawdziwe podmilanki z Was :D A moje ptaszki juz wisza sobie na scianie nad moja robotkowa kanapa:] I tak, haftowalam je szescioma nitkami.


 


Terenia - Nie ma za co przepraszac:) Czasem zagladam na liste stron, z ktorych do mnie zajrzano i odkrywam takie fajne blogi jak np. Twoj:)


ela-haft - W Needle&Art juz je widzialam w trakcie tej ich pseudo promocji w sierpniu, wiec moze i w innych sklepach sa?


renataa25, arabeska291, magdus208 - Buuuu! Pierwszy raz widzicie te ptaszki? Czyli nie dalyscie rady i nie dotarlyscie do konca 3 czesci ostatniego sklepowego wpisu z Joann:P


KasiaS - To tez duzo zdrowka!


ann_margaret - To moze jakis wpis zakupowy na Twoim blogu? Jak juz wracasz to moze pelna para? Zawsze kochalam te Twoje wpisy zakupowe, bo przy nich ja sama slinilam sie:P Do dzis czasem zagladam na stare i sobie marze:)


 

1 komentarz:

  1. Gość: bluebru nete, *.dynamic.gprs.plus.pl
    2014/10/15 23:01:55
    Śliczny hafcik. Pozdrawiam.


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2014/10/16 00:46:35
    Wracaj do zdróweczka, a co do krzesła- mam identyczne siedzisko- Mysia uwielbia je w swoim pokoiku i tez mogłaby siedzieć na nim godzinami- no i w kuchni, ale w kuchni to ja tylko czasem sobie przysiędnę, bo w 90% to ja siadam kątkiem na stole:) takie tam zwyczaje,albo na parapecie:)
    Hafcik fantastyczny!!!!!
    Słodkie robisz hafciki maluszki!


    cornelka2
    2014/10/16 08:32:21
    Superowy hfcik będzie się podobał na 100% no i te kolory niebieskie super pozdrawiam


    damar5
    2014/10/16 10:36:30
    Nigdy bym nie wpadla na to zeby wyszyc krzeslo:-) niemniej z tymi kwiatuszkami bardzo mi sie podoba.A te ramki sa magiczne dodaja uroku kazdym krzyzykom.
    Poz.Dana


    ann_margaret
    2014/10/16 12:49:37
    Krzesło (to prawdziwe) wygląda ślicznie:) Normalnie tak "grecko":)))
    A haftowane krzesełko podoba mi się bardzo:) Taki wakacyjny klimat!
    Z tymi zakupami, to aż wstyd, ile w ostatnim czasie nakupowałam zestawów do haftów i innych przydasiów :)) Masz rację, przydałby mi się taki wpis.


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/10/16 12:52:19
    Rodzicki bardzo dziekuja, podoba się- bo to nasza Grecja...Kuruj się - mama


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2014/10/16 13:01:26
    Fajny, pamiątkowy hafcik! Taki mały a tyle wakacyjnych wspomnień:)
    Spokojnie możesz się posiłkować moimi zdjęciami:)


    Gość: Happy Housewife, *.adsl.inetia.pl
    2014/10/16 19:03:24
    Zdrowia życzę Ci bardzoooo wiele. Te choroby są okropne. Haft fajny, a takie krzesełko przygarnęłabym do ogródka;) Pozdrawiam mocno Iza (już prawie zdrowa;))


    mpgoga1983
    2014/10/17 11:59:33
    Bardzo ładny hafcik. Piękne te wzory z tej książki! Miałam okazję rzucić okiem.


    ella1101
    2014/10/17 23:31:08
    Wkoncu znalazlam moment zeby poczytac twoje posty, ptaszki sa super, fantastyczne kolory. Hafcik z krzeslem tez bardzo fajny.


    Gość: Nitka, *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
    2014/11/12 15:49:44
    Śliczny haft! Jestem mega zadowolona, bo już wiem, że znajdę tę książkę pod choinką ;)

    OdpowiedzUsuń