środa, 8 października 2014

Cytrynki i gwiazdy :D

Zaczne od konca! A co!


Dzis wyczytalam w naszej kampusowej gazecie, ze w przyszlym tygodniu na kampusie, a dokladnie w naszym nowym muzeum beda krecic hollywoodzki film!!!!!!!!! Batman vs Superman!!!!!!!!! Moze uda mi sie kogos albo cos zobaczyc? W poniedzialek sie zaczaje i zobaczymy co sie tam dzieje:D W nowej wersji Batmanem ma byc Ben Afleck! No, no, premiera dopiero w 2016 roku, ale na pewno ide, zeby zobaczyc moj kampus i muzeum na wielkim ekranie:) A muzeum mamy bardzo nowoczesne, kosmicznie wyglada i koniecznie musze je wrzucic na blog. Jesli na odrobine Hollywoodu  sie zalapie to i z Wami sie podziele zdjeciami:) Trzymajcie kciuki!


To te prawdziwe gwiazdy, a teraz czas na mnie:P Gwiazda ze mnie zadna, ale pojawilam sie ostatnio osobiscie w dwoch gazetkach:P


Juz jakis czas temu w najnowszym numerze World of Cross Stitching, tym z kalendarzem! A ze kalendarz kupuje prawie co roku to teraz mam podwojny powod do zakupu gazetki. Numer 221 WOCSa.


Clipboard013


Glowny(a) bohater(ka) tegorocznego kalendarza jest zajaczek Bebunni. Wzorow kilka, ale mnie najbardziej spodobal sie ten:)


13


No, ale przejdzmy do pewniej "gwiazdy" :P O tej publikacji poinformowala mnie Marta i przeslala mi tez zdjecie. Marta, dziekuje!


TWOCS #221 (14)


Tak, na tym zdjeciu w rogu to Wasza osobista Piegucha:D


Clipboard014


Tata cyknal mi zdjecie po naszym powrocie z Grecji, na naszym balkonie na 9 pietrze:D Opalona bylam mocno:)


Clipboard015


A tu macie oryginal, bo choc zwykle kiepsko wychodze na zdjeciach to tu calkiem niezle jest:) Usmiech mam juz hamerykanski, czyli z suszeniem zebow:D No i tata sie ladnie postaral swoim aparatem. Dziekuje!


PICT0184


Mail byl o greckim obrazku, ktory juz dawno wyszylam i byl jednym z pierwszych haftow prezentowanych na Pieguchowie.


Clipboard016


"Oto zdjecie przedstawiajace mnie z moja najwieksza duma i najwiekszym haftem w mojej hafciarskiej "karierze". Jest to grecka wioska rybacka Marii Diaz z numeru 84. Moi rodzice i ja bylismy juz na 20 wakacjach w Grecji  i od dawna chcialam im cos wyhaftowac w podziekowaniu. To byl idealny projekt! Tak im sie spodobal, ze wisi teraz w ich sypialni. Dziekuje za cudowny wzor i prosze o wiecej projektow jednej z moich ulubionych projektantek - Marii Diaz."


Jak zwykle nieco przerobili moj list, wycieli mojego brata Macka:( Ale Wam powiem, ze Maciek byl z nami te 20 razy w Grecji i nie tylko:D A rodzice sypialni nie maja, tylko swoj pokoj w ktorym nad kanapa wisi ten i inne greckie obrazki wyhaftowane przeze mnie:)


A co odpisali? "Ruth: Jest to stary wzor, ale do dzis prezentuje sie pieknie, tak jak wiele lat temu, kiedy go publikowalismy. Mozesz byc dumna, jak i z ramki, ktora wybralas."


Clipboard017


Hmmm, Ruth nie wie, ale Wam zdradze, ze ramke wybierala Matkas. Taka juz niedobra jestem, ze w prezencie daje mamie same hafty, a ona sobie ramki kupuje i osobiscie oprawia a pozniej wbija gwozdzie w sciany:P Matkas jest besciak!


Na prezent za ta publikacje nadal czekam, ale WOCS ma rule, wiec jeszcze pewnie poczekam.


Natomiast w niedziele prawie padlam ze smiechu:P


Najpierw na FB ogladalam okladke i prezent dolaczony do nowego numeru Cross Stitch Crazy (nr 196).


Clipboard01


Ramka jest drewniana. Fajna, choc rozowa:P I tak sobie myslalam, ze fajnie byloby miec jakas publikacje w srodku, bo mialabym powod, zeby kupic ten numer.


CSC 196 page (07)


I tak sobie wykrakalam:P Bo na jednej stronie takie cytrynki sie do mnie usmiechaja:P A jak sie dokladnie przyjrzycie to zauwazycie, ze dziewczyna nade mna jest z Michigan!!!!!! :D


CSC 196 page (54)


Nie widzicie mnie? To prosze:P


Clipboard012


A tu napisalam o Was! Chyba w sierpniu jeszcze na FB przeczytalam, ze prosza o komentarz jak odzyskac wene hafciarska. Oczywiscie skrocili moje wodolejstwo, ale sens pozostal. "Sprawdzam blogi kolezanek, zeby zobaczyc co kombinuja, a pozniej przegladam stare magazyny i przypominam sobie co chcialam wyhaftowac. Zwykle mam wtedy za duzo pomyslow i ciezko wybrac tylko jeden." Sama prawda, dzieki Wam sie inspiruje, czasem odgapiam, etc, ale wena zawsze wraca. Dzieki, ze jestescie! :)


DSC00098


Na tym zdjeciu bryle inne (moje ulubione), kolczyki inne i opalenizna dopiero sie pojawia, ale to ja:P A tu ponizej macie cale zdjecie. Ten palec w rogu to Osobisty Ociec:P Uczyl sie cykac zdjecia moim nowym aparatem. A radochy bylo sporo, bo robilismy razem lemoniane. W Grecji ofkorz, jeszcze w maju zanim zdarzylismy sie porzadnie opalic. Tata ma podobne zdjecie, ale rodzinka nie bede sie dzielic na blogu:P Dlatego nie wyslalam zdjecia Rodzickow do gazety. Pokaze Wam tylko cytrynke przed przekrojeniem:D Spora byla!


DSC00095


Nagroda byla na zdjeciu na tej samej stronie co ja. I dzis dotarla do Katowic! W Crazy nie maja ruly i nagrody przychodza szybciutko! Skany od Osobistego Ojca, bo skaner lubi tak samo jak aparat:P


Mulinki swiateczne!


Clipboard018


Dwie metalizowane.


Clipboard019


Na pewno sie przydadza! No i jeszcze list.


Clipboard0120


O tej publikacji wczoraj powiadomila mnie aeljot :) Dzieki!


A ja wypatrzylam w tym samym numerze, ale w sekcji z listami hafty halloweenowe Eli R z blogu Pomyslowe Ela & Ela. Zajrzyjcie koniecznie na bloga dziewczyn! Ela, gratuluje jeszcze raz!


Tak dla porzadku napisze tylko, ze publikacja w WOCSie jest moja 33, a ta z Crazy 34 :D


 


To tyle na dzis! Trzymajcie sie! :)


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze! Ciesze sie, ze przetrwalyscie moj ostatni mega wpis sklepowy:) Juz cos wyhaftowalam z ostatnich nowosci z Joann. A kupilam kilka zestawow z tych ostatnich zdjec, wiec mysle, ze i inne napoczne jeszcze w tym roku:D


 


4.mar.chewka - Ewa, u mnie nie trzeba sie logowac, zeby komentowac. Wystarczy sie podpisac i juz:) Zdjecia zmniejszalam na kilka razy, ale wpis walnelam na raz, tyle mialam nasiadowy w labie:( Kiedys bawilam sie w dokladne obrabianie zdjec, zmniejszanie, etc, teraz nie mam na to czasu i po prostu je zmniejszam.


ella1101 - Super, ze dobrze trafilam z kokardkami:D


iwonan_1 - Przepraszam:P


taminacodzien - Chyba dobry pomysl z tym ostrzezeniem:P A ostatnio widzialam, ze podobne hafty podpisali, ze sa tablicowe, wiec te chyba podobnie projektowali, ala kreda po szkolnej tablicy:)

1 komentarz:

  1. damar5
    2014/10/08 06:53:12
    Stworzona do swiatowej kariery:-):-)
    Gratuluje i publikacji i nagrody i cytrynek:-)
    Teraz czekam na kinowa:-P
    Poz.Dana


    Gość: Anna S, *.static.ip.netia.com.pl
    2014/10/08 08:57:30
    Skoro jesteś fotogeniczna a hafty masz super, to nie dziwie się, że publikują Cię w WCS i CSC :) Ostatni numer WCS z kalendarzem mam i nawet mam zamiar któregoś machnąć ;)
    Co do filmu i możliwości zobaczenia aktorów to korzystaj i zdaj relację kogo tam zbystrzyłaś ;)


    iwonan_1
    2014/10/08 09:08:42
    Ostatnio pisałaś, że do 100 publikacji masz daleko, no ale do 50-tej to już naprawdę blisko:)
    Oczywiście z całego serca gratuluję i pozdrawiam !!!
    Życzę też miłego ocierania się o hollywoodzki film - dużo wrażeń!


    Gość: Ela K., *.internetdsl.tpnet.pl
    2014/10/08 09:10:11
    Fiu Fiu!
    Ty to dopiero jesteś Gwiazdą!! :)

    Gratulacje w związku z kolejnymi publikacjami :)

    a muszę powiedzieć, że jestem bardzo dumna z mojej swpółBLOGowiczki, że i jej prace pojawiają się w "naszych" gazetkach :)
    Chyba jej troszkę zazdroszczę i sama muszę się wziąć za wysyłanie prac ;)


    Jeszcze raz GRATULACJE dla wszystkich publikacji!!!!
    Trzymajcie tak dalej :)


    ela-haft
    2014/10/08 09:26:21
    Serdeczne gratulacje z okazji 34 publikacji! Powtarzam się ale jesteś rekordzistką :) A zdjęcie bardzo fajne. Nawet taty palec :)))) I uśmiech nie znika z Twojej twarzy :)))) Pozdrawiamy!


    aeljot
    2014/10/08 09:38:13
    Gratulacje :)
    Coraz większa gwizda się z Ciebie robi ;) Już nawet wstawiaja Twoje foty no i prezenty dochodzą na czas ;) :)


    Gość: Jaglana, 193.239.124.*
    2014/10/08 11:00:21
    Gdy będą kręcić zaczaj się i może statystką zostaniesz... i w filmie wystąpisz i jakaś kaska wpadnie :p


    Gość: Happy Housewife, *.adsl.inetia.pl
    2014/10/08 11:42:47
    Gratuluję publikacji! Wena wróci Ci na pewno:) Ja miałam to samo, teraz zapał mam tylko, że w domu mam szpital - masakra takie grypsko :O Życzę Ci więc zdrówka i powrotu weny:))) Pozdrawiam Iza


    taminacodzien
    2014/10/08 13:27:33
    O Ty gwiazdo gazetkowa :) na prawdę podziwiam, ja się nie mogę zebrać za wysłanie czegokolwiek, i zostaje mi czekać na kolejne Twoje występy w gazetkach :) Ale za to wtedy się chwalę wszystkim : A ja to ją znam :) Hiiihihihih, chociaż tyle mogę :)


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2014/10/08 13:44:10
    Gratulacje Gwiazdo !!!


    Gość: magdus208, *.oswiecim.vectranet.pl
    2014/10/08 14:11:55
    Ale Ci zazdroszczę tego "Hollywood"! Ben Affleck to mój ulubiony aktor :) Gratuluje publikacji i nagrody :))


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/10/08 16:08:59
    Gratulacje i tak dalej....mama


    vr1974vr
    2014/10/08 16:39:48
    Cześć, Gwiazda! Jakby co, to ja już zamawiam autograf ;) Fajna ta nagroda - nici nigdy za wiele :)


    Gość: kasiaparkview, 95.160.214.*
    2014/10/08 19:15:00
    GRATULACJE!
    Piękną masz opaleniznę na blogowym zdjęciu, bo w gazetce niestety troszkę wyblakła ;).
    Cytrynki pozazdrościć tylko. Smaczna była lemoniada?


    Gość: Kamala, *.bb.sky.com
    2014/10/08 19:42:38
    Gratuluję! Bardzo fajnie, że znalazłaś się w gazetkach :))


    Gość: Joanna K, *.dynamic.chello.pl
    2014/10/08 20:31:18
    Droga Piegucho, a długo się na prezent z WOCS czeka? Mój list również wydrukowali w tym numerze, ale prezentu jak dotąd ani widu ani słychu :( Już się zaczęłam zastanawiać czy w ogóle cokolwiek przyślą.


    myszszeczkunia
    2014/10/08 21:41:13
    Gratuluję kolejnej publikacji :) 34 - robi wrażenie :)


    cornelka2
    2014/10/09 08:49:47
    GRATULACJE !!!!! ten obrazek zasłużył na nagrodę bo jest przecudny i czekam na następne gratulacje pozdrawiam!!!!


    mpgoga1983
    2014/10/10 13:31:34
    Ogromne gratulacje!
    Piękny uśmiech :)


    ann_margaret
    2014/10/10 14:09:07
    Gratulacje z powodu publikacji! Wiem, że słodzę;) ale Twoje prace po prostu zasługują na publikacje:)
    A te króliczki Bebunni są przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń