piątek, 31 października 2014

Happy Halloween!

Halloween dopiero jutro, ale juz dzis wrzuce mala zajawke, coby sie Dana przestala zastanawiac:P


Moje okno dzis i jutro bedzie straszylo sasiadow:P


DSC04083


Moje nowe wlasnorecznie zrobione dynki trzy!


DSC04087


Mam tez nowa przodkinie w ramce:)


DSC04088


Wiecej zdjec dyniek jak uda mi sie cyknac porzadne zdjecia.


No to Wasze mleczne zdrowko! Bawcie sie dobrze w halloween, bo po to ono jest :D


DSC04094


A ja w niedziele tez dluzej pospie, bo i u nas bedzie zmiana czasu na zimowy. Choc tradcyjnie nie bede przestawiac zegarkow, bo nic zwiazanego z zima nie uznaje!


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze!


 


Handmade by kropka - To sa testy na chemikalia. Takie same robili wszystkim pasazerom w maju w Detroit, ale nikt nigdzie nie musial chodzic. Obie lapki kazdemu wycierali w papierki, a wynik mieli od razu.


ann_margaret - Kolczyki, jak i okulary, bo tez mam kilka par, wybieram rano pod kolor ubrania:) Problemu nie widze.


kasiaparkview - Oczywiscie, ze zalezy na kogo sie trafi, ja tylko wspominalam, ze Rodzicki mieli sporo problemow. I nawet obsluga allegro jakos kiepsko pomaga, bo nie odpisuje za szybko na maile. Z ebaya zaraz sie odzywaja, a mamie odpisali dopiero jak wyslala do allegro kilka maili. A zakupy byly robione u kilku roznych sprzedawcow, bo rodzice zamawiali sprzet agd, rtv, materialy do taty pracy i nawet cos na kemping i jakos nic gladko nie szlo:( Do dzis mama walczy:(


drugi.maurycjusz - Basiu, ciesze sie, ze pomoglam. Pochwal sie co zamowilas, bo nie wspomnialas co Ci sie spodobalo. Ze sluzba zdrowia to mysle, ze zalezy na co patrzec, jedne rzeczy sa lepsze, inne gorsze, wszedzie. Chyba nigdzie nie jest ona idealna.


arabeska - Wstydz sie:P

1 komentarz:

  1. damar5
    2014/10/31 07:09:22
    Aaaaaaaaaa ale sie ustraszylam :-D:-D:-D:-D
    Choc slabo te dynki widac juz mi sie podobaja:-):-)
    Happy Halloween !
    My dzis ucinamy wiedzmom paluchy :-D
    Poz.Dana


    arabeska291
    2014/10/31 08:30:29
    świetne dyńki.przodkinie bardzo reprezentacyjne i kubek też fajowski masz.tak wstydzę sie mojej absencji na twoim blogu idę się schować ze wstydu :P też nie przestawiam się na czas zimowy i jak pomyślę już o tych zaspach do podjazdu do brrr... na szczęście mamy jeszcze ładną jesień :) mam nadzieję jak najdłużej


    Gość: Happy Housewife, *.adsl.inetia.pl
    2014/10/31 08:35:12
    Fajne dynie:) I kubek do wieczornego haftowania przy ciepłej kawie też fajny! A co do zmiany czasu strasznie to męczące ...


    myszszeczkunia
    2014/10/31 12:13:02
    Zaszalałaś z tymi ozdobami. Pięknie wyszły de dynie :)


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/10/31 12:41:55
    A ja tez dzisiaj " paraduje" w kolczykach w duszki i mam nietoperkowa branzoletke...Radosnie i już - mama


    Gość: Handmade by kropka, 41.69.143.*
    2014/10/31 14:58:05
    A my dzisiaj zapraszamy na torta :) moja córcia kończy 6 latek :) i się strrrrrrasznie cieszy :D . Może i chemikalia :) jak dla mnie to i tak bomba :P


    Gość: magdus208, 178.235.44.*
    2014/10/31 23:50:54
    Nono, jesteś idealnie przygotowana do świętowania, dyńki, świeczuszki, kubek i to okno... aż strach się bać :D Czekam na lepsze fotki dyniek, bo jako że jestem ciut ślepawa to kiepsko widzę na tych zdjęciach. Udanego Halloween! :)


    mpgoga1983
    2014/11/01 21:46:39
    Gdyby nie ten nagrobek to byłoby całkiem miło i przytulnie :) Mogiła jednak mnie przeraża..
    Ja coś do Halloween nie mam serca ;) Choć bardzo podobają mi się motywy czarnych kotów i wiedźm na miotłach.
    P.S. Kubek bomba!

    OdpowiedzUsuń