czwartek, 11 września 2014

Pizdzik :D

Taki wlasnie pizdzik (czyt. skuter) dojechal wczoraj poczta do Katowic. Osobisty Ociec mi go zeskanowal, wiec mozemy go razem ogladac:) I Wy i ja:)


IMG_0001


Prawda, ze fajny?  Przyszedl oczywiscie z listem.


Clipboard01


Ale ja juz wczesniej wiedzialam co sie kroi. Marta-cinka juz w zeszlym tygodniu przyslala mi maila z gratulacjami i wyjasnieniem, ze moja praca znajduje sie w Cross Stitch Crazy nr 195. Zupelne zaskoczenie, bo juz nawet zapomnialam, ze po powrocie z wakacji pisalam jakies maile do gazet. Marta, dzieki za cynk i skany!


Gazetka juz swiateczna:)


csc 195


A oto i cudowna strona, ktora przeslala mi w mailu Marta:) Od razu poznajecie co moje, nie?


img113


A pod moja flaszka, dwie przywieszki z elfikami Violki:) Juz kiedys tez pojawilysmy sie razem w Crazy, tez na jednej stronie, ale wtedy to moje elfiki tam byly:P Violka juz wczesniej wiedziala, ze jej praca sie tu ukaze, ale nie podejrzewala, ze ja tak blisko:P Pozniej z FB dowiedzialam sie, ze i Basia (drugi.maurycjusz) ma swoje prace opublikowane w tym samym numerze:) I kolejne jaja jak arbuzy, bo ten poprzedni raz z Violka, dzielilysmy tez z Baska (tu pisalam:) Ciekawe czy jeszcze kiedys nam sie cos takiego powtorzy? :) Byloby milo, bo prace obu dziewczyn, a przede wszystkim obie dziewczyny bardzo lubie:D


A tu juz zblizenie na moj flaszkowy wpis:P


img114


Co tym razem nachrzanilam?


"Uwielbiam haftowac wzory halloweenowe przez caly rok. Moja rodzina zwykla nazywac mnie heksa, co po polsku znaczy czarownica, a ze jako chemik pracuje sporo w labie, wiec kiedy tylko zobaczylam ten darmowy wzor od Primitive Hare wiedzialam, ze musze go wyhaftowac do mojej kuchni. Jakis czas pozniej wypatrzylam w sklepie robotkowym drewniana butelke i postanowilam ja polaczyc ze wzorem. Musialam nieco pozmieniac wzor, zeby zmiescil sie na butelce, ale efekt koncowy wyszedl swietnie."


Oj, skromna jak zawsze, nie? :P


Yvette: "Anna, mam nadzieje, ze spodobaly Ci sie nasze halloweenowe wzory z poprzedniego numeru. Twoj haft wyszedl super!"


Dobra, koncowke jej odpowiedzi troche podkolorowalam, bo tlumaczem dyplomowanym nie jestem i nie umiem tak ladnie tlumaczyc:P Ale moja flaszka sie spodobala, o tym nie klamie:P


Dla przypomnienia caly wpis tu, a wrzuce Wam tez oryginalne zdjecie, a co!


DSC05436


Na koniec nieskromnie dodam, ze jest to juz moja 32 publikacja:D


 


Dzis pisze do Was z kampusowego, czyli studenckiego banku zywnosci. Przyszlam 15 min po rozpoczeciu dystrybucji i bylo przede mna przynajmniej 70 osob:( Maja tu numerki, wiec latwo policzyc. No nic, dobrze, ze mialam ze soba lapka, nie? :)


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze:) Widze, ze tak jak sie spodziewalam, czesci z Was spodobala sie nowa oferta z Hobby Lobby. Ale jak zawsze czesci sie nie spodobala, co mnie tez nie dziwi:P Teraz juz wiecie, ze w Hameryce nie wszystko jest najlepsze:P Tak jak zawsze Wam powtarzam.


 


arabeska - Zawsze mozesz sama policzyc:P Przynajmniej 95% moich naparstkow, jesli nie wiecej, pokazalam na blogu.


Aga Jarzebinowa - HAEDow ani badziewnych elfow Nimue nie sprzedaja w moich sklepach:P Gusta sa rozne i mnie akurat pasuja mniejsze wzory, a Amerykankom chyba tez, bo to wlasnie w tej drobnicy sa czeste zmiany. W wiekszych zestawach zmian nie ma, jak raz na rok rzuca kilka nowych zestawow to jest sporo. Tym razem tylko sowa byla nowa. Co do zdjec, to nigdzie nie ma zadnych zakazow, wiec cykam. Kilka razy obsluga mnie widziala i nie zwrocila uwagi, wiec chyba jest ok. Jakby co to zawsze im powiem prawde, ze robie sobie liste zakupow. A ze bywam tam czesto to mysle, ze nietrudno byloby im uwierzyc:)


Handmade by kropka - Dziekuje za wyjasnienie. U mnie w Michigan tez jeszcze cieplo:) Codziennie miedzy 22-31C :) Dzis pol dnia lalo, a teraz po 19 jest nadal 25C.


edytag - Dobry pomysl z pilingiem:D


damar5, KasiaS- Sowa nie jest w promocji, nie wiem skad sobie to wymyslilyscie, zeby nowosci od razu byly przecenione:P Caly wpis byl o nowosciach, przecene to moge sobie zrobic z kuponem 40% :)


vr1974vr - Badziewne to sa dla mnie te zestawy zwykle, czyli bez tamborkow czy ramek. Zwlaszcza te typowo amerykanskie jak ja nazywam wzory z sentencjami:P


iwonan_1 - Bobinki badziewne z dwoch powodow, po pierwsze, ze bobinki, a po drugie, ze w wiekszosci z rozowymi rozami:( Tych kwiatow ani tego koloru nie trawie osobno, a co dopiero razem:(


aeljot - :)


Jaglana - Dla dzieci? Czyli idealne dla mnie, bo rodzice i ja sama wiemy, ze jestem ich dzieckiem:D


cornelka2 - Ciesze sie, ze kartka doszla:) Lubie sprawiac takie niespodzianki:D


skaleczkaa - Ja tez tak mam, ze w Polsce moglabym mala fortune wydac:P Zreszta jak bylam w Warszawie kilka lat temu to po moich postac widac, ze sporo wtedy przepuscilam:P Ale to moze jest tak, ze nam sie podoba to co u innych bardziej niz to co u nas, tak jak z ta zielensza trawa u sasiada za plotem.


 


I w tym momencie, a wlasciwie w trakcie pisania slowa "plot" zawolali mnie:P Czyli dobrze sobie czas zaplanowalam:) A do domu wrocilam ze swiezym chlebkiem, mlekiem, jogurtami, platkami sniadaniowymi, wloskimi tortelloni (to nowosc:) i kilkoma gotowymi daniami do wlozenia do biurka, jak mam nasiadowy na wydziale, a jedzenie sie konczy i tylko mikrofala zostaje. Kolejny bank w sobote w kosciele:)


To mykam cos jesc, bo dalej jestem tylko na sniadaniu i jogurcie, a pozniej sie ucze. Trzymajcie sie!


 

1 komentarz:

  1. ella1101
    2014/09/11 03:51:53
    Gratuluje kolejnej publikacji.


    1_iwonan
    2014/09/11 09:25:25
    Gratuluję Piegucho 32 publikacji, Ty chyba dobijesz do setki ! Skuterk śliczny - po slasku to chyba też się mówi moplik, prawda ?


    vr1974vr
    2014/09/11 09:32:28
    No, rzeczywiście ten motocykl chyba lepszy od baletek moich. Ale jak jak to mówię, u nas bym musiała za ten zestaw zapłacić (bo w PL to nic za darmo) więc z pewnością trafi na jakąś karteczkę, albo inny woreczek dla mojej siostrzenicy, albo może sama zechce go kiedyś wyszyć.
    He he he, widzisz, to byśmy się uzupełniły, że tak powiem, Ty byś brała te zestawy z tamborkami, a ja te bez bo jakoś mi się bardziej podobają. Żartuję oczywiście, niech Ci się dobrze wyszywa. I pokaż nad czym teraz pracujesz bo już mnie ciekawość zżera od kilku postów.


    Gość: Aga Jarzębinowa, *.0.220.5.suedzucker.pl
    2014/09/11 09:54:11
    Aleś mi pojechała po guście! "Badziewne elfy NIMUE" !
    Ty se lepiej waż na słowa, ja Twojego gustu nie neguje :) To tak serio piszę,a le bez obrazy, wiesz...
    No i gratuluje Witch jedna kolejnej publikacji :)


    aeljot
    2014/09/11 10:10:08
    Gratulacje kolejnej publikacji :)
    I super, że się obłowiłaś jedzeniem :)


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/09/11 11:38:05
    A my czekamy na inna publikacje , choć i te nas tez ciesza...mama


    damar5
    2014/09/11 14:49:01
    Najpierw sprostowanie:) napisalam :jak przecenia to bierz :-) wiec nie teraz tylko czekaj a potem kupuj hihi przeciez nikt nie lubi przeplacac:-D

    A teraz : gratuluje!!! Juz tez nie wiem ktory to raz hihi ale znowu w pelni zasluzona publikacja bo flacha jest fajna i pizdzikowa nagroda tez!:-)

    Oby tak dalej :-) I na ta inna tez czekam:-D
    Poz.Dana


    arabeska291
    2014/09/11 16:52:32
    to taka motorynka bardziej niż skuter wg mojej wiedzy mechanicznej :P idę oszacować ilość tych naparstków :D


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2014/09/11 17:18:21
    Gratuluję kolejnej publikacji i piździka!


    cornelka2
    2014/09/12 08:18:47
    GRATULCJE !!!!! i tak trzymaj nagroda super pozdrawiam!!!!


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2014/09/12 19:27:35
    Gratuluję Aniu!


    drugi.maurycjusz
    2014/09/13 20:46:41
    Raz jeszcze wieeelkie gratulacje, Kobietko! ;-) do mnie tez juz zestawik dotarł, usilnie mysle, co przedstawia ,bo stanowi dla mnie wielka zagadke ;-) jak go obfoce, to zrobie wpis i pokaze ;-) pozdrowki!!!!


    Gość: KasiaS, 176.104.179.*
    2014/09/13 21:32:54
    Przeczytałam kolejny raz posta i sama nie wiem skąd mi się ta przecena wzięła... ale może będzie? Trzeba się przyczaić ;-)
    Gratuluję publikacji :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń