piątek, 12 września 2014

15 minut!

Dzis wpis w odpowiedzi na pytanie Violki:) Nad czym ostatnio pracuje? Choc wcale nie obiecuje, ze ciekawosc przestanie Cie zzerac:P


Pierwsze hafciki powakacyjne i poUFOkowe juz dlugo siedzialy mi w glowie. Choc dla wielu z Was nie bylyby one nawet przerywnikami, bo takie tycie:P Wiem, tylko ja tak "marnuje" czas na myslenie nad takimi malenstwami:P


Zobaczylam je w kwietniu w Cross Stitcherze nr 278 i myslalam, i myslalam jak tez je wykorzystac.


23


Notesy calkiem fajne, ale ja jakos nie pisze pamietnikow, wiec niepraktyczne dla mnie. A co mozna zrobic z guzikami? Niewiele:( Ale kwiatki calkiem, calkiem, nie?


Clipboard05


Choc niebardzo rozumiem jak mogli zrobic backstitche brazowa nitka? Jak juz mialam pomysl to wzielam sie za haftowanie. A bylo to jeszcze w lipcu:P Resztki bialej kanwy 18ct i muliny czesciowo z legendy, a czesciowo moje wlasne, bo ten braz i zielen mi nie pasowaly.


Pierwszy kwiatek powstal w 15 minut:) Choc w gazetce pisali, ze kazdy kwiatek ma zajac 1h.


Rozyczki dostaly rowowe backstitche i ciemniejsze lodygi:)


DSC02151


Kolejne kwiatki zajely mi juz wiecej niz 15 minut, ale nadal mniej niz 1h:P I dostaly szare backstitche.


DSC02149


DSC02147


Wszystkie haftowane pojedyncza nitka muliny.


Clipboard01


Trafily do malenkich rameczek-magnesikow:) Lubie te rameczki z Tuesday Morning:D


DSC02207


DSC02208


DSC02211


Takie wesole hafciki mogly trafic tylko do takich wesolych rameczek:D I jeszcze takie tyciusienkie sa:) Dokladnie jak lubie! Matkasowi tak sie rozyczki spodobaly, ze za pare miesiecy trafia do niej:) Tak, wiem, nie wiem dlaczego, ale pomimo ze rozowe roze to musialam je wyhaftowac:P Czasem cos mnie oslepia:P A moze po prostu nie umiem sie oprzec takim nowoczesnym malenstwom? :)


Clipboard04


A obecnie kwiatki sa na mojej lodowce, a wlasciwie na zamrazarce:D


DSC02213


Teraz prawie nic nie haftuje, od konca sierpnia nie mialam igly w rece, ale w lipcu i sierpniu nieco poxxx i kilka prac czeka wlasnie na wykonczenie. Wszystkie xxx postawione, tylko jakos nie chce mi sie ich wykanczac:( No moze poza tymi 3 sztukami w czerwonych ramkach:P Viola, to teraz juz wszystko jasne, nie? :)


DSC02807


To tyle na dzis! Udanego weekendu!


 


Dziekuje za odwiedziny i gratulacje:D


 


1_iwonan - Eee, do 100 jeszcze daleko:) Moplik zgadza sie:)


vr1974vr - A nie, w Polsce za darmo wysylaja Tworcze Inspiracje:P


Aga Jarzebinowa - Oj, oj, mialam dobry humor to taki wpis walnelam. Jesli jeszcze nie zauwazylas to jak mi sie cos nie podoba to jest to badziew:P A mnie sie elfy nie podobaja, ani Numue ani Neocraft ani podobne do nich, wiec sa badziewne:P Bardzo dobrze zdaje sobie sprawe, ze moj gust bardzo odbiega od gustu wielu hafciarek, ale dopoki cos mi sie podoba, to chocby nikomu innemu sie nie podobalo to ja i tak bede to xxx:D Nikomu na blogu nie pisze, ze mi sie ich jakas praca nie podoba, ale u siebie moge jakies motywy/grupy wzorow nazwac badziewnymi:P


taminacodzien - Chyba nie Ty jedna podgladzasz:P Widze doskonale rozieznosc miedzy iloscia wejsc na bloga a komentarzami:P To nie sa zadne zestawy do portmonetek, ale same uchwyty. Szkoda, ze w Holandii tak slabo z rzeczami do xxx:( Czyli jednak gdzies jest gorzej niz w Polsce:(


arabeska - Ja sie nie znam, ale ze pizdzi to pizdzik:P Oj, cos Ci sie nudzi, jak chce Ci sie liczyc:P


 

1 komentarz:

  1. Gość: bartosz, *.icpnet.pl
    2014/09/13 00:52:39
    Witam,

    Przepraszam, ze piszę tutaj, ale nie mogę znaleźć nigdzie adresu e-mail do Pani.
    Widziałem, że robi Pani zakupy w sklepy Hobby Lobby. Czy istnieje możliwość nabycia i wysyłki do polski kilku produktów?
    Dokładniej 4 sztuki haczyków:
    shop.hobbylobby.com/products/large-black-double-hook-425934/?OrderItemId=32163708


    byłbym zobowiązany za odpowiedź, mój adres: indepress@gmail.com

    pozdrawiam,
    bartosz


    aeljot
    2014/09/13 08:25:22
    Jak zawsze maleńkie maleństwa ;) Jak zapałka.
    A wakacyjne hafty to rzeczywiście nam pokazałaś :P


    vr1974vr
    2014/09/13 08:57:38
    No, dzięki :) Taki dedykowany wpis - cieszy, cieszy bardzo ;)
    Bardzo przyjemna ta malutka kwiatowa seria, dobrze, że zrobiłaś zdjęcie z zapałką, bo na lodówce wydają się dużo większe.
    Spora kupka hafcików do wykończenia, a co to jest to czerwone. Albo to coś całkiem nowego, albo mnie zaćmiło i nie pamiętam. Jakaś kostka będzie, czy to jakiś minipojemnik?
    Pozdrawiam :)


    mpgoga1983
    2014/09/13 09:09:10
    Fajne te wzorki. I jak ulał pasują do tych magnesowych ramek. Po Twoich zmianach nabrały też większej wyrazistości ;) Bo w oryginale takie bledziuchy.


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2014/09/13 10:23:32
    Wow, ale tam "naprodukowałaś" :) Cała kupka! Pokazuj!!!


    atojaxxl
    2014/09/13 10:24:20
    Fajne maleństwa :) Zawsze będę ubolewać, że wzrok już nie ten, bo jeszcze mam pudło nici, jakieś ufoki z ubiegłego wieku, ale niestety medycyna zakazała wzrok męczyć :) Pozdrawiam serdecznie, Bożena


    damar5
    2014/09/13 14:31:16
    Heksa!!!!!!!!!!!! nic gorszego nie moglas zrobic ino stosik ujawnic /: No trudno bedziemy "rwac " wlosy z glowy i czekac bo nic innego nam nie pozostalo :P
    Tycki fajne,wesole i kolorowe :)
    Poz.Dana


    cornelka2
    2014/09/13 19:02:37
    Maleństwa są super a różyczki przepiękne pozdrawiam


    drugi.maurycjusz
    2014/09/13 20:48:32
    ja chce takie rameczki!!! czy Tuesday Morning to sklep internetowy? -wtedy bym mojego Obywatela zaprzegla do dziela ;-) kwiatki z nowymi back'ami swietne! a intryguje mnie mocno cala sterta hafcikow do wykonczenia ;-)


    Gość: KasiaS, 176.104.179.*
    2014/09/13 21:38:35
    Faktycznie, gdyby nie zapałka myślałabym, że te magnesy są większe... A to takie tycie, tyciutkie :-) ale jako guziki też mi się podobają.
    Sterta hafcików do wykończenia całkiem pokaźna, będzie co oglądać i czytać gdy już posty napiszesz :-)


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/09/14 13:15:00
    A rozyczki sa moje - dzieks - mama


    Gość: Nitka, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2014/09/15 12:43:25
    Piękne maleństwa ;) Opublikowali Cię w najnowszym TWOCSie. Gratulacje! :D


    iwonan_1
    2014/09/16 14:50:48
    Twoje ekspresowe kwiatuszki są śliczne ! I w tych rameczkach pięknie się ułożyły :)
    Stosik haftów do wykończenia pobudza moją ciekawość, oj pobudza... co Ty z tym zrobisz... na pewno coś super!


    Gość: Anna S, *.static.ip.netia.com.pl
    2014/09/18 08:38:37
    Mała rzecz a cieszy:) A kiedy pokażesz resztę stosiku?


    zyrafowo
    2014/09/22 21:36:23
    Cześć, Piegucho! Dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarze. Tak, wróciłam szybko, byłam w Stanach tylko 16 dni, za to bardzo intensywnych ;-). Poodwiedzałam oczywiście różne "robótkowe" sklepy i powiem Ci, że o ile przywiozłam do Polski kolekcję papierów, dziurkaczy i różnych "papierowych" sprzętów, o tyle do haftowania nie kupiłam zupełnie nic. Nic ciekawego nie widziałam. Jakieś nieciekawe zestawy, kilka smętnych rulonów kanw...Ogromnie rozczarowujące, a byłam w trzech różnych sklepach w kilku lokalizacjach. Pod tym względem wydaje mi się, że w Polsce jest naprawdę dużo lepiej! Czy Cię zaskoczyłam tą opinią? :-) Oczywiście widziałam moc guzików, ale one nie są typowo hafciarskie. Zakupiłam świąteczne :-)


    Gość: Katarzyna G, 78.16.32.*
    2014/09/23 23:18:25
    Wow ale kupka :) Na pewno Viola teraz wszystko wie ;)


    Gość: Aga Jarzębinowa, *.0.220.5.suedzucker.pl
    2014/09/24 11:52:35
    Bardzo mi się podobają Twoje kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń