wtorek, 9 września 2014

Co nowego w Hobby Lobby? (czesc 2)

 To slinimy sie i w drugiej czesci:P Dla niespostrzegawczych - pierwsza czesc powyzej :D


 


 


A ta seria akurat mnie zaciekawila, pomimo ze na haku tylko jeden zestaw. Sa to zestawy z nadrukowanym plotnem. Wzor zahaftowujemy zwyklymi sciegami lub haftem plaskim, plus w zestawach sa tez guziki do przyszycia.


DSC01346


Mnie na stronie DIMENSIONS (tu) z pozostalych propozycji spodobala sie ta hafciarska:)


72-74053


A jak juz jestem przy Dimkach, to z nowej letniej oferty spodobaly mi sie takie zestawy.


Ten jakby do kompletu z metryczka slubna Rodzickow (tu:)


70-65140


Ten moglabym juz dzis zawiesic u mnie w apartamencie:D (Przepraszam za bajzel, ale my tu zyjemy!)


72-74046


72-74047


Te dwa to mozna sobie latwo odgapic:P No i zgadza potwierdza sie moja teoria, ze wszystko wyglada lepiej na czarnej kanwie:) Tu czarna tkanina, a nie kanwa, ale i tak sie zgadza!


72-74058


72-74092


Co roku rzucaja nowe wzory portmonetek, torebek, etc.


DSC01347


DSC01348


DSC01349


Te "nudle" to nie wiem czyjej produkcji, bo nigdzie indziej ich nie widzialam:P


DSC01350


DSC01351


DSC01352


DSC01353


A tu znowu cos dla mnie:) Lubie hafty na nietypowych materialach i takie bransoletki jak najbardziej mi sie podobaja:D Szkoda, ze tylko dwa i to jeszcze moje malo ulubione kolory:(


DSC01354


DSC01355


Jest tez cos na iPhony. Ale ze nie mam nawet zwyklej komorki to mnie to nie rusza:P


DSC01380


DSC01381


DSC01382


Kilka malych zestawow:) Hmmm, jakos po nich najbardziej widac jak ceny rosna. Kiedy byly po 1,5$, teraz 2x drozsze :(


DSC01292


DSC01293


DSC01358


DSC01359


DSC01360


DSC01361


Jak widac na oczy mi sie mocno rzucalo, bo zdjecia cykalam w dziwnej kolejnosci:P


DSC01362


A tu zestaw koralikowy od Mill Hill. Zimowy, ale wisi juz od lata:)


DSC01363


Na materialach ciekawy trend – juta jako recznik i to jeszcze ze srebrymi nitkami:) Hmm, jednak nie wycieralabym w to twarzy, ale moze sa inni chetni? EZ czyli easy, jakby kto nie zalapal, czyli po naszemu, ze niby latwo sie na tym haftuje.


DSC01375


DSC01377


Po lewej ta ze srebrnymi nitkami.


DSC01378


Na dziale z bizuteria wpadly mi w oko drewniane wisiorki z dziurami na hafty:) W nich sie zakochalam, mam juz w domu i wacham namietnie, bo cudnie pachna drewnem, a moze bejca ktora je pomalowali? W Polsce chyba takich jeszcze nie ma, co?


DSC01874


I mikro pledzik mozna sobie samemu zmajstrowac, bo takie cos sprzedaja:)


DSC01885


Zestaw do zrobienia naszyjnika szydelkowego. Moze ktoras z Was sie zainspiruje?


DSC01887


A moze ktos mi wyjasni do czego to sluzy? Bo nie mam pojecia:( Podpisane jako "laucet".


DSC01888


A taki “grzebien” to do czego sluzy? Jak widzicie czasem sobie chodze i ogladam wszystko co maja:P A pozniej mnie gryzie co to i “czym to sie je”.


DSC01891


I do nas dotarly elementy do portmonetek! Co prawda wszystkie badziewne, poza jedna :(


DSC01892


Ta po lewej juz mnie w domu inspiruje:P


DSC01893


A tu badziew do kwadratu:( Az oslepia:(


DSC01894


Tu czolenka luksusowe, bo z naturalnych materialow. Jak byk na opakowaniu napisane "luxury":P


DSC01895


I badziewiaste bobinki:P Sorry, ale ja zostaje przy moich szpatulkach:)


DSC01899


DSC01900


I sortery do mulin. Rownie badziewne:P


DSC01901


Ale najwiekszy badziew zostawiam na koniec! Normalnie koszmary sie po tym moga snic, wiec ostroznie z wpatrywaniem sie w te obledne oczy:P Hobby Lobby pozazdroscilo DMC i wypuscili swoje wlasne maskotki. Boziu, kto i po jakim haju projektowal je? Zwlaszcza te oczy:( Malpka jest oryginalna, od DMC. Widac roznice, nie?


DSC02132


DSC02133


DSC02136


DSC02138


Pies i mis to juz …. brak mi slow:(


DSC02140


DSC02142


A na zupelny koniec moja rozterka. Jesienna sowa od DIMENSIONS. Niedawno ja powiesili na haku. Piekna jest – i sowa, i jesien, i las! Tylko dlaczego taka wielgachna???? Hmmm, musze pomyslec.


DSC01904


No dobra, to jeszcze trzeci koniec:P A moze P.S.3 ? Kupowane w ciagu zeszlego roku, bo jakos bez kuponu to mi zal:P Takie i inne tez, ale te mam w domu, nowosci pojawily sie po moich zeszlorocznych wakacjach. Wlasnie ich wlasna marka wtedy weszla na haki:P


Kapelusz heksy juz widzialyscie wyhaftowany - tu.


DSC04354


A reszta zakupow (tak, wiem juz od wiekow Wam nic nie pokazywalam:P) lezy sobie w pudle i czeka.


DSC02787


DSC02789


DSC02790


DSC02791


DSC02792


DSC02793


DSC02794


DSC02795


DSC02796


DSC02797


DSC02798


To tyle jesli chodzi o robotki. Wiem, ze wiele z Was porazilam i prawie osleplyscie:P I pewnie zaraz wycieczki beda do mnie leciec na zakupy:P Od razu uprzedzam, ze do domu nie wpuszcze ani przesylek nie bede do nikogo wysylac:P


Mnie ostatnio bardziej kreca inne zakupy:) Dzieki kolezance odkrylam nowy bank zywnosci i co sobote rano stoje w piwnicy w kosciele w kolejce i wynosze nie tylko torbe z zarelkiem, ale i takie fajne karty z 5$ na nich:) A pozniej jade do meijera i robie darmowe zakupy:) Mleko jeszcze lepiej smakuje:D


DSC02786


Wiem, pewnie sie posmiejecie, ze tak co tydzien sie mecze w kolejce po jedzenie i glupie 5$, ale ja sobie ciulam i ciulam i co zaoszczedze na zarelku to moge wydac na robotki:P


To chyba moj najdluzszy wpis w zyciu! Za pomylki i pomieszanie z poplataniem przepraszam, ale siedzac teraz w labie nieco mi sie w glowie kreci:( Caly weekend kurowalam sie w domu, a dzis powrot do pracy i chyba za duzo i za szybko chcialam pomierzyc:(


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze:)


vr1974vr - Moj brat na to mowi, ze "mam oko":P Pomimo "spodkow" (czyt.okularow) potrafie wiele roznych rzeczy wypatrzec:) Jak Maciek czegos gdzies szuka w sklepie to ja mu znajduje. Poza tym kto znajduje wszystkie monety na ulicach? JA :D Dlatego naparstki to tez zaden problem:)


KasiaS - Nie wiem ile mam sztuk, nie licze. Eksponowane beda na specjalnych poleczkach, ktore tez tu na blogu pokazywalam (sprawdz cala kategorie - naparstki). A z powtorkami to mysle, ze tylko kilka sztuk, chyba niebieskie ceramiczne Detroit oraz ze 2, moze 3 metalowe z napisem Michigan i apple blossom czy robinkiem. Raczej mam do nich dobra pamiec:)


blasiuk - Szkoda, ze szklanych mam tylko dwie sztuki:(


edytag - A do Ani z Klodzka nie zagladasz? Kiedys sama sie dziwilam ile ona ma, a teraz powoli ja gonie:P Choc bez premedytacji:P


ella1101 - No "smiszne" to rzeczywiscie:P A z kanadyjska kolekcja to mnie szybko przescigniesz, nie martw sie:) Tyle co w Toronto to nigdzie jeszcze nie widzialam!


Luna - Nie, nozyczek mam zdecydowanie mniej, mozesz sprawdzic, mam osobna kategorie do wpisow naparstkowych i nozyczkowych:) Gul? Chyba znam jedna, moze dwie osoby, ktore pewnie takiego gula mialy czytajac/ogladajac poprzedni wpis:P Ale sama tez czasem tak mam jak ogladam wpisy na innych blogach, choc raczej nie chodzi o naparstki czy nozyczki, a inne zakupy. Taka juz uroda internetu, nie? Hummel? Widzialam hafty, widzialam naparstki, zupelnie nie moj styl:( Mnie sie hummel bardziej kojarzy z firma mojego taty:)


Aga jarzebinowa - Obecnie naparstki sa w plastikowych pojemnikach w garazu, pozniej beda na poleczkach na scianach:P


mpgoga1983 - Tez nad soba pracuje, ale w innych sferach:) Xxxx mam juz odhaczone:P Dziekuje za gratulacje:) Marta-Cinka mi "podkablowala", bo nie wiedzialabym do dzis:) A Ty skad wiesz?


drugi.maurycjusz - Nie kus:P Choc ten z Pragi od Ciebie jest cudny!!!!!!!


Mythimles - 800? Wow! :)


cornelka2 - A moze nowa kategoria na blogu? Naparstki? Chetnie obejrzalabym:)


arabeska - Nie wiem i wcale nie chce wiedziec:P W pracy musze liczyc, ale w hobby juz nie. Pamietasz, ze nigdy nie licze robotek w podsumowaniu rocznym? :D


Nitka - Dziekuje:) To zawsze milej jak z odpowiedzi wiemy, ze ktos nasz komentarz przeczytal:)

1 komentarz:

  1. Gość: Happy Housewife, *.adsl.inetia.pl
    2014/09/09 07:39:19
    Ależ tego dużo! Sama bym z chęcią pograsowała w takim sklepie:)))


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/09/09 09:12:54
    To jest raj....mama


    Gość: Aga Jarzębinowa, *.0.220.5.suedzucker.pl
    2014/09/09 11:00:26
    Taka drobniczka to nie dal mnie raczej, ale gdybym miała wybierać to na pewno tego ptaszorka z guziczkami :)
    P.S. Pozwalają Ci tak foty cykać ?


    damar5
    2014/09/09 13:13:35
    Nawet zestawy dla "pierwszyzny" jak dla profesjonalistow nie jeden , nie dwa bym chetnie przygarnela:-D Dimki i Bucilki do zakochania.
    U Ciebie to sie dzieje u mnie pod tym wzgledem smutki:-/
    Poz.Dana


    vr1974vr
    2014/09/09 17:55:22
    A które to badziewne? Mnie się podobają :) Idę do drugiej części :)


    Gość: Jaglana, 193.239.124.*
    2014/09/10 00:07:25
    To coś na drewienkach jest fajne ale raczej dla dzieci. Sowa z kolejnej części super...


    cornelka2
    2014/09/10 08:33:45
    A mnie się brdzo podoba wszystko takie coś innego na tym drewnie jest . Zafundowałaś niezłą wystawkę na moje oko . pozdrawiam


    cornelka2
    2014/09/10 15:33:29
    Ale zrobiłaś mi Aniu niespodziankę dzięki wielkie za kartkę będzie odłożona jak wszystkie pozdrawiam!!!


    ella1101
    2014/09/10 15:53:26
    Fajne wszystko ale najbardziej mi sie podoba zestaw z muchomorami, mam slabosc do tych grzybow.

    OdpowiedzUsuń