piątek, 26 września 2014

2 x N

Dwie nowe pary nozyczek:) Jedne dla mnie, drugie dla chorusa Matkasa.


Te kupilam w czerwcu w Polsce, a dokladnie w Selgrosu podczas zakupow z Osobistym Ojcem. Niby do paznokci, ale bardzo mi sie spodobaly:) Od dziecinstwa uwielbiam biskupi kolor:D Mieciutkie sa, tzn. ta kolorowa czesc:)


DSC00957


Drugie z jakis miesiac temu kupilam na ebayu dla Matkasa. Rozowe kokardki, bo Matkas uwielbia kokardki:) A rozowe, bo roz tez lubi. Pozostale nozyczki kokardkowe byly fioletowe i zielone, a te kolory juz mama mniej lubi. Sliczne sa te malutkie kokardki, nie? :D


DSC02783


Ten tydzien mam bardzo owocny:) Dzis ledwo wrocilam z banku zywnosci z kociola luteranskiego:P Pelno zarelka, chyba z pol godziny wszystko upychalam do mojej wielgachnej lodowki:P Wczoraj tez co nieco przywiozlam z kampusowego banku zywnosci, a w sobote mykam do kosciola katolickiego po karte z 5$ :P Aaaaa! Dzis za bycie kroliczkiem doswiadczalnym przez 60 min dostalam 20$ ! Czasem na kampusie inni doktoranci potrzebuja pomocy i poszukuja chetnych do wziecia udzialu w swoich badaniach. Kiedys pomagalam kolezance z wydzialu z odczytywaniem oznaczen na opakowaniach lekow i dostalam 30$ za 30 minut:P, a dzis musialam przeczytac krotka historyjke kryminalna i odpowiedziec na troche pytan. A oba takie badania mialy jedna rzecz wspolna - eye tracking, czyli sledzili moj wzrok:P


A taki eye tracker wyglada tak. Glowe wsadza sie w taki stojak, prawie jak u okulisty, zeby sie nie ruszac, a kamerka sledzi zrenice. Zdjecie zapozyczylam stad.


eye tracker


 


To tyle na dzis! Udanego weekendu! U nas w sobote znowu mecz futbolowy, wiec bedzie pijanstwo od rana, bo mecz o 12, a tailgating zaczyna sie przynajmniej na 2h przed :( Pogoda tez sprzyja, bo miedzy 23-26C w ostatnich dniach i tak ma sie trzymac jeszcze jakis czas.


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze:) Bardzo spodobaly mi sie Wasze odpowiedzi na moje pytania:) Musze Was czesciej pytac!


 


myszkowato - Dzieki:) Jak Ty sie nie boisz konkurencji, to ja tez nie:D


 

1 komentarz:

  1. Gość: Happy Housewife, *.adsl.inetia.pl
    2014/09/26 07:15:19
    Jak dla mnie kokardki są urocze:) Ja mam 2 szt nożyczek, jedne moje do haftu , a drugie córci mam do kłębowania. Nie opanowała mnie choroba nożyczkowa:)))


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/09/26 07:51:25
    Dzieks!!!!! mama


    myszszeczkunia
    2014/09/26 09:46:28
    Bardzo ciekawe zajęcia. No i fajnie, że na takich z pozoru błahych zajęciach coś zarabiasz. Każdy grosik się liczy. Pozdrawiam.


    iwonan_1
    2014/09/26 09:59:08
    Bardzo ładne te N :) Oczywiście te z wstążeczkami są nr 1 !


    ella1101
    2014/09/26 12:50:15
    Super nozyczki, kokartki tez mam.


    chwilo_trwaj
    2014/09/26 14:35:05
    hmmm, musze się bardziej rozglądać w selgrosie. często jeźdzę a nie zwróciłam uwagi


    Gość: Aga Jarzębinowa, *.0.220.5.suedzucker.pl
    2014/09/26 15:31:28
    Fuuujjjj.....różwe???? Nie pasują mi do Ciebie w ogóle!: )


    damar5
    2014/09/26 16:39:07
    Bardzo ladne rozowosci :-P
    Ciekawa jestem tez wyniku tego trackingu:-D
    Kasa i zywnosc zawsze mile widziana:-D
    Poz.Dana


    Gość: Katarzyna G, 78.16.32.*
    2014/09/26 20:21:01
    Ale z Ciebie obrotna dziewczynka :) Tylko podziwiać.
    Zdrówka dla Mamy :)


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2014/09/27 12:47:37
    Mam takie same różowe:)


    mpgoga1983
    2014/09/29 19:57:47
    Kurczę blade. A ja mam jedne nożyczki.. Muszę to koniecznie zmienić ;)
    Podobają mi się bardziej te ciemnoróżowe, o ile to róż jest...
    Dobrze masz z tym żarełkiem! :D


    drugi.maurycjusz
    2014/09/29 21:29:07
    Hmmm, co mi sie utrwalilo ,ze rozowego nie lubisz??? a moze to o róże chodziło>>>??? ;-) te z kokarkami bym Ci chętnie ukradła!

    OdpowiedzUsuń