wtorek, 9 września 2014

Co nowego w Hobby Lobby? (czesc 1)

Zauwazylam pewien cykl w moich tutejszych sklepach robotkowych. Przed wakacjami wyprzedaze, a w lecie nowy asortyment. W zeszlym roku jakos nie mialam ochoty na taki sklepowy wpis, ale w tym roku juz bede dla Was mila:D A moze niemila? Bo komus pocieknie slinka i ja bede winna:P


Dzis nowosci z Hobby Lobby. Dalej czuje sie obserwowana, ale jakos mnie tu trawia, tzn. musza trawic i nawet pozwolilam sobie na mala sesje fotograficzna w moim (nie)ulubionym sklepie. Zdjecia cykalam szybko, wiec sa jakie sa, a ze nie mam za duzo czasu to tylko je zmniejszylam, bez dodatkowego obrabiania. Jak zwykle nowosci tylko z tych dzialow co mnie interesuja, choc z archiwalnego wpisu mozecie sie dowiedziec jak to Hobby Lobby wyglada  w calosci (tu).


Co roku wracajac z Polski i pierwszy raz odwiedzajac sklepy robotkowe po miesiacu przerwy czuje sie dziwnie. Chcialabym od razu wszystko co nowe wykupic:P Ale opanowuje sie i po prostu cykam zdjecia, a w domu na spokojnie przegladam i w ciagu kolejnych 10-11 miesiecy kupuje tylko ulamek, czyli tylko to co MUSZE:P Tym razem cen nie bede Wam zaslaniac, popatrzcie i same zdecydujcie, czy w Hameryce wszystko tansze czy drozsze. Dodam tylko, ze w Hobby Lobby mozna uzyc jeden kupon na jedna wizyte i ma on tylko 40% znizki. Czyli “moje” ceny to 60% tego co na metce plus 6% podatek michiganski doliczany juz w kasie.


Przede wszystkim pojawilo sie pelno nowych zestawow do xxx! Jedne ladne, inne badziewne:P


Zestawy dla poczatkujacych – My 1st stitch.


DSC01294


DSC01295


DSC01296


DSC01297


DSC01298


Te z rameczkami bardziej mi sie podobaja:) Pomimo, ze rameczki sa rozowe:P


DSC01299


DSC01300


DSC01301


DSC01302


DSC01303


W tym roku duza moda na guziki i tamborki. O guzikach bedzie o wieleeeeeee wiecej jak pokaze Wam co rzucili na polki w Joann:) A tu w zestawie tamborki do oprawy, bo przeciez kto to haftuje z tamborkami w rece? Na pewno nie ja:P


DSC01304


DSC01305


DSC01306


DSC01307


I cos idealne dla mnie! Zestawy do wyrobu wlasnej bizuterii! DIMENSIONS w tym roku wypuscila wreszcie drewniane, a takze metalowe wisiorki. Mozna tez osobno kupic same drewniane wisiorki. Wiem, w Polsce juz od dawna takie puste drewienka kraza, ale do Hameryki dopiero w lecie dotarly. Wzory w wiekszosci badziewne, ale i Hameryka bywa badziewna:P Mnie sie najbradziej podobaja motywy z haftu plaskiego do oprawy w metalowe wisiorki. Zwlaszcza, ze taki wzor latwo odgapic, a w tym samym Hobby Lobby mozna takie metalowe wisiorki kupic po 1-1,5$ :)


DSC01308


DSC01309


DSC01310


DSC01311


DSC01312


DSC01313


DSC01314


DSC01315


To wszystkie wzory sklepowe, ale na stronie DIMENSIONS wypatrzylam tez kilka innych. Mnie sie najbardziej podoba sowa:)


72-74089


Ale rozumiem, ze i te moga wpasc w oko:)


72-74090


72-74091


Bucilla jak widac popularna w Hobby Lobby. Mnie z tych zupelnych nowosci najbardziej przypadly do gustu drewniane ozdobki! Pelno ich, a wszystkie bardzo wesole.


DSC01316


DSC01317


DSC01318


DSC01319


DSC01320


DSC01321


DSC01322


DSC01323


DSC01324


DSC01325


DSC01326


DSC01327


Na stronie producenta mozecie sobie dokladniej obejrzec jak to wyglada po wyszyciu (tu). Mnie najbardziej spodobaly sie kwiatki:)


PD_46112_1


PD_46116_1


Sa tez i zwykle zestawy do xxx, choc “uroda” nie zachwycaja:(


DSC01328


DSC01329


DSC01330


DSC01331


DSC01332


DSC01333


DSC01334


A halloweenki wolaja o pomste do nieba/piekla. Wiecie jak kocham takie motywy, ale te nawet mnie odstraszaja:(


DSC01335


DSC01336


DSC01337


DSC01338


Ramki tylko na zdjeciach, prozno ich szukac w zestawie:P Artiste to ich wlasna marka, tzn. produkty tak oznaczone znajdziemy tylko w Hobby Lobby.


DSC01339


DSC01340


DSC01341


Kilka zwyklych nowosci od DIMENSIONS tez sie znalazlo.


DSC01342


DSC01343


DSC01344


DSC01345


 


 


Wpis wyszedl za dlugi i musze na 2 czesci podzielic:P Druga czesc zaraz ponizej!

2 komentarze:

  1. Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2014/09/09 00:42:24
    Czytałam, ogladałam i niektóre hafciki sa do przyjecia na "tamborek"...w sumie to go mało uzywam:)
    relacja fantastyczna!!!!
    poogladam jeszcze jutro jak mózg bedzie mial wolnego miejsca troche, bo teraz to juz szpileczki do niego nie wetkne, nawet myli sie ten mózdżek przy hafciku z wzoru...
    pozdrowionka:)


    idzie_wiosna
    2014/09/09 06:19:38
    hooby lobby... przyznam szczerze, że lubiłem te sklepy. mam stamtąd całą kolekcję żab, jakieś obrazki, zegary... szkoda, ze już tam nie mogę pójść...


    atojaxxl
    2014/09/09 08:26:35
    O jejku, ile tego !!! Faktycznie, trzeba rozłożyć czytanie i oglądanie na kilka rat. Z halloweenowych najbardziej podobają mi się te malutkie duszki spoglądające zza płotka na dynie :) Poza tym jak zawsze podziw dla Ciebie: że nie tylko masz fajne hobby ale tak chętnie i "na bogato" dzielisz się nim z nami. A co do zdobywania jedzenia i bonów: oczywiście, że masz rację. Trzeba korzystać, jak jest okazja :) Pozdrawiam serdecznie, Bożena


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/09/09 09:18:56
    Fajne i już...mama


    arabeska291
    2014/09/09 09:59:30
    rzeczywiście długi wpis.ale najbardziej to wpadł mi w oko jeżyk z pierwszego wpisu i obrazek z piórem,reszta ujdzie.szkoda,że u nas nie ma aż tak dużych sklepów robótkowych. Liczyłam,że Twój umysł matematyczny naparstki,tez policzył :P No i zdrówka życzę,bo choremu źle się pracuję.


    Gość: Handmade by kropka, 41.69.185.*
    2014/09/09 11:47:04
    Cuda tam macie :) ja jakbym tam weszła, to by mnie trzeba było siłą wyprowadzać :P.
    Na tym lucet'cie to się sznurki robi coś jak i-cord. Pozdrawiam z upalnego jeszcze Egiptowa ;)


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2014/09/09 12:10:03
    Dzięki za fotorelację!
    Mnie z tej masy najbardziej podobają się wzorki z tamborkami i guziczkami, drewniane ozdóbki, bobinki i oczywiście sowa od Dimensions. Za haftowaną biżuterią nie przepadam, więc trudno mi oceniać. Dobre są lniane ręczniki z metaliczną nitką. Można ich używać do twarzy zamiast pilingu :) niezłe :D Oczy maskotek, faktycznie, są beznadziejne.
    Wydaje mi się, że ceny ogólnie są spoko. W europejskich sklepach chyba byłoby drożej.
    Jeszcze raz dzięki za fotorelację i czekam na kolejne!


    renataa25
    2014/09/09 12:52:04
    Oślepiłaś mnie totalnie!! Jedna większa wygrana w totka i kupiłabym cały taki sklep:) a na dzisiaj to tylko mogę wlepiać oczy w monitor. Pozdrawiam:)


    damar5
    2014/09/09 13:06:37
    O raju mialas racje wejscie na wlasne ryzyko moglam Cie posluchac i "zostac "w domu:-D:-D
    Niektore zestawy cudowne , jedne mniej rewelacyjne ale ten wybor wszystkiego powala! Nad sowa sie nie zastanawiaj jak przecenia to bierz!
    Poz.Dana


    koraliki_agi
    2014/09/09 17:14:48
    bardzo lubie czytać Twoje wpisy sklepowe. Chętnie pobuszowałabym w takim sklepie.
    ja na pewno skusiłabym się na zestaw z jesienną sową i na zawieszki drewniane.


    vr1974vr
    2014/09/09 18:15:42
    Miło na te dobra popatrzeć :)


    iwonan_1
    2014/09/09 19:23:25
    Brawo, brawo, brawo co za post!!! Nic, że klawiatura zaśliniona, nic to... W większości komentarzy do fotek, zgadzam się z Tobą Piegucho - są badziewne rzeczy, oj są, te na Halloween, te uchwyty do portmonetek, te maskotki z oczami jak u narkomanów itp. ale serce mi krwawi, jak czytam, że do tej kategorii zaliczasz te kolorowe bobinki - dla mnie BOSKIE kupiłabym chyba wszystkie... O gustach się nie dyskutuje! :)


    lawendowakrainarobotek
    2014/09/09 20:51:02
    i ja sie slinie, chociaz nie do wszystkiego :)


    aeljot
    2014/09/09 22:08:29
    Mnogo tego dobra w sklepie masz. Ale popieram Twoja metodę - ozdjęciować, poogladać w domu i potem człowieka tak nie kusi ;)

    Mnie nie dziwi oszczędzanie ...na wszystkim ;) więc czemu nie na jedzeniu skoro można :P 3 karty po 5 dolców to już 15 żywej gotówki do pszepuszczenia w robótkowym sklepie :)


    OdpowiedzUsuń
  2. Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2014/09/10 12:36:20
    Fantastyczny wpis! Co prawda dostałam oczopląsu i pewnie na spokojnie jeszcze kilka razy będę oglądać i czytać, ale tak na gorąco to pierwsze miejsce zajmują bezapelacyjnie Dimki, nad sową się nie zastanawiaj, jest świetna a tym bardziej, że przeceniona :-)
    Jeśli da się na czymś oszczędzić, to należy tak robić. Oszczędzanie to nie skąpstwo ani sknerstwo tylko sposób na kontrolowane i przemyślane wydatki. Aczkolwiek łapię się na tym, że ja to nazywam kombinowaniem :-) Kombinuję i przeliczam ile wlezie :-) dzięki temu czasem mogę zaszaleć :-)
    pozdrawiam
    Kaśka


    skaleczkaa
    2014/09/10 17:10:29
    przeleciałam oba posty :) ja mieszkam w Anglii i powiem Ci, że czasem wydaje mi się, że asortyment dostępny w PL jest o wiele większy i bardziej zróżnicowany niż tu ... dlatego tak uwielbiam zakupomaniactwo jak odwiedzam rodzinkę :) a na poważnie spodobał mi się ten zestaw Dima FAMILY :) podsunęłaś mi ciekawy plan na przyszłość ;);)


    taminacodzien
    2014/09/11 10:17:56
    hej, hej :) Witaj kochana, dawno się nie odzywałam u Ciebie :) ale podglądam wiernie. Powiem Ci, że nie dość że mój laptop ledwo działa to teraz zaśliniony już padnie na pewno. Bardzo mi się podobają te maskotki z miejscem na haft na brzuszku , w sam raz na prezent dla maluszka. Kurczę u Nas nie ma takich wynalazków, tylko tradycyjna kanwa i nic nowego :( Mam pytanie jeszcze, te zestawy portmonetkowe to już takie gotowe są ? To znaczy portmonetka cała tylko wyhaftować trzeba ? Ciekawa jestem. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń