środa, 13 lutego 2013

Święto Matkasa :)

Moja kochana dziewczynka miała dziś urodzinki:) Zmarzlaku Ty nasz lutowy, wszystkiego najlepszego! :)


Jeszcze zanim zdarzyliśmy się połączyć na skypie, Matkas dostała przesyłkę od Pani Kornelii (cornelka2), czy jak sama ją nazywa, Pani Neli:)


Paczucha niespodziewana, ale jaka radosna! Pani Nelu, dziękujemy!


007


Matkasowi najbardziej spodobała się poduszeczka! Już w lecie nie mogła się odkleić od mojej i mi ją wymacała, a teraz ma swoją:)


Clipboard04


Magnesik z kwiatkiem wykonanym haftem płaskim już znalazł miejsce na lodówce:)


Clipboard03


Tylko serweta jeszcze niezagospodarowana. A ja się tak może głupio spytam, ale Pani Kornelio, w jakim ona jest kolorze? Mi na zdjęciach wygląda na pomarańczową, mama mówi że żółta, a tata że ciemny ecru.


Clipboard05


Jeszcze raz bardzo dziękujemy!


To teraz część z moich prezentów. Większości Wam nie pokażę, bo to kupne rzeczy, ale wykonałam dla Matkasa dwa hafciki:) Plany w tym roku miałam ambitne, ale niestety moja „killer flu” je pokrzyżowała:( Na szczęście w sobotę wybrałam się do Joann a tam na gazetkach czekał na mnie jeden jedyny numer Cross Stitch Crazy 172 z zestawem do zrobienia dwóch sercowych przywieszek. Patrzyłam już na tą gazetkę od dawna, ale dopiero w sobotę zdecydowałam się na zakup. Serca bardzo mi się podobały, choć pełno w nich różu i wykończone są na biało, więc moje dwa „ulubione” kolory:P Ale wiedziałam, że Matkasowi bardzo się spodobają:) I miałam rację! Matkas jest zachwycona, bo wszystko co lubi, czyli serca, pastelowe kolorki, asymetrię i „ofkors” moje xxx :D


Serduszka niby świąteczne, ale do USA dotarły w styczniu:(


DSC07681


Zaraz w sobotę zabrałam się za seledynowe serduszko. Oglądałam w tv najbardziej nudny, durny i z drewnianą grą aktorską film w życiu – Zmierzch:( Straszny badziew, ale przynajmniej mogłam spokojnie skupić się na xxx. No przepraszam, czasem wybuchałam głupim śmiechem, bo inaczej się nie dało:P Pierwszy raz oglądałam ten film, bo byłam ciekawa skąd te rzesze fanów i do teraz nie wiem? :(


Najwięcej problemów miałam z wyliczeniem, gdzie zacząć hafcik, bo ździebko fantazyjnie wycięli kształt serca na kanwie:P Nie obyło się bez prucia, ale w końcu znalazłam idealne miesjce i wszystko się zmieściło, a przy okazji wyszło to, co Matkas lubi, czyli asymetria:)


DSC07690


DSC07692


Powiem Wam, że zawsze byłam przeciwniczką takich ząbków na brzegach kanwy. Zawsze je obcinałam jak tylko wycinałam kanwę pod nową robótkę. Strasznie mi się te ząbki nie podobały, a jeszcze bardziej  denerwowało prucie się kanwy przez nie, ale przy tych sercach musiałam zmienić zdanie. Strasznie mi się podoba całość:) Szkoda tylko, że musiałam ostro się pilnować, żeby mi się nic nie popruło na brzegach.


DSC07695


DSC07696


DSC07699


W niedzielę haftowanie szło mi zdecydowanie trudniej, bo w tv długo oczekiwany nowy odcinek Walking Dead! Ale dałam radę! Wszystko dla Matkasa:) Tak myślałam, że seledynowe serce Matkasowi spodoba się bardziej, bo lubi ten kolorek nawet na sobie, a tu niespodzianka, bo to drugie serduszko bardziej przypadło do gustu.


DSC07701


Tu też kombinowałam z wyśrodkowaniem:P Wyszło asymetrycznie:) Matka stwierdziła, że to serce jest ładniejsze, bo asymetryczne:)


Nawet z guziołków jestem zadowolona:) W legendzie miały być robione podwójną nitką, a ja zrobiłam podwójne guziołki pojedyńczą nitką i wyszły oki:)


DSC07703


Za to prawie cały wieczór zastanawiałam się co to jest to zielono-białe i przed pójściem spać mnie oświeciło:P Jemioła!


DSC07705


Kwadracik niebieskoróżowy też miał być ozdobiony żółtymi guziołkami, ale stwierdziłam, że to by już była przesada.


DSC07707


I moja ulubiona gwiazda betlejemska:)


DSC07709


Wstążeczki przyszyłam do filcu. Oczywiście specjalnie w dwie różne strony, żeby mamie dogodzić jeszcze większą asymetrią:)


DSC07716


Filc przykleiłam taśmą dwustronną.


DSC07711


Oj, gdyby nie Matkas, to nikomu nie oddałabym ich!


DSC07714


Na koniec powiem tylko, że to na pewno nie koniec w tym temacie. Mam pewien plan, ale o tym jak już skończę:P


Dzięki tym sercom zaczęłam się rozglądać za nożyczkami co wycinają taki wzorek w tkaninach. Nie wiem jak one się profesjonalnie po polsku nazywają, ale po angielsku to pinking shears. Słownik podaje:  „nożyczki do obcinania w ząbki”. Widziałam na joann.com kilka par, ale taniej mi wyjdzie jak sobie coś przecenię w normalnym Joann. W weekend popatrzę co wisi na hakach:D


xprd1782754_z


 


Matkas i jeszcze jeden prezent:) Twoja ulubiona piosenka:) Uwielbiam jak ją śpiewasz!







 


Dziękuję za wszystkie komentarze:) Słowem wyjaśnienia, wszystkie tutejsze wiewiórki są takie okrąglutkie:) Chudzinek tu nie widziałam. A koleżanka często wpada na moją poręcz:) Choć jej wcale nie dokarmiam, bo nie chcę jej skrzywdzić.


 

2 komentarze:

  1. cornelka2
    2013/02/13 08:21:31
    Cieszę się,że wszystko się podoba a ,że doszła w Urodziny było celowe . A słodycz też musiała być bo to okrągła liczba my to wiemy i pocieszamy się tym hi hi . A twoje prezenty Aniu są super pozdrawiam


    cornelka2
    2013/02/13 08:24:05
    A zapomniałam serwetka jest żółta nie mogła być w innym kolorze do tego wzoru


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/02/13 08:47:54
    Anku!!!Dzienks za wszystkie wspaniale prezenta....A piosenka przypomniala mi nasze Wielkie Greckie Wakacje / kazdego roku...wowu.../ mama i uczyc mi sie tam , bo to byly moje urodzinki...


    damar5
    2013/02/13 10:17:37
    O sliczne te serducha Twoje :)
    Jeszcze raz sto lat dla Solenizantki! :)

    Poz.Dana


    ella1101
    2013/02/13 12:55:13
    Serducha sa sliczne, nic dziwnego ze sie podobaja. Prosze przekaz Mamie "wszystkiego najlepszego". Moja przesylka dla niej juz sie zbiera tylko czekam na przyplyw funduszow wysylkowych i poleci. Widze ze mam z twoja mama kilka podobnych upodoban, obie lubimy biedrony a ja do tego wszystko co w kropki i kabater Otto - moj ulubiony.


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2013/02/13 13:34:32
    Najlepsze życzenia urodzinowe dla Matkasa!
    i właśnie dlatego nie lubię zestawów malutkich- źle/na styk docięta kanwa i trzeba z własnych zapasów wyjmować. ale serduszka ci się świetne udały :)
    za zmierzchem przepadają nastolatki. zwłaszcza za filmem. książki jednak podobają się w moim odczuciu większej rzeszy ludziów, ale zmuszać ani zachęcać do czytania nikogo nie będę ;)
    pozdrawiam cieplutko!
    aga

    ps. takie mini rameczki magnesowe są na wyprzedaży w empiku teraz. może srebrny to nie twój kolor, ale ja trafiłam jeszcze czerwone serduszko i niebieski owal w tym rozmiarze. jak chcesz to się podzielę, ewentualnie możesz kogoś z rodzinki na polowanie wysłać (cena to 5,99 przecenione o 3 zł- bez szału ale i tak jak na empikowe warunki przecena spora)

    pps. tamte uwagi odnośnie pasków na lipcowym kalendarzu były pozytywne, nie negatywne ;) mi tez się podobają jak tobie a kojarzą właśnie z takimi pasami na markizach ;)


    emade76
    2013/02/13 14:17:19
    Wszystkiego najlepszego dla Mamy :) Radości i spełnienia marzeń :)


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/02/13 14:30:58
    Widziałam te serduszka w gazecie i nie zrobiły na mnie żadnego wrażenia:P U Ciebie wyglądają zupełnie inaczej, powiem, że zaczęły mi się podobać :) Kolory, może te same co w gazetce, ale u Ciebie one żyją!
    Właśnie wróciłam na chwilę do mojego bloga, bo te serduszka zaczęły wyglądać mi na zbyt znajome :P Ja je też mam! Dostałam gazetkę gratis przy zamawianiu prenumeraty i nawet zdjęcie owej gazetki zamieściłam u siebie! To teraz widzisz jak podobały mi się wcześniej te serduszka :)
    Na nożyczki z ząbkami też się jakiś czas temu napaliłam. Potrzbne mi były bardziej do filcu by wycinać takie fantazyjne brzegi. Ja jak się napalę to muszę mieć! I mam. Kupiłam, tylko nie takie piękne jak na Twoim zdjęciu. Moje są chińskie i zapłaciłam za nie ok.50zł. Tanie nie były.... Ale mam i dobrze tną. Jestem z nich zadowolona :)


    OdpowiedzUsuń
  2. Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/02/13 14:54:34
    Piękne te dzieła Pani Kornelii a kolorek to ja osobiście nazywam kawa z mlekiem - przynajmniej ten, który mi lapek pokazuje :D

    Serducha piękne i też mym nie oddała


    Gość: Agnieszka, *.cyberpab.pl
    2013/02/13 15:14:13
    Wszystkiego dobrego dla Mamci:) Piękne prezenciki. Serduszka też super. A takie nożyczki do cięcia "w ząb" to bym też sobie sprawiła, tylko nie wiem, gdzie w PL można dostać i jak się fachowo po polsku nazywają. hm... będę szukać najpierw w Sieci.

    pozdrawiam serdecznie,
    Agnieszka
    .

    paga-tek
    2013/02/13 21:19:16
    Wszystkiego naj dla solenizantki!!! Preznety piekne, a serduszka sa przesliczne.

    Uwazaj na te nozyczki jak bedziesz szukala w sklepach. Ja kiedys kupilam w JoAnn, niestety okazalo sie ze nie tna materialu. Kobieta ze sklepu, ktora akurat szyla cos na maszynie zapewniala mnie ze sa idalne do materialu, a niestety nie byly :( W hobby lobby maja fajne na dziale z materialmi. Kosztuja okolo $14. Przymierzam sie do nich bo wygladaja solidnie, ale juz tyle modelow probowalam ze az sie boje ze znow zle trafie:P.


    1_iwonan
    2013/02/14 09:02:44
    Dla mamy życzenia, a dla Ciebie gratulacje! Serca są prześliczne!!!


    igielka-mb
    2013/02/14 09:10:52
    Najlepsze życzenia Urodzinowe dla Mamy!
    Prezenciki od Pani Korneli są świetne. Mi również bardzo podoba się podusia. Jest po prostu boska! Nic nie wspomniałaś o tym buciku... To chyba jakiś breloczek, tak?
    Serduszka są genialne! Wycięte brzegi dają ciekawy efekt... tylko ta perspektywa strzępienia się... brr.
    Pozdrawiam i życzę kolejnych super dzieł :)


    drugi.maurycjusz
    2013/02/14 10:24:09
    wspaniałe serducha! też lubię asymetrię, jak Matkas:))) Wszystkiego Najlepszego, Pani Iwonko:)))))


    Gość: Basia, *.xdsl.centertel.pl
    2013/02/14 19:21:03
    Robisz wspaniałe rzeczy, bardzo podoba mi się Twój blog i Twoje dzieła:)
    Czy mogłabyś do mnie napisać na maila: myszka2011@gmail.com
    Mam kilka pytań co do haftu xxx, proszę napisz
    Basia


    Gość: arabeska291, *.cdma.centertel.pl
    2013/02/14 23:05:51
    wszystkiego najlepszego dla mamy :) piękne serducha jej sprawiłaś


    Gość: Karolina, *.75.56.224.brzesko56.ptc.pl
    2013/02/15 18:20:54
    Cudowne serduszka!! :) Pozdrawiam Gorąco!!


    monalisa20014
    2013/02/15 20:16:13
    No to wracam do Ciebie... I juz na poczatku mowie, ze serduszka sa sliczne! Oba ale mnie bardziej podoba sie to drugie. I powiem Ci, ze wcale nie widac, ze to swiateczne motywy. Jak je zobaczylam to od razu przyszedl mi do glowy patchwork. Mojej mamie tez by sie spodobaly :-) Pozdrawiam i do zyczen dla mamy dalaczam!


    olcia113-world
    2013/02/16 14:52:49
    Hihi też wyhaftowałam te serduszka! Są cudne i dziękuje za oświecenie, że to jemioła bo też dłuuugo się nad tym zastanawiałam i nie doszłam do tego :D

    OdpowiedzUsuń