czwartek, 7 lutego 2013

Gapa :D

Ze mnie:( Matkas jak ma czas zagląda na niektóre z Waszych blogów i tak sobie wczoraj i dziś „obgadywałyśmy” kolekcję nożyczek Chagi:) Jej najnowsze nabytki wiszą w moim Hobby Lobby od wakacji, nawet pisałam o nich tu. Ale przy okazji naszej pogawędki z Matkasem wyszło jaka gapa ze mnie:( Nie pokazałam Matkasowi, no i Wam też, moich najnowszych nabytków! Choć może wcale takie nowe nie są, bo mają już kilka miesięcy:( Gapa straszna:( Ale jak mam dziś nieco wiecej czasu na wpis, to zrobię trochę dłuższy, bo...


Postanowiłam, że od tego wpisu stworzę nową kategorię na blogu - „nożyczki”:) W końcu mam już małą kolekcję:) Chyba większość moich par już pokazywałam na blogu, ale zwykle jako dodatek do haftu, czy część zakupów. Lubię robić porządki w moich hafciarskich akcesoriach to teraz zrobię takie wirtualne i razem policzymy jakie i ile mam tych nożyczek?


Oczywiście kolekcję zaczęłam w Stanach, bo w Polce używałam nożyczek chirurgicznych:)


Pierwsze były nożyczki kupione w Hobby Lobby:) Bordowe w stylu wiktoriańskim:)


DSC01703


Później już bardziej poszalałam w Hobby Lobby i rzuciłam się na droższe nożyczki - te białe w kwiatki! Włoskie:) A trzy niebieskie pary kupiłam później (w 2010) w Walmarcie. Najbardziej podobają mi się maleńkie:)


DSC01699


Będąc w Warszawie kupiłam sobie wyślinione na necie nożyczki:P Ogólnie nie lubię kwiatków, znaczy w ubraniach, akcesoriach, haftach, ect, ale jakoś na nożyczkach nie umiem im się oprzeć:P


DSC03427


A w jedne wakacje okazało się, że na naszym targu, znaczy w Katowicach niedaleko mojego blokowiska pojawiły się te same nożyczki! Tym razem różowe kupiłam mamie:) A przez tyle lat w Stanach patrzyłam na nie na necie i nie mogłam kupić, bo były za drogie, a w okolicznych sklepach ich nie było:(


DSC06831


Drugie nożyczki Matkas dostała prosto z Hameryki:P A dokładnie z Hobby Lobby:) Różowe w kropeczki.


DSC00254


No i dopiero teraz sobie uświadomiłam, że nie pokazałam Wam moich! Seledynowych w groszki:) A już bidulki są w Polsce:)


DSC00121


W lecie w Targecie na dziale szkolnym dorwałam też wyślinione na necie nożyczki firmy Westcott:)


DSC03118


A w czasie szybkiego „looku” na ebaya przed pójściem spać wypatrzyłam kolejne “ślinotokowe” nożyczki:P


DSC04054


DSC04050


Z jedną z moich publikacji tak dobrze trafiłam, że do Cross Stitchera akurat dodali nożyczki:) Jeszcze ich nie macałam, bo zamawiałam z Anglii, ale już czekają na mnie w Katowicach:) Niestety do Stanów nie wysyłają co ciekawszych dodatków z angielskich:(


DSC04020


Na ebayu znalazłam też kolejne kwiatkowe nożyczki do mojej kolekcji:) Fioletowe z fioletową miarką:) Oj, lubię fiolety:)


DSC04255


A na joann.com zakupiłam miniaturki:)


DSC04456


Przy okazji tamtej sesji zdjęciowej moje ukochane i niezastąpione nożyczki załapały się wreszcie na zdjęcie:) Kocham je miłością wielką i to z nimi głównie xxx. Włoskie nożyczki – oczywiście w kwiatki:) Bordowe. Też z Hobby Lobby. A obok wiktorianskie w oryginalnej pochewce.


DSC04464


I dla porównania rozmiarów zdjęcie grupowe:)


DSC04457


A teraz czas na moje gapostwo:( Kupione już w zeszłym roku, a jakoś zapomniałam się pochwalić Matkasowi i Wam.


Moje super hiper wymarzone i bardzo wyślinione nożyczki od DMC! Pierwszy raz widziałam je w Warszawie. Wchodziły w skład zestawu z akcesoriami do haftowania, typu pudełko na igły, miarka, kosmetyczka, etc i kosztowąły 100zł:( Za dużo:( Później już widziałam je tylko na angielskim ebayu. Cena była oki, ale przesyłka nawet do Polski za droga:( Aż w końcu znalazłam w lepszej cenie i mam! Są tylko moje:) Cudniaste! Uwielbiam krateczki:) DMC vivhy gingham


Rano po wschodzie słońca cykałam zdjęcia i jakieś niemrawe wyszły:(


DSC07627


DSC07622


DSC07625


Tu dla pokazania prawdziwych kolorów zdjęcie z neta. Boskie są, nie? :)


$T2eC16VHJF0E9nmFRpcJBQTcnrrSq!~~60_35


Drugie nożyczki, o których zapomniałam kupiłam w Krogerze, takim małym „tesco”, gdzie namiętnie kupuję mleko:) Tak, w sklepie głównie spożywczym można dostać hafciarskie nożyczki:) I to takie, których nie widziałam w żadnym robótkowym sklepie. Fioletowe i nieco odlotowe nożyczki firmy Singer:) Maszyna Singer mojej babci przepadła, ale teraz mam przynajmniej fajne nożyczki:) A cena była bardzo przystępna:)


DSC07631


Zdjęcie też z dzisiejszego ranka:( Tak samo kijowe:( Ale tu macie prawdziwe kolory z neta:) Fajowe są:D


xprd125944_z


I jeszcze moje nowe nożyczki razem z ukochanymi włoskimi:)


DSC07632


Rozwinę jeszcze wątek Singera. Te fioletowe nożyczki to pierwszy raz wypatrzyłam właśnie w Krogerze niedaleko lodówki z sokami:D Ale ogólnie w Joann są dostępne inne nożyczki Singera. Różne rozmiary i rodzaje, ale jakoś żadne nie wpadły mi w oko, bo są strasznie smutne:( Białe z czerwonymi elementami:(


xprd91496_z


xprd355472_z


Druga kolekcja Singera jest wręcz przerażająca:P Wściekle różowa z czarnymi wstawkami.


xprd10201101_z


Jak widzicie mój gust nożyczkowy jest ździebko inny niż wiele hafciarek, bo nie mam żadnych złotych czy srebnych nożyczek w kształcie pawi, bocianów, etc:P W haftach i akcesoriach lubię nowoczesność:) Moje nożyczki muszą być kolorowe i wesołe:) Albo w moim ulubionym kolorze, czyli czarne jak smoła:)


 


To jeszcze kilka planów zakupowych, czyli trzymajcie kciuki, żebym trafiła na ciekawe okazje na necie, bo marzeń mam sporo:)


Nożyczki firmy Kelmscott!


KelmscottDesignsScissors0Pumpkin1150


KelmscottDesignsScissors0WitchBoot1150


KelmscottDesignsScissors0Steweb1150


Poniższe dwa modele są dostępne jeszcze w innych kolorach, ale czarne są najpiękniejsze:)


KelmscottDesignsScissors0LittleGemsPrimitive900


KelmscottDesignsScissors0Putford800


O ile ceny nożyczek Kelmscott można jeszcze przeżyć, tak włoska firma Premax strasznie szaleje:( Właśnie ich nożyczek będę poszukiwać na ebayu, może trafi się jakaś fajna okazja:)


Kolekcja w szkocką kratę! BOSKA!!!!!!!!


premax blue


premax green


premax Red


I sama nie wiem, które ładniejsze.


premax group


Premax produkuje też kwiatowe nożyczki! Strasznie mnie kuszą niektóre z nich:(


Prem red and blue


Drugie od góry to te same co na poprzednim zdjęciu. Ale trzecie od góry, też fajne:) Taki niebieski jeans:)


PremaxScissors


I jeszcze jedne! W jesienne liście:)


PremaxScissors0PX1148-312AutumnFloral2800


To tyle jeśli chodzi o nożyczki:)


 


Dziękuję za wszystkie komentarze:) Jeszcze żyję, ale coraz bardziej cieszę się na weekend, bo dalej jestem cienka jak dętka:( No i xxx stoję w miejscu:( Jakoś nie umiem się skupić na haftowaniu:(


 


edytag74 – Baw się dobrze na zabawie!


Dominika – Ojej, a ja nic nie wiem o hurtowniach w Moskwie:( A guziki z tej firmy to w kilku polskich sklepach internetowych widziałam. I dziewczyny też je często na blogach pokazują, więc poza Ameryką też są:) Choć ceny przerażające:(


Luna – Sorry, mam nadzieję, że przeżyjesz dzisiejszy wpis. Cieszę się, że dobrze poradziłam ze wstążkami:)


pagatek – Agata, myślę że jest szansa na nowe guziki w Michaelsie. U mnie już od miesięcy jest clearance na wiele paczek, a tak samo dzieje się w Hobby Lobby, więc szykują miejsce na nowości:)


 

1 komentarz:

  1. emilya5
    2013/02/07 08:42:32
    Fascynująca jest ta fascynacja nożyczkami :)


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/02/07 10:29:42
    Oj , te w szkocka kratke sa boskie i te jeansowe w kwiatki...Wow...Ale trzeba miec marzenia i juz - mama


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/02/07 13:45:28
    Tyle przepięknych nożyczek w jednym poście! Można dostać ślinotoku!
    Ale dwie pary nożyczek mamy takie same. Jedne już widziałaś u mnie na zdjęciach, te które kupiłaś na ebayu, i te z firmy Westcott. Mam takie same malutkie, tylko kolory mam inne. Są szare a środek mają żółty. Kupiłam je ostatnio, tak.ok.2 m-cy temu, w Empiku za niecałe 15zł. Zresztą te pierwsze też kupiłam w tym samym miejscu. Na jakiś zdjęciach na blogu je pokażę.
    Strasznie podobają mi się te czarne nożyczki z uchwytami w kształcie serca. Boskie są! Cała seria od Kelmscott też mi się strasznie podoba, szczególnie te malutkie nożyczki z dużymi okrągłymi uchwytami. Nożyczki od DMC też masz piękne :) Singer też fajny i bardzo ciekawy. Cała reszta też mi się baaardzo podoba! Co ja się będę rozpisywała, wszystkie bym chciała mieć!!!!


    miekkie.kapcie
    2013/02/07 17:56:05
    O kurcze, to wygląda na to, że tylko ja mam jedną parę nożyczek do xxx :P Zawstydziłaś mnie Aniu! :) I niektórych sztuk Ci prawdziwie pozazdrościłam.. piękna kolekcja!!
    Dziękuję Ci za wizytę u mnie ;) Połechtał mnie Twój komentarz normalnie ;P
    Zostawiam uściski :)


    paga-tek
    2013/02/07 23:19:49
    Ja posiadam tylko jedne nozyczki :P ale po tym Twoim blogowym pokazie mam ochote na nowe :). Wszystkie sa cudne, ale te bordowe w kwituszki z Hobby Lobby sa poporstu przepiekne!!!

    Miejmy nadzieje ze pojawia sie guziory, bo ostatnio strasznie monotonnie jest na wieszakach z guzikami :(


    tychna
    2013/02/08 09:23:02
    @_@
    ło matko! ile Ty tego masz!
    :)
    mnie najbardziej podobają się te różowe w kropeczki i fioletowe w komplecie z miarką ^^


    damar5
    2013/02/08 09:33:28
    Ty naprawde jestes szalona :-P Ladne prawie wszystkie szczegolnie te krateczkowe i bordowe no i te jabluszkowe. Fajna nowa kolekcja :-)
    POZ.Dana


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/02/08 10:17:21
    u mnie napadało 20 cm śnietu ;/
    A tak o nożyczkach, też widziałam je kilka dni temu u koleżanki na blogu i poszłam sprawdzić ceny...
    60 DOLARÓW?? i to najtańsze?? Obłęd, oczętom mym błękitnym wiary nie dawałam więc poszłam na stronę innego sklepu a tam co? 153 DOLARY?? Świat zwariował.
    Ale podziwiam bo masz piękną kolekcję :)


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/02/08 10:20:20
    To wybacz drugi komentarz ale dopiero dobrnęłam do końca wpisu
    www.firma-gamma.ru/ tutaj jest lista sklepów - 5 ich mają


    Gość: chwilotrwaj, *.ip4.artcom.pl
    2013/02/08 10:35:47
    A jak z transportem nożyczek do Polski? Prześwietlają bagaż a tu tyle nożyczek! :)


    Gość: Agnieszka, *.cyberpab.pl
    2013/02/08 15:31:12
    fajne zbiory. takie niebieskie singer też chciałabym mieć. DMC też są śliczne! :)


    lawendowakrainarobotek
    2013/02/08 17:20:51
    fajna kolekcja, mi najbardziej podobaja sie te z duzymi oczkami - miejscami na palce :)


    cornelka2
    2013/02/09 15:07:16
    Ale fajowa kolekcja wszystkie mi się podobają a Ja mam dwie pary i często je szukam pozdrawiam


    Gość: cecyliarodzinaidom.blogspot.com, *.slupsk.hypnet.pl
    2013/02/10 10:35:22
    Nożyczki obłędne.Wszystkie są godne pożądania.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń