niedziela, 17 lutego 2013

Lecą w kulki :)

Chwalipięctwo dziś będzie:P Moja kolejna, już 17 (!) publikacja:) Jak jeszcze grypa mnie wykańczała, Rodzicki dali mi znać na skypie, że coś z Anglii do mnie przyszło. Osobisty Ociec poleciał na pocztę i przyniósł kopertę! A w niej była nagroda za publikację w Cross Stitch Gold nr 99!


Powiem tak, największe „wrażenie” wywarła ona na tacie:P Normalnie prawie padł jak wypakował z koperty:P Plastikowe pudełko na przydasie w całej okazałości! Super hiper wystrzałowe:P


001


Oj, mogli się nieco bardziej postarać:( Tata stwierdził, że więcej kosztowała przesyłka niż samo pudełko:P 


Dołączony był oczywiście list.


list


Co wydrukowali to nawet mój chory umysł się domyślił, bo tylko jednego maila im w ostatnich miesiącach wysłałam. Ale żeby się upewnić musiałam czekać do dziś, bo dziś dotarłam do Joann a tam znajdowała się „moja” gazetka! Cross Stitch Gold nr 35! Tak, te same numery drukują w Stanach, więc nie muszę aż tak długo jak na inne angielskie gazetki czekać. Ale jak widać późno zaczęli, bo ten sam numer w Anglii jest 99, a u mnie 35 :P


IMG_0001


Okładka taka “se”, ale w środku już ciekawiej:P Poznajecie moją pracę? :)


IMG_0002


Tak, to moja piłka:) W mojej osobistej dłoni:)


Clipboard01


Wiem, że wiele dziewczyn nie tłumaczy swoich listów, ale ja wiem, że nie wszyscy moi czytelnicy władają językiem angielskim, więc pozwolę sobie na tłumaczenie:)


„Chciałam pochwalić się projektem, który okazał się dla mnie największym wyzwaniem, ale także największym powodem do dumy. Niedawno zafascynowałam się pracami krzyżykowymi w 3D i kiedy tylko zobaczyłam wyhaftowaną piłkę, wiedziałam, że muszę sama spróbować taką zrobić. Pomyślałam, że jeśli mi się nie uda będę mogła schować wstydliwą próbę do szuflady i zapomnieć o niej.  Ale udało mi się zrobić piłkę i do teraz nie wierzę, że tak dobrze mi wyszła! Piłka jest tym cenniejsza, bo prawdę powiedziawszy będzie ona chyba jedyną piłką w mojej karierze hafciarskiej! Zszywanie było wielkim wyzwaniem, ale było warte całego bólu jaki czułam w palcach. Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja piłka i liczę na jakieś projekty w 3D w Waszym magazynie. Na pewno przydałyby mi się nowe pomysły i inspiracje!”


Trochę jak zwykle pochrzaniłam, ale nie umiem inaczej niż pisać prawdę:)


Medina - zdaje się, że nowa pani redaktor, bo nie czytam tej gazetki regularnie, skomentowała całość następująco:  „Imponujące, Anna – na pewno nie schowasz piłki do szuflady! Dobra robota w realizowaniu wyzwania jakie sobie postawiłaś i dziękujemy za sugestię – podczytuj tą sekcję w celu znalezienia innych projektów 3D w przyszłości! Jeśli ktoś z Was chciałby znaleść coś w naszym magazynie, napiszcie do nas i dajcie nam znać.”


To tyle:) Miło mi, że piłka się spodobała i została opublikowana w gazetce:) Szkoda tylko, że nie przesłali podobnej nagrody jak za kalendarz, czyli mulinek metalizowanych, które pokazywałam tutaj:(


A jak ktoś chce jeszcze raz popodziwiać moje wielkie dzieło:P, to wpis z piłką TU!


 


Wczoraj piłka wylądowała w woreczku strunowym, bo wreszcie zabrałam się za zmianę dekoracji w moim apartamencie. Ozdóbki bożonarodzeniowe, włącznie z lampkami choinkowymi z okna, zniknęły, a na ich miejsce pojawiło się nieco walentynkowych kartek i innych wiosennych hafcików:) Czy któraś z Was tak długo jak ja cieszyła się atmosferą świąt? :) Nie, szalona nie jestem, ale lubię święta, a nie lubię pustych ścian:P


W living roomie, nad kanapą robótkową zawiesiłam Matkasowe serca i misie:)


serca


A w kuchni ornamenciki, które nie podchodzą pod boże narodzenie, więc do teraz czekały w worku:P


kuchnia


I już nieświątecznie, ale nadal radośnie na tych dennych ścianach:P


 


W imieniu Matkasa chciałam Wam bardzo podziękować za życzenia urodzinowe! Matkas nie tylko zagląda do Pieguchowa, by zobaczyć co jej córeczka Aneczka znowu zmachlowała, ale też z ciekawością czyta wszystkie komentarze, więc nic nie musiałam przekazywać, sama sobie przeczytała:)


 


Cieszę się, że serduszka Wam się spodobały:) Już niedługo pokażę dalszą część tego projektu:P


Jeśli chodzi o nożyczki z ząbkami, to.... musicie poczekać do następnego wpisu:P


 


ella1101 – Kabaretem OT.TO zaraziłam całą rodzinę:) Musieli słuchać moich kaset w czasie jazdy na wakacje i już! :P


fejferek – To był mój pierwszy zestaw z gazetki, jeszcze nigdy żadnego nie haftowałam. A z małymi zestawami, ale z tutejszych sklepów nigdy nie miałam problemów, zawsze wszystko było oki i nic nie musiałam podmieniać z własnych zapasów. Rameczki były też w tesco i Matkas mi je kupiła, choć przyznała się dopiero przy okazji prezentu od pani Kornelii:) Kupiła mi niebieski owal i właśnie srebrne serce:) Bo ja lubię srebrne ramki, a serca też! Pasiaki mi się strasznie podobają, a to Ty pisałaś, że mam się nimi nie martwić:P


edytag74 – Rzeczywiście w gazetce kolory serduszek są przekłamane, strasznie ciemne:( Dlatego zanim ją kupiłam, usiadłam sobie przy stole i na tyle ile umiałam bez otwierania folii, obejrzałam sobie ten zestaw i stwierdziłam, że muszę kupić:)


igielka-mb – Bucik na wstążce, nie breloczek. Matkas ma całą kolekcję bucików w kuchni, którą kiedyś pokazywałam na blogu:)


monalisa – Ja też pomyślałam o patchworkach, które kojarzą mi się z Ameryką, więc łatwiej będzie pamiętać, gdzie je wyhaftowałam:)


olcia113-world – Wiem, bo zostawiłam u Ciebie komentarz:P Pisałam, że mi się bardzo podobają i że się zastanawiam czy kupić gazetkę czy nie. Jak widać kupiłam:D


 

1 komentarz:

  1. damar5
    2013/02/17 09:24:28
    Gratuluje publikacji ale z nagroda to sie nie postarali za takie cudo :-( No ale jak to mowia lepszy rydz niz nic :-)
    Poz.Dana


    Gość: edytag74, *.ip.netia.com.pl
    2013/02/17 14:03:02
    Gratuluję kolejnej publikacji! Ta piłka jest faktycznie niesamowita! Ja bym się na taki projekt nie porwała :) Ale nagrodę to naprawdę wypasioną dostałaś :D


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2013/02/17 14:15:18
    Gratulacje!
    Nagroda rzeczywiście bezsensowna.
    Bardzo fajne dekoracje ścienne,
    pozdrawiam!


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/02/17 15:05:59
    Gratulacje , a zawieszki sa cudne - mama


    aeljot
    2013/02/17 15:42:21
    Gratulacje :)


    Gość: magin, *.btk.net.pl
    2013/02/17 20:12:49
    Ogromne GRATULACJE za kolejną publikację w robótkowej gazetce!! To już 17 raz ??!! Tym bardziej podziwiam :) Z nagrodą fakt nie wysilili się, ale na różne malutkie zawieszki pudełeczko na pewno Ci się przyda :)
    A tak na marginesie powinnaś już mieć u nich swoją stałą rubrykę! :)


    paga-tek
    2013/02/18 03:21:45
    Gratulacje!!! Nagroda rzeczywiscie taka sobie :P

    Nie Ty jedna tak dlugo utrzymywalas swiateczna atmosfere. Wczoraj widzialam u sasiadow, ze nadal maja choinke :)


    cornelka2
    2013/02/18 08:24:46
    GRATULACJE!!!!! ta piłeczka jest super i pięknie udekorowałaś ściany pozdrawiam


    ann_margaret
    2013/02/21 23:21:07
    Gratulacje! Tylko patrzeć, jak będzie okrągła, dwudziesta publikacja:)))

    OdpowiedzUsuń