niedziela, 24 lutego 2013

Moja własna maszyna do szycia!!!!!!

Trochę mała i nie szyje, ale moja:) I nie pierwsza, a druga:P Pierwsza jest w domu, taka na korbkę, od babci:) A druga ta poniżej, na naparstki:) Z ebaya.


DSC08002


Hmmm, chyba muszę ją doczyścić, bo czego oko nie widzi, to aparat widzi:P


Matkas, miałaś rację! Znalazłam w pudle jeszcze jedną półeczkę na naparstki:) Ale tylko jedną, reszta już w garażu w Katowicach:)


Mam jakąś słabość do półeczek w kształcie domków:D


DSC08000


I obie razem:D


DSC07998


A jak już są półki, to pokażę Wam też i moje nowe naparstki! Ostatni wpis naparstkowy był z łupami z Grecji, później były też naparstki od Ivony z Kanady:) Ale resztę jakoś bezwiednie ukryłam na półce z książkami i nie pokazałam Wam:( Tylko się nie przerażcie, zdjęć będzie sporo, ale zakupy robione od lipca do grudnia. Pierwsze naparstki kupiłam w New Yorku, ostatni we Frankenmuth.


No to zaczynamy!


Łupy z New Yorku! Powiem Wam, że jeszcze nigdzie w Stanach nie znalazłam tak tanich naparstków jak w NYC! Za trzy z NY mogłam, bo już „wyszły”, kupić sobie jeden u mnie, w mojej dziurze:P Tak, Michigan jakieś strasznie drogie:P


DSC07923


DSC07925


DSC07927


DSC07930


DSC07931


DSC07933


DSC07936


DSC07938


DSC07940


DSC07942


DSC07944


DSC07946


Nie, nie wykupiłam wszystkich naparstków w New Yorku:P Sporo jeszcze zostało:D


A oto moje łupy z Chicago:) Moje ulubione miasto! Tu odpowiedź brzmi: tak, wykupiłam wszystkie naparstki jakie widziałam:) No oprócz tych które już kupiłam w poprzednich latach:P Ale nie ukrywam, mam słabość do tego miasta:) Ceny niestety bliskie michigańskich, ale do Chicago jeżdzę raz do roku:P Mam nadzieję, że w tym roku też się wybiorę:)


Od lewej – Water Tower w centrum Chicago, panorama miasta i Navy Pier czyli słynne molo.


DSC07968


DSC07970


Wiem, ten “rubin” po prawej strasznie badziewny:P, ale cała reszta naparstka całkiem fajna:)


DSC07966


Kolekcja michigańska też się powiększyła:)


Teraz już nie zapomnę, gdzie kiedyś mieszkałam:D


DSC07958


DSC07960


DSC07964


Mam też kardynałka:) I dwa kuraki:P Kardynałka kupiłam specjalnie, a kuraki były gratis do półki.


DSC07951


To wrzucam i resztę gratisów do obu półek:P


Bardzo hafciarskie naparstki:D Babcia i mama:)


DSC07948


DSC07950


Reszta gratisów znacznie mniej ciekawa:(


DSC07990


Plastikowe.


DSC07987


I kilka metalowych.


DSC07977


I dopiero teraz dopatrzyłam się co się kryje na tym malutkim naparstku z przodu! Ślepota ze mnie:P


DSC07979


Napis: The cow jumped over the moon, czyli krowa przeskoczyła księżyc. Chyba kiedyś był film o takim tytule?


DSC07980


Coś ta krowa ma rogi:P


DSC07982


DSC07985


I jeszcze zakupki z Joann. Małe plattikowe naparstki od Dritz. Kolorki bardzo mi się spodobały:)


DSC07954


A u góry charakterystyczny znaczek firmy Dritz – pomidorek do igieł:)


DSC07956


I komplecik do maszyny z pierwszego zdjęcia:D Naparstek od Singera!


DSC07972


Wiem, zdecydowanie lepiej prezentuje się w pudełku:P


DSC07974


I tyle. Kolekcja rośnie:) Proszę się jednak nie pytać ile liczy, bo nie wiem. Leniwa jestem i nie chce mi się liczyć:P Jakby ktoś był ciekawy, to wszystkie naparstki pokazywałam na blogu:D


 


Koleżanka ruda kitka pojawiła się dziś na trochę, więc kolejna porcja zdjęć:)


DSC07901


Clipboard01


Clipboard02


Czasem mi się wydaje, że wiewióra patrzy mi prosto w oczy:D


Clipboard03


 


Dana! Ty dziewczyno z dużego betonowego miasta, specjalnie dla Ciebie kilka zdjęć od dziewczyny z wioski:P Oj, uwielbiam tą moją „wiochę”:P


Widoki z living roomu mogą być:)


DSC07992


DSC07996


DSC07994


Natomiast z sypialni.... Oj, tu mam cudne widoki:) Gdy nie ma śniegu mogę stać i stać i patrzeć i patrzeć.... :) Zdjęcia przez moskitierę, bo druga część okna zaparowana.


DSC07906


DSC07908


To kto chce mnie odwiedzić w mojej dziurze? :D


 


Jutro nie liczcie na wpis:P Jutro OSKARY!!!!!!!!!!!!!! :)


 


Dziękuję za wszystkie komentarze:) Wiewióry cały rok się szarpią, a małych jak nie widać, tak nie widać.


 


edytag74 – W poprzednim komentarzu narzekałaś, że w polskich sklepach nie ma takich kuponów jak u mnie. To jakie Ty wprowadzisz jako właścicielka pasmanterii? :)


 

1 komentarz:

  1. paga-tek
    2013/02/24 02:31:52
    Piekna kolekcja, najbardziej podobaja mi sie kurki :)


    damar5
    2013/02/24 09:35:40
    O jak duzo i roznorodnie ,ladne wszystkie ale te 3D najciekawsze az napatrzec sie nie moge :-) Ladnie zaszalalas.
    Jak dobrze ,ze te betony tylko mam za oknem juz "piec"krokow dalej moge delektowac sie zielenina :-P ale spotkac wiewiorke to nie tak latwo a Ty masz wlasna,osobista :-P u mnie to tylko mnostwo kaczuch :-)
    Poz.Dana


    Gość: Safrin http: niepowtarzalnie.blogspot.com , *.mmj.pl
    2013/02/24 10:23:23
    Maszyna jest bardzo oryginalna! świetna ozdoba sama w sobie :)
    Mnie najbardziej urzekły naparstki z fragmentami miasta na czubku. Tylko czy one Ci sie zmieszczą do półeczek? :)


    misia-be
    2013/02/24 10:38:08
    No pięknie ci naparstków przybywa :D a wiesz, że ja mam jeden specjalnie dla ciebie? byłam niedawno w Wiedniu i jak go zobaczyłam od razu pomyślałam o Twojej kolekcji :D niedługo sfabrykuje paczuszke :D:D


    alkakz
    2013/02/24 12:15:48
    cudowna półeczka, no i masz piękne widoki za oknem.


    mamamady
    2013/02/24 12:35:52
    śliczna kolekcja :) półeczki rewelacja, też mam do takich słabość, a tu własnie mi wpadło zdjęcie w temacie naparstków ;) stylowi.pl/4317492 Pozdrawiam :)


    Gość: edytag74, *.ip.netia.com.pl
    2013/02/24 12:52:21
    Cała kolekcja Twoich naparstków musi być baaaaardzo imponująca skoro te pochodzą tylko z ostatnich zakupów :)
    Fajnie tak obserwować sobie wiewióry. A widoki z okien masz bardzo fajne. Wygladając przez okno można odpocząć od całego zgiełku dnia codziennego, można się zrelaksować.
    Jeszcze wrócę do tych kuponów itp. Ja w mojej pasamnterii może takich nie mam, ale staram się utrzymywać ceny na niskim poziomie. Nawet sam przedstawiciel DMC mówił mi, żebym podniosła cenę muliny DMC. U mnie ona kosztuje 2,70 za motek a w innych pasamnteriach nawet po 3,20. To chyba jest różnica? Musiałabym też tak podnieś cenę na wszystko inne i np. robić rabaty %. Ale to i tak kupującym by się nieopłacało.


    Gość: monalisa20014, *.37-79-r.retail.telecomitalia.it
    2013/02/24 13:12:56
    Oj ja bym Cie odwiedzila bo lubie taki spokoj za oknem. Po kolekcji naparstkow widze, ze to prawdziwa pasja. A poleczki sa cudne! Obie! Chociaz ta z maszyna bardziej mi sie podoba :-)


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/02/24 14:54:36
    A mnie najbardziej podoba sie ruda kitka- przesympatyczna i pozdrowic ja z Polski- mama


    kmystkowski
    2013/02/24 15:57:43
    The Cow Jumped over The Moon nie było raczej takiego filmu, znalazłem za to piosenke.

    Hey diddle diddle,
    The Cat and the fiddle,
    The Cow jumped over the moon,
    The little Dog laughed
    To see such craft,
    And the Dish ran away with the Spoon

    pozdrawiam :)


    igielka-mb
    2013/02/24 16:01:19
    Ekstra szafeczki, ale przy takiej kolekcji zdaje się, że to nie koniec z szafeczkami ;-)
    Piękna kolekcja. Fajnie mieć takie wyjątkowe hobby.


    Gość: arabeska291, *.cdma.centertel.pl
    2013/02/24 20:41:28
    fajna maszyna :) i naparstek z kardynałkiem i inne też trochę.ja Cię tam mogę odwiedzić i gdyby było bliżej....


    cornelka2
    2013/02/25 07:52:14
    Fajne te półeczki maszyna mi się bardzo podoba ,a kolekcja naparstek to naprwdę super sprawa zbieraj ile się da pozdrawiam


    adzia1313
    2013/02/25 15:18:43
    Maszyna jest super, a kolekcja naparstków oszałamiająca.


    ann_margaret
    2013/02/27 19:39:01
    Szafeczka-maszyna jest boska! Małe przegródki plus mała szufladka - czego chcieć więcej?:)))
    Super, że kolekcja naparstków się powiększa!


    dagusia80
    2016/10/02 12:58:05
    A ja też się pochwalę moją maszyną do szycia. Moją pierwszą! :) Wczoraj przyjechała do mnie, o takie cudo: www.galerialucznik.pl/pl/p/ZOFIA-II-2015-Nowosc-Wysylka-Gratis/1330 :) Dzięki niej będę mogła też tworzyć różne cuda, może też założę bloga. A póki co siadam do nauki. Tyle dobrego się nasłuchałam o niej, że nie mogę się doczekać aż ją przetestuję. Ma 35 programów szycia, będzie można szaleć, ale to dopiero jak się podszkolę. A póki co zaczynam od szycia poszewki, trzymajcie kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń