poniedziałek, 11 lutego 2013

Najpiękniejszy?

Chyba tak:) W zeszłą niedzielę udało mi się skończyć blokowy listopad i stwierdziłam, że jest on najładniejszy z wszystkich 12 miesięcy:)


DSC07661


Kolorowe liście są boskie! I malutki żołądź:)


DSC07663


Kruk na cudnej dyni:)


DSC07666


I amerykańskie pie:) Fiolety sugerują blueberry pie, czyli ciasto pełne amerykańskich borówek:) Pycha!


DSC07668


W poniedziałek zaczęłam haftowanie klamerkowego sierpnia, ale nie byłam w stanie od tego czasu skończyć:( Wybrałam żółciutką kanwę:) Ale kolorki mi nie pasują:( Nie wiem dlaczego, ale te z legendy nie pokrywają się z tymi ze zdjęcia na stronie Lizzie Kate. A te co się pokrywają to mi nie pasują. Po chorobie nie miałam sił na kombinowanie, więc darowałam sobie haftowanie. Może w przyszłym tygodniu wróci mi jasność umysłu? Jedno wiem, na pewno nie wyhaftuję łososiowej biedronki:P Coś im się pomyliło w Lizzie Kate:P A piasek w wiaderku nie wygląda na taki z plaży tylko z budowy:( Chyba go wypruję.


DSC07673


Kotek październikowy doczekał  się odpowiedniej gwiazdki na obroży:P


DSC07670


Już nie spadnie z płota:P


DSC07672


A ja już jesteśmy przy płocie, to barierka na moim balkonie:) Dziś w czasie śniadania odwiedziła mnie moja znajoma z drzewa za oknem:P Wiem, widok z okna mam zabójczy:P A wiewióra teraz bryka po drzewie, więc za szybka jest na zdjęcia:(


DSC07657


Dziś raczej sobie nie pohaftuję, bo po długiej przerwie wraca Walking Dead! Wreszcie:) Choć to nadal jedyny serial przy którym nie umiem haftować:P Ręce za bardzo mi się trzęsą, tyle się dzieje:D


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/02/11 08:24:22
    I wracac mi do zdrowia , bo robota czeka / nauka.../. A kolezanka wiewiorka jest fajna!!! Trzymaj sie - mama


    cornelka2
    2013/02/11 10:58:16
    Superowy będzie ten kalendarz ,a ta bestyjka to chyba pojeść przyszła serdecznie pozdrawiam


    damar5
    2013/02/11 19:31:22
    O ladny ten miesiac :) ,przywieszkowy zoladz cudny :) Ladne kolory przyciagajace oko.
    Wiewiora jaka wypasiona ,tluscioszek z niej ,fajne odwiedziny mialas :)
    Ja jeszcze nie jestem w stanie xxxx :( rece sie trzesa :(

    Poz.Dana


    paga-tek
    2013/02/11 21:28:16
    Sliczny haft, a wiewiora jest super :) Ten piasek w wiaderku to rzeczywiscie wyglada podejrzanie :P


    iskierka_duszy
    2013/02/11 21:46:59
    Bardzo mi się podobają Twoje kalendarze


    Gość: Luna, *.xdsl.centertel.pl
    2013/02/12 08:37:50
    To prawda , mnie tez ten miesiąc bardzo sie podoba.


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/02/12 11:27:43
    ech z tym piaskiem to masz rację :D mnie się skojarzyło z wielką parującą .... ;) no sama się domyśl.
    Listopadek wyszedł świetny


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/02/12 14:49:41
    Wiewióra, a może to wiewiór, fajna taka wypasiona :)
    Zawieszka-gwiazdka teraz pasuje do szyjki kotka i bidulek już faktycznie nie spikuje z tego płotka :D Kolejna kartka z kalendarza też mi się bardzo podoba, a ten żołądź jest superowy. A co do pisaku w wiaderku to chyba jest żwir :D

    OdpowiedzUsuń