wtorek, 19 lutego 2013

Kupiłam sobie, a co:)

W ramach poprawy humoru, na posuchę pogrypową, czy po prostu, bo były niezbędne:D


Nowe pary nożyczek!!!!!!!!!!!!


Pierwszą parę kupiłam w poprzednią sobotę w Michaelsie. Pierwszy raz po grypie dotarłam do sklepu to po roku oglądania kupiłam! Tanie były:) Z 5.99$, przeceniłam sobie na 3$ :)


DSC07724


Kremowe, a wstawki są łososiowe:)


DSC07731


Prosto od firmy Recollections, która jest bardzo popularna w Michaelsie.


DSC07729


Drugie nożyczki przyszły kilka dni później. Kupione na ebayu. Też na nie patrzyłam chyba od roku. Tu już nie mogłam użyć żadnego kuponu, ale była przynajmniej darmowa przesyłka:) Cena 5,99$. Skutecznie poprawiły mi humor:)


DSC07718


Białe w kropeczki:) Takie są wesolutkie!!!!!!!!! Były też chabrowe w kropeczki, ale jakoś im nie wyszły:( Nie wiem czemu, ale na nożyczkach wiele kolorów mnie nie odstrasza:P Biały normalnie „uwielbiam”, a tu nie miałam wątpliwości, że chcę białe i żadne inne!


DSC07721


Zanim przejdę do sobotniego zakupu, jeszcze obiecane zdjęcia nożyczek od DMC i Singera. Tym razem w dobrym świetle, więc kolory prawdziwe:)


DSC07643


DSC07646


I ten mały znaczek DMC :)


DSC07647


Aaaaa! Nie umiem się do dziś napatrzeć na tą uroczą krateczkę:)


DSC07649


I fioletowe Singery z Krogera:)


DSC07652


Już ich nigdzie nie ma na półkach, więc tym bardziej cieszę się z zakupu:D


DSC07654


DSC07656


I wszystkie razem:)


Clipboard01


W sobotę wybrałam się z Czerwonką do sklepów, mleko znowu trzeba było dokupić:P Zabrałam ze sobą aparat, bo planowałam zrobić rekonesans nożyczek w zygzaki. Niezbędne mi są, pewna praca na nie czeka!


Najpierw weszłam do Joann. Od razu nadziałam się na ginghery, które Wam na blogu pokazywałam. Trochę „za tanie”. No i koszmarnie ciężkie, chyba z pół tony ważą!


DSC07759


Ale później zobaczyłam to! Dziś mamy dzień prezydenta, więc w Joann wyprzedaże od piątku do poniedziałku! M.in. wszystkie nożyczki firmy Fiskars przecenione o 50%!


DSC07770


Choć jak widać cena o wiele przyjemniejsza:)


DSC07765


Znalazłam też nożyczki “no name”, czyli jakiejś firmy co tylko w Joann się pojawia. I od razu stwierdziłam, że chyba za tanie będą. Jednak dobre nożyczki muszą trochę kosztować.


DSC07769


Wybrałam nożyczki Fiskars. Zwłaszcza że panie z obsługi zawsze tną materiały nożyczkami z tej firmy. Fiskars są bardzo charakterystyczne – mają pomarańczowe rączki. Przez co dla mnie są koszmarnie brzydkie, bo nie lubię tego koloru:(


Na hakach wisiały cztery kolory, żaden mój ulubiony, więc położyłam je przed sobą i zabrałam się za wybieranie.


Kolory nieco przekłamane, ale lepszych zdjęć w sklepie ode mnie nie oczekujcie:P Od prawej: pomarańcz, odblaskowy jasny zielony, wściekły róż, brudny róż.


DSC07771


Teraz proszę nie opluć ekranu, ale decyzję podjęłam w pełni władz umysłowych:P


Od razu odwiesiłam pomarańczowe i zielone. Zielony jasny i jeszcze odblaskowy to za dużo jak na raz dla mnie.


Na polu bitwy zostały oba róże:P Ale tak sobie pomyśłałam i przypomniałam mój „brudny igielnik”


DSC01476


i wybrałam brudny róż:) I kurka do teraz nie żałuję:)


Dla porównania Fiskars, Gingher i no name.


DSC07773


Ale to nie koniec! Mistrz przecen, czyli ja:) wyciągnęłam jeszcze z notesu kupon na 15% zniżki na całe zakupy:) I tym sposobem mam Fiskarsy za 9,8$ a nie 22,99$ :) Ha! Mnie puścić na rekonesans, a wrócę z taką okazją:)


kupon


Po udanych zakupkach poszłam jeszcze do Michaelsa upewnić się, że dokonałam słusznego wyboru, bo zaraz po drugiej stronie parkingu.


A tu też nożyczki Fiskars, ale tylko pomarańczowe. I trochę inne, czyli michaelsowa wersja no name. Dodatkowo strasznie szpetne przez te zielone wstawki:(


DSC07829


I jeszcze taka ciekawostka z Michaelsa. Kilka par nożyczek jest tak cennych, że dla plebsu wiszą tylko zdjęcia:P


DSC07831


A jak ktoś dziany zdecyduje się kupić, to może je dostać od obsługi prosto zza kratek:P Niedaleko kasy. Widziałyście, że te same pary wiszą spokojnie w Joann, nie?


DSC07834


I mój nowy skarb! Do teraz nie mogę się nimi nacieszyć:)


DSC07841


Boskie są!!!!!!!!!!!!!! :D


DSC07843


A ząbki mają bardzo ostre:)


DSC07845


Z kanwą poradziły sobie bez problemu:) Zawsze mam w domu jakieś ścinki, bo nigdy nie wiem jakie „okruszkowe” kolczyki mi wpadną do głowy:P Matkas tylko się zastanawiała, czy da się nimi ciąć naokoło? Da się! A jak!


Wiem, strasznie zmarnowałam kanwę:(


DSC07848


Będę ich też używać do filcu, z którym też świetnie sobie poradziły! Tu też chomikuję resztki:P


DSC07851


Aaaaa! Wiem, że Was zamęczyłam zdjęciami, ale jestem bardzo szczęśliwa, wszystkie zakupy bardzo udane:) Ostatnio tak poszalałam, że przy haftowaniu prezentów dla mamy miałam kilka par pod nosem i na zmianę obcinałam nitki przy sercach:P


Podsumowując, jak ktoś szuka fajnych nożyczek z zygzakiem, to polecam Fiskars! Tną super!


To jeszcze moja koleżanka z drzewa za oknem:) W niedzielę coś wcinała, więc dała się sfotografować:) A tak przy okazji, zobaczcie jak ładnie za oknem – śniegu prawie nie ma:)


DSC07853


Smacznego i zapraszam znowu:)


Clipboard02


Kurka, zoo odwiedzać nie muszę, nie? :)


 


To mykam coś poxxx i wypróbować moje różowe Fiskarsy, bo od kilku dni głowę zaprzątały mi inne myśli. Dopiero dzisiejszy wieczór będzie weekendowy, bo weekend był pracujący:(


Udanego tygodnia!!!


 


Dziękuję bardzo za komentarze z gratulacjami:) Dzięki Wam wiem jaką przyjemność potrafi sprawić tak proste słowo i sama często je u innych hafciarek zostawiam:)


 

2 komentarze:

  1. aeljot
    2013/02/19 08:26:56
    Masz już spore zasoby nożyczek. Ale ceny niektórych to rzeczywiście powalają, zwłaszcza jak się je jeszcze przeliczy na złotówki.


    bk110
    2013/02/19 08:46:28
    Piegucha nożyczki Fiskarsa sa rewelacyjne. Mam i nikomu ich nie oddam!
    Jeszcze się szarpnęłam na noże i też są super.


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/02/19 09:41:03
    To pozdrow Szaro - ruda kolezanke , a nozyczki dobry wybor - mama


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/02/19 10:59:39
    Nowe małe nabytki bardzo fajne, ale nożyczki od DMC i Singera podobaja mi się najbardziej. Są super wykonane. Ząbkowane nożyczki bardzo fajne. Ja też jesienią nabyłam duże, ale zwykłe, nożyczki Fiskars, które są w kwiatki. Pokazywałam je na początku mojego blogowania. Tną jak szalone. Jednak co jakość to jakość.
    Zazdroszczę Ci strasznie tych bonów, kuponów, przecen i wyprzedaży. U nas nie dość, że ze świecą czegoś fajnego szukać to jeszcze cena powala:P


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/02/19 11:23:13
    hahaha fajna ta kumpela ;) mój rudy Kacper też tak nastroszoną kitę na plecy kładzie :D i czarny Filemon również a to kocury :D

    Co do fiskarsa to ja mam ich noże ;) też są bardzo dobre.
    A też się pochwalę co za oknem - śnieg pada i to taki paskudny drobny z deszczem do tego wieje wiatr i jest potwornie paskudnie ;/

    U Ciebie to już wiosna


    damar5
    2013/02/19 11:28:51
    Gratuluje udanego zakupu! Nie dosc ze praktyczne to jeszcze po takiej przecenie ,Ty to masz leb Anka !:P Na kolor raczek wogole nie patrze byle tna rewelacyjnie :)
    Ale wiesz co? Te w krateczke sa boskie,moj kolor !
    Nareszcie tydzien rozpoczety jak nalezy :) :)
    Poz.Dana


    OdpowiedzUsuń
  2. Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2013/02/19 11:31:08
    Super te nożyczki! Kolor całkiem, całkiem.
    Chciałabym mieć noże i przybory kuchenne z Fiskarsa w domu. Jedynie te pomarańczowe wstawki takie nieciekawe, ale to ich znak firmowy.
    Zaraz przejrzę internet w poszukiwaniu polskich cen tych nożyczek.


    Gość: arabeska291, *.cdma.centertel.pl
    2013/02/19 13:53:50
    nożyczkowe poprawiacze nastroju bardzo fajnie się prezentują,aż sprawdziłam czy te co ja mam w domu też tną materiał i tak wiec może też coś stworzę z ząbkami :)))ciebie coś często wiewiórki odwiedzają :P


    paga-tek
    2013/02/19 14:07:32
    Ja jade jutro po moje nozyce :) Teraz juz na 100% wiem, ze kupie takie same jak Twoje :P No moze inny kolor i pewnie juz takiej przeceny nie uda mi sie zlapac, ale 40% zawsze przyjma :). Kolekcja nozyczek niezle Ci sie powieksza :)


    Gość: Katarzyna G, 93.107.173.*
    2013/02/19 14:08:44
    No to poszalalas z zakupkami :) Ja najbardziej Ci zazdroszcze tych... kuponów na znizki ;P Chyba bylabym ich maniaczka gdybym byla w Twoich regionach :)


    Gość: Basia, *.dynamic.mm.pl
    2013/02/19 18:46:18
    Witaj,
    od dawna z przyjemnością czytam i podglądam zdjęcia na Twoim blogu. A dziś natrafiłam na nową ciekawą stronę z wzorami, a na niej kardynałek, którego u Ciebie nie widziałam, może akurat zechcesz przygarnąć, jeśli nie masz:

    www.liveinternet.ru/users/4846151/post258214018/

    Pozdrawiam serdecznie


    labores_pariunt_honores
    2013/02/19 19:32:52
    te różowe trafnie wybrałaś, inne przy nich nie są takie ładne!
    właśnie się wczoraj zastanawiałam czemu mój oddział w USA nie odbiera telefonów :D:D co to za dzień prezydenta?! obecnego, czy któregoś historycznego? jakieś atrakcje są wtedy?
    pozdrawiam!


    chica111
    2013/02/19 20:30:29
    Ja też ostatnio rozglądam się za zygzakowymi nożyczkami do materiału - no i tanie to one nie są. A Fiskars jak najbardziej dobra marka.


    Gość: kaj-mania, *.internetia.net.pl
    2013/02/19 21:46:28
    uff - te różowe naprawdę są najładniejsze! ile już masz tych nożyczek??? :)


    Gość: ewa, *.sds.uw.edu.pl
    2013/02/20 13:52:31
    Też zapytuje z ciekawości ile jest tych nożyczek :-)


    cornelka2
    2013/02/20 16:31:36
    To kolekcja się powiększyła ale te ząbkowate to fajna sprawa i jak pięknie tną .Wiewióreczce chyba się tam podoba ZOO masz za oknem pozdrawiam


    Gość: Uchomisia, *.icpnet.pl
    2013/02/20 20:30:20
    Zdjęcia "Twoich" zwierzątek sprawiają równie dużo radości co zdjęcia zakupowe :D


    renataa25
    2013/02/21 14:27:47
    Zapraszma do mnie, dumna mama się pokazała:)


    ann_margaret
    2013/02/21 23:09:55
    Niezły wpis nożyczkowy:)
    Zaciekawiły mnie te singery - nietypowy kształt, ciekawe jak tną? A te z krateczką słodkie:))
    Pozdrów wiewióra!


    Gość: monalisa20014, *.37-79-r.retail.telecomitalia.it
    2013/02/24 13:18:10
    Ja tez mam nozyczki zygzakowe. Ale nie majac wyboru takiego jak Ty kupilam je na mediolanskich targach rekodziela w zeszlym roky. Sa czarne i kosztowaly 5! Mimo bardzo niskiej ceny spisuja sie bardzo dobrze, poki co...


    koraliki_agi
    2013/02/27 22:40:03
    Pozazdrościłam, zainspirowałam się, rozejrzałam tu i ówdzie i już mam. Nożyczki ząbkowane. Nie takie ładne, ale spisują się jak trzeba.
    Pozdrawiam


    kubu52
    2013/02/28 12:13:06
    :D Takie nozyczki z zabkami przydaly bi sie jak nic!!:)

    OdpowiedzUsuń