poniedziałek, 4 lutego 2013

Nowa kolekcja:)

Jutro pewnie padnę trupem jak wrócę do domu, bo poniedziałki dla mnie zawsze intensywne. Mam co robić na wydziale. A niestety słaba jestem jak dętka:( Dziś pozwoliłam sobie aż na spacer do skrzynki pocztowej:P A sąsiedzi z pięterka podejrzliwie patrzą co to się opinkalam z odśnieżaniem wspólnego balkonu:( Ale kicham to, nie będę odśnieżać jak ledwo dycham, bo im 2-3 cm śniegu przeszkadzają:P Ale, ale weekend jeszcze oficjalnie trwa niecałe dwie godziny, więc zanim pójdę spać to poślińmy się razem:D Ze dwa dni temu weszłam na stronkę z uwielbianymi przez nas wszystkie ozdobnymi guziczkami Dress it up i padłam na widok kolekcji na rok 2013! Poniżej tylko te co mi się podobają, a resztę możecie obejrzeć tu. Nie wiem kiedy trafią do moich sklepów, ale na ebayu już są!


I wreszcie o mnie pomyśleli! Little Genius, taka nazwa na paczce. Czy to nie jest najpiękniejsza paczka guzików pod słońcem? Szkoda tylko, że nie ma dziewczynki w brylach:)


6964-little-genius-cropped-500


Reszta nazw paczek w nazwie zdjęć. Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony producenta. Kolejność dowolna, bo wszystkie mi się podobają:)


6930-sew-cute-owls-cropped-500


6927-sew-cute-cupcakes-cropped-500


6933-sew-cute-ice-cream-cropped-500


6937-sew-cute-flip-flops-cropped-500


6942-sew-cute-spools-scissors-cropped-500


6943-sew-cute-sunflowers-cropped-500


6951-let-them-eat-cake-cropped-500


6953-uncorked-cropped-500


6956-feathered-friends-cropped-500


6959-in-the-cookie-jar-cropped-500


6960-gardening-cropped-500


6962-baby-safari-cropped-500


6965-do-it-yourself-cropped-500


6968-how-u-doin-cropped-500


 


To do boju! Byle przeżyć nadchodzący tydzień:)


 


Dziękuję za wszystkie komentarze i życzenia zdrowia:) Tak się rozkręciłam, że blokowy listopad już gotowy:D


 


barboorka – Ryzykantka  Ciebie z tą maszyną do szycia w czasie grypy:P Przez dwa dni to grypa mi na nic nie pozwlała:( Nie wiedziałam nawet jak się nazywam:( A tacie najbardziej pasowało jak tylko głową kiwałam na skypie, bo tak zjechałam gardło w labie ze studentami:(


zakreconamysia – Wariatka! Nawet ja nie tęskniłam za szkołą, a już 11 rok siedzę na uczelni:P


Dominik – W Katowicach zima, więc ta sama kicha co u mnie:(


Agnieszka – A gdzie Ty łapy wsadzałaś? :P


labores – No wiesz? Mleko prawie do wszystkiego pasuje:) No może nie do kabanosów i innych mięs:P


misia-be – No właśnie! Jak ja już dawno nie haftowałam niczego mini:( Jak tylko skończę z kalendarzami zabieram się za jakieś kolczyki czy inną biżuterię:)


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/02/04 08:33:45
    Slicznosci , a dziewczynki jako przyszlego naukowca nie przewidzieli - bo wiadomo ze sa do kitu i juz...A to feler i juz - mama


    damar5
    2013/02/04 10:04:11
    Fantastyczne!!! Calkowicie odpowienie dla Ciebie ,te pierwsze oczywiscie:) Moze jeszcze wpadna ,zeby tez i dziolszka sie przydala:P
    Reszta rowniez rewelacyjna i pomyslowa az trudno uwierzyc :)

    Niech Ci szybko minie ten wstretny poniedzialek :)
    Poz.Dana


    Gość: chwilotrwaj, *.ip4.artcom.pl
    2013/02/04 12:22:58
    Guziki są boskie.


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/02/04 12:37:38
    Rany boskie! Ile oni tych guzików mają! Baaaaarzdo dużo mi się podoba, że ciężko powiedzieć, które najbardziej!
    Udanego tygodnia! Ja zeszły miałam koszmarny. Najpierw walczyłam z psychicznym sąsiadem, który zalewał mi zaplecze, a na koniec, jak się uporałam z trutniem, to w piatek złamałam sobie klucz w drzwiach pasmanterii i nie mogłam wejść do środka. Jakaś totalna masakra! Ten tydzień na pewno będzie lepszy. Dziś idę obciąć włosy a w sobotę bawię się z przyjaciółmi na zabawie karnawałowej! I wszystko ma być ok!
    Dużo zdrowia, nabieraj sił!!! Trzymaj się!


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2013/02/05 09:27:47
    o jaaaa! ile fajowych wzorów! muszę chyba się ma pierwsze e-bayowe zakupy wybrać wreszcie skoro mówisz że tam można już te wzorki dostać :)
    a ja swój pierwszy mini wzorek wyhaftowałam, ale musze jeszcze raz go poczynić na gęstszej kanwie, bo wzięłam za drobną i mi w rameczce niknie praca. ale już sobie wymyśliłam, że dohaftuję jeszcze 3 takie i zrobię swoje pierwsze haftowane kolczyki. wisior już w końcu mam, to wstyd bez kolczyków własnoręcznie zrobionych chodzić :)
    pozdrawiam i trzymam kciuki żeby tydzień był w miarę znośny, z wieloma okazjami do xxx!
    agnieszka


    aeljot
    2013/02/05 10:48:49
    Zdrówka i trzymaj się dzielnie :)


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/02/05 16:10:33
    No świetne są te guziczki. Zestaw pierwszy powala i ptaszki mi się podobają. I obie kolekcje ptasiorów też :)

    Pytałam ostatnio znajome, czy u nas są takie fajne wypasione sklepy z przydasiami robótkowymi ale żadna nie słyszała mimo, że to duże forum jest ;)
    Za to śmiejemy się, ze uderzymy na Moskwę bo tam są wypasione hurtownie :D
    Zdrowiej Piegucho


    Gość: Luna, *.xdsl.centertel.pl
    2013/02/05 20:11:54
    No tak ! najpierw Chaga szczuje nozyczkami a potem Ty guzikami , i ja mam na to spokojnie patrzeć , chcesz bym miała doła przez pół roku !? bu moze by te guziki i nozyczki wysłac do Polskii tutaj by zrobiły furorę. przepiekne sa az mnie ssie w dołku na ich widok.
    A apropos dzieki za rade z przypalaniem wstazeczek , troche niepewnie to wykonałam bojąc sie że pójda z dymem hi hi no i rewlacja , żeja taka ...Pozdrawiam.


    labores_pariunt_honores
    2013/02/05 21:27:33
    jestem pełna podziwu dla pomysłów designerów takich guziolów! :P
    a te ciasta!!!


    paga-tek
    2013/02/06 15:36:34
    Guziki sa cudne. Mam nadzieje ze pojawia sie w sklepach :)


    Gość: Agnieszka, *.cyberpab.pl
    2013/02/08 15:23:49
    gdzie łapy wsadzałam? ech, szkoda gadać. dotknęłam blatu rozgrzanej kuchenki :/


    zakreconamysia
    2013/02/09 20:10:23
    Hehehe ;o)

    OdpowiedzUsuń