czwartek, 12 lipca 2012

Znacie to uczucie?

To uczucie, kiedy wena strzela na prawo i lewo, bo szykujecie coś dla kogoś, kogo dobrze znacie i bardzo lubiecie? Mnie coś takiego spotkało w kwietniu, jak szykowałam się na wymiankę z damar5:) Pomysły strzelały we wszystkich kierunkach i tylko przebierałam w nich. A czego się nie chwyciłam wychodziło bez problemu i za pierwszym razem:) W tym roku Dana nie miała żadnych wytycznych co takiego chciałaby ode mnie dostać, więc miałam wolną rękę. A co przygotowałam? Kilka maleństw:D


Pierwszy powstał naszyjnik z różyczką. Już kilka takich zrobiłam, ale nigdy w niebieskim kolorze. A kto zna Danę, ten wie, że to jej ulubiony kolor:) Zatem niebieska różyczka na niebieskiej kanwie DMC.


DSC02606


Kolejny powstał pierścionek. Oczywiście z niebieskim motylkiem, bo te owady Dana lubi:)


DSC02598


Kanwa owsiankowa, której Dana jeszcze nie znała.


DSC02599


Pierścionek tak się spodobał, że zaraz wylądował na palcu Dany i już w nim odjechała po naszym spotkaniu:)


DSC02604


Dalej z rozpędu powstał kolejny wisiorek. I tu się sama pochwalę, bo do teraz jestem w szoku:P Za pierwszym podejściem udał się! Bo mimo że nie widać na zdjęciu, motylek jest haftowany dwustronnie – tzn. użyłam pojedyńczej nitki i z obu stron wygląda tak samo:) Mówiłam, że dobry powód (czyt. Dana) i wena ze mnie strzela? Czarna kanwa i biała mulina DMC. Przy okazji wypróbowałam witrażowe wisiorki już dawno zakupione w Hobby Lobby.


DSC02608


Na koniec stworzyłam jeszcze dwa małe magnesiki na lodówkę:)


DSC02595


Od razu wyjaśnię dlaczego wisiorki są takie „gołe”:P Na naszą pierwszą wymiankę, 2 lata temu, przygotowałam dla Dany też wisiorek, ale sznurek na którym go zawiesiłam nie podobał się i Dana nosi go na łańcuszku, więc tym razem nie chciałam już ryzykować. Niech sobie Dana zawiesza je na czym jej się podoba:P


I wszystkie maluszki razem:) I co? Skrzywdziłam w tym roku Danę czy nie? :P


DSC02609


Moja mama też coś dołożyła dla Dany i pani Kornelii:) Śliczne bransoletki! Niebieska dla Dany, brązowa dla pani Kornelii.


DSC02590


 


Zdjęcia niestety słabe, bo robione na szybko na kilka dni przed wyjazdem do Stanów. Zdjęć przydasiowych nie ma, bo ich nie zrobiłam, więc będziecie musiały poczekać na wpis Dany na jej blogu.


 


Na koniec pochwalę się jeszcze co wymaniłam od Matkasa:P Jak przyjechałam do domu, to miałam nieco bransoletek do pomacania, bo Matkas już ruszyła z masową produkcją:D A ja bezczebelnie wybrałam sobie najładniejszą. Butelkowa zieleń. Nieco dłuższa niż wszystkie inne, bo jak mama się przyznała, powstała z całej paczki koralików. Także może być podwójną bransoletką albo naszyjnikiem:) Śliczna! Matkas, dzięki! :*


DSC02647


 


Przedwczoraj chwyciłam za igłę! Alleluja:P W bardzo bliskiej przyszłości szykuje mi się kolejna wymianka:D Już się nie mogę doczekać, a wena znowu strzela na wszystkie strony, bo to też bardzo fajna dziewczyna:D

1 komentarz:

  1. Gość: Anai01, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/07/12 07:53:53
    Fantastyczne prezenty dla siebie przygotowałyście! Wszystko jest piekne, ale szczególnie zachwyciły mnie Twoje (a właściwie Dany) magnesiki i zrobiona przez Danę morska przywieszka. Wasze mamy również zrobiły cudne rzeczy poduszeczka w szydełkowej poszewce i bransoletka, aż słów brakuje!
    Cieszę się, że już chwyciłaś za igłę ;-)
    Pozdrawiam


    alkakz
    2012/07/12 08:06:56
    bardzo fajną miałyście wymiankę, dostałaś śliczne rzeczy, a i Ty zrobiłaś piękne. bardzo mi się podobają naszyjniki, a najbardziej pierścionek - mimo tego, że ja akurat nie cierpię owadów, motyli też, to ten pierścień bym nosiła - śliczny


    anna-kalinska
    2012/07/12 10:16:07
    Niech ta wena strzela jak najdłużej, bo spod igiełki wyskakują śliczne wytwory!
    Ciekawe co teraz wystrzeli?
    Pozdrawiam


    Gość: Ania, *.cdma.centertel.pl
    2012/07/12 10:59:32
    Śliczne te Twoje maleństwa. Uwielbiam je!!!


    drugi.maurycjusz
    2012/07/12 12:23:16
    przepiękne drobiażdżki!:)- widać, że wena Cię rozpierała! a Matkas zdolności w dłoniach posiada, oj posiada:))) Zeby nie było nudno- w końcu muszę spakować Ci kolejną paczuszkę, a w niej oprócz naparstka z Pragi również naparstek z Sandomierza!


    arabeska291
    2012/07/12 12:24:57
    oj skrzywdziłaś koleżankę :P piękne prezenciaki, a najbardziej wpadł mi w oko pierścionek


    cornelka2
    2012/07/12 14:17:21
    Aniu
    Bardzo dziękuję za prezenty , już prawie wszystko zrobiłam .
    Ale dopiero zdjęcia będą jak w ramkę oprawię a to jeszcze potrwa . guziczki powaliły mnie totalnie cudności DZIEKI WIELKIE!!!!


    cornelka2
    2012/07/12 14:21:50
    Ojej jeszcze zapomniałam podziękować mamie ,opanowała super te koraliki bardzo piękne te bransoletki dzieki jeszcze raz za wszystko


    haftyska
    2012/07/12 14:41:39
    w takim pierścionku to i ja bym dumnie paradowała hehe rewelacyjny!


    Gość: Kamila, 89.191.159.*
    2012/07/12 15:52:33
    Zakochałam się w koralikowaniu!!! Jej, ok 10:00 zobaczyłam post, a do teraz siedzę w temacie i czytam czytam czytam. Skończy się chyba uzależnieniem. DZIĘKUJĘ :):):) Śliczności.


    ella1101
    2012/07/12 18:21:54
    Wszystko jest piekne, zawieszki naprawde sliczne. Pozdrawiam.


    damar5
    2012/07/12 23:00:35
    A ja dumnie paraduje w Twoich malenstwach :) :) Dziekuje serdecznie jeszcze raz i mamie rowniez za bransoletke ,dostalam bluzke w takim kolorze -pasuje rewelacyjnie :)
    Poz.Dana


    svea1
    2012/07/14 22:49:50
    Kurczę, a ta kanwa owsiankowa to co to? DMC? Ja chcę taką, efekt jest superowy!!!! ;)


    alexls
    2012/07/16 04:30:23
    Aniu! Uwielbiam podziwiać te Twoje maleńkie - wielkie dzieła sztuki! Jesteś mistrzynią haftowanych małych form ! Bransolety Twoje mamy są bezkonkurencyjne! Śliczne!

    OdpowiedzUsuń