czwartek, 26 lipca 2012

Makumby :)

We wtorek koło 1 w nocy wróciłam do domu z wycieczki do Nowego Jorku:) Jestem strasznie wykończona, stopy do teraz czuję, bo była to bardzo nietypowa jak na mnie wycieczka – z intensywnym zwiedzaniem. Ale było super!!!!! Choć przyznam się, że teraz bardziej doceniam miejsce, gdzie mieszkam. Bo duże miasto jak NY jest fajne i robi spore wrażenie, ale moja „dziura” i w ogóle Michigan jest boskie:) Relacja z NY na pewno pojawi się na blogu, ale dziś króciutko o czym innym. Część z Was domyśliła się co haftuję. Jest to oczywiście mój niechlubny, ale jedyny UFOk – Calendar Cats Margaret Sherry. Zgodnie z kolejnością przyszła pora na kota listopadowego. Wczoraj 2h posiedziałam i wyhaftowałam obie makumby (czyt. rękawiczki). Dziś biorę się za szalik:D


DSC03803


 


Dzięki za wszystkie komentarze:) Lubię jak mnie opinkalacie:P


 


monalisa20014 – Jeśli podałaś im adres, to o publikacji dowiesz się jak ją zobaczysz w gazetce.Jeśli nie podałaś adresu, to dostaniesz maila z prośbą o adres. Może się też tak zdarzyć, że nie wydrukują Twojej pracy, ale coś w to wątpię:P

1 komentarz:

  1. damar5
    2012/07/26 20:35:07
    Poki co te makumby z jablkami mi sie kojarza a jedno nawet na patyk nadziane hihihih
    Poz.Dana


    svea1
    2012/07/26 21:10:13
    I ja wyciągnęłam przy okazji porządków jedno UFO. I nawet mnie wciągnęło. BTW - wszystkiego naj naj w dniu imienin "szpilkowy przemytniku" :DDD


    pakma
    2012/07/26 22:13:36
    Ostatnio sie wlasnie zastanawialam, czy dalej jeszcze wyszywasz te kotki :)


    paga-tek
    2012/07/27 00:45:30
    Z kazdym krzyzykiem zblizasz sie do konca haftu :P


    haftyska
    2012/07/27 08:11:49
    a ja ma do Ciebie pytanie nie związane z dzisiejszym postem- powiedz mi, co myślisz o gazecie, o której ostatnio pisałaś i pokazywałaś na blogu- Just Cross Stitch- czy jest warta prenumeraty? Bo ja jej nie widziałam w polskich empikach, a przejrzałam okładki w necie i większość była ok. Z góry dziękuję


    cornelka2
    2012/07/27 08:22:29
    Piękne te kotki pozdrawiam



    Gość: Isana, *.ssp.dialog.net.pl
    2012/07/27 09:56:15
    Fajne te kotki, nie poddawaj się :) tu makumba, tam makumba i zaraz będzie hafcik gotowy :)


    edytadzik24
    2012/07/27 10:17:49
    Zaglądam i zaglądam, myślałam, że przepadłaś ;)
    Życzę miłego weekendu i czekam na relacje z wycieczki :)


    miekkie.kapcie
    2012/07/27 18:19:39
    Aniu! (nie Andziu!), dziękuję Ci pięknie za odwiedziny u mnie i życzenia :) Urodziny miałam 24-go, wczoraj tylko wpis dodałam ;)
    Oczywiście, z okazji wczorajszych imienin droga imienniczko - Tobie również wszystkiego najlepszego!! :)


    truskawki2701
    2012/07/28 10:27:53
    Nie gniewam się ;) Po prostu mi przykro bo wiele serca i czasu poświęciłam na przygotowanie niespodzianki... No cóż mam o 2 więcej zawieszki, trochę więcej kolczyków i przydasiów, kartkę podrę ;) Przeżyję ;P
    Czekam na koniec listopadowego kota! To miesiąc, w którym się urodziłam ;D


    1_iwonan
    2012/07/28 12:30:35
    NY zazdroszczę bardzo, oj bardzo..., a za kocie UFO trzymam kciuki:) Miłego haftowania!!!

    OdpowiedzUsuń